Ухвала
від 21.02.2020 по справі 711/1311/20
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Номер провадження 1-кс/711/477/20

Справа № 711/1311/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2020 року Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Черкаси клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах слідчого управління Головного управління національної поліції в Черкаській області ОСОБА_3 , винесеного у кримінальному провадженні №42018251230000002, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 03.01.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191, ч. 2 ст. 191 ч. 1 ст. 366 КК України про тимчасовий доступ до речей і документі, які містять охоронювану законом таємницю ,-

встановив:

Старший слідчий в ОВС СУГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді Придніпровського районного суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів.

Клопотання обґрунтоване тим, що до 03.01.2018 прокурором Горидищенського відділу Смілянської місцевої прокуратури внесені відомості до ЄРДР за № 42018251230000002 ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191 ч. 1 ст. 366 КК України, за фактом розтрати бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей до актів виконаних робіт № 1 від 20.12.2017 року та№2 від 26.12.2007 року під час проведення будівельних робіт на об`єкті « Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 ».

12.03.2018 СУ ГУНП в Черкаській області внесені відомості до ЄРДР за №12018250000000050, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом розтрати бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час проведення будівельних робіт на об`єкті «Капітальний ремонт частини ІНФОРМАЦІЯ_4 - підготовка інноваційної школи по АДРЕСА_2 . Впровадження енергозберігаючих технологій».

Постановою прокурора відділу прокуратури Черкаської області матеріали досудових розслідувань №42018251230000002 та №12018250000000050 об`єднані в одне провадження з присвоєнням загального номеру № 42018251230000002.

В ході проведення досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, було встановлено, що 24.10.2017 ІНФОРМАЦІЯ_5 в електронній системі публічних закупівель ProZorro розміщено оголошення №UA-2017-10-24-001297-b, предмет закупівлі: « ДСТУ Б Д,1,1-1:2013- Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 », очікувана вартість предмету закупівлі: 1685825,60 грн.

28.11.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду № 28/11 на об`єкт «Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 » на загальну суму 1 675 825,00 грн.

Із відомостей єдиної бази мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів встановлено, що протягом грудня 2017 року ІНФОРМАЦІЯ_6 на підставі актів виконаних робіт на рахунок ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано кошти на загальну суму 1675 825,00 грн.

29.12.2017 проведеним оглядом об`єкту будівництва «Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 » встановлено, що будівельно-ремонтні роботи не завершені та перебувають на початковому етапі.

Також в ході проведення досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, було встановлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі, 14.08.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_7 , як Замовником, та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), як Підрядником, укладено договір підряду №2, предметом якого, відповідно до п.1.1. являється виконання будівельних робіт на об`єкті «Капітальний ремонт частини ІНФОРМАЦІЯ_4 - підготовка інноваційної школи по АДРЕСА_2 . Впровадження енергозберігаючих технологій».

Відповідно до п. 4.1. зазначеного договору загальна вартість об`єкту будівництва складає 1 387 972 грн. (в тому числі ПДВ 231328,80 грн.).

Відповідно до п.2.2. договору, передбачені Договором роботи повинні відповідати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів в галузі будівництва, проекті документації та договору.

Відповідно п. 3.1. договору, Підрядник виконує роботи у відповідності із проектною документацією, ТУ, будівельними нормами та правилами.

На підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), укладеними протягом листопада-грудня 2017 між ІНФОРМАЦІЯ_7 , як Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », як Підрядником, на виконання договору підряду №2 від 14.08.2017, ІНФОРМАЦІЯ_9 були перераховані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » наступні кошти: акт №1 від 13.11.2017 394611,6 грн., акт №2 від 13.11.2017 50 098,80 грн., акт №3 від 27.11.2017 - 416318,40 грн., акт №4 від 27.12.2017 479440, 80 грн., а всього в сумі 1340469,6 грн.

Так, відповідно довідки спеціаліста інженера-будівельника ОСОБА_4 від 01.03.2018, в ході дослідження правильності визначення вартості проведених в 2017 році робіт з було встановлено, що до розділів «Фасад» актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) № 2 від 27.11.2017 р. за листопад 2017 року та № 4 від 27.12.2017 р. за грудень 2017 р., Підрядником - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », було включено виконання робіт з «Облицювання стін фасаду та укосів стальним профільованим листом» із застосуванням для цього будівельних виробів та матеріалів (профільних труб, металевих кутиків, вітрозахисної мембрани, мінераловатного утеплювача, засобів кріплення, власне сталевого профлиста, тощо) на загальну суму 550 098,00 грн., у т. ч. - 251 694,00 грн. (акт форма КБ-2в № 2 від 27.11.2017 р.) та 298 404,00 грн. (акт форма КБ-2в № 4 від 27.12.2017 р.).

Також, до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ- 2в) № 2 від 27.11.2017 р. за листопад 2017 року та № 4 від 27.12.2017 р. за грудень 2017 р., Підрядником - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », було включено такі розділи, як « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (акт форма КБ-2в № 2 від 27.11.2017 р.) та «Стеля вхідної групи» (акт форма КБ-2в № 4 від 27.12.2017 р.) на суму 72 836,00 грн. та 75 218,00 грн. відповідно, з застосуванням для цього необхідних будівельних виробів та матеріалів.

Натомість, дослідженням проектно-кошторисної документації по зазначеному об`єкту встановлено, що виконання, як включених до розділів «Фасад» актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) № 2 від 27.11.2017 р. за листопад 2017 року та № 4 від 27.12.2017 р. за грудень 2017 відповідних робіт та застосування для цього необхідних будівельних виробів і матеріалів, так і наявність таких розділів, як «Фасад колони» та «Стеля вхідної групи», у затвердженій проектно-кошторисній документації по зазначеному об`єкту не передбачено. Натомість передбачено утеплення фасадів з наступним опорядженням декоративним розчином за технологією « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».

За таких обставин, вартість виконання робіт та вартість застосованих для цього будівельних виробів і матеріалів, передбачених розділами «Фасад», «Фасад колони» та «Стеля вхідної групи», на загальну суму 698 152,00 грн. по прямих витратах, є такою, що включена до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) № 2 від 27.11.2017 р. за листопад 2017 року та № 4 від 27.12.2017 р. за грудень 2017 р., безпідставно та відноситься до завищення.

Таким чином, є підстави вважати, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_7 , як розпорядниками бюджетних коштів, під час підписання первинних бухгалтерських документів щодо виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт частини ІНФОРМАЦІЯ_4 - підготовка інноваційної школи по АДРЕСА_2 . Впровадження енергозберігаючих технологій», були допущені порушення норм законодавства України, що могло призвести до безпідставного перерахування бюджетних коштів виконавцям робіт, або мало місце підроблення офіційних документів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яка виконувала роботи на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_7 .

З метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні необхідно дослідити (в тому числі і під час проведення відповідних експертиз) реєстраційні, договірні, бухгалтерські, облікові, фінансові документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо проведення робіт на об`єкті «Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 ».

В судове засідання слідчий не з`явився, проте, надав суду заяву, в якій просив провести розгляд клопотання за його відсутності на підставі обґрунтування, викладеного у клопотанні та з урахуванням доказів доданих до нього, без фіксації судового розгляду технічними засобами.

Згідно із нормами ч. 1 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду слідчим суддею клопотання, за допомогою технічних засобів, не здійснювалась.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою у володінні, якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно із п.п. 1, 2. ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей, документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

На підставі ч.2 ст.163 КПК України з метою недопущення зміни та знищення речей та документів, що містять інформацію доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судовезасідання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходиться така інформація.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, по об`єкту «Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 », які знаходяться в приміщенні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що за адресою: АДРЕСА_3 , слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає до задоволення.

На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 3, 9, 107, 159, 163-165, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити .

Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУ НП в Черкаській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, по об`єкту «Реконструкція селищного центру дозвілля та культури по АДРЕСА_1 », які знаходяться в приміщенні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що за адресою: АДРЕСА_3 : актів передачі-прийняття будівельного майданчику; актів передачі-прийняття проектної документації; дозвільну документацію на проведення будівельних робіт (декларація про початок будівельних робіт, дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_12 , тощо); експертний висновок кошторисної частини проектно-кошторисної документації об`єктів; сертифікати якості (паспорти) на матеріали та обладнання, які використовувалися під час проведення будівельних робіт; експертні висновки щодо використаних матеріалів; акти (протоколи) випробування будівельних матеріалів; договорів на виконання будівельних робіт (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо); договори на поставку (купівлю-продаж) будматеріалів та обладнання, які використовувалися на об`єкті (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо); договори на проведення робіт (надання послуг) (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо); договори на оренду машин і механізмів, які використовувалися на об`єкті (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо); договори субпідряду (з додатками, додатковими угодами, специфікаціями, тощо); проектно-кошторисна документація; загальний журнал будівельних робіт; журнали технічного та авторського нагляду; журнал проведення бетонних робіт; акти на закриття прихованих робіт; документів фінансово-господарської звітності щодо виконання зазначених вище договорів (локальний кошторис (договірна ціна) будівельних робіт та обладнання, довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), підсумкові відомості ресурсів, звіти про витрати основних матеріалів у будівництві в співвідношенні з виробничими нормами, акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), акти приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей, які використовувалися на об`єкті; акти виконаних робіт (наданих послуг), акти на списання чи використання товарно-матеріальних цінностей, податкові накладні, оборотні відомості з надходження та вибуття матеріалів, які використовувалися на об`єкті; реєстри вибуття матеріалів, прибуткові ордери та накладні на матеріали, які використовувалися на об`єкті, матеріальні звіти відповідальної особи (майстра) та звіти про витрати матеріалів на об`єкті, журнали обліку роботи машин і механізмів, які використовувалися при проведенні робіт, шляхові листи, рапорти про роботу машин і механізмів, платіжні доручення, рахунки-фактури, лімітно-заборні картки, картки складського обліку, акти звірки взаєморозрахунків, виписки з бухгалтерських програм по роботі с контрагентами, оборотно-сальдові відомості, банківські виписки, відомості нарахування та виплати заробітної плати, посвідчення про відрядження, звіти про відрядження, накази на відрядження, журнал реєстрації наказів на відрядження, тощо), з можливістю вилучення належним чином завірених копій.

Строк дії цієї ухвали становить один місяць з дня її винесення.

У разі невиконання ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення21.02.2020
Оприлюднено06.02.2023

Судовий реєстр по справі —711/1311/20

Ухвала від 21.02.2020

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Демчик Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні