Рішення
від 05.03.2020 по справі 560/4369/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/4369/19

РІШЕННЯ

іменем України

05 березня 2020 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Матущака В.В., розглянувши адміністративну справу за позовом Комунального підприємства "Розсошанське" , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Розсошанська сільська рада до Хмельницької обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

Комунальне підприємство "Розсошанське" (далі - КП "Розсошанське") звернулося до адміністративного суду з позовом до Хмельницької обласної державної адміністрації (Хмельницька ОДА), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Хмельницької ОДА, яка полягає у неприйнятті рішення (розпорядження) за результатами повторного розгляду клопотання КП "Розсошанське" від 19.03.2019;

- зобов`язати Хмельницьку ОДА надати КП "Розсошанське" в постійне користування земельну ділянку площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельну ділянку площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельну ділянку площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельну ділянку площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що на виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 19.09.2019 у справі № 560/1639/19, Хмельницька ОДА листом від 20.09.2019 № 99/10-12-4374/2019 повідомила, що нею повторно розглянуто клопотання КП "Розсошанське" від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельних ділянок з кадастровими номерами: 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі та зазначила, що згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельні ділянки з кадастровими номерами: 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 належать до категорії земель житлової та громадської забудови, право власності зареєстровано за Хмельницькою районною державною адміністрацією.

Відповідач дійшов до висновку, що в ОДА відсутні підстави для задоволення клопотання КП "Розсошанське" щодо передачі в постійне користування вищевказаних земельних ділянок.

КП "Розсошанське" вважає, що відповідач діяв незаконно та протиправно, чим повторно порушив права позивача, оскільки обставини, на які посилався відповідач у своєму листі, як на причину відсутності підстав для задоволення клопотання КП "Розсошанське" щодо надання земельних ділянок у постійне користування, не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, а тому є неправомірними.

На адресу суду надійшов відзив на позов, в якому відповідач просить відмовити в задоволенні позову. Зазначив, що відсутні достатні правові підстави для задоволення клопотання позивача щодо передачі в постійне користування земельних ділянок для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за рахунок земель житлової та громадської забудови, оскільки земельні ділянки, які позивач просить передати в постійне користування належать до земель громадської забудови з цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07 КВЦПЗ). Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно власником вказаних у клопотанні земельних ділянок зареєстровано Хмельницьку районну державну адміністрацію.

Враховуючи те, що відповідач не виступає розпорядником зазначених вище земель, відсутні правові підстави для задоволення клопотань КП "Розсошанське" про надання в постійне користування земельних ділянок.

Позивач скористався правом на подання відповіді на відзив на позовну заяву, в якій в казав, що єдиним належним способом захисту прав позивача є визнання протиправною бездіяльності Хмельницької ОДА щодо неприйняття рішення, у формі розпорядження, за результатами повторного розгляду клопотання та зобов`язання відповідача прийняти рішення про надання КП "Розсошанське" в постійне користування земельних ділянок, оскільки для цього наявні усі підстави.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Відповідно до ухвали від 02.01.2020 Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

КП "Розсошанське" звернулося до Хмельницької ОДА з клопотаннями від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельних ділянок площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, та площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.

За дорученням Хмельницької ОДА вказані клопотання КП "Розсошанське" розглянуті Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області та за результатом розгляду повідомило КП "Розсошанське" та Хмельницьку ОДА листом від 25.04.2019 №3-22-0.6-2615/2-19, в якому вказало на відсутність достатніх правових підстав щодо передачі в постійне користування земельних ділянок для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за рахунок земель житлової та громадської забудови. Зазначило, що згідно з інформацією Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельні ділянки з кадастровими номерами 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 належать до категорії земель житлової та громадської забудови, право власності на які зареєстровано за Хмельницькою районною державною адміністрацією (далі - Хмельницька РДА).

Відповідно до листа Хмельницької РДА від 21.05.2019 №39/06-1387/19, наданого за результатами розгляду клопотання щодо передачі у комунальну власність Розсошанській сільській раді земельних ділянок, Хмельницька ОДА не наділена повноваженнями щодо передачі у комунальну власність земельних ділянок з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Відповідно до Інформацій з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, цільовим призначенням земельних ділянок з кадастровими номерами 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 є для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, форма власності - державна, власник - Хмельницька РДА.

Вважаючи протиправними дії Хмельницької ОДА щодо відмови в наданні в постійне користування земельних ділянок з кадастровими номерами 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778, а свої права та охоронювані законом інтереси порушеними, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 19.09.2019 у справі № 560/1639/19, адміністративний позов задовольнити частково. Визнано протиправною бездіяльність Хмельницької ОДА, яка полягає у неприйнятті рішення (розпорядження) про надання або про відмову у наданні КП "Розсошанське" в постійне користування земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельної ділянки площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельної ділянки площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.

Зобов`язано Хмельницьку ОДА розглянути клопотання КП "Розсошанське" від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельної ділянки площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельної ділянки площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

На виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 19.09.2019 у справі № 560/1639/19, Хмельницька ОДА листом від 20.09.2019 № 99/10-12-4374/2019 повідомила, про повторний розгляд клопотання КП "Розсошанське" від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельних ділянок з кадастровими номерами: 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі та зазначила, що згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельні ділянки з кадастровими номерами: 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 належать до категорії земель житлової та громадської забудови, право власності зареєстровано за Хмельницькою РДА, тому в ОДА відсутні підстави для задоволення клопотання КП "Розсошанське" щодо передачі в постійне користування вищевказаних земельних ділянок.

Вважаючи, таку бездіяльність відповідача незаконно, протиправно, такою, що повторно порушує законні права, позивач звернувся до суду з даним позовом.

ІV. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ОЦІНКА СУДУ

Спірні правовідносини, регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, який є складовою земельного законодавства, що регулює суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею, Законом України "Про місцеві державні адміністрації", який визначає організацію, повноваження та порядок діяльності місцевих державних адміністрацій.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 14 Конституції України, земля визнана основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до частини 2 статті 4 Земельного кодексу України завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.

Положеннями статті 19 Земельного кодексу України визначено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно до статті 38 Земельного кодексу України до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.

Громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону (частина 1 статті 116 Земельного кодексу України).

Частиною 1 статті 2 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" визначено, що місцеві державні адміністрації в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечують, зокрема, виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня.

До відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань: соціально-економічного розвитку відповідних територій; використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля (пункти 2, 7 статті 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації").

Згідно з частиною 1 статті 15 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" в управлінні відповідних місцевих державних адміністрацій перебувають об`єкти державної власності, передані їм в установленому законом порядку.

При цьому, повноваження органів виконавчої влади, щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування визначенні статтею 122 Земельного кодексу України.

Відповідно до частини 3 статті 122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: а) ведення водного господарства; б) будівництва об`єктів, пов`язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини сьомої цієї статті; в) індивідуального дачного будівництва.

Обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб (частина 5 статті 122 Земельного кодексу України).

Вказані норми свідчать про те, що обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або в користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.

Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону забезпечують нормативно-правове регулювання, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження, а керівники структурних підрозділів - накази.

Відповідно до частини 4 статті 31 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" з питань здійснення повноважень місцевих державних адміністрацій керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підзвітні і підконтрольні головам відповідних місцевих державних адміністрацій.

Згідно з пунктом 67 Регламенту Хмельницької ОДА, затвердженого розпорядженням голови ОДА від 08.02.2018 №197/2018-р, голова облдержадміністрації на виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем`єр-міністра України, за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень адміністрації розпорядження.

Положеннями пункту 68 зазначеного Регламенту визначено, що проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують відділи апарату, структурні підрозділи обласної державної адміністрації, а також територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, обласні установи, районні державні адміністрації.

Як встановив суд, Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 19.09.2019 у справі № 560/1639/19, адміністративний позов КП "Розсошанське" до Хмельницької ОДА задоволено частково, зобов`язано Хмельницьку ОДА розглянути клопотання комунального підприємства "Розсошанське" від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельних ділянок.

На виконання вказаного рішення Хмельницького окружного адміністративного суду, Хмельницька ОДА листом від 20.09.2019 № 99/10-12-4374/2019 повідомила КП "Розсошанське", що повторно розглянуте клопотання від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельних ділянок та зазначила, що згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельні ділянки з кадастровими номерами: 6825087200:06:012:0775, 6825087200:06:012:0776, 6825087200:06:012:0777, 6825087200:06:012:0778 належать до категорії земель житлової та громадської забудови, право власності зареєстровано за Хмельницькою РДА. Враховуючи встановлене, в ОДА відсутні підстави для задоволення клопотання КП "Розсошанське" щодо передачі в постійне користування вищевказаних земельних ділянок.

Дослідивши обставини та матеріали справи, суд встановив, що за результатом повторного розгляду звернення КП "Розсошанське" від 19.03.2019, рішення (розпорядження) Хмельницька ОДА не прийняла, у зв`язку із чим суд вважає, що Хмельницька ОДА допустила протиправну бездіяльність, яка полягає у неприйнятті рішення (розпорядження) про надання або відмову у наданні КП "Розсошанське" в постійне користування земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельної ділянки площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельної ділянки площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, тому позовні вимоги щодо визнання протиправною бездіяльність Хмельницької ОДА щодо відмови в наданні КП "Розсошанське" в постійне користування вищезазначених земельних ділянок підлягають задоволенню.

Діяльність органів державної влади регулюють закони та підзаконні акти, ці закони та підзаконні акти дають суб`єктам владних повноважень можливість користування певною свободою розсуду при вирішенні питань і встановлюють лише межі такої свободи, тобто наділяють їх дискреційними повноваженнями.

В той же час, завданням адміністративного судочинства завжди є контроль легальності, тобто перевірки рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень на предмет дотримання ним при їх прийнятті (вчиненні) встановлених законом обов`язкових вимог, таким чином, позовна вимога щодо зобов`язання відповідача надати КП "Розсошанське" в постійне користування земельну ділянку площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельну ділянку площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельну ділянку площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельну ділянку площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області є формою втручання в дискреційні повноваження та виходить за межі завдань адміністративного судочинства, а відтак в цій частині позовних вимог необхідно відмовити.

Разом з тим, суд зазначає, що оскільки відповідач не прийняв по суті обґрунтоване рішення (розпорядження) за клопотаннями КП "Розсошанське", належним способом захисту в даному випадку є зобов`язання Хмельницьку ОДА розглянути клопотання позивача від 19.03.2019 в порядку та у спосіб, передбачений Земельним кодексом України та статтею 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації".

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.

У зв`язку із частковим задоволенням позовних вимог у відповідності до статті 139 КАС України судовий збір в сумі 1921,00 грн. необхідно стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Хмельницької ОДА.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов Комунального підприємства "Розсошанське" до Хмельницької обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Хмельницької обласної державної адміністрації, яка полягає у неприйнятті рішення (розпорядження) за результатами повторного розгляду КП "Розсошанське" від 19.03.2019.

Зобов`язати Хмельницьку обласну державну адміністрацію повторно розглянути клопотання та додані до нього документи КП "Розсошанське" від 19.03.2019 про надання в постійне користування земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0775, земельної ділянки площею 9,34 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0776, земельної ділянки площею 9,14 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0777, земельної ділянки площею 9,7 га з кадастровим номером 6825087200:06:012:0778 із земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), які розташовані за межами населених пунктів на території Розсошанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та в строки, порядку та у спосіб, передбаченому Земельним кодексом України та статтею 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", прийняти обґрунтоване рішення (розпорядження).

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь КП "Розсошанське" судовий збір сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн.) 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Хмельницької обласної державної адміністрації.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 05 березня 2020 року

Позивач:Комунальне підприємство "Розсошанське" (вул. Центральна, 4, с. Розсоша, Хмельницький район, Хмельницька область, 31362 , код ЄДРПОУ - 37347909) Відповідач:Хмельницька обласна державна адміністрація (вул. площа Незалежності, 2, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 22985083) Третя особа:Розсошанська сільська рада (вул. Центральна, 4, с. Розсоша, Хмельницький район, Хмельницька область, 31362 , код ЄДРПОУ - 04402899)

Головуючий суддя В.В. Матущак

Дата ухвалення рішення05.03.2020
Оприлюднено10.03.2020
Номер документу88060373
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —560/4369/19

Рішення від 05.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 02.01.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні