ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,
гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002
У Х В А Л А
26.02.2020р. Справа № 5006/27/177б/2012
за заявою кредитора (заявника) Костянтинівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (правонаступник Управління Пенсійного фонду України в м.Костянтинівці та в Костянтинівському районі)
до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будскло» м.Костянтинівка (код ЄДРПОУ 31500324)
ліквідатор - арбітражний керуючий Карпенко А.А.
за клопотанням ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. про скасування арештів та інших обмежень №03.02.20дмз від 03.02.20р.
Суддя Тарапата С.С.
Секретар судового засідання Гайдук Д.М.
Представники сторін не з`явились
В провадженні Господарського суду Донецької області (суддя Тарапата С.С.) знаходиться справа №5006/27/177б/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Будскло» м.Костянтинівка (код ЄДРПОУ 31500324) на стадії ліквідаційної процедури.
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 08.08.17р. припинено повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого Бринька А.В. ліквідатором по справі призначено арбітражного керуючого Карпенка А.А.; замінено кредитора по справі - управління Пенсійного фонду України в м.Костянтинівці та Костянтинівському районі на Костянтинівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.
05.02.2020р. до канцелярії Господарського суду Донецької області надійшло клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. про скасування арештів та інших обмежень №03.02.20дмз від 03.02.2020р., з додатками за переліком.
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 12.02.2020р. вказане клопотання призначено до розгляду в судовому засіданні на 26.02.2020р.; зобов`язано ліквідатора до дати судового засідання надати суду витяг з державного реєстру обтяжень рухомого майна.
20.02.2020р. на електронну адресу суду, з накладанням електронного цифрового підпису надійшло клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. від 19.02.2020р. №19-02/20дмз про залучення до матеріалів справи копії Витягу з державного реєстру обтяжень рухомого майна від 19.02.2020р. на виконання ухвали суду від 12.02.2020р.
В судове засідання 26.02.20р. ліквідатор не з`явився, про дату та час розгляду справи був повідомлений належним чином, у зв`язку з чим суд визнав за можливе розглянути клопотання №03.02.20дмз від 03.02.2020р. за наявними матеріалами справи.
Розглянувши в судовому засіданні 26.02.20р. клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. №03.02.20дмз від 03.02.2020р. та інші матеріали справи, суд встановив:
В поданому клопотанні №03.02.20дмз від 03.02.2020р. ліквідатор просить зобов`язати Дружківський міський відділ Державної виконавчої служби скасувати всі арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника, посилаючись на абз.8 п.1 ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства.
В силу ст. 3 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону Україну «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Згідно п.6 ст.12 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
21.10.19р. введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень якого, з дня введення його в дію визнано таким, що втратив чинність Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
З огляду на зазначене, подальший розгляд справи здійснюється відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення, зокрема, приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження, виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута, продає майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.
Як вбачається із матеріалів справи, ліквідатор звернувся до Костянтинівського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції листом про зняття арештів з транспортних засобів від 13.12.19р.
У відповідь на вказаний лист Костянтинівський міськрайонний відділ державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надіслав лист №15/16/16975, в якому повідомив про відсутність підстав для зняття виконавцем арешту, посилаючись на статтю 59 Закону України Про виконавче провадження .
Вказане стало підставою для звернення ліквідатора до суду з відповідним клопотанням.
В силу ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
Відповідно до ч.4 ст.59 Закону України «Про виконавче провадження» підставами для зняття виконавцем арешту з усього майна (коштів) боржника або його частини є: 1) отримання виконавцем документального підтвердження, що рахунок боржника має спеціальний режим використання та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено законом; 2) надходження на рахунок органу державної виконавчої служби, рахунок приватного виконавця суми коштів, стягнених з боржника (у тому числі від реалізації майна боржника), необхідної для задоволення вимог усіх стягувачів, стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження та штрафів, накладених на боржника; 3) отримання виконавцем документів, що підтверджують про повний розрахунок за придбане майно на електронних торгах; 4) наявність письмового висновку експерта, суб`єкта оціночної діяльності - суб`єкта господарювання щодо неможливості чи недоцільності реалізації арештованого майна боржника у зв`язку із значним ступенем його зношення, пошкодженням; 5) відсутність у строк до 10 робочих днів з дня отримання повідомлення виконавця, зазначеного у частині шостій статті 61 цього Закону, письмової заяви стягувача про його бажання залишити за собою нереалізоване майно; 6) отримання виконавцем судового рішення про скасування заходів забезпечення позову; 7) погашення заборгованості із сплати періодичних платежів, якщо виконання рішення може бути забезпечено в інший спосіб, ніж звернення стягнення на майно боржника; 8) отримання виконавцем документального підтвердження наявності на одному чи кількох рахунках боржника коштів, достатніх для виконання рішення про забезпечення позову; 9) підстави, передбачені пунктом 1 - 2 розділу XIII "Прикінцеві та перехідні положення" цього Закону.
В силу приписів Закону України "Про виконавче провадження" у разі визнання боржника банкрутом виконавче провадження щодо нього не проводиться, будь-які дії, в т.ч. зняття арештів, накладених на майно боржника, державним виконавцем не здійснюються.
Також господарський суд зауважує, що приписами Кодексу України з процедур банкрутства не передбачено винесення судом ухвали про зобов`язання відділу державної виконавчої служби скасувати чи зняти всі обмеження та арешти з майна банкрута.
За таких обставин, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. №03.02.20дмз від 03.02.2020р.
Керуючись ст.ст.1, 2, 9, 59-61, п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 42, 74, 86, 234, 235, 255 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ
У задоволенні клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Карпенка А.А. про скасування арештів та інших обмежень №03.02.20дмз від 03.02.20р. відмовити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття, може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені Господарським процесуальним кодексом України (статті 253-259), шляхом подання апеляційної скарги.
Суддя С.С. Тарапата
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2020 |
Оприлюднено | 28.02.2020 |
Номер документу | 87863409 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні