Ухвала
від 26.02.2020 по справі 554/828/20
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 26.02.2020 Справа № 554/828/20

Єдиний унікальний номер справи: №554/828/20

Провадження № 1-кс/554/2841/2020

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 лютого 2020 року м. Полтава

Октябрський районний суд м. Полтави в складі: слідчого судді ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого Другого слідчоговідділу слідчогоуправління Територіальногоуправління Державногобюро розслідувань,розташованого умісті Полтаві, ОСОБА_3 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62019170000001217від 02.12.2019 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчим управлінням Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019170000001217 від 02.12.2019 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , з метою отримання неправомірної вигоди для себе та інших осіб, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам.

Під час досудового розслідування згідно інформування ІНФОРМАЦІЯ_4 та інших матеріалів досудового розслідування було встановлено, що упродовж 2017-2019 років службові особи правоохоронних органів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе, а також інших фізичних та юридичних осіб, використовуючи владу та службове становище, всупереч інтересам служби, забезпечили укладання договорів на ремонт службового автотранспорту ІНФОРМАЦІЯ_5 з підконтрольними суб`єктами підприємницької діяльності за завищеними цінами. При цьому обслуговування та ремонт службового автотранспорту здійснюється не в повному обсязі, як передбачено договорами та підписаними актами виконаних робіт згідно виділених на це бюджетних коштів, решта яких розподіляється між учасниками схеми, тим самим державним інтересам було спричинено тяжкі наслідки.

Так, у визначеному Законом України «Про публічні закупівлі»порядкові, Департаментом патрульної поліції на веб-порталі Уповноваженого органу зпитань закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_6 24.04.2019 за № UA-2019-04-08-002094-a оприлюднено оголошення про проведення закупівлі товару (код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на суму 3293 640, 00 грн. за процедурою відкритих торгів шляхом електронного аукціону.

До аукціону допущено наступних учасників: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ).

Згідно поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » документів для участі у торгах, на вказаному підприємстві працевлаштовано 9 осіб, а саме: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_5 .. Проте, згідно податкової звітності підприємства воно має лише 6 працівників. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_1 .

Конкурентом на вказаних електронних торгах було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », яке згідно поданих для участі у закупівлі документів мало 6 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 .. Згідно податкової звітності підприємства воно має лише 1 працівника. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_2 .

Варто звернути увагу на явну пов`язаність вказаних підприємств, так як, в обох зазначені як працівники - ОСОБА_10 , ОСОБА_9 та ОСОБА_6 .. Окрім того, обидва підприємства подавали документацію на електронний аукціон з IP адреси НОМЕР_3 .

За результатами процедури закупівлі Департаментом патрульної поліції України, в особі начальника ОСОБА_15 , із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », в особі директора ОСОБА_10 укладено договір №245 від 17.05.2019 на виконання послуг з технічного обслуговування та ремонту службових автомобілів у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 2483960,00 грн. Місцем виконання послуг зазначено сервісний центр ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », розташований за адресою АДРЕСА_2 . Оплата за вказаним договором здійснюється зарахунок коштів субвенції, наданої місцевим бюджетом ІНФОРМАЦІЯ_11 . Строк надання послуг до 20.12.2019.

Досудовим розслідуванням встановлено, що заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_16 разом із начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 , діючи за попередньою змовою групою осіб зі своїм знайомим ОСОБА_10 організував схему розкрадання бюджетних коштів для себе татретіх осіб. Маючи наміри наодержання неправомірної вигоди та стійкі зв`язки в тендерному комітеті ІНФОРМАЦІЯ_3 , асаме, з головою комітету начальником ДПП НП України ОСОБА_15 , ОСОБА_16 забезпечує отримання незаконних пільг і переваг на конкурсних торгах групі підприємств створених оточенням ОСОБА_10 , а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_18 (ІПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_19 (ІПН НОМЕР_6 ).

В ході проведення аналізу веб-порталу ІНФОРМАЦІЯ_6 встановлено що в період 2017-2019 років предметом закупівель виступають Послуги зремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання для автопарку ІНФОРМАЦІЯ_12 (місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: АДРЕСА_3 ) учасниками та переможцями виступають фізичні та юридичні особи підконтрольних структур створених оточенням ОСОБА_16 та ОСОБА_10 .. Сума отриманих бюджетних коштів складає 12889894 грн.

Згідно договору №245 від 17.05.2019 на послуги з технічного обслуговування та ремонту службових автомобілів у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 2483960,00 грн. послуги виконуються у станції технічного обслуговування (далі СТО) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », що розташована за адресою: АДРЕСА_2 .

Згідно даних веб-порталу « ІНФОРМАЦІЯ_13 » за послуги та поточний ремонт службових автомобілів Національної поліції у м.Дніпро відповідно до договору №245 від17.05.2019 за актами №1427-30,32-43 від 28.05.2019, №1444-59 від 28.05.2019, №1410,12-26 від 28.05.2019, №1460-75 від 04.06.2019, №9,1461-64,66-74 від 12.06.2019, №1490-1491 від 27.06.2019, №1475-1479 від 27.06.2019, №1480-1489 від 27.06.2019, №1507-1512 від 08.07.2019, №1513-1518 від 15.07.2019, №1533-1539 від 31.07.2019, №1525-30 від 05.08.2019, №1498-1506 від 05.08.2019, №1519-24,31,32 від 05.08.2019, №1540-1558 від 09.08.2019, №1559-65 від 14.08.2019, №1565,67-79 від 19.08.2019, №1591-95,97 від 30.08.2019, №1580-88 від 30.08.2019, №1598-1612 від 03.09.2019, №1596,1613-1623 від 19.09.2019, №1589,1590,1624-1628 від 23.09.2019, №1629-1637 від 01.10.2019, №1638-1645 від 01.10.2019, №1651-1665 від 16.10.2019, №1646-49,66 від 24.10.2019, №1667-76 від 22.11.2019 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » перераховано суму 2483960 грн.

При цьому під час виконання доручення слідчого оперативним підрозділом особистим пошуком встановлено відсутність СТО заадресую: АДРЕСА_2 , де згідно умов договору №245 в період часу з17.05.2019 по 20.12.2019, повинні були проводитися ремонт та технічне обслуговування мототранспортних засобів ісупутнього обладнання службових автомобілів марки «Toyota» модель «Prius» у кількості 100 автомобілів (всі наявні у м. Дніпро) та інших службових автівок у кількості 12 автомобілів.

Окрім того, в ході візуального огляду території ІНФОРМАЦІЯ_2

( АДРЕСА_4 ) встановлено, що на території знаходяться службові автомобілі марки «Toyota» модель «Prius» з ознаками ДТП у кількості 28 шт. та автомобілі «ToyotaPrius» без зовнішніх пошкоджень, але в забрудненому стані (за зовнішніми ознаками тривалий час не використовуються) у кількості 8 шт. Таким чином, автомобілі укількості 36 шт. тривалий час не виїжджали з подвір`я ІНФОРМАЦІЯ_2 . Отже, бюджетні кошти списуються актами виконаних робіт без фактичного їх виконання в повному обсязі, так як автомобілі не знаходились на території СТО.

Встановлена причетність до схеми злочинної схеми начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 тайого підлеглого - начальника відділу транспортного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_20 .. Зазначені службові особи здійснюють контроль за виконаними роботами, а саме, підписують та скріпляють печаткою акти виконаних робіт і послуг. Крім того, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі ОСОБА_20 та ОСОБА_17 можуть контролювати виконання робіт шляхом вимоги виконання п. 6 додатку №3 до Документації № UA-2019-04-08-002094-a, а саме: «Повернути Замовнику замінену тазняту Учасником під час ремонту автомобіля(-ів) деталь, у разі наявності письмової заяви Замовника, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту оформлення заяви. Якщо на момент вивозу автомобіля такої заяви ненадходило, через 5 (п`ять) календарних днів згадані вище деталі утилізуються Учасником без попереднього повідомлення Замовника». Використання вказаної можливості надало б змогу впевнитися у заміні деталей згідно актів поданих на підписання.

Начальник відділу транспортного забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_20 за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_10 та ОСОБА_21 (директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », близький друг та компаньйон по бізнесу ОСОБА_10 ), зловживаючи своїм службовим становищем, з метою отримання неправомірної вигоди підписав акти виконаних робіт із завідомо неправдивими відомостями стосовно виконаних робіт, що в подальшому надало змогу привласнити бюджетні грошові кошти службовими особами НП України ОСОБА_16 та ОСОБА_17 ..

Під час досудового розслідування попередньо встановлені інші суб`єкти злочинної групи, а саме:

ОСОБА_22 адміністратор та менеджер СТО за адресою АДРЕСА_1 (офіційно не працевлаштована), діє за вказівками ОСОБА_10 .. В обов`язки ОСОБА_22 входить: підготовка документації на участь в Публічних закупівлях по всіх зазначених підприємствах; складання оформлення актів виконаних робіт для подальшого підписання та їх облік; спілкування зі службовими особами тендерного комітету ДПП НП України; виконання неформальних завдань (підробка підпису, виготовлення підроблених печаток та інше); ведення відеоспостереження та відеофіксації території, що займає СТО (камери розташовано по всьому периметру зовні та всередині приміщень). Роботу вона виконує за місцем розташування СТО: АДРЕСА_1 або за місцем мешкання: АДРЕСА_5 .

ОСОБА_23 (на жодному з підприємств офіціально непрацевлаштована) «тіньовий» бухгалтер всіх зазначених фізичних таюридичних осіб контрольованих ОСОБА_24 та ОСОБА_16 .. В обов`язки ОСОБА_23 входить ведення бухгалтерського обліку, своєчасне переведення бюджетних коштів на підприємства з ознаками «фіктивності» для конвертації та переведення в готівку зазначених коштів.

ФОП ОСОБА_19 чиїм статусом підприємця користується ОСОБА_10 та ОСОБА_21 , які перед цим згідно наявної інформації використали його з метою привласнення чужого майна шахрайським шляхом, а саме за наступною схемою.

З 2016 року ОСОБА_21 (директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »), господарська діяльність якого, пов`язана з виконанням умов договору зДепартаментом патрульної поліції, щодо ремонту автомобілів марки «ToyotaPrius» та забезпечення їх запчастинами і ремонтом орендував уФОП ОСОБА_25 СТО за адресою АДРЕСА_1 . Очевидним є факт, що згідно встановлених вимог перемога в тендерах для ремонту автомобілів безпосередньо залежала, в тому числі від наявності СТО, де ці роботи можуть бути виконані.

В листопаді 2018 року ОСОБА_21 порушив умови договору оренди, на що в березні 2019 року отримав повідомлення про відмову у продовженні зним договору оренди від власника СТО ФОП ОСОБА_25 ..

З цього моменту, ОСОБА_21 , зі своїм бізнес партнером ОСОБА_10 вирішили протиправно заволодіти майном ФОП ОСОБА_25 рейдерським способом (із використанням підроблених документів), використовуючи зв`язки в правоохоронних органах та державних реєстраторів.

У період часу з 15-17.12.2018 державний реєстратор ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_26 на підставі ймовірно підроблених документів позбавила ОСОБА_25 права власності на майно, зареєструвавши нерухоме майно СТО за адресою АДРЕСА_1 на фірму з ознаками фіктивності - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄРДРОУ НОМЕР_7 ), яке не мало розрахункових рахунків, не подає податкову звітність, не має майна, не веде господарську діяльність.

28.01.2019 нерухоме майно ОСОБА_25 продане на торговій площадці ДП« ІНФОРМАЦІЯ_16 » Міністерства юстиції України у процедурі виконавчого провадження за виконавчим написом нотаріуса від 26.12.2018, який було видано на підставі фіктивного боргу, створеного за участі ОСОБА_10 . При цьому ОСОБА_10 разом зі своєю дружиною напередодні незаконних дій реєстратора уклали з фірмою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » фіктивний договір позики (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » не має взагалі банківських рахунків іотримати грошові кошти на рахунок не могла).

Новим власником майна після торгів виявився пов`язаний із ОСОБА_21 та ОСОБА_10 вищевказаний громадянин ОСОБА_19 , від імені якого для ОСОБА_10 на рахунки виконавця «переводилися» безготівкові кошти.

В подальшому, лише 04.03.2019 ОСОБА_19 з використанням адвоката та фізичного супроводження чоловіків у масках захопили рухоме майно де розташовувалось СТО ОСОБА_25 . За вказаним фактом СВ АНД ВП ДВП ГУНП вДніпропетровській області зареєстроване кримінальне провадження №12019040630000321.

Фігуранти кримінального провадження №12019040630000321, за ч. 1 ст. 190 КК України, а саме ОСОБА_21 , ОСОБА_10 , ОСОБА_19 є учасниками байкерського клубу « ІНФОРМАЦІЯ_17 » в м. Дніпро і товаришують. Вони мають чисельні зв`язки з ІНФОРМАЦІЯ_18 та керівництвом ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_16 ..

Також встановлено причетність до кримінального правопорушення ОСОБА_18 статусом якого (фізична особа підприємець) користується ОСОБА_10 зметою участі в тендерних (публічних) закупівлях, а саме, в ролі співучасника при проведенні торгів в системі « ІНФОРМАЦІЯ_6 », з метою штучного приховування групи підприємств ОСОБА_10 та ОСОБА_16 .

Так, ОСОБА_16 розуміючи, що станом на жовтень ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_10 » ще в повному обсязі не освоєно 2 483960,00 грн., а також що ОСОБА_10 та ОСОБА_21 є фігурантами кримінального провадження №12019040630000321 зареєстрованого заознаками ч. 1 ст. 190 КК України СВ АНД ВП ДВП ГУНП вДніпропетровській області за погодженням з ОСОБА_10 прийняв рішення забезпечити перемогу «новому» підконтрольному ОСОБА_10 підприємцю - ФОП ОСОБА_18 ..

Встановлено, що у визначеномуЗаконом України «Про публічні закупівлі»порядку Департаментом патрульної поліції на веб-порталі Уповноваженого органу зпитань закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_6 18.10.2019 за UA-2019-10-18-003853-b оприлюднено оголошення про проведення закупівлі товару (ДК021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на суму 809 680,00 грн. за процедурою відкритих торгів, шляхом електронного аукціону.

До аукціону допущено наступних учасників: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ЄРДПОУ НОМЕР_1 та ФОП ОСОБА_18 , ІПН НОМЕР_5 .

Згідно поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » документів для участі у торгах, на вказаному підприємстві працевлаштовано 9 осіб, а саме: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_5 .. Проте, згідно податкової звітності підприємства воно має лише 6 працівників. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_1 .

Конкурентом на вказаних електронних торгах був ФОП ОСОБА_18 , який згідно поданих для участі у закупівлі документів мав 8 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_7 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_14 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 .. При цьому, згідно податкової звітності підприємця він не має працівників. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_6 (автомийка-кафе).

Окрім того, варто зазначити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », яке згідно поданих для участі у закупівлі, документів (за якою було укладено договір №245), мало 6 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 .. Згідно податкової звітності підприємства воно має лише 1 працівника. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_2 .

Враховуючи вищевказане варто зазначити про явну пов`язаність вказаних підприємств, так як, за документами ФОП ОСОБА_18 зазначені як працівники ОСОБА_7 (значився працівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ») та ОСОБА_14 (значився працівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »).

За результатами процедури закупівлі, Департаментом патрульної поліції України, в особі начальника ОСОБА_15 із ФОП ОСОБА_18 , в особі ОСОБА_18 укладено договір №840 від 20.11.2019 на здійснення послуг з проведення технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів « ІНФОРМАЦІЯ_19 » у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту ітехнічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 764 310,00 грн. з виконанням послуг у сервісному центрі ФОП ОСОБА_18 за адресою АДРЕСА_6 . Оплата по зазначеному договору здійснюється за рахунок коштів субвенції, наданої місцевим бюджетом ІНФОРМАЦІЯ_11 . Строк надання послуг до 20.12.2019.

Особистим пошуком встановлено відсутність сервісного центру заадресою АДРЕСА_6 , де знаходиться автомийка-кафе. На СТО за вказаною адресою, в період часу з20.11.2019 по 20.12.2019, необхідно було провести ремонти та технічне обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання «ToyotaPrius» у кількості 70 автомобілів.

Як вже зазначалось у грудні 2019 року, оперативним підрозділом під час виконання доручення слідчого в ході візуальних оглядів території ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_4 ) встановлено, що на території знаходяться автомобілі «ToyotaPrius» з ознаками ДТП у кількості 28 шт. та автомобілі «ToyotaPrius» без зовнішніх пошкоджень, але в забрудненому стані (за зовнішніми ознаками тривалий час не використовуються) у кількості 8 шт. Таким чином, автомобілі укількості 36 шт. тривалий час не виїжджали з подвір`я ІНФОРМАЦІЯ_2 , та не могли ремонтуватись/обслуговуватись.

Крім того, за отриманою з відкритих джерел скан-копіями тендерної документації, мається підґрунтя стверджувати, що документи від імені ФОП ОСОБА_18 підготовлювала ОСОБА_22 та ОСОБА_33 , так як в ході вивчення документів порівняно підписи ОСОБА_18 на тендерній документації та в фотокопії паспорту іможливо стверджувати, що підписи в тендерній документації не співпадають зпідписом в паспорті та можливо виконані жінкою, що в подальшому буде перевірено під час судово-почеркознавчої експертизи.

Отже встановлено, що у випадку з договором №840 від 20.11.2019 схема розкрадання та привласнення бюджетних коштів аналогічна.

Окрім того, під час досудового розслідування було встановлено свідка кримінального правопорушення, а саме ОСОБА_34 , який під час допиту пояснив, що він знайомий із гр. ОСОБА_10 , який наскільки йому відомо займався бізнесом у сфері сервісного обслуговування та ремонту мобільних телефонів, планшетів та іншої електроніки. На даний час він займається бізнесом у сфері державних закупівель.

У ОСОБА_10 є зв`язки в правоохоронних органах м. Дніпро та Дніпропетровської області, а саме його близький товариш ОСОБА_16 (заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ), колись вони працювали разом у сфері обслуговування та ремонту мобільних телефонів.

Йому відомо, що ОСОБА_16 має сталі зв`язки із вищими посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_11 тому, починаючи з 2017 року він запропонував ОСОБА_10 зайнятися бізнесом у сфері ремонту та обслуговування автомобілів (службових автомобілів поліції), та іншими видами закупівель, які проводяться для цілей поліції. Схема заробітку проста ОСОБА_16 домовляється за проведення тендеру в якому приймають участь підприємства ОСОБА_10 (ФОП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (належить ОСОБА_21 , товариш ОСОБА_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (де ОСОБА_10 і власник і директор), ФОП « ОСОБА_18 » (близький друг ОСОБА_10 ), ФОП « ОСОБА_19 » (друг ОСОБА_10 ). Тобто в будь-якому випадку хто б не виграв тендер це буде пов`язаний із ОСОБА_10 та ОСОБА_16 та підконтрольний їм суб`єкт підприємницької діяльності.

Окрім того зазначив, що з 2017 року по теперішній час підприємства підконтрольні ОСОБА_10 постійно виграють тендери замовником яких є поліція.

Бухгалтерію всіх цих суб`єктів підприємницької діяльності веде ОСОБА_22 , яка є подружкою дружини ОСОБА_10 .. Вона займається бухгалтерським оформленням за всіма цими підприємствами та підприємцями на СТО за адресою АДРЕСА_1 .

З приводу цього СТО може зазначити, що його до початку 2019 року орендував ОСОБА_21 , проте наскільки йому відомо власник вказаного нерухомого майна через порушення ОСОБА_21 умов договору оренди відмовився продовжувати його, через що ОСОБА_10 на прохання ОСОБА_21 , заручившись підтримкою ОСОБА_16 та підконтрольної йому поліції здійснив захоплення СТО. На вказаній станції технічного обслуговування автомобілів на даний час і здійснює діяльність ОСОБА_10 ..

Так, згідно аналізу наявних матеріалів досудового розслідування, в тому числі матеріалів виконаних доручень слідчого можливо стверджувати, що посадові особи правоохоронних органів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 зловживаючи своїм службовим становищем, з метою власного збагачення, за попередньою змовою із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_18 (ІПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_19 (ІПН НОМЕР_6 ) та іншими юридичними та фізичними особами створили злочинну схему та здійснюють розтрату бюджетних коштів під час виконання робіт, шляхом внесення недостовірних даних у акти виконаних робіт щодообсягів та вартості виконаних робіт, що спричиняє тяжкі наслідки інтересам держави.

На даний час з метою доказування факту вчинення кримінального правопорушення, документування причетності до вчиненого кримінального правопорушення службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , ГУНП в Дніпропетровській області, ІНФОРМАЦІЯ_2 , а також інших причетних до злочину осіб, проведення судових експертиз, оглядів виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до мобільних телефонів, що належать та/або використовуються заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , що мешкає та зареєстрований за адресою АДРЕСА_7 .

Значення вказаних речей полягає у тому, що в них містяться фактичні дані, які встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Тобто, вищевказані речі та документи містять відомості, які згідно ч. 1 ст. 91 КПК України, підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення та інше.

Отримані під час тимчасового доступу відомості та документи в цілому, слідство в подальшому зможе використати, як докази в кримінальному провадженні, так як вони необхідні для проведення судових експертиз, містять відомості про осіб, що можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення та інші фактичні дані, що мають доказове значення.

У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, місце та час розгляду клопотання повідомлений належним чином, до суду слідчий подав заяву про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за його відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі, просить задовольнити.

Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві: ОСОБА_3 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 та членам групи процесуальних керівників у кримінальному провадженні прокурорам відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 дозволу у кримінальному провадженні №62019170000001217 від 02.12.2019 напроведення тимчасового доступу до речей ідокументів, що перебувають уволодінні заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , адреса проживання та реєстрації АДРЕСА_7 , а саме до мобільних телефонів, якими він володіє/користується.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення26.02.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу87836223
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —554/828/20

Ухвала від 14.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 26.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні