Рішення
від 12.03.2020 по справі 440/179/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/179/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю.,

розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Диканської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

11 січня 2020 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління соціального захисту населення Диканської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування протоколу №34 від 29.08.2019 щодо припинення надання раніше призначеної житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг громадянину ОСОБА_1 .

Позовні вимоги мотивовані протиправністю рішення управління щодо припинення надання ОСОБА_1 житлової субсидії, оскільки подаючи декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії від 19.10.2018 позивач не вказав про наявність у власності причіпу марки "ЛЕВ183111" 2015 року випуску, адже вважав, що в розділі IV зазначаються транспортні засоби виду "автомобіль", місце для внесення даних щодо інших транспортних засобів у декларації відсутнє. Зазначав, що у спірному випадку знаходження у власності позивача причепу не впливає на наявність у останнього права на призначення субсидії. Водночас, на переконання позивача, згідно з вимогами Положення №848 саме на управління, як суб`єкта владних повноважень, покладено обов`язок перевіряти надані заявником для призначення субсидії документи.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14.01.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/179/20. Вирішено проводити розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження.

31.01.2020 від Управління соціального захисту населення Диканської РДА до суду надійшов відзив на позов, у якому управління просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог останнього, посилаючись на те, що в поданих заявах та деклараціях не зазначив про наявність транспортних засобів, яким на момент звернення було менше п`яти років. На підставі поданих заявником документів субсидія була призначена на загальних підставах. Разом з тим, в серпні 2019 року згідно даних іерифікації було встановлено, що ОСОБА_1 в наявності є транспортний засіб, який зареєстрований в установленому порядку і з дати випуску якого минуло менше ніж п`ять років, а також який він не задекларував при подачі документів для призначення житлової субсидії. Комісією було прийнято рішення про припинення надання раніше призначеної субсидії.

Учасники справи в судове засідання не з`явилися, надали клопотання про розгляд справи без їх участі.

Згідно з частиною 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З огляду на вказані норми, суд прийшов до висновку про можливість розглянути справу в порядку письмового провадження без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

19.10.2018 ОСОБА_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 звернувся до Управління соціального захисту населення Диканської РДА із заявою про призначення житлової субсидії (а.с. 29).

До вказаної заяви позивач додав декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії від 19.10.2018, у графі 4 якої "Відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з дати випуску яких минуло менше ніж 5 років (крім мопеда), що перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім`ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання)" вказав, що не має транспортних засобів (а.с. 32).

28.11.2018 на підставі зазначених документів рішенням управління призначено ОСОБА_1 субсидію з жовтня 2018 року по квітень 2019 року та розраховано субсидію на 5 місяць з листопада 2018 року по березень 2018 року (а.с. 9).

У подальшому, на підставі зазначених документів рішенням управління призначено ОСОБА_1 субсидію на один місяць з квітня 2019 року по квітень 2019 року (а.с. 9 зі звороту).

23.05.2019 на підставі зазначених документів рішенням управління призначено ОСОБА_1 субсидії з травня 2019 року по квітень 2020 року та розраховано субсидію на 5 місяць з травня 2019 року по вересень 2019 року (а.с. 9 зі звороту).

У серпні 2019 року за даними верифікації уповноваженим представником управління встановлено, що у власності ОСОБА_1 є транспортний засіб марки "ЛЕВ183111" 2015 року випуску.

З огляду на це, рішенням комісії до протоколу №34 від 29.08.2019, керуючись пунктами 6 та 22 постанови КМУ №848 від 21.10.1995 вирішено припинити житлову субсидію громадянину ОСОБА_1 з вересня 2019 року, оскільки останній має у власності транспортний засіб із дати випуску якого минуло менше 5 років (а.с. 37).

28.08.2019, управління направило позивачу повідомлення про припинення надання житлової субсидії та про відшкодування коштів по переплаченим/недоплаченим житловим субсидіям, в якому проінформувало ОСОБА_1 про припинення йому починаючи з 01.09.2019 виплати субсидії та про необхідність останньому повернути переплачену суму субсидії у розмірі 20091,97 грн (а.с. 8).

Позивач, не погодившись з рішенням управління від 29.08.2019 щодо припинення виплати субсидії, звернувся до суду з даним позовом про визнання вказаного рішення протиправним та його скасування.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 затверджено Положення про порядок призначення житлових субсидій, яке в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, визначає умови призначення та порядок надання громадянам таких житлових субсидій: 1) щомісячної житлової субсидії на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також житлово-комунальних послуг, а саме: - житлової послуги - послуги з управління багатоквартирним будинком; - комунальних послуг - послуг з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами; 2) щомісячної житлової субсидії на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також витрат на управління багатоквартирним будинком, в якому створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний (житловий) кооператив (далі - об`єднання), а саме: - витрат на утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт; обслуговування внутрішньо-будинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, відповідно до яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів; - витрат на оплату комунальних послуг стосовно спільного майна багатоквартирного будинку; - поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку; 3) житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива один раз на рік (далі - Положення №848).

Відповідно до пункту 1 Положення №848 житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком.

Згідно пункту 2 Положення №848 право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України (далі - громадяни), що проживають у житлових приміщеннях (будинках).

За приписами пункту 3 Положення №848 призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Пунктом 4 Положення №848 передбачено, що житлові субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та/або скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, внеску/платежу об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла, соціальних нормативів житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, витрат на управління багатоквартирним будинком (далі - соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування) і розміром обов`язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 13 Положення №848 для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи - за фактичним місцем проживання):

заяву про призначення житлової субсидії за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - заява);

декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики (далі - декларація);

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

договір найму (оренди) житла (у разі наявності).

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру.

Як слідує з матеріалів, у спірному випадку позивачем 19.10.2018 під час звернення до управління із заявою про призначення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг було подано декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, у графах 4 яких "Відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з дати випуску яких минуло менше ніж 5 років (крім мопеда), що перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім`ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання)" останній, маючи у власності транспортний засіб - причіп, вказав, що жодних транспортних засобів він не має.

Разом з тим, підпунктами 2, 4 пункту 6 Положення №848 передбачено, що житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

- будь-хто із складу домогосподарства або член сім`ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п`яти років (крім мопеда). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля. Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів зобов`язаний повідомити про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу;

- будь-хто із складу домогосподарства або член сім`ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень.

Відповідач, в обґрунтування власної позиції щодо правомірності прийняття спірного рішення, посилався саме на підпункт 2 пункту 6 Положення №848 та вказував на те, що позивач протягом 30 календарних днів не повідомив про транспортний засіб із дати випуску якого минуло менше 5 років (крім мопеда).

Разом з тим, суд вважає такі доводи відповідача безпідставними та такими, що не ґрунтуються на приписах Положення №848, з огляду на наступне.

Так, суд зауважує на безпідставність посилань відповідача на підпункти 2, 4 пункту 6 Положення №848, оскільки пунктом 6 врегульовано не питання припинення нарахування та виплати вже призначеної житлової субсидії, а питання за яких житлова субсидія взагалі не призначається.

Поряд з цим, безпосередньо на відповідача Положенням №848 покладено обов`язок для нарахування субсидій направляти відповідним органам запити на отримання відомостей про наявність в осіб транспортних засобів - уповноваженими органами МВС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та МВС.

За приписами пункту 14 Положення №848 для призначення житлових субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п`ятиденний строк з дня його отримання подаються, зокрема, відомості про наявність в осіб транспортних засобів - уповноваженими органами МВС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та МВС.

Відомості, зазначені в цьому пункті, можуть надаватися структурному підрозділу з питань соціального захисту населення у вигляді довідок, даних на електронних носіях інформації тощо.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.

У разі коли документи, передбачені пунктом 13 цього Положення, подано не в повному обсязі, житлова субсидія призначається за умови надходження документів, яких не подано одночасно із заявою, протягом 30 днів з дня подання заяви.

Якщо інформацію, необхідну для призначення житлової субсидії, отримати неможливо внаслідок помилки, виявленої під час обміну інформацією із суб`єктами надання інформації, визначеними в абзацах другому, третьому, восьмому - дванадцятому цього пункту, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє громадянину про необхідність виправлення помилки і проводить розрахунок житлової субсидії протягом 10 днів після подання ним оновлених даних та отримання необхідної інформації.

У разі коли протягом 30 календарних днів після отримання повідомлення про необхідність виправлення помилки громадянин не вчинить дій щодо її виправлення, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення відмовляє у призначенні житлової субсидії. Зазначений строк може бути продовжено на час хвороби заявника, що підтверджується документально.

У спірному випадку матеріали справи не містять доказів направлення управлінням відповідного запиту до уповноваженого органу МВС з метою отримання відомостей про наявність чи відсутність у ОСОБА_1 зареєстрованих в установленому законодавством порядку транспортних засобів.

При цьому, суд відмічає, що управління під час вирішення питання про призначення житлової субсидії ОСОБА_1 не висловлювало й будь-яких зауважень щодо достовірності вказаних останнім у декларації від 19.10.2018 відомостей, в тому числі й щодо наявності у його власності транспортних засобів.

Як встановлено судом, транспортний засіб - причіп був придбаний позивачем це у 2015 році, тобто задовго до того, як останній звернувся до управління із заявою та декларацією про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Отже, під час нарахування та виплати ОСОБА_1 житлової субсидії будь яких нових обставин для перерахунку вже призначеної житлової субсидії у останнього не виникало.

Крім цього, на переконання суду, обов`язковою умовою, яка тягне припинення субсидії, є не зазначення особою, якій призначається субсидія, таких даних, що мають впливати на встановлення у такої особи права на субсидію.

Відповідно до абзацу 4 пункту 22 Положення №848 за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об`єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли: у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії.

Пунктом 22 Положення №848 також передбачено, що у випадках, зазначених в абзацах четвертому - восьмому цього пункту, на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії повертається управителем, об`єднанням, виконавцем комунальної послуги, громадянином.

Тобто, виходячи зі змісту пункту 22 Положення №848 зазначення заявником недостовірних даних, що вплинули на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру є підставою для припинення надання житлової субсидії та повернення надміру виплаченої субсидії.

Підпунктом 2 пункту 6 Положення №848 в якості підстави для не призначення житлової субсидії визначено наявність у володінні будь-хто із складу домогосподарства або члена сім`ї особи із складу домогосподарства транспортного засобу, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п`яти років (крім мопеда).

Відповідно до статті 34 Закону України "Про дорожній рух" державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних дорогах державного значення.

Разом з тим, згідно з пунктом 7 Положення №848 за наявності умов, зазначених у пункті 6 цього Положення, житлову субсидію може бути призначено за рішенням комісії виходячи з конкретних обставин, що склалися, крім випадків, зазначених у підпунктах 1 (за винятком житлових приміщень (будинків), на які оформлено два і більше окремі особові рахунки, за умови, що опалювальна площа частини житлового приміщення кожного домогосподарства, на яку призначається субсидія, не перевищує 120 кв. метрів для квартири, 200 кв. метрів для індивідуального будинку) і 7 пункту 6 цього Положення.

Рішення про призначення (відмову в призначенні) житлової субсидії в таких випадках приймається комісією на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Аналізуючи приписи вказаних норм, суд доходить висновку, що якщо у власності чи володінні у будь кого з членів домогосподарства або членів сім`ї особи із складу домогосподарства є автомобільний причіп, з дати випуску якого минуло менше п`яти років, субсидія все ж може бути призначена, однак лише за рішенням відповідної районної комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, житлових субсидій та надання пільг та призначення тимчасової допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Судом встановлено, що у подальшому позивач звернувся до управління із заявою про призначення йому житлової субсидії, до якої додав декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, у графі 4 якої "Відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з дати випуску яких минуло менше ніж 5 років (крім мопеда), що перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім`ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання)" вказав, що має транспортний засіб - причіп 2015 року випуску.

В результаті розгляду вказаних документів, не зважаючи на наявність у власності ОСОБА_1 транспортного засобу - причепу 2015 року випуску, рішенням комісії до протоколу від 15.10.2019 №40 вирішено призначити житлову субсидію громадянину ОСОБА_1 з жовтня 2019 року по квітень 2020 року та розраховано субсидію на 5 місяців з листопада 2019 року по березень 2020 року (а.с. 10).

Таким чином, вказане фактично свідчить про те, що наявність у власності ОСОБА_1 транспортного засобу - причепу 2015 року випуску на момент призначення останньому житлової субсидії на період жовтень 2018 року - серпень 2019 року по суті не впливає на встановлення у останнього права на отримання такої субсидії.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що твердження управління про те, що позивач отримував житлову субсидію не маючи права на її отримання, в силу підпункту 2 пункту 6 Положення №848, спростовано в ході розгляду адміністративної справи.

Відповідно до частини першої статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

За результатами розгляду даної справи суд дійшов висновку, що під час прийняття оскаржуваного рішення відповідач діяв необґрунтовано та без урахування всіх обставин, які мають значення для прийняття рішення.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 шляхом визнання протиправним та скасування рішення Управління соціального захисту населення Диканської РДА від 29.08.2019 до протоколу №34 про припинення житлової субсидії громадянину ОСОБА_1 .

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Управління соціального захисту населення Диканської районної державної адміністрації (вул. Незалежності, 117, смт. Диканька, Диканський район, Полтавська область, 38500, код ЄДРПОУ 03195116) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Диканської районної державної адміністрації від 29 серпня 2019 року до протоколу №34 про припинення житлової субсидії громадянину ОСОБА_1 .

Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 840,80 грн (всімсот сорок гривень вісімдесят копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Диканської районної державної адміністрації.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2020
Оприлюднено12.03.2020
Номер документу88141419
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/179/20

Рішення від 12.03.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні