Рішення
від 26.02.2020 по справі 440/5102/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 лютого 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/5102/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Клочка К.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації, Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

23.12.2019 ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (надалі - відповідач-1, Департамент), Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області (надалі - відповідач-2, Управління) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, а саме просить:

- визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації щодо ненарахування ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць;

- зобов`язати Департамент соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації нарахувати ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, за друге півріччя 2019 року;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснити ОСОБА_1 виплату недоплаченої суми компенсації на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів за друге півріччя 2019 року, з урахуванням виплачених сум;

- зобов`язати Департамент соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації нараховувати, а управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснювати виплати ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, як норма прямої дії, без застосування формули, щодо визначення розміру грошової компенсації, яка рекомендована листом Міністерства соціальної політики України за № 2249/19/93-13 від 28 жовтня 2013 року.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на неправомірну, як на його думку, поведінку відповідачів, що полягає у виплаті йому у заниженому розмірі грошової компенсації, встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування".

Ухвалою суду від 28.12.2019 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

17.01.2020 відповідач-1 надав відзив на позов, в якому вказує на відсутність протиправної бездіяльності з боку Департаменту з огляду на факт правомірної виплати Центром по нарахуванню та здійсненню виплат у Полтавській області ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів за друге півріччя 2019 року у розмірі 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність у розрахунку на місяць відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування". Зауважував, що визначення розміру грошової компенсації здійснено відповідно до роз`яснення Міністерства соціальної політики України /а.с. 34-37/.

27.01.2020 до суду від відповідача-2 надійшов відзив на позов, за змістом, аналогічний відзиву Департаменту /а.с. 57-60/.

Суд розглядає дану справу на підставі частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами в межах строку, встановленого статтею 263 цього ж Кодексу.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

ОСОБА_1 є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інвалідом ІІ групи /а.с. 4/, якого органами соціального захисту свого часу забезпечено автомобілем "Фольксваген" у якості гуманітарної допомоги і який на підставі пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 отримує грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля.

03.10.2019 позивач звернувся до начальника Управління із заявою про надання інформації щодо нарахування Департаментом йому грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14лютого 2007 року №228", згідно з рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 24 червня 2019 року у справі 440/1437/19, а також суми компенсації перерахованої відповідачами з 01.04.2019 на його особистий рахунок /а.с. 23/.

Листом від 16.10.2019 №02-06/3043 начальник Управління Н. Литвин повідомила ОСОБА_1 , що 30.09.2019 позивачу виплачена компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування за друге півріччя 2018 року та по квітень 2019 року в сумі 2901,27 грн. шляхом зарахування коштів на особовий рахунок ОСОБА_1 , відкритий у відділенні ТВБВ ПОУ АТ "Ощадбанк" 10016/7 № НОМЕР_1 . Виплату грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування за друге півріччя 2019 року проведено виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, у вересні 2019 року в сумі 170,42 грн. /а.с. 22/.

Надалі позивач звернувся до Департаменту із заявою про обчислення грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи саме з розміру встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування".

На це звернення ОСОБА_1 заступник директора Департаменту С. Матуйзо повідомила, що за інформацією Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області виплата зазначеної компенсації за 1 півріччя 2019 року проведена у березні в розмірі 167,65 грн., за 2 півріччя 2019 року - у вересні в розмірі 170,42 грн. /а.с. 41/.

Не погоджуючись з розміром виплаченої грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, вважаючи його меншим, ніж визначено чинним законодавством, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Основні засади створення правових, соціально-економічних, організаційних умов для усунення або компенсації наслідків, спричинених стійким порушенням здоров`я організму, функціонування системи підтримання особами з інвалідністю фізичного, психічного, соціального благополуччя, сприяння їм у досягненні соціальної та матеріальної незалежності визначає Закон України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні".

Відповідно до частин першої, четвертої-шостої статті 28 Закону України "Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні" грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування спеціального автотранспорту та на транспортне обслуговування виплачуються особам з інвалідністю, на дітей з інвалідністю, які відповідно до законодавства мають право на забезпечення спеціальним автотранспортом.

Грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачується особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, які забезпечені автомобілями безоплатно чи на пільгових умовах або які мають право на забезпечення спеціальним автотранспортом безоплатно чи на пільгових умовах, але не одержали його і користуються автомобілями, придбаними за власні кошти.

Грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування спеціального автотранспорту та на транспортне обслуговування призначають і виплачують місцеві державні адміністрації.

Порядок виплати і розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України.

Так, пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" (у редакції постанови від 07.08.2013 №536) установлено, що грошові компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів виплачуються інвалідам, законним представникам дітей-інвалідів, що мають автомобілі та мотоколяски, - у розмірі відповідно 22% та 16% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Відповідно до пункту 5 Порядку виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 (надалі - Порядок) компенсації виплачуються рівними частинами двічі на рік - у березні за перше та у вересні за друге півріччя поточного року з дня їх призначення.

Наведене нормативне регулювання дає підстави стверджувати, що розмір грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, показники, за якими вона визначається, порядок та періодичність її виплати точно встановлені законодавством, яке не передбачає компетенції центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері праці та соціальної політики, забезпечує формування та реалізацію здійснення державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб, давати роз`яснення з питань визначення розміру грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, що виплачуються особам з інвалідністю, законним представникам дітей з інвалідністю, що мають автомобілі та мотоколяски.

Розмір грошової компенсації у нормативному акті виписано чітко і однозначно..

Зокрема, положення пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 та пункту 5 Порядку треба розуміти так, що 22% або 16% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, є сумою, яка належить до сплати за кожен місяць відповідного півріччя, що виплачується двічі на рік рівними частинами.

Міністерство соціальної політики України від 28.10.2013 №2249/19/93-13, на який посилаються органи соціального захисту населення при обчисленні грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, що виплачується, зокрема особам з інвалідністю, не є нормативно-правовим актом, носить рекомендаційний характер, а тому не підлягає застосуванню при визначенні розміру зазначеної виплати.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.10.2018 у справі № 550/196/16-а, а також від 03.10.2018 у справі № 524/7830/16-ц.

Як убачається з матеріалів справи, рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 24 червня 2019 року у справі 440/1437/19 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації , Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії позов ОСОБА_1 задоволено частково; визнано протиправною бездіяльність Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації та Управління праці та соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області щодо ненадання ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228"; зобов`язано Департамент праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації призначити ОСОБА_1 грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228"; зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснити виплату ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 №228" /а.с. 26-32/.

На виконання рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 26 червня 2019 року у справі №440/1437/19, начальником управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області прийнято розпорядження "Про донарахування компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля особі з інвалідністю внаслідок війни ОСОБА_1 за друге півріччя 2018 року та з січня по квітень 2019 року" /а.с. 24-25/, відповідно до якого донараховано 2901,27 грн. /а.с. 21/, кошти зараховано особовий рахунок ОСОБА_1 , відкритий у відділенні ТВБВ ПОУ АТ "Ощадбанк" 10016/7 № НОМЕР_1 .

Незважаючи на це, з 2019 року позивачу знову виплачується грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів відповідно до роз`яснення Міністерства соціальної політики України від 28.10.2013 №2249/19/93-13 у зменшеному розмірі, а саме: у березні 2019 року за перше півріччя 2019 року в сумі 167,65 грн.; у вересні 2019 року за друге півріччя 2019 року в сумі 170,42 грн.

Про виплату компенсації у зменшеному розмірі свідчить, зокрема, лист Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області від 16.01.2020 №18.11/132, відповідно до якого грошова компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля в 2019 році ОСОБА_1 розраховувалась наступним чином: 1497 * 6 + 1564 * 5 + 1638 * 1/12 міс. * 22% = 338,07 грн. Виплата компенсації відповідно до пункту 5 Порядку проведена ОСОБА_1 : у березні 2019 року за перше півріччя 2019 року в сумі 167,65 грн.; у вересні 2019 року за друге півріччя 2019 року в сумі 170,42 грн. /а.с. 40/.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про допущення відповідачами протиправної бездіяльності щодо ненадання позивачу виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2007 № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування" у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 №536.

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку, компенсації призначаються: особам, інвалідність яких пов`язана з трудовим каліцтвом, що настало від нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (далі - інваліди внаслідок трудового каліцтва), - за розпорядженнями управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - управління виконавчої дирекції); інвалідам будь-якої іншої категорії - згідно з розпорядженнями Міністерства соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - структурні підрозділи соціального захисту населення).

Розпорядження структурного підрозділу соціального захисту населення оформляється у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі інваліда, що перебуває на обліку для забезпечення автомобілем, а другий надсилається структурному підрозділу соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконкому міської, районної у місті ради (далі - районний структурний підрозділ соціального захисту населення).

Компенсації виплачуються: інвалідам внаслідок трудового каліцтва - управліннями або відділеннями виконавчої дирекції; інвалідам будь-якої іншої категорії - районними структурними підрозділами соціального захисту населення незалежно від органу, де інвалід перебуває на обліку як одержувач пенсії (довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії).

Отже, компенсація на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування має бути призначена позивачу Департаментом соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації та виплачена Управлінням соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області у розмірі 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Обираючи належний спосіб захисту прав позивача суд враховує, що обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність порушеного права рішеннями, діями чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень. Таке порушення має бути реальним та стосуватися індивідуально виражених прав чи інтересів.

Заявлена позивачем позовна вимога про зобов`язання Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації нараховувати, а управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснювати виплати ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, як норма прямої дії, без застосування формули, щодо визначення розміру грошової компенсації, яка рекомендована листом Міністерства соціальної політики України за № 2249/19/93-13 від 28 жовтня 2013 року є вимогою на майбутнє, у зв`язку з чим не може бути задоволеною судом.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково шляхом визнання протиправною бездіяльності Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації щодо ненарахування ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Крім того, з метою захисту прав позивача слід зобов`язати Департамент соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації нарахувати ОСОБА_1 грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, за друге півріччя 2019 року та зобов`язати Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснити ОСОБА_1 виплату недоплаченої суми компенсації на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів за друге півріччя 2019 року, з урахуванням виплачених сум.

З приводу необхідності встановлення судового контролю шляхом подання звіту про виконання судового рішення, на якому наполягає позивач, суд вказує, що зобов`язання подати звіт про виконання судового рішення, за приписами частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України, є правом, а не обов`язком суду, тому відповідну вимогу позивача, за відсутності обґрунтувань, суд залишає без задоволення.

Позивач від сплати судового збору звільнений, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_2 ) до Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації (вул. Ціолковського, 47, м. Полтава, 36023, код ЄДРПОУ 03195234), Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області (вул. Центральна, 6, смт. Чутове, Чутівський район, Полтавська область, 38800, код ЄДРПОУ 03195197) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації щодо ненарахування ОСОБА_1 грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, виходячи з розміру, встановленого пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228 "Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування", в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07 серпня 2013 року №536 "Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року №228", а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць.

Зобов`язати Департамент соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації нарахувати ОСОБА_1 грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля, а саме: 22 відсотки прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, за друге півріччя 2019 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Чутівської районної державної адміністрації Полтавської області здійснити ОСОБА_1 виплату недоплаченої суми компенсації на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів за друге півріччя 2019 року, з урахуванням виплачених сум.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Суддя К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.02.2020
Оприлюднено26.02.2020
Номер документу87829369
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/5102/19

Рішення від 26.02.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 28.12.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні