Ухвала
від 26.02.2020 по справі 711/1291/20
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Номер провадження 1-кс/711/465/20

Справа № 711/1291/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21лютого 2020року м. Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 , слідчої ОСОБА_4 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області капітана поліції ОСОБА_4 про арешт майна, поданого в кримінальному провадженні №12018250000000103 від 18.05.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. ч. 3, 5 ст. 191, ч. ч. 1, 2 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старша слідча відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області капітан поліції ОСОБА_4 звернулася до слідчого судді з клопотанням про арешт майна, поданого в кримінальному провадженні №12018250000000103 від 18.05.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. ч. 3, 5 ст. 191, ч. ч. 1, 2 ст. 366 КК України.

У клопотанні слідчий зазначає, що слідчими слідчого управління Головного управління Національної поліції в Черкаській області за процесуального керівництва прокуратури Черкаської області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №120192500020000103 від 18.05.2018 за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3, 5 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.

ОСОБА_5 , відповідно до результатів проведення виборів Кам`янського міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі 29.10.2017 повторно обраний міським головою Кам`янської міської ради. Отже, ОСОБА_5 в силу ст. 25 Закону України «Про державну службу» є службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями.

Відповідно до рішення Кам`янської міської ради від 23.12.2016 №17-2/VII «Про міський бюджет на 2017 рік» зі змінами від 23.02.2017 - №20-1/VII, 27.04.2017 - №22-1/VII та 29.08.2017 - №28-1/VII, а також згідно з рішенням Кам`янської міської ради від 22.12.2017 №2-19 «Про бюджет об`єднаної територіальної громади на 2018 рік», заплановано видатки для благоустрою міст, сіл і селищ (КТКВВК 6060) на об`єкти капітального ремонту вулиці Леніна (Героїв Майдану) від вулиці Декабристів до вулиці Гоголя, капітального ремонту вулиці Шевченка, капітального ремонту під`їзду до Тясминського каньйону, що по вулиці Гоголя, а в 2018 році для поточного ремонту вулиці Захаренка в м. Кам`янка.

Відповідно до пункту 1.1 розділу 2 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198, власники дорожніх об`єктів або уповноважені ними органи зобов`язані контролювати якість робіт, що виконують підрядні організації.

Досудовим розслідуванням установлено, що ОСОБА_5 , діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» (код ЄДРПОУ 32357080) ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи за адресою: вулиця Героїв Майдану, 37, м. Кам`янка, Черкаська область, умисно, з метою привласнення бюджетних коштів міської ради затвердив дефектний акт на капітальний ремонт вулиці Леніна (Героїв Майдану) від вул. Декабристів до вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області, яким передбачалося використання дорожньої гарячої асфальтобетонної суміші без зазначення типу та марки асфальтобетону, тоді як відповідно до проектної документації передбачено використання 1 марки асфальтобетону.

У подальшому, 28.03.2017, у період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, ОСОБА_5 , діючи від імені міської ради як замовник, уклав з ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 як підрядником договір підряду №8/2017 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт вулиці Леніна (Героїв Майдану) від вул. Декабристів до вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області», за ціною 1447 459,20 гривень.

Розділом 4 зазначеного вище договору передбачено, що замовник зобов`язується прийняти роботи, виконані підрядником відповідно до договору, оглянути їх, і в разі виявлення допущених відхилень, заявити про це підряднику в письмовому вигляді без зволікань. А підрядник зобов`язується передати замовнику виконані роботи згідно з Державними будівельними нормами України та затвердженою проектною документацією.

Переслідуючи злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів міської ради, діючи в інтересах раніше очолюваного ним підприємства ТОВ «Інтербудтехсервіс», на який він до цього часу має вплив, 16.05.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №30 по об`єкту: «Капітальний ремонт вулиці Леніна (Героїв Майдану) від вул. Декабристів до вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області», на суму 1 391737,20 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1, ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до розвантаження суміші, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості, внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації щодо типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачалося проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник, не переконався в якості застосовної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного вище договору 29.05.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №35 по зазначеному об`єкту на суму 55 405,20 гривень, достовірно знаючи, що до акта виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На підставі підроблених ОСОБА_5 та ОСОБА_6 актів приймання виконаних робіт Кам`янським управлінням Державної казначейської служби України Черкаської області з рахунку Кам`янської міської ради №35426102038644 на рахунок ТОВ «Інтербудтехсервіс», відкритий в АТ «РАФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» № НОМЕР_1 , перераховано гроші в сумі 1447142,40 гривень, з яких незаконно привласнив бюджетні кошти Кам`янської міської ради в сумі 629933 гривні на користь ТОВ «Інтербудтехсервіс» в особі директора ОСОБА_6 , шляхом використання асфальтобетонної суміші, яка не передбачена проектною документацією. Зазначені кошти остання, діючи разом з ОСОБА_5 , привласнила.

Внаслідок спільних незаконних дій голови Кам`янської міської ради Черкаської області ОСОБА_5 та директора ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 інтересам територіальної громади завдано збитки, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 629 933 гривні (шістсот двадцять дев`ять тисяч дев`ятсот тридцять три гривні), що більш як у 748,13 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, будучи Кам`янським міським головою Черкаської області, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 16.05.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №30 по об`єкту: «Капітальний ремонт вулиці Леніна (Героїв Майдану) від вул. Декабристів до вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 1 391737,20 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1, ОСОБА_5 без надання підрядником паспорту на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до розвантаження суміші, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що дані внесені останньою, як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачалося проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості використаної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного договору 29.05.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №35 по зазначеному об`єкту на суму 55 405,20 гривень, достовірно знаючи, що до акта приймання виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ, що спричинило інтересам територіальної громади тяжкі наслідки, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 629 933 гривні (шістсот двадцять дев`ять тисяч дев`ятсот тридцять три гривні), що більш ніж у 748,13 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 28.04.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи за адресою: вулиця Героїв Майдану, 37, м. Кам`янка, Черкаська область, умисно, з метою привласнення бюджетних коштів міської ради, затвердив дефектний акт на капітальний ремонт вулиці Шевченка в м. Кам`янка Черкаської області, яким передбачалося використання дорожньої гарячої асфальтобетонної суміші без зазначення типу та марки асфальтобетону, тоді як відповідно до проектної документації передбачалося використання 1 марки асфальтобетону.

У подальшому, 24.05.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, ОСОБА_5 , діючи від імені міської ради як замовник уклав з ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 як підрядником договір підряду №20/2017 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт вулиці Шевченка в м. Кам`янка Черкаської області», за ціною 1179 236,40 гривень.

Розділом 4 зазначеного договору передбачено, що замовник зобов`язується прийняти роботи, виконані підрядником відповідно до договору, оглянути їх, і в разі виявлення допущених відхилень, заявити про це підряднику в письмовому вигляді без зволікань. А підрядник зобов`язується передати замовнику виконані роботи відповідно до Державних будівельних норм України та затвердженої проектної документації.

Переслідуючи злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів міської ради, діючи в інтересах раніше очолюваного ним підприємства ТОВ «Інтербудтехсервіс», на яке він до цього часу має вплив, 07.07.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №51 по об`єкту «Капітальний ремонт вулиці Шевченка в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 888 762 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до розвантаження суміші, діючи умисно, згідно з попередньою домовленістю із ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості, внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачалося проектно-кошторисною документацією, а отже він як замовник не переконався в якості використаної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного вище договору 02.08.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №56 по зазначеному об`єкту на суму 288 942 гривні, достовірно знаючи, що до акта приймання виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На підставі підроблених ОСОБА_5 та ОСОБА_6 актів приймання виконаних робіт Кам`янським управлінням Державної казначейської служби України Черкаської області з рахунку Кам`янської міської ради №35426102038644 на рахунок ТОВ «Інтербудтехсервіс», відкритий в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» № НОМЕР_1 , перераховано гроші в сумі 1177704 гривні, з яких незаконно привласнив бюджетні кошти Кам`янської міської ради на користь ТОВ «Інтербудтехсервіс» в особі директора ОСОБА_6 на суму 515 235 гривень шляхом використання асфальтобетонної суміші, не передбаченої проектною документацією. Зазначені кошти остання, діючи разом з ОСОБА_5 , привласнила.

Внаслідок спільних незаконних дій голови Кам`янської міської ради Черкаської області ОСОБА_5 та директора ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 інтересам територіальної громади заподіяно збитки, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 515 235 гривень (п`ятсот п`ятнадцять тисяч двісті тридцять п`ять гривень), що більш ніж у 611,91 разів перевищують неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, будучи Кам`янським міським головою Черкаської області, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 07.07.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №51 по об`єкту «Капітальний ремонт вулиці Шевченка в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 888 762 гривні, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, яка надається споживачу, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт не містять інформації про тип та марку використаної асфальтобетонної суміші, що передбачено проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості використаної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного вище договору 02.08.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №56 по зазначеному об`єкту на суму 288 942 гривні, достовірно знаючи, що до акта приймання виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ, що спричинило тяжкі наслідки інтересам територіальної громади, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 515 235 гривень (п`ятсот п`ятнадцять тисяч двісті тридцять п`ять гривень), що більш ніж у 611,91 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 24.02.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи за адресою: вулиця Героїв Майдану, 37, м. Кам`янка, Черкаська область, умисно, з метою привласнення бюджетних коштів міської ради затвердив дефектний акт на капітальний ремонт під`їзду до Тясминського каньйону по вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області, яким передбачалося використання дорожньої гарячої асфальтобетонної суміші без зазначення типу та марки асфальтобетону, тоді як проектною документацією передбачалося використання 1 марки асфальтобетону.

У подальшому, 07.11.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, ОСОБА_5 , діючи від імені міської ради як замовник, уклав з ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 як підрядником договір підряду №50/2017 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт під`їзду до Тясминського каньйону по вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області» за ціною 1029 967,20 гривень.

Розділом 4 зазначеного договору передбачено, що замовник зобов`язується прийняти роботи, виконані підрядником відповідно до договору, оглянути їх, а в разі виявлення допущених відхилень заявити про це підряднику в письмовому вигляді без зволікань. А підрядник зобов`язується передати замовнику виконані роботи у відповідно до Державних будівельних нормам України та затвердженої проектної документації.

Переслідуючи злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів міської ради, діючи в інтересах раніше очолюваного ним підприємства ТОВ «Інтербудтехсервіс», на яке він і до цього часу має вплив, 07.11.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №85 по об`єкту «Капітальний ремонт під`їзду до Тясминського каньйону по вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 578866,8 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу її до розвантаження, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачено проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості використаної сировини і підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного вище договору 27.11.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №56 по зазначеному об`єкту на суму 451100,40 гривень, достовірно знаючи, що до акта приймання виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На підставі підроблених ОСОБА_5 та ОСОБА_6 актів приймання виконаних робіт Кам`янським управлінням Державної казначейської служби України Черкаської області з рахунку Кам`янської міської ради №35426102038644 на рахунок ТОВ «Інтербудтехсервіс», відкритий в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» № НОМЕР_1 , перераховано гроші в сумі 1029967,2 гривні, з яких незаконно привласнив бюджетні кошти Кам`янської міської ради на користь ТОВ «Інтербудтехсервіс» в особі директора ОСОБА_6 на суму 698042 гривень шляхом використання асфальтобетонної суміші, не передбаченої проектною документацією. Зазначені кошти остання, діючи разом з ОСОБА_5 , привласнила.

Внаслідок спільних незаконних дій голови Кам`янської міської ради Черкаської області ОСОБА_5 та директора ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 інтересам територіальної громади заподіяно збитки, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 698 042 гривні (шістсот дев`яносто вісім тисяч сорок дві гривні), що більш ніж у 829,02 рази перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, будучи Кам`янським міським головою Черкаської області, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 07.11.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №85 по об`єкту «Капітальний ремонт під`їзду до Тясминського каньйону по вул. Гоголя в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 578866,8 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають проектно-кошторисній документації та діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 останній без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до її розвантаження, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що дані, внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачено проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості використаної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На виконання вказаного вище договору 27.11.2017, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №56 по зазначеному об`єкту на суму 451100,40 гривень, достовірно знаючи, що до акта приймання виконаних робіт включено лише роботи, без зазначення використаних матеріальних ресурсів, які були використані, за відсутності підсумкової відомості ресурсів, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ, що спричинило тяжкі наслідки інтересам територіальної громади, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 698 042 гривні (шістсот дев`яносто вісім тисяч сорок дві гривні), що більш ніж у 829,02 рази перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 16.04.2018, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи за адресою: вулиця Героїв Майдану, 37, м. Кам`янка, Черкаська область, умисно, з метою привласнення бюджетних коштів міської ради затвердив дефектний акт на поточний ремонт вулиці Захаренка в м. Кам`янка Черкаської області, відповідно до якого передбачалося використання дорожньої гарячої асфальтобетонної суміші без зазначення типу та марки асфальтобетону.

У подальшому, 23.04.2018, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, ОСОБА_5 , діючи від імені міської ради як замовник, уклав з ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 як підрядником договір підряду №17/2018 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт вулиці Захаренка в м. Кам`янка Черкаської області» за ціною 199945,20 гривень.

Розділом 4 зазначеного договору передбачено, що замовник зобов`язується прийняти роботи, виконані підрядником відповідно до договору, оглянути їх, а в разі виявлення допущених відхилень заявити про це підряднику в письмовому вигляді без зволікань. А підрядник зобов`язується передати замовнику виконані роботи відповідно до Державних будівельних норм України та затвердженої проектної документації.

Переслідуючи злочинний умисел, спрямований на привласнення бюджетних коштів міської ради, діючи в інтересах раніше очолюваного ним підприємства ТОВ «Інтербудтехсервіс», на яке він і до цього часу має вплив, 23.04.2018, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №17/2018 по об`єкту «Поточний ремонт вулиці Захаренка в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 199945,20 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до її розвантаження, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості, внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачено проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості застосовної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ.

На підставі підробленого ОСОБА_5 та ОСОБА_6 акта приймання виконаних робіт Кам`янським управлінням Державної казначейської служби України Черкаської області з рахунку Кам`янської міської ради №35426102038644 на рахунок ТОВ «Інтербудтехсервіс», відкритий в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» № НОМЕР_1 , перераховано гроші в сумі 199945,20 гривень, з яких незаконно привласнив бюджетні кошти Кам`янської міської ради на користь ТОВ «Інтербудтехсервіс» в особі директора ОСОБА_6 на суму 163 707 гривень шляхом використання асфальтобетонної суміші, не передбаченої проектною документацією. Зазначені кошти остання, діючи разом з ОСОБА_5 , привласнила.

Внаслідок спільних незаконних дій голови Кам`янської міської ради Черкаської області ОСОБА_5 та директора ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 інтересам територіальної громади завдано збитки, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 163 707 гривень (сто шістдесят три тисячі сімсот сім гривень), що більш ніж у 185,81 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Він же, будучи Кам`янським міським головою Черкаської області, діючи разом та за попередньою змовою з директором ТОВ «Інтербудтехсервіс» ОСОБА_6 , 23.04.2018, в період часу з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, перебуваючи в м. Кам`янка Черкаської області, отримавши від ОСОБА_6 акт приймання виконаних робіт №17/2018 по об`єкту «Поточний ремонт вулиці Захаренка в м. Кам`янка Черкаської області» на суму 199945,20 гривень, достовірно знаючи, що виконані будівельні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття не відповідають діючим Державним будівельним нормам України, всупереч ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» пункт 9.1 ОСОБА_5 без надання підрядником паспорта на асфальтобетонну суміш, який надається споживачу до її розвантаження, діючи умисно, відповідно до попередньої домовленості з ОСОБА_6 , всупереч інтересам служби, усвідомлюючи, що відомості, внесені останньою як підрядником в акт приймання виконаних робіт, не містять інформації з приводу типу та марки використаної асфальтобетонної суміші, що передбачалося проектно-кошторисною документацією, а отже як замовник не переконався в якості використаної сировини, підписав вказаний акт, тобто видав як службова особа завідомо неправдивий офіційний документ, що завдало збитки інтересам територіальної громади, які відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи від 30.01.2019 №3495/3496/18-27/325-327/19-27 становлять 163 707 гривень (сто шістдесят три тисячі сімсот сім гривень), що більш ніж у 185,81 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

17.01.2020 ОСОБА_5 повідомлено про підозри у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3, 5 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.

Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання.

Згідно данихінформативної довідки№ 200851508Державного реєструречових правна нерухомемайно уприватній власності(розмірчастки 1) ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ,уродженця с.Єлизаветградка Олександрівськогорайону Кіровоградськоїобласті,громадянина України, проживаючогоза адресою: АДРЕСА_1 ,перебуває житловийбудинок (реєстраційнийномер майна1991991971218),який розташованийза адресою: АДРЕСА_1 .

Враховуючи те,що санкціястатті,яка інкримінується ОСОБА_5 передбачає покаранняу виглядіконфіскації майна,з метоюнедопущення зникнення,втрати абопошкодження відповідногомайна абонастання іншихнаслідків слідчапросить суднакласти арештна житловийбудинок (реєстраційнийномер майна1991991971218),який розташованийза адресою: АДРЕСА_1 , котрий на праві приватної власності належить ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), заборонивши будь які дії по її реєстрації, перереєстрації, та відчуженню в інший спосіб.

Слідча ОСОБА_4 у судовому засіданні просила клопотання задовольнити.

Прокурор ОСОБА_3 у судовому засіданні підтримав клопотання з підстав, визначених у ньому, просив його задовольнити.

Приймаючи до уваги, що майно, яке слідчий просить арештувати, не було тимчасово вилучене, слідчий суддя, керуючись ч. 2 ст. 172 КПК України, з метою забезпечення арешту майна, проводить розгляд клопотання без повідомлення підозрюваного.

Заслухавши пояснення слідчого, думку прокурора, дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що останнє підлягає задоволенню з наступних підстав.

18.05.2018 до ЄРДР були включені відомості про те, що службові особи Кам`янської міської ради Черкаської області, шляхом зловживання службовим становищем, розтратили бюджетні кошти на користь ТОВ «Інтербудтехсервіс» під час виконання робіт по ремонту об`єктів інфраструктури на території м. Кам`янка Черкаської області в період 2017 року, кримінальне провадження № 12018250000000103.

17.01.2020 ОСОБА_5 було повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3, 5 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна за № 200851508 від 19.02.2020 за підозрюваним ОСОБА_5 зареєстровано право приватної власності на житловий будинок (реєстраційний номер майна 1991991971218) за адресою АДРЕСА_1 , розмір частки 1.

За положеннями ч. 5 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому п. 3 ч. 2 ст.170 КПК України, арешт накладається на майно підозрюваного, щодо якого здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна.

Санкцією ч. 5 ст. 191 КК України передбачено додаткове покарання у вигляді конфіскації майна.

Відповідно до положень ст. 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження визначено арешт майна.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майнає тимчасове,до скасуванняу встановленомуцим Кодексомпорядку,позбавлення заухвалою слідчогосудді абосуду правана відчуження,розпорядження та/абокористування майном,щодо якогоіснує сукупністьпідстав чирозумних підозрвважати,що воноє доказомзлочину,підлягає спеціальнійконфіскації упідозрюваного,обвинуваченого,засудженого,третіх осіб,конфіскації уюридичної особи,для забезпеченняцивільного позову,стягнення зюридичної особиотриманої неправомірноївигоди,можливої конфіскаціїмайна.Арешт майнаскасовується увстановленому цимКодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Оскільки, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень передбачених, ч. 3, 5 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України, санкцією ч. 5 ст. 191 КК України передбачено додаткове покарання у виді конфіскації майна, наявні достатні підстави вважати, що у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, суд може призначити покарання у виді конфіскації майна, з метою запобігання можливого відчуження та розпорядження підозрюваним належним йому на праві власності майном, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає до задоволення.

Керуючись ст.ст.132, 170, 173, 372 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задоволити.

Накласти арешт на житловий будинок (реєстраційний номер майна 1991991971218) за адресою АДРЕСА_1 , який належить на праві власності ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ) із забороною відчуження та розпорядження даним майном.

Копія ухвали негайно після її оголошення вручити слідчому для організації виконання, надіслати ОСОБА_5 для відому.

Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню, але може бути оскаржена безпосередньо до апеляційного суду Черкаської області протягом п`яти днів з дня її оголошення, а для ОСОБА_5 протягом п`яти днів з дня отримання копії цього рішення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення26.02.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87843291
СудочинствоКримінальне
Сутьарешт майна, поданого в кримінальному провадженні №12018250000000103 від 18.05.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. ч. 3, 5 ст. 191, ч. ч. 1, 2 ст. 366 КК України

Судовий реєстр по справі —711/1291/20

Ухвала від 26.02.2020

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Степаненко О. М.

Ухвала від 21.02.2020

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Степаненко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні