Ухвала
від 07.02.2020 по справі 752/25061/19
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/25061/19

Провадження № 1-кс/752/1410/20

У Х В А Л А

07 лютого 2020 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва, розглянувши клопотання внесене старшою слідчою СУ ГУНП у м. Києві підполковником поліції ОСОБА_3 погоджене прокурором відділупроцесуального керівництвау кримінальнихпровадженнях щодорозкрадання державнихкоштів Департаментупроцесуального керівництвав особливоважливих кримінальнихпровадженнях Офісу Генеральногопрокурора ОСОБА_4 в межах кримінального провадження № 42019000000002231 від 21.10.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів, подане в порядку глави 15 Кримінального процесуального кодексу України, -

ВСТАНОВИВ:

до провадження слідчого судді Голосіївського районного суду м.Києва надійшло клопотання старшої слідчоїСУ ГУНПу м.Києві підполковникаполіції ОСОБА_3 погоджене прокурором відділупроцесуального керівництвау кримінальнихпровадженнях щодорозкрадання державнихкоштів Департаментупроцесуального керівництвав особливоважливих кримінальнихпровадженнях ОфісуГенерального прокурора ОСОБА_4 в межах кримінального провадження № 42019000000002231 від 21.10.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні акціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »).

Вобґрунтування заявленихвимог, слідчийзазначила,що впровадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження, унесене 21.10.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019000000002231, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2017-2018 років посадові особи ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою із службовими особами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) заволоділи державними коштами в особливо великих розмірах.

Звертаючись ззазначеним клопотанням слідчапросила розглянутийого завідсутності представниківакціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »), що було прийнято до уваги, а тому судовий виклик останніх не здійснювався.

Старша слідча СУ ГУНП у м. Києві підполковник поліції ОСОБА_3 подала до суду клопотання про розгляд заявлених у клопотанні вимог за її відсутності, з викладених у ньому підстав, просила задовольнити.

За правилами ст. 107 КПК України, під час розгляду клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »), фіксування технічними засобами судового засідання не здійснювалось у зв`язку з відсутністю у судовому засіданні осіб, які беруть участь у судовому провадженні.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх.

Згідно з положеннями п.п. 1-2 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадження

Встановлено, що постановою про створення групи слідчих прийнятою заступником начальника ГУ НП у м. Києв місцерозташування органу досудового розслідвання у кримінальному провадженні № 2019000000002231 від 21.10.2019 року визначено за адресою: АДРЕСА_1 , що знаходиться у Голосіївському районі міста Києва.

За данимивитягу з Єдиногореєстру досудовихрозслідувань вмежах кримінальногопровадження №42019000000002231від 21.10.2019 рокувнесено повідомлення про те, що з метою заволодіння коштами державного підприємства у період з 2017-2018 на підставі укладених договорів, посадові особи державного підприємства перерахували кошти на загальну суму 363 150 819 грн., на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за постачання товарів/послуг за завищеними цінами, яке у свою чергу перерахувало 251 993 260 грн. на рахунки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " придбаня вказаних товарів/послуг, яке у свою чергу через зазначені підпримємства здійснило постачання на суму 199 800 589 грн. на рахунки ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", чим завдало державі збитків в особливо великому розмірі.

При розслідуванні даного злочину в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, що знаходяться у володінні акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою отримання фактичних даних щодо осіб, які вчинили кримінальне правопорушення з використанням підприємств - ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », спланували, організували та реалізували описані вище господарські операції між зазначеними суб`єктами господарювання, встановити фактичний обсяг, номенклатуру та вартість товарів, які були предметами угод між вказаними підприємствами.

Розглянувши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні кціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »), дослідивши додані до клопотання документи, приходжу до висновку, що зазначене клопотання підлягає задоволенню, оскільки з наданих матеріалів кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що надання доступу до інформації, яка перебуває у володінні акціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 ») , має суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні, а можливість довести їх іншими способом, крім тих про які йдеться в клопотанні, відсутня.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107, 108, 159-166, 309 КПК України слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

клопотаннявнесене старшою слідчою СУ ГУНП у м. Києві підполковником поліції ОСОБА_3 погоджене прокурором відділупроцесуального керівництвау кримінальнихпровадженнях щодорозкрадання державнихкоштів Департаментупроцесуального керівництвав особливоважливих кримінальнихпровадженнях Офісу Генеральногопрокурора ОСОБА_4 в межах кримінального провадження № 42019000000002231 від 21.10.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів , задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , а також слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 або оперативним працівникам Служби безпеки України ОСОБА_12 на тимчасовий доступ до оригіналів документів , які перебувають у володіні Акціонерне товариство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (АТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »), зареєстрованій за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення належно завірених копій документів, а саме:

тендерної документації зі всіма пропозиціями учасників, відповідно до електронних торгівельних майданчиків в тому числі: документи (доповідні, накази, довідки, аналіз, розпорядження, рахунки-фактури, накладні, інші документи, що містять відомості про ціни, пропозиції, калькуляції цін), що підтверджують проведення аналізу цінової пропозиції та погодження цін закупки продукції, виробником якої є ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », м. Дружківка, Донецька обл., Україна, придбаної за договорами поставки №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; № ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017 з додатками та змінами;

-документації конкурснихторгів продукції,відповідно доелектронних торгівельнихмайданчиків закупки продукції, виробником якої є ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », м. Дружківка, Донецька обл., Україна, за результатами яких укладені договори поставки №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; №ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017, ЦЗВ-03-06717-01 з додатками та змінами), документацію, якою регламентувалась закупівля вказаних товарів, вимоги щодо пропозицій та кваліфікаційні вимоги щодо підприємств та працівників, які безпосередньо виробляють вказані товари, тендерні пропозиції вказаних товарів, листування щодовказаних товарів,яке велосьміж комітетомконкурсних торгівта учасникамиторгів,оголошення пропроведення закупівлівказаних послуг,протоколу розкриттятендерних пропозиційучасників назакупівлю вказанихпослуг,протоколу оцінкитендерних пропозиційучасників тавизнання переможцяторгів зпоставки вказанихтоварів,інших протоколівкомітету конкурснихторгів,які складалисьпри проведеннізакупівлі вказанихтоварів,повідомлення прорезультати торгівна закупівлю вказаних послуг в повному об`ємі;

-документів (накладні, видаткові накладні, журнали, інші документи, обліки філій, регіональних філій, відокремлених підрозділів внутрішнього обороту), що свідчать про оприбуткування, транспортування, постановку на баланс, використання, придбаних товарів за договорами поставки №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; №ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017 з додатками та змінами, №ЦЗВ-03-06717-01 з додатками та змінами, а також додаткових угод, укладених за вказаними договорами;

-інші договори, угоди, укладені між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в період часу з 01.01.2016 по 01.02.2020;

-особових справ (накази на призначення, переведення (звільнення), а також відомості (повні анкетні дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата, місця народження, проживання, номеру та серії паспорту, ідентифікаційний код) із зазначенням займаних посад, послужбового списку, особової картки, присяги державного службовця (за наявності), ранг (за наявності), категорія посади (за наявності), функціональні обов`язки) працівників ПАТ (АТ) ІНФОРМАЦІЯ_2 , в тому числі працівників відокремлених підрозділів, філій, регіональних філій, що складали, підписували, погоджували підписання договорів, додатків до договорів, додаткових угод до договорів №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; №ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017 з додатками та змінами, № ЦЗВ-03-06717-01 з додатками та змінами, акти приймання-передачі від постачальника до замовника, специфікації, документи (накладні, видаткові накладні, журнали, інші документи, обліки внутрішнього обороту), що свідчать про оприбуткування, постановку на баланс, використання придбаних за вказаними договорами товарів, інші документи, що стали підставою для підписання договорів №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; №ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017 з додатками та змінами, №ЦЗВ-03-06717-01 з додатками та змінами, а також угод до цих договорів.

-особових справ, а також відомості (накази на призначення, переведення (звільнення), повні анкетні дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата, місця народження, проживання, номеру та серії паспорту, ідентифікаційний код) із зазначенням займаних посад, послужбового списку, особової картки, присяги державного службовця, ранг, категорія посади, функціональні обов`язки) голови та членів тендерного комітету ПАТ (АТ) ІНФОРМАЦІЯ_2 , в тому числі працівників відокремлених підрозділів, філій, що займали посади в період часу з 01.01.2016 до 16.10.2019;

-особової справи, а також відомості: накази на призначення, переведення (звільнення) (повні анкетні дані (прізвище, ім`я, по батькові, дата, місця народження, проживання, номеру та серії паспорту, ідентифікаційний код) із зазначенням займаних посад, послужбового списку, особової картки, присяги державного службовця, ранг, категорія посади, функціональні обов`язки) осіб, що здійснювали моніторинг цін та ринкові пропозиції з метою збереження коштів при закупівлі робіт із придбання товарів за договорами поставки №ЦЗВ-05-01716-01 від 15.12.2016 з додатками та змінами; №ЦЗВ-05-01317-01 від 03.10.2017 з додатками та змінами, №ЦЗВ-03-06717-01 з додатками та змінами, а також додаткових угод, укладених за вказаними договорами;

-договорів з додатками, актів приймання-передачі товарів, робіт та послуг, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, залізничних накладних, платіжних доручень, сертифікатів походження (відповідності) товарів, сертифікатів якості товарів, паспортів якості товарів, супровідні етикетки, актів вхідного контролю, інші документи внутрішнього обороту (накладні, видаткові накладні, журнали, обліки філій, регіональних філій, відокремлених підрозділів), що свідчать про оприбуткування, транспортування, постановку на баланс, використання, придбаних товарів за договорами між Філіями ПАТ (АТ)« ІНФОРМАЦІЯ_2 », іншими відокремленими підрозділами, регіональними філіями ПАТ (АТ) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або безпосередньо між ПАТ(АТ) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », м.Дружківка, Донецька обл., Україна на придбання товарів, робіт, послуг в період часу з 01.01.2016 до 01.02.2020;

-договорів з додатками, актів приймання-передачі товарів, робіт та послуг, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, залізничних накладних, платіжних доручень, сертифікатів походження (відповідності) товарів, сертифікатів якості товарів, паспортів якості товарів, супровідні етикетки, актів вхідного контролю, інші документи внутрішнього обороту (накладні, видаткові накладні, журнали, обліки філій, регіональних філій, відокремлених підрозділів), що свідчать про оприбуткування, транспортування, постановку на баланс, використання, придбаних товарів за договорами між Філіями ПАТ (АТ)« ІНФОРМАЦІЯ_2 », іншими відокремленими підрозділами, регіональними філіями ПАТ (АТ) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » або безпосередньо між ПАТ(АТ) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », м. Череповець, Росія на придбання товарів, робіт, послуг в період часу з 01.01.2016 до 01.02.2020.

-відомості Філії" ІНФОРМАЦІЯ_9 "АТ" ІНФОРМАЦІЯ_2 ", що свідчать про детальний рух в період часу з 01.01.2016 до 01.02.2020 року наступних вагонів: №№ 24433062, 24434003, 24538605, 24541807, 26261792, 24431637, 24588923, 24255937, 24588014, 24259343, 24540841, 24588204, 24586356, 24463515, 24535601, 26240697, 24535189, 24542318, 24321424, 24532244, 24537334, 24540510, 24628539, 24427312, 24543977, 24532145, 24630386, 24314668, 24585267, 24372849, 24542748, 24535817, 24542623, 24629784, 26025593, 24031734, 24628539, 24540510, 24432262, 52679867, 24310419, 24373268, 24261851, 24540312, 24537334, 24448383, 24583841, 24327686, 24538548, 24537722, 24260309, 24108086, 24372674, 24427072, 24544181, 24343980, 24259822, 24373151, 24534026, 26264093, 22729222, 24256810, 24585234, 24259236, 24253213, 24257875, 24257719, 26261594, 24629453, 24258642, 24256570, 24532863, 24426983, 24426983, 27075894, 24428187, 24587263, 24426959, 24586422, 24587537, 24432726, 24540700, 24630543, 24017360, 24587412, 24587982, 24626939, 28004729, 24541807, 24256810, 24259285, 24257677, 24253346, 24085763, 24433229, 24260309, 24335176, 24632002, 23646508, 24585150, 24427528, 24430324, 24541955, 23646508, 26019695, 23986912, 24429243, 24428716, 23819675 із зазначенням коду вантажу.

Роз`яснити положення ч. 4 ст. 165 ч. 1 ст. 166 КПК України, відповідно до змісту яких: на вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів; у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення07.02.2020
Оприлюднено06.02.2023

Судовий реєстр по справі —752/25061/19

Ухвала від 20.04.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Вирок від 27.03.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 14.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 11.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні