Справа № 344/21683/19
Провадження № 3/344/325/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 березня 2020 року м.Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Болюк І.І., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 а, реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , директора ТОВ «БК «БУКОВИНА» (код ЄДРПОУ 38555044), за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
Із протоколу про адміністративне правопорушення №357 від 06.12.2019 року вбачається, що ОСОБА_1 вчинив порушення встановленого порядку ведення податкового обліку в результаті чого: занижено податок на прибуток в сумі 124969 грн., у тому числі 2016 - 42371 грн., 2017 рік - 57818 грн., 2018 - 24780 грн., чим порушено пп.5, 6, 7, 11, 15 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 року №318, пп.12, 13, 14 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 18 "Будівельні контракти", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2001 року №205, п.44.1, п.44.2 ст.44, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (із внесеними змінами та доповненнями), занижено податкові зобов`язання з податку на додану вартість на суму 251458 грн., в тому числі: січень 2016 - 263 грн., лютий 2016 - 11936 грн., березень 2016 - 11904 грн., квітень 2016 - 24202 грн., травень 2016 - 270 грн., червень 2016 -13089 грн., липень 2016 - 29539 грн., серпень 2016 - 21825 грн., вересень 2016 - 29460 грн., жовтень 2016 - 3713 грн., листопад 2016 - 23771 грн., грудень 2016 - 12965 грн., січень 2017 року - 456 грн., березень 2017 - 477 грн., квітень 2017 - 2774 грн., травень 2017 - 507 грн., вересень 2017 - 18641 грн., жовтень 2017 - 455 грн., листопад 2017 - 17678 грн., січень 2018 - 219 грн., березень 2018 - 10230 грн., квітень 2018 - 2330 грн., травень 2018 - 232 грн., червень 2018 - 3140 грн., липень 2018 - 1924 грн., серпень 2018 року - 1613 грн., вересень 2018 року - 1943 грн., жовтень 2018 - 1410 грн., листопад 2018 - 2217 грн., грудень 2018 - 2275 грн., чим порушено п.198.1, 198.3, 198.5, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (зі змінами та доповненнями), чим вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився повторно, хоча належним чином повідомлявся про час та місце розгляду справи. Клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило. Водночас на адресу суду надійшли письмові пояснення ОСОБА_1 , відповідно до яких він своєї вини не визнає та просить закрити провадження у справі за відсутністю події та складу правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП.
За таких обставин, керуючись ст.268 КУпАП, суд вважає, що справу можна розглянути у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши всі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, дійшов наступного висновку.
Так, відповідно до ст.245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень.
Згідно із ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи
Відповідно до ст.251 КУпАП України, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
У відповідності до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
При цьому, суть адміністративного правопорушення має бути конкретною за змістом, викладеною з урахуванням суб`єктивних та об`єктивних ознак складу адміністративного правопорушення, передбачених КУпАП.
Положеннями ч.1 ст.163-1 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність, за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Як вбачається з матеріалів справи, висновок про порушення посадовою особою - директором ТОВ «БК «БУКОВИНА» ОСОБА_1 встановленого порядку ведення податкового обліку, особою, яка складала протокол про адміністративне правопорушення, зроблено на підставі акту документальної планової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи від 06.12.2019 року №339/09-19-05-02/38555044, яким було встановлено ці порушення.
Однак, із доданої до письмових пояснень ОСОБА_1 копії рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.02.2020 року у справі №300/23/20, вбачається, що вказаний акт перевірки та видані на його підставі податкові повідомлення-рішення визнано судом необгрунтованими та скасовано.
Дані обставини, що встановлені рішенням суду додатковому дослідженню та доказуванню не підлягають.
Таким чином, наявні у справі докази, які безпосередньо дослідженні в судовому засіданні, не підтверджують винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП.
Статтею 62 Конституції України та статтею 6 Конвенції про захист прав та основних свобод людини передбачено, що обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях, усі сумніви щодо доведеності вини тлумачаться на її користь та кожна людина вважається невинною поки її вину не доведено згідно закону.
Відповідно до п.1 ст.247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події та складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про необхідність закриття провадження у справі на підставі п.1 ст.247 КУпАП за відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП .
На підставі наведеного, керуючись ст.ст.1, 9, 221, 245-247, 266, 268, 283-285, 294 КУпАП, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1 КУпАП закрити на підставі п.1 ст.247 КУпАП за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
На постанову може бути подана апеляційна скарга до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя І.І.Болюк
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2020 |
Оприлюднено | 10.03.2020 |
Номер документу | 88056617 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Болюк І. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні