Рішення
від 03.02.2020 по справі 160/13222/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2020 року Справа № 160/13222/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіТулянцевої І.В. при секретарі судового засіданняШурпіновій К.О. за участю: представника позивача представника відповідача Донець С.О. Мирошниченко А.А. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Селянського (фермерського) господарства Любава до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

24 грудня 2019 року Селянське (фермерське) господарство Любава звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій позивач просить:

- визнати протиправним рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 року №81191/10/04-36-40-01-24 про відмову у видачі ліцензії на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Знаменівка, вул. Павлоградська, 2-В;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області видати ліцензію на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Знаменівка, вул. Павлоградська, 2-В.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що повноважними органами відповідача при прийнятті оскаржуваного рішення не враховано усіх обставин, що мали значення для вирішення питання про надання ліцензії на право зберігання пального.

Так, позивач зазначає, що Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів № 2628 - VIII від 23.11.18 (далі - Закон № 2628 - VIII) внесені зміни до Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів № 481/95-ВР від 19 грудня 1995 року (далі - Закон № 481/95-ВР), та запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 01 липня 2019 рок.

З метою отримання ліцензії суб`єкти господарювання повинні подати до органів ДПС заяву разом з завіреними заявником копіями документів, що, зокрема, підтверджують право власності або користування земельною ділянкою на якій розташований об`єкт для зберігання пального, документи, що підтверджують прийняття об`єкта в експлуатацію та дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл).

Задля отримання роз`яснень щодо необхідності отримання Дозволу для зберігання дизельного палива в резервуарі ємністю 11,1 м.куб., позивач звернувся до Державної служби України з питань праці, у листі останньої від 20.06.2018 року за №5053/3/5.3-ДП-19, зазначалось, що оскільки дизельне паливо не належить до небезпечних речовин 1-го і 2-го класів небезпеки та зберігається в ємностях при атмосферному тиску меншому 0,05 МПа, то одержання дозволу на експлуатацію таких ємностей не вимагається.

На виконання вимог Закону № 2628- VIII, позивач звернувся 08.07.2019 року до відповідача з заявою щодо надання ліцензії на право зберігання пального з доданими до неї документами, та роз`ясненням Державної служби України з питань праці щодо відсутності необхідності отримання Дозволу, проте, рішенням головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 № 81191/10/04-36-40-01-24 позивачу відмовлено в отриманні ліцензії на право зберігання пального та як підставу відмови вказано відсутність дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Звертає увагу суду, на те, що копія листа Державної служби України з питань праці щодо відсутності необхідності отримання Дозволу була надана співробітнику відповідача, під час прийому.

А тому, вважає, що рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 року № 81191/10/04-36-40-01-24 про відмову у видачі ліцензії на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава - є протиправним.

Ухвалою суду від 28.12.2019 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 03 лютого 2020 року о 09:00 год.

Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі.

27.01.2020 року від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому він зазначає, що інформація щодо відсутності необхідності отримання позивачем Дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для експлуатації ємкості для зберігання пального про яку зазначено у роз`ясненні Державної служби України з питань праці, не може бути прийнята до уваги при вирішенні питання про видачу ліцензії, оскільки спірні відносини регулюються спеціальним Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів №481/95-ВР від 19 грудня 1995 року, який має вищу юридичну силу ніж роз`яснення Державної служби України з питань праці. Вважає, що рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 року №81191/10/04-36-40-01-24 є законним, а тому просить відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

03 лютого 2020 року у судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити у повному обсязі із викладених у позові підстав.

Представник відповідача підтримав доводи, викладені у відзиві, та просив відмовити у задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Селянське (фермерське) господарство Любава є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 09.02.2005 року (номер запису 1 209 120 0000 000155).

Позивач перебуває на обліку у Дніпровсько-Новомосковському управлінні Новомосковської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та має статус платника єдиного податку четвертої групи, номер взяття на облік 0438030734/04385 від 22.06.2000 року

Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видами діяльності С(Ф)Г Любава є: Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний). Код КВЕД 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; Код КВЕД 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур; Код КВЕД 01.21 Вирощування винограду; Код КВЕД 01.22 Вирощування тропічних і субтропічних фруктів; Код КВЕД 01.24 Вирощування зерняткових і кісточкових фруктів; Код КВЕД 01.25 Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників; Код КВЕД 01.29 Вирощування інших багаторічних культур; Код КВЕД 01.30 Відтворення рослин; Код КВЕД 01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід; Код КВЕД 01.46 Розведення свиней; Код КВЕД 01.47 Розведення свійської птиці; Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; Код КВЕД 01.63 Післяурожайна діяльність; Код КВЕД 01.64 Оброблення насіння для відтворення; Код КВЕД 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів; Код КВЕД 19.20 Виробництво продуктів нафтоперероблення; Код КВЕД 20.11 Виробництво промислових газів; Код КВЕД 20.59 Виробництво іншої хімічної продукції, н. в. і. у.; Код КВЕД 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; Код КВЕД 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; Код КВЕД 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; Код КВЕД 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання; Код КВЕД 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; Код КВЕД 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп`ютери; Код КВЕД 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; Код КВЕД 81.30 Надання ландшафтних послуг; Код КВЕД 82.92 Пакування; Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 47.30 Роздрібна торгівля пальним; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 52.10 Складське господарство; Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; Код КВЕД 35.21 Виробництво газу.

Судом встановлено, що відповідно до Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків та зборів від 23.11.2018 року № 2628 - VIII внесені зміни до Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів № 481/95 - ВР від 19 грудня 1995 року, зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, зазначені зміни вступили в силу з 01.07.2019 року.

Матеріалами справи підтверджується, що зважаючи на зміни в законодавстві Позивач 03.06.19 року звернувся з листом за вих. № 88 до голови Державної служби України з питань праці, як до уповноваженого органу, з проханням надати роз`яснення щодо необхідності отримання дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який міститься у переліку документів необхідних для отримання ліцензії на право зберігання пального, з урахуванням того що С(Ф)Г Любава використовує для власних потреб резервуар об`ємом 11,1 м.куб., для зберігання дизельного палива.

Листом Державної служби України з питань праці за вих. №5053/3/5.3-ДП-19 від 20.06.2018 року, надано роз`яснення, з яких слідує, що оскільки дизельне паливо не належить до небезпечних речовин 1-го і 2-го класів небезпеки та зберігається в ємностях при атмосферному тиску меншому 0,05 МПа, то одержання дозволу на експлуатацію таких ємностей не вимагається.

08.07.2019 року С(Ф)Г Любава направило до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (правонаступником якого являється Головного управління ДПС у Дніпропетровській області) заяву щодо надання ліцензій на право зберігання пального з пакетом документів до неї.

Рішенням Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 року №81191/10/04-36-40-01-24 про відмову у видачі ліцензії на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Знаменівка, вул. Павлоградська, 2-В;

Не погодившись з вказаним рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість вказаного висновку відповідача і винесеного на підставі висновку спірного акту індивідуальної дії на відповідність вимогам частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши положення законодавчих актів, якими врегульовані спірні правовідносини, суд зауважує на наступному.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначені Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" від 19.12.1995 року № 481/95-ВР.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків та зборів від 23.11.2018 року № 2628 - VIII внесені зміни до Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів № 481/95-ВР від 19 грудня 1995 року, зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, зазначені зміни вступили в силу з 01.07.2019 року.

Положеннями п.6 ч.1 ст.1 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності від 02.03.2015 року № 222 - VIII визначено, що ліцензування - засіб державного регулювання провадження видів господарської діяльності, спрямований на забезпечення безпеки та захисту економічних і соціальних інтересів держави, суспільства, прав та законних інтересів, життя і здоров`я людини, екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до п.7 ч.1 ст.7 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону № 481/95 - ВР.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 609 від 05.08.2015 Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України територіальні органи ДПС визначено органом ліцензування господарської діяльності зі зберігання пального.

Суб`єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби (стаття 15 Закону №481/95-ВР).

У статті 1 Закону №481/95-ВР визначено, що місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Статтею 15 Закону №481 передбачено, що ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

З викладеного слідує, що для отримання ліцензії на право зберігання пального, суб`єкт господарювання подає відповідну заяву та документи, перелічені у статті 15 Закону №481.

Аналіз наведених норм свідчить, що позивач задля отримання ліцензії на право зберігання пального мав подати до повноважних органів відповідача заяву з пакетом документів що передбачені законом, зокрема й дозволом на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Видача дозволу відповідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (далі - Порядок 1107) видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

Згідно п.6 Порядку № 1107, дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:

роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;

виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов`язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.

В ході судового розгляду справи встановлено та матеріалами справи підтверджено, що в процесі підготовки пакету документів для подання заяви для отримання ліцензії на зберігання пального, позивач 03.06.2019 року звернувся з листом за вих. № 88 до голови Державної служби України з питань праці, як до уповноваженого органу, з проханням надати роз`яснення щодо необхідності отримання Дозволу, який міститься у переліку документів необхідних для отримання ліцензії на право зберігання пального, з урахуванням того що С(Ф)Г Любава використовує для власних потреб резервуар об`ємом 11,1 м.куб., для зберігання дизельного палива.

Листом Державної служби України з питань праці за вих. №5053/3/5.3-ДП-19 від 20.06.2018 року, позивачу надано роз`яснення, з яких слідує, що оскільки дизельне паливо не належить до небезпечних речовин 1-го і 2-го класів небезпеки та зберігається в ємностях при атмосферному тиску меншому 0,05 МПа, то одержання дозволу на експлуатацію таких ємностей не вимагається.

Крім того, Державною службою України з питань праці у вказаному листі зазначено, що вичерпний перелік робіт підвищеної небезпеки та/або машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, на які необхідно одержати дозвіл чи подати декларацію, визначається в залежності від їх умов експлуатації, експлуатаційних характеристик та видів виконуваних робіт.

Вище зазначені роз`яснення Держпраці були надані до відповідача, що підтверджує представник відповідача у відзиві на позовну заяву, проте при прийнятті оскаржуваного рішення про відмову у видачі ліцензії, як підставу відмови зазначив саме відсутність у пакеті документів доданих до заяви Дозволу.

Суд не погоджується з даними висновками .

Так, як вже було зазначено, повноваження щодо видачі Дозволів на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку №1107, покладено на Державну службу України з питань праці, інших органів до компетенції яких віднесено видачу зазначених дозволів законодавством не передбачено.

Вказане, на переконання суду, свідчить, про те, що позивачем вчинено належні дії для отримання Дозволу, але з урахуванням роз`яснень Держпраці про відсутність необхідності його отримання (з огляду на специфіку пального та умов його зберігання) такий дозвіл С(Ф)Г Любава отримувати не потрібно.

З наявної в матеріалах справи заяви позивача про отримання ліценції на право зберігання пального, вбачається, що в графі кількість ємностей зазначено - одна, та загальна місткість ємностей - 10 000 літрів (11,1 м.куб), що відповідає характеристикам вказаним у роз`ясненнях Держпраці.

З тексту оскаржуваного рішення від 12.07.2019 №81191/10/04-36-40-01-24 про відмову у видачі ліцензії на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава , вбачається, що останній формально розглянув заяву та додані до неї документи, оскільки жодних підстав, якими керувався податковий орган залишаючи без уваги роз`яснення Держпраці, не наведено.

Доводи наведені у відзиві на позов, про те, що спірні правовідносини регулюються Законом № 481/95-ВР, який має вищу юридичну силу аніж роз`яснення Держпраці, а тому рішення органу відповідача про відмову у видачі ліцензії є законним, на думку суду, не заслуговують на увагу, оскільки, з урахуванням обставин даної конкретної справи, до повноважень органів ДПС належало перевірка документів заявника та безпосередньо видача ліцензій. Визначення ж та віднесення тих чи інших механізмів та устаткування до об`єктів підвищеної небезпеки та видача дозволів на їх експлуатацію законодавством покладено на Державну службу України з питань праці.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частина 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд зазначає, що відповідач як суб`єкт владних повноважень не довів правомірність прийняття оскаржуваного рішень. Натомість, позивачем доведено та підтверджено належними доказами обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.

Враховуючи викладене, позовні вимоги Селянського (фермерського) господарства Любава є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Статтею 132 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на викладене, сплачений позивачем судовий збір за подачу даної позовної заяви до суду в сумі 1921,00 грн. підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.

Керуючись статтями 2, 9, 73-78, 90, 139, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Селянського (фермерського) господарства Любава (51280, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с.Знаменівка, вул.Павлоградська, буд.2В; код ЄДРПОУ 30921754) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, буд.17А; код ЄДРПОУ 43145015) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 12.07.2019 №81191/10/04-36-40-01-24 про відмову у видачі ліцензії на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава .

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області видати ліцензію на право зберігання пального Селянському (фермерському) господарству Любава за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, с.Знаменівка, вул.Павлоградська, 2-В.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на користь Селянського (фермерського) господарства Любава судові витрати у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня нуль копійок).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, передбачені статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 10 лютого 2020 року.

Суддя І.В. Тулянцева

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2020
Оприлюднено28.02.2020
Номер документу87858722
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/13222/19

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 17.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 03.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Рішення від 03.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 28.12.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні