Рішення
від 03.03.2020 по справі 640/18276/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

1/655

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 березня 2020 року м. Київ № 640/18276/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Клочкової Н.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом

акціонерного товариства Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд Базис Інвест

до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві,

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява АТ Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд Базис Інвест (надалі - позивач, АТ ЗНВКІФ Базис Інвест ), адреса: 02225, місто Київ, проспект Володимира Маяковського, будинок № 1в, квартира № 174, ідентифікаційний код 41049110 до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (надалі - відповідач), адреса: 04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок № 33/19, ідентифікаційний код 39439980, в якій позивач просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 01 липня 2019 року № 0534881212 про сплату штрафу у сумі 241 744, 50 грн. за платежем податок на прибуток приватних підприємств (надалі - Повідомлення-рішення).

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЇ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.09.2019р. відкрито провадження в адміністративній справі в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) без повідомлення учасників справи.

Підставою позову вказано порушення прав та інтересів позивача, внаслідок прийняття суб`єктом владних повноважень оскаржуваного Повідомлення-рішення.

Зважаючи на викладене, позивач вважає, що прийняте Повідомлення-рішення підлягає скасуванню.

У відзиві на позовну заяву відповідач зазначає, що вимоги позивача є такими, що не підлягають задоволенню.

У відповіді на відзив позивач зазначає, що відповідачем не спростовано зазначені підстави для позову.

Відповідно до ч. 8 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, (далі - КАС України), при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Головним управлінням ДФС у м. Києві проведено камеральну перевірку АТ ЗНВКІФ Базис Інвест з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності сплати суми (зобов`язання) щодо податку на прибуток, яку оформлено Актом № 3801/26-15-12-12-12 від 12.04.2019 року.

Дані камеральної перевірки свідчать про порушення АТ ЗНВКІФ Базис Інвест термінів сплати (перерахування) самостійно узгодженої суми грошового зобов`язання по податку на прибуток по податковій декларації від 28.02.2019 року № 9311172832 з 12.03.2019 року по 22.03.2019 року, за що до АТ ЗНВКІФ Базис Інвест підлягає застосуванню штрафна санкція у розмірі 10 % у сумі 241 744, 50 грн.

На підставі зазначеного вище Акту перевірки, Головним управлінням ДФС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення від 01 липня 2019 року № 0534881212, яким АТ ЗНВКІФ Базис Інвест на підставі ст. 126 ПК України за затримку на 11 календарних днів сплати грошового зобов`язання в сумі 2 417 445, 00 грн. було нараховано штраф у розмірі 10 % у сумі 241 744, 50 грн. за платежем податок на прибуток приватних підприємств.

Копії зазначених документів АТ ЗНВКІФ Базис Інвест отримало 11.09.2019 року.

Вважаючи Повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до адміністративного суду з відповідною позовною заявою.

ДОВОДИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Відповідач прийняв Повідомлення-рішення із яким позивач не погодився, у зв`язку із чим оскаржив його до суду.

В позовній заяві позивач посилається на те, що відповідно до п. 1.1 ст. 1 нової редакції статуту АТ ЗНВКІФ Базис Інвест , затвердженого протоколом позачергових зборів АТ ЗНВКІФ Базис Інвест від 03.07.2018 року № 0703/01, АТ ЗНВКІФ Базис Інвест є інститутом спільного інвестування. Зазначене підтверджується також свідоцтвом № 00484 про внесення відомостей про інститут спільного інвестування до Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування та даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Основним та єдиним видом діяльності АТ ЗНВКІФ Базис Інвест є діяльність зі спільного інвестування.

З урахуванням положень п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, оскільки усі кошти та доходи, які АТ ЗНВКІФ Базис Інвест отримує від своєї діяльності, тобто діяльності зі спільного інвестування, прибуток за 2018 рік у розмірі 13 430 252, 00 грн. звільняється від оподаткування на прибуток підприємств.

28.02.2019 року АТ ЗНВКІФ Базис Інвест було подано звітну податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2018 рік, де:

- в рядку 01 декларації відображено відомості про дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку, у сумі 13 467 632, 00 грн.;

- в рядку 02 декларації відображено відомості про фінансовий результат до оподаткування, визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності на суму 13 430 252 грн.;

- в рядку 04 декларації відображено відомості про об`єкт оподаткування (рядок 02 + рядок 03 РІ) на суму 13 430 252 грн.;

- в рядку 05 ПЗ декларації помилково не зазначено відомої про прибуток на суму 13 430 252 грн., який звільнений від оподаткування, у зв`язку із цим:

- в рядку 06 декларації невірно зазначено відомості про податок на прибуток (рядок 04 - рядок 05 ПЗ) х 18/100), а саме зазначено суму 2 417 445, 00 грн. замість вірного показника 0 ;

- в рядку 17 декларації невірно зазначено відомості про податок прибуток за звітний, (податковий) період (рядок 06 + рядок 08 + рядок 10 + рядок 12 + рядок 15 - рядок 16 ЗП), а саме зазначено суму 2 417 445, 00 грн. замість вірного показника - 0 ;

- в рядку 19 декларації невірно зазначено відомості про податок на прибуток, нарахований за результатами останнього (звітного) податкового періоду (рядок 17 - рядок 18), а саме), а саме зазначено суму 2 417 445, 00 грн. замість вірного показника - 0 .

Разом із звітною декларацією з податку на прибуток підприємств за 2018 рік товариством також було подано Додаток ПЗ до рядка 05 ПЗ даної декларації, в якому наведено відомості про підставу для застосування пільги у вигляді звільнення від оподаткування, - п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, код пільги згідно з довідником пільг: 11020303 але, в той же час, товариство помилково не зазначило інформацію про прибуток у сумі 13 430 252, 00 грн., який і підлягає звільненню від оподаткування згідно наведеної пільги.

У подальшому, АТ ЗНВКІФ Базис Інвест самостійно виявило допущені помилки у поданій ним Звітній декларації за 2018 рік та на виконання вимог ст. 50 ПК України 22 березня 2019 року подало Уточнюючу податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2018 рік та Додаток ПЗ до рядка 05 ПЗ даної декларації, в яких товариство відобразило вже вірну інформацію про розмір свого прибутку, що підлягає звільненню від оподаткування в силу положень п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, а саме на суму 13 430 252, 00 грн. (рядок 05 ПЗ декларації та таблиця 1 Додатку ПЗ), а також про розмір податку на прибуток за 2018 рік, який за результатами вірного обрахунку склав 0 (рядок 19 декларації), та в рядку 26 декларації відображено інформацію про виправлення помилок, допущених при поданні Звітної декларації, а саме зменшення податкового зобов`язання звітного періоду на суму 2 417 445, 00 грн.

Так, Головне управління ДФС у м. Києві дійшло помилкового висновку про те, що 22 березня 2019 року АТ ЗНВКІФ Базис Інвест здійснило самостійну оплату податкового зобов`язання з податку на прибуток в poзмірі 2 417 445, 00 грн., оскільки:

- дохід АТ ЗНВКІФ Базис Інвест від діяльності зі спільного інвестування у сумі 13 430 252, 00 грн. звільняється від оподаткування податком на прибуток підприємств в силу положень п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, а тому АТ ЗНВКІФ Базис Інвест відсутній обов`язок зі сплати податкового зобов`язання в розмірі 2 417 445, 00 грн. із вказаної суми прибутку.

- АТ ЗНВКІФ Базис Інвест не сплачувало суми податкового зобов`язання в розмірі 2 417 445, 00 грн., а на вказану суму зробило коригування відповідних відомостей в сторону зменшення (товариство самостійно усунуло виявлені ним помилки, допущені при заповненні звітної декларації), шляхом подання Уточнюючої податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2018 рік та Додатку ПЗ до рядка 05 ПЗ даної декларації.

Будь-які первинні бухгалтерські та банківські (розрахункові) документи, які б підтверджували сплату товариством податкового зобов`язання з податку на прибуток на суму 2 417 445, 00 грн., відсутні і в контролюючого органу також немає та не може бути доказів, які б спростовували цей факт.

Як наслідок, Головне управління ДФС України у м. Києві зробило помилковий та безпідставний висновок про порушення АТ ЗНВКІФ Базис Інвест з 12.03.2019 року по 22.03.2019 року термінів сплати (перерахування) самостійно узгодженої суми грошового зобов`язання по податку на прибуток по податковій декларації від 28.02.2019 року № 9311172832, а тому застосування до АТ ЗНВКІФ Базис Інвест штрафу у розмірі 241 744, 50 грн. є незаконним та суперечить ст. 126 ПК України.

В той же час, подача уточнюючої податкової декларації з податку на прибуток, якою зменшено суму самостійно визначених грошових зобов`язань, не є сплатою суми самостійно визначених грошових зобов`язань чи боргу з податку на прибуток, а тягне за собою лише зміну раніше задекларованих податкових зобов`язань, у даному випадку, шляхом їх зменшення, а тому не може бути прирівняна до погашення податкового боргу для цілей нарахування штрафу відповідно до положень ст. 126 ПК України.

На виконання вимог ухвали суду від 30.09.2019р. відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти поданого позивачем позову та вважає позовні вимоги позивача безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню виходячи з наступного.

В ході проведення камеральної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасної сплати зобов`язання з податку на прибуток, АТ ЗНВКІФ Базіс Інвест встановлено факт порушення строків сплати податкового зобов`язання на 11 календарних днів. Розрахунок штрафних санкцій складено відповідно до ст. 126 ПК України.

За результатами прийнято податкове повідомлення-рішення від 01 липня 2019 року № 0534881212 про застосування штрафу за порушення граничного строку сплати податку на прибуток на суму 241 744, 50 грн. у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу.

У відповіді на відзив, позивач зазначає, зазначені у відзиві заперечення відносно наведених обставин та правових підстав для позову не спростовують доводів АТ ЗНВКІФ Базис Інвест про неправомірність застосування до товариства штрафних санкцій, передбачених п. 126.1 ст. 126 ПК України, з огляду на відсутність факту самостійного погашення товариством податкового боргу та відсутність податкового боргу як такого.

НОРМИ ПРАВА ТА ПОЗИЦІЯ СУДУ

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відповідно до правил п. 50.1 ст. 50, п. 109.1 ст. 109, ст. 126, п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку; податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу; у разі порушення платником податків строку сплати до бюджету узгодженого грошового зобов`язання, передбаченого абзацом другим п.п 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 цього Кодексу, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 20 відсотків суми такого грошового зобов`язання; у разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) фізичній особі податкове/податкові повідомлення-рішення з податку на майно у строки, встановлені відповідними нормами цього Кодексу, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої цим Кодексом за несвоєчасну сплату податкового зобов`язання; звільняються від оподаткування кошти спільного інвестування, а саме: кошти, внесені засновниками корпоративного фонду, кошти та інші активи, залучені від учасників інституту спільного інвестування, доходи від здійснення операцій з активами інституту спільного інвестування, доходи, нараховані за активами інституту спільного інвестування, та інші доходи від діяльності інституту спільного інвестування (відсотки за позиками, орендні (лізингові) платежі, роялті тощо).

12.04.2019 Головним управлінням ДФС у м. Києві проведено камеральну перевірку АТ ЗНВКІФ Базис Інвест з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності сплати суми (зобов`язання) щодо податку на прибуток, яку оформлено Актом № 3801/26-15-12-12-12 від 12.04.2019 року.

Відповідно до висновків Акту перевірки, контролюючим органом встановлено порушення АТ ЗНВКІФ Базис Інвест термінів сплати (перерахування) самостійно узгодженої суми грошового зобов`язання по податку на прибуток по податковій декларації від 28.02.2019 року № 9311172832 з 12.03.2019 року по 22.03.2019 року, за що до АТ ЗНВКІФ Базис Інвест підлягає застосуванню штрафна санкція у розмірі 10 % у сумі 241 744, 50 грн.

На підставі зазначеного вище Акту перевірки, Головним управлінням ДФС у м. Києві прийнято податкове повідомлення-рішення від 01 липня 2019 року № 0534881212, яким АТ ЗНВКІФ Базис Інвест на підставі ст. 126 ПК України за затримку на 11 календарних днів сплати грошового зобов`язання в сумі 2 417 445, 00 грн. було нараховано штраф у розмірі 10 % у сумі 241 744, 50 грн. за платежем податок на прибуток приватних підприємств.

Звертаючись до суду з адміністративним позовом, АТ ЗНВКІФ Базис Інвест зазначає, що разом із звітною декларацією з податку на прибуток підприємств за 2018 рік товариством також було подано Додаток ПЗ до рядка 05 ПЗ даної декларації, в якому наведено відомості про підставу для застосування пільги у вигляді звільнення від оподаткування, - п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, код пільги згідно з довідником пільг: 11020303 але, в той же час, товариство помилково не зазначило інформацію про прибуток у сумі 13 430 252, 00 грн., який і підлягає звільненню від оподаткування згідно наведеної пільги.

У подальшому, АТ ЗНВКІФ Базис Інвест самостійно виявило допущені помилки у поданій ним Звітній декларації за 2018 рік та на виконання вимог ст. 50 ПК України 22 березня 2019 року подало Уточнюючу податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2018 рік та Додаток ПЗ до рядка 05 ПЗ даної декларації, в яких товариство відобразило вже вірну інформацію про розмір свого прибутку, що підлягає звільненню від оподаткування в силу положень п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, а саме на суму 13 430 252, 00 грн. (рядок 05 ПЗ декларації та таблиця 1 Додатку ПЗ), а також про розмір податку на прибуток за 2018 рік, який за результатами вірного обрахунку склав 0 (рядок 19 декларації), та в рядку 26 декларації відображено інформацію про виправлення помилок, допущених при поданні Звітної декларації, а саме зменшення податкового зобов`язання звітного періоду на суму 2 417 445, 00 грн.

З огляду на викладене вище, позивач, подавши уточнюючу декларацію, не погашав податковий борг, а фактично усунув помилки при визначенні суми податкового зобов`язання, у зв`язку з чим контролюючий орган безпідставно притягнув його до відповідальності за ст. 126 ПК України.

Аналіз п. 126.1. ст. 126 ПК України дозволяє дійти висновку про те, що об`єктом застосування штрафу є несвоєчасно сплачена сума узгодженого грошового зобов`язання.

Позивачем на виконання вимог ст. 50 ПК України подано уточнюючу декларацію, якою зменшено суму податкового зобов`язання, зокрема на ту суму, яка за позицією Головного управління ДФС у м. Києві несвоєчасно сплачена товариством до бюджету.

А тому, контролюючим органом застосовано штраф за несвоєчасну сплату позивачем податкового зобов`язання на суму, яка зменшена товариством шляхом подання уточнюючої декларації.

Відтак, об`єкт застосування штрафу в межах спірних правовідносин відсутній.

Крім того, дохід АТ ЗНВКІФ Базис Інвест від діяльності зі спільного інвестування у сумі 13 430 252, 00 грн. звільняється від оподаткування податком на прибуток підприємств в силу положень п.п. 141.6.1 п. 141.6 ст. 141 ПК України, а тому АТ ЗНВКІФ Базис Інвест відсутній обов`язок зі сплати податкового зобов`язання в розмірі 2 417 445, 00 грн. із вказаної суми прибутку.

Частиною 2 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені судом, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

При цьому, суд враховує положення Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень (пункти 32-41), в якому, серед іншого, звертається увага на те, що усі судові рішення повинні бути обґрунтованими, зрозумілими, викладеними чіткою і простою мовою і це є необхідною передумовою розуміння рішення сторонами та громадськістю; у викладі підстав для прийняття рішення необхідно дати відповідь на доречні аргументи та доводи сторін, здатні вплинути на вирішення спору; виклад підстав для прийняття рішення не повинен неодмінно бути довгим, оскільки необхідно знайти належний баланс між стислістю та правильним розумінням ухваленого рішення; обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент заявника на підтримку кожної підстави захисту; обсяг цього обов`язку суду може змінюватися залежно від характеру рішення.

Зазначений Висновок також акцентує увагу на тому, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v.) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).

Згідно з ч. 1 ст. 9, ст. 72, ч.ч. 1, 2, 5 ст. 77 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Беручи до уваги вищенаведене, в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані позивачем докази, суд дійшов до висновку про необхідність задоволення заявлених позовних вимог, а тому відповідачем протиправно застосовано до позивача штрафні санкції у розмірі 241 744, 50 грн. згідно з податковим повідомленням-рішенням від 01 липня 2019 року № 0534881212.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявної у матеріалах справи квитанції, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у розмірі 3 626, 18 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у розмірі 3 626, 18 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов акціонерного товариства Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд Базис Інвест до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 01 липня 2019 року № 0534881212 про сплату штрафу у сумі 241 744, 50 грн. за платежем податок на прибуток приватних підприємств.

3. Стягнути на користь акціонерного товариства Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд Базис Інвест (02225, місто Київ, проспект Володимира Маяковського, будинок № 1в, квартира № 174, ідентифікаційний код 41049110) понесені судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 3 626, 18 грн. (три тисячі шістсот двадцять шість гривень 18 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19, ідентифікаційний код 39439980).

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів, з дня складання повного тексту рішення.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.03.2020
Оприлюднено04.03.2020
Номер документу87955805
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/18276/19

Постанова від 03.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бабенко Костянтин Анатолійович

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бабенко Костянтин Анатолійович

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бабенко Костянтин Анатолійович

Рішення від 03.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні