ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" лютого 2020 р.м. Одеса Справа № 916/3186/19
Господарський суд Одеської області
У складі судді Желєзної С.П.
Секретаря судових засідань Савченко А.В.
За участю представників сторін:
Від позивача: Губорєва Я.А. за довіреністю;
Від відповідача: не з`явився;
Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом акціонерного товариства „Українська залізниця» в особі Регіональної філії „Придніпровська залізниця» акціонерного товариства „Українська залізниця» до товариства з обмеженою відповідальністю „Промдрімлайт» про стягнення 44 923,80 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Акціонерне товариство „Українська залізниця» в особі регіональної філії „Придніпровська залізниця» акціонерного товариства „Українська залізниця» (далі по тексту - АТ „Українська залізниця» ) звернулось до господарського суду із позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю „Промдрімлайт» (далі по тексту - ТОВ „Промдрімлайт» ) про стягнення плати за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн. Позовні вимоги обґрунтовані фактом неналежного виконання відповідачем зобов`язань, прийнятих на себе за договором про надання послуг в частині оплати вартості наданих АТ „Українська залізниця» послуг.
ТОВ „Промдрімлайт» повністю заперечує проти позову, посилаючись на його безпідставність та необґрунтованість. Зокрема, відповідачем наголошено, що про прибуття вагонів відповідач не був належним чином повідомлений. Крім того, ТОВ „Промдрімлайт» було наголошено, що останнім не було у повному обсязі сплачено нараховану позивачем плату за користування вагонами, оскільки заявки відповідача на подання вагонів під навантаження не подавались. Відповідачем наголошено, що під час складання актів загальної форми про відповідальність вантажовласника станцією не було враховано таких обставин як місцезнаходження вагонів на коліях станції, тобто неможливість станції забезпечити подавання вагонів у тій послідовності, в якій вагони прибували на станцію.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, господарський суд встановив наступне.
12.05.2017р. між АТ „Українська залізниця» (Залізниця) та ПАТ "Запорізький олійноекстракційний завод" укладено договір про експлуатацію залізничної під`їзної колії ПАТ "Запорізький олійноекстракційний завод" при станції Передатна філії Придніпровська залізниця №ПР/ДН-3-17-254/НЮдч-71.
07.02.2018р. між АТ „Українська залізниця» (Перевізник) та ТОВ „Промдрімлайт» (Замовник) було укладено договір про надання послуг №07120/ОД-2018, відповідно до п. п. 1.1, 1.3 якого предметом цього договору є здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, та інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у вагонах Перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах замовника і проведення розрахунків за ці послуги. У розумінні цього договору користування вагоном не є орендою майна, а плата за користування вагоном Перевізника не є орендною платою. Надання послуг за цим договором може підтверджуватись залізничною накладною, накопичувальною карткою, зведеною відомістю та іншими документами.
Згідно з пп. 2.1.1, 2.1.2, 2.1.6 п. 2.1 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. Замовник зобов`язаний надавати або організовувати надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через АС «Месплан» . За три доби до дати навантаження вагонів проставляти або організовувати проставлення електронної заявки на подачу вантажних вагонів відповідно до плану перевезень. Оплачувати Перевізнику послуги, пов`язані з організацією та перевезенням вантажів та інші надані послуги з сум внесеної передоплати за кодом платника.
Відповідно до пп.. 2.1.6.1, 2.1.7 п. 2.1 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. Замовник зобов`язаний самостійно визначати розмір попередньої оплати та періодичність її внесення на підставі діючих тарифів та умов цього договору, при цьому зобов`язаний враховувати обсяг запланованих перевезень, вагонообігу, термін перебування вагону за межами України та інших послуг перевізника. Відшкодовувати Перевізнику витрати, пов`язані із затримками вагонів, контейнерів і вантажів, що виникли на станціях залізниць України, через: неправильне оформлення відправниками перевізних документів; недодання до накладної документів, необхідних для виконання митних, санітарних та інших правил чи невірне їх оформлення; перевірку вантажів перевізником (маси, вантажу), митними та іншими державними органами контролю; недостатність грошових коштів та закриття коду платника; інші причини, що не залежать від Перевізника, а також нести відповідальність за затримки вантажів на підходах до станції призначення та здійснювати оплату платежів, пов`язаних з цими затримками. Оплата вказаних послуг здійснюється шляхом списання з сум внесеної передоплати за кодом платника.
Згідно із пп. 2.1.16 п. п. 2.1 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. Замовник зобов`язаний приймати вагони, які подані за заявкою Замовника. Відмова Замовника від прийняття вагонів допускається лише у випадках, якщо виключається можливість використання Замовником вагонів під перевезення вантажу внаслідок їх технічної або комерційної непридатності, на підставі відповідних документів (форм ГУ-23, ВУ-23). У разі відмови Замовника від раніше замовлених спеціалізованих вагонів Перевізника, що прибули на станцію навантаження, Замовник письмово повідомляє станцію про відмову та сплачує за пробіг цих вагонів від станції, з якої вони були відправлені, до станції навантаження. Ця плата стягується за накопичувальною карткою на підставі акта загальної форми та перевізного документу по якому прибули вагони за тарифною схемою 14.
Відповідно до пп. 2.2.2, 2.2.3 п. 2.2 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. Замовник має право: скасувати, в разі необхідності, надану Перевізнику заявку, передбачену п.п. 2.1.2-2.1.3 цього договору, не пізніше, ніж за 2 доби до дати подачі вагону; відмовитися від прийняття вагонів у випадках, якщо виключається можливість використання Замовником вагонів під перевезення вантажу внаслідок їх технічної або комерційної непридатності, або таких, що надані без заявки Замовника. Непридатність вагонів у комерційному та/або технічному відношенні оформлюється одним із повідомлень ВУ-23М, та/або актами форми ГУ-23, оформленими згідно зі Статутом залізниць України та Правилами перевезень вантажів.
Згідно із пп. 2.3.1, 2.3.2 п. 2.3 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. Перевізник зобов`язаний розглядати замовлення Замовника на перевезення вантажів; узгоджувати замовлення Замовника на перевезення вантажів у вагонах Замовника; узгоджувати, у разі можливості, замовлення Замовника на перевезення вантажів у вагонах Перевізника. Погодження замовлення не породжує безумовний обов`язок для Перевізника виконати перевезення. Приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) Замовника або у вагонах (контейнерах) Перевізника, надавати вагони (контейнери) Перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками Замовника згідно інформації АС «Месплан» , доставляти вантаж до станції призначення та видавати його одержувачу, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до цього договору.
01.02.2019р. між власником під`їзної колії ПАТ "Запорізький олійноекстракційний завод" (Користувач/Власник) та ТОВ "Промдрімлайт" (Вантажовідправник / Вантажоодержувач) укладено письмову угоду № 4635/19-0010, відповідно до п. 1 якої предметом даної угоди є надання ПАТ "Запорізький олійноекстракційний завод" залізничної під`їзної колії для подавання (забирання) та навантаження вагонів з вантажем, який належить ТОВ "Промдрімлайт".
Згідно з п. 4 угоди № 4635/19-0010 від 01.02.2019р. стягнення платежів з платників за послуги виконуються згідно наведеної нижче таблиці. Факт користування вагонами і надання послуг по подачі, забиранню вагонів і маневровій роботі підтверджується відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46 та накопичувальною картою форми ФДУ-92. При сплаті за надані послуги четвертої сторони до цієї угоди додається лист-згода іншої сторони на сплату послуг, оформлений на фірмовому бланку із зазначенням переліку послуг.
На підставі накладних №49401813, №44438380, №40829947, №44443521, №44443877, №49501604, №33099003, №45642949 філією „Центр транспортної логістики» АТ „Українська залізниця» було відправлено на власну адресу до станції Передаточна Придніпровської залізниці порожні криті вагони, які прибули на станцію призначення у квітні - травні 2019р. У поданій до суду позовній заяві АТ „Українська залізниця» наголошено, що про прибуття вагонів за вказаними накладними ТОВ „Промдрімлайт» був повідомлений своєчасно, на підтвердження чого позивачем надано суду книги повідомлень про час подавання вагонів під навантаження або вивантаження, а також пом`ятки про подавання та забирання вагонів.
По факту затримки вагонів на станції Передаточна Придніпровської залізниці АТ „Українська залізниця» за участю представника ТОВ „Промдрімлайт» було складено акти загальної форми (ГУ-23) №1928 від 07.05.2019р., №1762 від 29.04.2019р., №1794 від 01.05.2019р., №1927 від 07.05.2019р., №1781 від 30.04.2019р., №1929 від 07.05.2019р., №1837 від 02.05.2019р., №1923 від 07.05.2019р., №1925 від 07.05.2019р., №1886 від 04.05.2019р.№ 1838 від 02.05.2019р., №1924 від 07.05.2019р., №1871 від 04.05.2019р., №1926 від 07.05.2019р., №1951 від 09.05.2019р., №937 від 08.05.2019р., №1938 від 08.05.2019р., №1954 від 09.05.2019р., з яких вбачається, що вагони були затримані в очікуванні подачі під вантажні операції з вини відповідача, вагони простоють на коліях в очікуванні звільнення вантажного фронту.
Як вбачається з матеріалів справи, 18.05.2019р. АТ „Українська залізниця» було сформовано відомість плати за користування вагонами №13059007 на суму 53 559,00 грн. (без ПДВ) та відомість №15059008 на суму 25 522,70 грн. (без ПДВ). При цьому, з відміток (письмових пояснень) ТОВ „Промдрімлайт» , які наявні на вказаних відомостях, вбачається, що відповідачем було прийнято до сплати 22 894,00 грн. за відомістю №13059007 та 18751,20 грн. за відомістю №15059008 за час фактичного знаходження вагонів на відповідальності у ТОВ „Промдрімлайт» . Підстави для оплати іншої частини грошових коштів відповідно до відомостей, складених АТ „Українська залізниця» , у ТОВ „Промдрімлайт» відсутні, у зв`язку з відсутністю заявок на навантаження вантажу.
25.07.2019р. АТ „Українська залізниця» звернулось до ТОВ „Промдрімлайт» із претензією №130/6, відповідно до якої позивач просив перерахувати плату за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн. за травень 2019р.
Листом №3-119/19 від 11.09.2019р. ТОВ „Промдрімлайт» у відповідь на претензію позивача №130/6 від 25.07.2019р. було повідомлено останнього про відсутність правових підстав для задоволення претензії, оскільки заявки на подання вагонів під навантаження, які прибули на станцію Передатна Придніпровської залізниці протягом періоду з 28.04.2019р. по 04.05.2019р., з боку ТОВ „Промдрімлайт» до АТ „Українська залізниця» не подавались. Крім того, ТОВ „Промдрімлайт» наголошено, що затримка вагонів відбулась в результаті неможливості станції забезпечити подавання вагонів на під`їзні колії у тій послідовності, у якій вагони прибували на станцію, як наслідок вагони, що прибули пізніше, подавались раніше, що не є відповідальністю вантажоодержувача.
Звертаючись до господарського суду із позовними вимогами до ТОВ „Промдрімлайт» , позивачем було наголошено про наявність правових підстав для стягнення із відповідача плати за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн. При цьому, позивачем наголошено, що факт затримки вагонів в очікуванні подачі під вантажні операції з вини відповідача підтверджується підписаними з боку останнього актами загальної форми. Крім того, позивачем наголошено про безпідставність доводів відповідача щодо подачі позивачем вагонів без заявки відповідача як на підставу для відмови у задоволенні позовних вимог, оскільки ТОВ „Промдрімлайт» не скористався наданим договором правом на відмову від прийняття вагонів, як таких, що надані без заявки замовника.
Вирішуючи питання про обґрунтованість заявлених в межах даної справи позовних вимог, суд виходить з наступного .
У відповідності до ч. 2 ст. 509 ЦК України зобов`язання виникають з підстав, встановлених ст. 11 цього Кодексу, у тому числі і з договорів. Згідно ст. 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами. Зобов`язання, в свою чергу, згідно вимог ст.ст. 525, 526 ЦК України, має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу. Одностороння відмова від виконання зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Відповідно до ч.1 ст. 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або між суб`єктами господарювання і негосподарюючими суб`єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями.
Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Відповідно до ч. 2 ст. 908 ЦК України загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них. Умови перевезення вантажу, пасажирів і багажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.
Згідно зі ст. 71 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998р. № 457, Взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під`їзних колій, визначаються договором. Подача і забирання вагонів, а також маневрова робота на залізничних коліях, що належать підприємствам, здійснюються їх локомотивами. Якщо підприємство не має свого локомотива, подача і забирання вагонів та маневрова робота провадяться локомотивом залізниці за плату згідно з тарифом. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під`їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів). Експлуатація залізничних під`їзних колій, які мають свої локомотиви, повинна здійснюватися на основі єдиного технологічного процесу роботи під`їзної колії і станції примикання.
Відповідно до ст. 119 Статуту залізниць України за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками під`їзних колій, портами, організаціями, установами, громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами. Зазначена плата вноситься також за час затримки вагонів на станціях призначення і на підходах до них в очікуванні подання їх під вивантаження, перевантаження з причин, що залежать від вантажоодержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. За час затримки на коліях залізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати. Якщо подання вантажовідправнику на його замовлення порожніх спеціальних вагонів затримується з вини вантажовідправника, з нього стягується плата за весь час затримки вагонів на станції навантаження. Якщо вантажовідправник заявить про відмову від цих вагонів, плата нараховується до моменту одержання відмови.
Положеннями п. 3 Правил користування вагонами і контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 25.02.1999 № 113, передбачено, що облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними провадиться на станціях відправлення та призначення за Відомістю плати за користування вагонами форми ГУ-46 (додаток 1), Відомістю плати за користування контейнерами форми ГУ-46к (додаток 11), які складаються на підставі Пам`яток про подавання/забирання вагонів форми ГУ-45 (додаток 2), Пам`яток про видачу/приймання контейнерів форми ГУ-45к (додаток 8), Повідомлення про закінчення вантажних операцій з вагонами (додаток 12), Актів про затримку вагонів форми ГУ-23а (додаток 3), Актів загальної форми ГУ-23 (додаток 6). За договором між вантажовласником і залізницею всі ці документи можуть оформлятися і надаватися в електронному вигляді. Порядок здійснення електронного документообігу під час перевезення вантажів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні регламентується додатком до договору про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги.
Згідно із п. 4 Правил користування вагонами і контейнерами, відомості плати за користування вагонами, контейнерами складаються на вагони, контейнери, що подаються під навантаження та вивантаження, є документами обліку часу перебування вагонів, контейнерів у пунктах навантаження та вивантаження та на під`їзних коліях і містять розрахунки платежів за користування вагонами, контейнерами. Відомості плати за користування вагонами (контейнерами) мають підписуватися працівником станції і вантажовласника щоденно або в періоди пред`явлення їх станцією до розрахункового підрозділу, що встановлюються начальником залізниці. У разі непогодження даних, зазначених у відомості, представник вантажовласника зобов`язаний підписати відомість із зауваженнями. Відомість плати за користування вагонами (контейнерами) складається у трьох примірниках - два для залізниці і один для вантажовласника, окремо для вагонів і для контейнерів. Час користування вагонами обчислюється з моменту їх передачі вантажовласникові до моменту їх фактичного прийняття від вантажовласника. Час передання вагонів залізницею вантажовласнику, а також вантажовласником залізниці зазначається у Пам`ятці про подавання/забирання вагонів, яка оформляється після закінчення приймально-здавальних операцій. Пам`ятка підписується відповідальною особою станції і вантажовласника.
Крім того, п. 4 Правил користування вагонами і контейнерами, передбачено, що про закінчення вантажних операцій і готовність вагонів до забирання локомотивом залізниці вантажовласник повинен повідомити станцію (форма повідомлення наведена у додатку 12). Спосіб повідомлення встановлюється в договорі про експлуатацію під`їзної колії (договором про подавання та забирання вагонів). У повідомленні робиться відмітка про час його передачі та прийняття, вказуються прізвища працівників вантажовласника і станції, які його передали та прийняли. У всіх випадках повідомлення про подавання вагонів повинно передаватися станцією не пізніше ніж за дві години до їх подавання. Вантажовласник повинен призначити для приймання і передачі повідомлень працівників; їхні прізвища та номери телефонів надаються начальнику станції. Повідомлення про час подавання порожніх вагонів під навантаження не потребується, якщо вони використовуються для подвійних операцій. Для запису повідомлень на станції ведеться «Книга повідомлень» (додаток 7).
Як вбачається з матеріалів справи, АТ „Українська залізниця» було сформовано відомість плати за користування вагонами №13059007 та відомість №15059008, які лише частково були оплачені з боку відповідача. При цьому, вказані відомості були підписані відповідачем із зауваженнями. Так, відповідачем наголошено про відсутність підстав для оплати всієї суми за відомостями, у зв`язку з відсутністю заявок на подання вагонів під навантаження, з приводу чого суд зазначає наступне.
Умовами п. п. 2.1, 2.2 договору про надання послуг №07120/ОД-2018 від 07.02.2018р. передбачено, що Замовник зобов`язаний надавати або організовувати надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через АС «Месплан» . Замовник має право відмовитися від прийняття вагонів у випадках, якщо вагони надані без заявки Замовника.
Враховуючи відсутність в матеріалах справи доказів відмови ТОВ „Промдрімлайт» від поданих АТ „Українська залізниця» вагонів, господарський суд доходить висновку про наявність у відповідача обов`язку перерахування на рахунок позивача плати за користування вагонами згідно відомостей про подавання вагонів.
Господарський суд критично оцінює доводи ТОВ „Промдрімлайт» , яким під час розгляду сплати було наголошено, що затримка вагонів в очікуванні подачі під вантажні операції відбулась за відсутності вини ТОВ „Промдрімлайт» , з огляду на наступне.
Відповідно до п. 3 Правил складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 28.05.2002р. № 334, акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу та вантажобагажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, зокрема, затримки вагонів на станції призначення в очікуванні подачі під вивантаження (перевантаження) з причин, що залежать від одержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. Акт загальної форми підписується особами, які беруть участь у засвідченні обставин, що стали підставою для складання акта, але не менше як двома особами. Один примірник акта загальної форми, складеного під час перевезення, додається до перевізних документів, другий залишається на станції, яка його склала.
Господарський суд зауважує, що по факту затримки вагонів на станції Передаточна Придніпровської залізниці АТ „Українська залізниця» за участю представника ТОВ „Промдрімлайт» та за відсутності зауважень осіннього були складені акти загальної форми ГУ-23, з яких вбачається, що вагони були затримані в очікуванні подачі під вантажні операції з вини відповідача, вагони простоють на коліях в очікуванні звільнення вантажного фронту.
За таких обставин, господарський суд враховуючи наявні в матеріалах справи акти загальної форми, враховуючи відсутність доказів на підтвердження звернення ТОВ „Промдрімлайт» із скаргами щодо складення вказаних актів із порушенням вимог чинного законодавства, доходить висновку про доведеність АТ „Українська залізниця» факту затримки вагонів із вини відповідача, що, відповідно, свідчить про наявність у останнього обов`язку перерахувати на користь позивача плату за користування вагонами.
Перевіривши розрахунок заявленої АТ „Українська залізниця» до стягнення плати за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн., господарський суд дійшов висновку про його правильність та обґрунтованість. Викладене має наслідком необхідність задоволення заявленого АТ „Українська залізниця» позову про стягнення із ТОВ „Промдрімлайт» плати за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн.
Згідно вимог ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. У разі посилання учасника справи на невчинення іншим учасником справи певних дій або відсутність певної події, суд може зобов`язати такого іншого учасника справи надати відповідні докази вчинення цих дій або наявності певної події. У разі ненадання таких доказів суд може визнати обставину невчинення відповідних дій або відсутності події встановленою.
Разом з тим, ст. 86 ГПК України передбачено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Відповідно до ч. 2 ст. 617 ЦК України особа, не звільняється від відповідальності за порушення зобов`язання у разі відсутності у боржника необхідних коштів. Крім того, згідно ч. 1 ст. 625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.
Підсумовуючи вищевикладене, суд доходить висновку щодо необхідності задоволення заявлених позовних вимог шляхом присудження до стягнення із товариства з обмеженою відповідальністю „Промдрімлайт» на користь акціонерного товариства „Українська залізниця» в особі Регіональної філії „Придніпровська залізниця» акціонерного товариства „Українська залізниця» плати за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн.
Судові витрати зі сплати судового збору покладається судом на відповідача відповідно до приписів ст. 129 ГПК України.
Керуючись ст. ст. 86, 129, 236 - 238, 240 ГПК України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „Промдрімлайт» /65045, м. Одеса, провулок Покровський, буд. 16, ідентифікаційний код 40165704/ на користь акціонерного товариства „Українська залізниця» /03680, м. Київ, вул. Тверська, будинок 5, ідентифікаційний код 40075815/ в особі Регіональної філії „Придніпровська залізниця» акціонерного товариства „Українська залізниця» /49038, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 108, ідентифікаційний код 40081237/ плату за користування вагонами у розмірі 44 923,80 грн. /сорок чотири тисячі дев`ятсот двадцять три грн. 80 коп./, судовий збір у розмірі 1921,00 грн. /одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн. 00 коп./.
Рішення набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 241 ГПК України.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Відповідно до ст. ст. 254, 256 ГПК України учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 25 лютого 2020 р.
Суддя С.П. Желєзна
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2020 |
Оприлюднено | 27.02.2020 |
Номер документу | 87806200 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Желєзна С.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні