справа № 2-а-2214/09/2270/4
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«20» березня 2009 року
Хмельницький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Ковальчук О. К.
при секретарі Заблоцькому О. В.
за участю:представника Прокуратури міста Хмельницького - Арєщенкова А. С.
представника позивача за довіреністю - Сав ченка В. А.
розглянувши у відкритому судовому засіда нні адміністративний позов заступника прокурора міста Хмельницького в інтересах держави в особі державного органу - територіального управлін ня Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельн ицькій області до приватного підприємства «Вестор» про стягнення забо ргованості по нарахованих фінансових санкціях в сумі 1 700 грн . , -
ВСТАНОВИВ:
заступник прокурора м. Хмельницького в інт ересах держави в особі державного органу - територіального управління Головної дер жавної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області до приватного підприємства «Вестор» про стягнення заборгованості по н арахованих фінансових санкціях в сумі 1 700 грн . , посилаючись на те , що за результатами проведеної перевірки , на відповідача накладе но штрафні санкції за виявлені порушення вимог Закону України «Про авто мобільний транспорт» в вище зазначеному розмірі.
Представник позивача заявлені вимоги під тримав в повному обсязі та просить стягнути вказану суму з підстав викла дених у позові.
Представник відповідача в судове засідан ня повторно не з'явився , письмові заперечення на позов суду не надав.
Статтею 6 Закону України «Про автомобільни й транспорт» (далі - Закону) передбачено , що державному контролю підлягають усі транспорт ні засоби українських та іноземних перевізників , що здійснюють автомобільн і перевезення пасажирів та вантажів на території України.
За змістом ст. 30 згаданого Закону автомо більний перевізник , який здійснює перевезення пасажирів на договірних у мовах , зобов'язан ий зокрема забезпечувати дотримання персоналом вимог законодавства пр о автомобільний транспорт.
Відповідно до ст. 39 Закону України «Про авто мобільний транспорт» , юридична особа , здійснює перевезення пасажирів на таксі на підставі таких документів:
для автомобільного перевізника - ліцензія , інші документи , передбачені зако нодавством України; для водія таксі - посвідчення водія відповідної кате горії , свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу , ліцензійна картка , дорожній лист , інші документи , передбачені законодавством України.
Як передбачено ст. ст. 39 , 48 Закону України «Про автом обільний транспорт» автомобільні перевізники , водії , пасажири повинні мати і пре д'являти особам , я кі уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху , документи , на підставі яких виконуються пасажирські перевезен ня. Згідно ст. 60 Закону за порушення законодавства про автомобільний тран спорт до суб'єкта підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції , зокрема за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення док ументів , у розмір і ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до п. 28 По рядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті фін ансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на з азначений в постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним коп ії постанови про застосування фінансових санкцій , про що повідомляється орган державного контролю , посадовою особою якого винесено відповідну постанову.
Відповідно до п. 4 Положення «Про Головну де ржавну інспекцію на автомобільному транспорті» (затв. Постановою Кабін ету Міністрів України від 8 вересня 2004 p . N 1190) , п. 4 , п. 5 , п. 6 Положення «Про територіальні органи Головної дер жавної інспекції на автомобільному транспорті» (затв. наказом Міністер ства транспорту та зв'язку України від 16 травня 2005 p . N 207) державний контроль з а додержанням суб'єктами господарювання вимог законодавства про автом обільний транспорт , норм та стандартів , що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів здійснює Головавтотрансінспекція та її територіальні орган и в областях , Авто номній Республіці Крим , містах Києві та Севастополі.
Судом встановлено , що перевіркою дотримання з аконодавства про автомобільний транспорт виявлено факт здійснення від повідачем пасажирських перевезень за відсутності всіх необхідних доку ментів , передбач ених ст. 39 Закону , щ о підтверджується актом перевірки від 10. 07. 2008 року. На основі даного акту 04. 08. 2008 року винесено постанову про застосування фінансових санкцій в сумі 1 700 грн . Постанова відповідачем не оскаржена. Разом з тим , відповідач зазначену суму добровільно не сплати в , а тому штраф під лягає примусовому стягненню.
Статтею 21 Конституції України та ст. 36-1 Закон у України «Про прокуратуру» на органи прокуратури покладено представн ицтво інтересів держави при наявності порушень або загрози порушень ек ономічних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (без діяльності) фізичних або юридичних осіб , що вчиняються у відносинах між ними або з держа вою.
За наведених обставин , позовні вимоги підтвердже ні належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повні стю. Частиною 1 ст. 257 КАС передбачено , що у разі необхідності спосіб , строки і порядок виконання можуть бути визначні у самому рішенні. Разом з тим , відповідач має право оскар жити постанову про застосування щодо нього штрафу. У випадку скасування постанови територіального управління Головавтотрансінспекції про на кладення штрафу відповідач має право звернутись до адміністративного суду з заявою по перегляд постанови за нововиявленими обставинами в пор ядку ст. 245 КАС України.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС У країни з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 160 , 162 - 163 КАС України , Законом України «Про автомобільний трансп орт» , суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити. Стя гнути з приватного підприємства «Вестор» (код ЄДРПОУ 32039128) на користь територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області фін ансові санкції в розмірі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн .
Постанова суду набирає законної сили післ я закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було под ано. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції по дається протягом десяти днів з дня її проголошення , а в разі складення постанов и у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подаєть ся протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарженн я до Львівського апеляційного адміністративного суду через Хмельницьк ий окружний адміністративний суд.
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2009 |
Оприлюднено | 20.04.2010 |
Номер документу | 8795964 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук O.K.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні