Постанова
від 05.03.2020 по справі 263/2836/20
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.МАРІУПОЛЯ

Справа №263/2836/20

Провадження № 3/263/1211/2020

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 березня 2020 року м. Маріуполь

Суддя Жовтневого районного суду м. Маріуполя Хараджа Н.В., розглянувши матеріали, які надійшли з ГУ ДПС у Донецькій області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , дата народження не відома, ІПН НОМЕР_1 , працюючого директором та головним бухгалтером ТОВ ТЕХНО_КОМЕРЦ , ЄДРПОУ 20365040, мешкаючого за адресою: АДРЕСА_1 за ст.163-1 ч.2 КпАП України,

В С Т А Н О В И Л А:

За результатами проведеної камеральної перевірки від 27.01.2020 року за грудень 2109 року встановлено ведення податкового обліку з порушенням встановленого порядку за грудень 2019 року, що призвело до завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду у сумі 111478310 грн. порушення п.200.4 ст.200 Податкового кодексу від 02.12.2010 р. №2755-VІ, зі змінами та доповненнями, п. 4 розділу Y Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 р. №21 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2016р. №159/28289, тим самим ОСОБА_1 скоєно адміністративне правопорушення передбачене ч.2 ст.163-1 КпАП України.

Виходячи зі змісту ст.ст. 7 , 254 , 279 КУпАП , провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для ініціювання притягнення особи до адміністративної відповідальності, окрім виключень, зазначених у ст. 258 КУпАП . Протокол про адміністративне правопорушення як підстава для притягнення особи до відповідальності та як один із засобів доказування (ст. 251 КУпАП ), у будь-якому разі повинен відповідати вимогам ст. 256 КУпАП .

Таким чином протокол про адміністративне правопорушення це документ, складений на відповідному бланку з неухильним дотриманням вимог щодо процедури та об`єму заповнення, який містить склад інкримінованого особі діяння (адміністративного правопорушення), та в межах якого судом розглядається справа про притягнення особи до адміністративної відповідальності.

Відповідно дост.256 КУпАП , у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

З вищевказаного протоколу не зрозуміло чи є свідки і потерпілі, якщо вони є потрібно було вказати їх прізвища та адреси.

Протокол містить незаповнені графи, не містить підпису особи, яка притягується до адміністративної відповідальності про роз`яснення їй прав та отримання копії протоколу, та не містить запису про відмову від такого підпису в протоколі.

Слід також зазначити, що у своїх рішеннях, в тому числі і проти України, Європейський суд з прав людини неодноразово наголошував на необхідність суворого дотримання процедури притягнення особи до відповідальності (як кримінальної, так і адміністративної). Аналогічні за суттю порушення прав людини при розгляді адміністративних справ були встановлені зокрема у п.25 Рішення ЄСПЛ у справі Гурепка проти України (N2) (Заява N38789/04), Страсбург, 08 квітня 2010 року, п.п.60-63, 67 Рішення ЄСПЛ у справі Лучанінова проти України (Заява N 16347/02), Страсбург 09 червня 2011 року, та інших.

Згідно розяснень Пленуму ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ, наданих у Постанові від 17.10.2014 року № 11, строки, встановлені Цивільним процесуальним кодексом України(далі -ЦПК ),Кримінальним процесуальним кодексом України (далі -КПК ),Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі -КУпАП ), є обов`язковими для судів та учасників судових процесів, оскільки визначають тривалість кожної стадії процесу або час, протягом якого має бути вчинено процесуальну дію.

Таким чином, суддя дійшов висновку, що матеріал справи про адміністративне правопорушення підготований неякісно, без дотримання вимог законодавства та його необхідно повернути для дооформлення.

Суд приймає до уваги ту обставину, що строки накладення стягнення ще не сплинули та у посадової особи є можливість привести протокол у відповідність до вимог закону.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 276 , 278 , 283 КУпАП , суддя

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст.163-1 ч.2 КУпАП повернути до Головного управління ДПС в Донецькій області для дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: Н.В. Хараджа

СудЖовтневий районний суд м.Маріуполя
Дата ухвалення рішення05.03.2020
Оприлюднено06.03.2020
Номер документу88032360
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —263/2836/20

Постанова від 03.04.2020

Адмінправопорушення

Жовтневий районний суд м.Маріуполя

Ікорська Є. С.

Постанова від 05.03.2020

Адмінправопорушення

Жовтневий районний суд м.Маріуполя

Хараджа Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні