№ 207/132/20
№ 1-кс/207/291/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 березня 2020 року слідчий суддя Баглійського районного суду м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі слідчого СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУ Національної поліції України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду в м. Кам`янське клопотання слідчого СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУ Національної поліції України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, -
ВСТАНОВИВ:
10 березня 2020 року слідчий СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУ Національної поліції України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Дніпродзержинської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , в якому просить надати слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , іншим слідчим, яким доручено розслідування кримінального провадження, відповідно до відомостей Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12019040780001505 від 19.11.2019 року, дозвіл на тимчасовий доступ до засвідчених підписом посадової особи підприємства та скріплених печаткою копій документів, а саме: договори між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додаткові угоди з додатками, специфікації, акти виконаних робіт (наданих послуг, приймання-передачі товарів), видаткові накладні, сертифікати відповідності, листування між підприємствами, паспорти та сертифікати на ТМЦ, рахунки-фактури, платіжні доручення, виписки з банків, звірка взаєморозрахунків, транспортні (перевізні) документи, податкові декларації з податку на додану вартість, додатки 5, які були складені та надані підприємствами протягом 2017-2019 до податкових органів за місцем реєстрації, акти перевірок контролюючих органів протягом 2017-2019, документи, які підтверджують придбання будівельних матеріалів та інших ТМЦ, які постачались на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: (договори, додаткові угоді зі змінами, об`єми, ціна, специфікація, сертифікати відповідності, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками, тощо), паспорти, сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, реєстраційні документи на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », статут підприємства, дозволи, ліцензії, тощо, інші документи які стосуються постачання ТМЦ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування заявленого клопотання слідчий посилається на те, що у провадженні СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування за №12019040780001505 від 19.11.2019 за фактом службового підроблення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що спричинило тяжкі наслідки, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.366 КК України.
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до офіційних документів, а саме проектно-кошторисної документації, експертної оцінки, інших офіційних документів по об`єкту: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 » завідомо неправдиві відомості відносно проектувальника та проектної організації, з метою зменшення вартості будівництва та ухилення від сплати до бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету грошових коштів пайової участі в розвитку інфраструктури м. Кам`янське, що спричинило тяжкі наслідки територіальній громаді міста.
Крім того, в ході досудового розслідування встановлено, що в офіційних документах, а саме в зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 , а також в повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об`єктів з незначними наслідками СС1/ про зміну даних у повідомлені про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками CCI зазначено, що головним інженером проекту та керівником проектної організації виступають ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 відповідно, технічний нагляд за виконанням робіт здійснював ФОП ОСОБА_7 .
Також в ході проведення досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 , ОСОБА_7 та ОСОБА_6 ніякого відношення до складання та виготовлення проектно-кошторисної документації не мають, будь-яких документів з приводу виготовлення проекту по об`єкту: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 » не складали та не підписували, вартість завершеного об`єкта будівництва відповідно до зведеного кошторисного розрахунку не встановлювали та не підписували його, зазначивши, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли недостовірні відомості в зведений кошторисний розрахунок та інші документи щодо генерального проектувальника, особи, яка здійснювала технічний нагляд та керівника проектної організації з метою приховування фактичної вартості об`єкта завершеного будівництва.
Надалі, на підставі наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_3 зазначених документів, які містили недостовірні відомості щодо генерального проектувальника та відповідальної особи від проектної організації та кошторисної вартості об`єкта будівництва, останні від управління отримали інформацію про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське.
10.05.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_9 укладено договір № 12 про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Кам`янське, відповідно до якого розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське проведено на підставі кошторисної вартості об`єкта будівництва, яка становила 7184,516 тис. грн. та на підставі інформації про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське, яку надало ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Відповідно до вказаних показників та даних, розмір пайової участі було розраховано за формулою відповідно до рішення міської ради № 122-06/VII від 30.03.2016 (зі змінами)та склав 296792,36 грн.
Відповідно до укладеного договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахували вказані кошти в розмірі 296792,36 грн. на рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету.
Відповідно до ст. 40 п.5 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
У випадку з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою надання інформації про об`єкт будівництва для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури м. Кам`янське до уваги бралась кошторисна вартість об`єкта будівництва «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_2 », яка склала 7184,516 грн.
ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на адресу замовника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » видано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної часини проектної документації по робочому проекту: «Будівництва річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 », в якій зазначено, що загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 04.04.2019 складає 7184,516 тис. грн.
Тобто, розмір пайової участі визначався з урахування вартості цілого об`єкта будівництва «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_2 », яка зазначена в проектно-кошторисній документацій та експертній оцінці, почерговість будівництва згідно проектно-кошторисної документації не передбачена.
Крім цього, відповідно до протоколу допиту в якості свідка головного спеціаліста-будівельного інспектора ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_10 встановлено, що об`єкт будівництва: «Будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 » необґрунтовано віднесено до об`єктів з незначними наслідками (відповідальності) (CCI) та його слід вважати об`єктом будівництва з середніми наслідками (відповідальності) (СС2).
Отримання дозвільного документу на право виконання будівельних робіт відбувається згідно вимог Закону та Порядку № 466 в залежності від визначеного класу наслідків (відповідальності) об`єкта (CCI, СС2 або ССЗ): для об`єктів СС2 - шляхом отримання дозволу на виконання будівельних робіт в виконавчих органах з питань державного архітектурно-будівельного контролю, розташованих у межах відповідних населених пунктів (місцеві органи держархбудконтролю).
Відповідно до ч. З ст. 37 Закону та п. 28 Порядку № 466 для отримання дозволу подається заява, до якої додаються окрім інших документів проектна документація на будівництво, розроблена та затверджена в установленому законодавством порядку, звіт за результатами комплексної експертизи проекту будівництва або засвідчена в установленому законом порядку його копія.
Для об`єктів за класом наслідків CCI подається лише повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (CCI) до виконавчого органу з питань державного архітектурно-будівельного контролю, розташованих у межах відповідних населених пунктів (місцеві органи держархбудконтролю).
Тобто у слідства є всі підстави вважати, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » навмисно віднесли об`єкт будівництва до об`єктів з незначними наслідками (CCI) з метою ухилення від проходження комплексної експертизи проектно-кошторисної документації, так як в такому випадку експертна організація повинна була дослідити і зіставити фактичні об`єми будівництва з даними, які зазначені в проектно-кошторисній документації та надати експертний звіт на відповідність.
Крім цього, під час слідства, оперативним шляхом з ІНФОРМАЦІЯ_8 отримані відомості відносно підприємств, які здійснювали будівництво річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 та які здійснювали постачання ТМЦ для забудовника.
Під час аналізу реєстру податкових накладних за 2018-2019 рр, наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до податкових органів встановлено наступне:
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_2 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 , а також здійснювали безпосередньо будівництво самого річкового терміналу;
- Приватне підприємство « ОСОБА_11 » (код НОМЕР_3 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- TOB « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_4 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання металевих виробів, будівельних матеріалів та інших ТМЦ для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_5 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_6 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_7 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 ;
- TOB « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_8 ) на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило постачання будівельних матеріалів, споруд та механізмів для будівництва річкового терміналу за адресою: АДРЕСА_2 .
Первинні бухгалтерські документи, податкові звітність, платіжні документи, які підтверджують взаємовідносини та розрахунки між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та вказаними контрагентами необхідні для призначення та проведення комплексної судової будівельно-технічної та судової будівельно-оціночної експертизи з метою визначення фактичної вартості об`єкта будівництва: «Будівництва річкового терміналу на території існуючого комплексу будівель і споруд за адресою: АДРЕСА_2 ».
З урахуванням висновку комплексної судової будівельно-технічної та судової будівельно-оціночної експертизи буде призначена судова економічна експертиза для визначення різниці між фактично сплаченої пайової участі в розвитку інфраструктури м. Кам`янське і тим, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинні були сплатити, враховуючи фактичну вартість об`єкта будівництва.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Розглянувши клопотання, заслухавши думку особи, що подала клопотання, дослідивши матеріали кримінального провадження, вважаю клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав:
Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч.1 ст.165 КПК надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Пункт 6 частини 1 статті 164 КПК України передбачає можливість вилучення речей і документів, які можуть мати значення у кримінальному провадженні.
Дослідивши надані матеріали кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Оскільки ухвала не перешкоджає здійсненню права юридичної чи фізичної особи на підприємницьку діяльність, то відповідно до вимог ст. 309 ч.1 п.10 КПК України дана ухвала оскарженню не підлягає.
На підставі викладеного, керуючись статтями 110, 131, 132, 159-166, 223, 309, 369-372 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання про надання дозволу на доступ та вилучення документів задовольнити.
Надати слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_12 , слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_14 , старшому слідчому СВ Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській майору поліції ОСОБА_15 , яким доручено проведення досудового розслідування, та оперативним працівникам СКП Південного ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області, а саме: майору поліції ОСОБА_16 , майору поліції ОСОБА_17 , капітану поліції ОСОБА_18 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_19 , капітану поліції ОСОБА_20 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_21 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_22 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_23 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_24 , капітану поліції ОСОБА_25 , лейтенанту поліції ОСОБА_26 , лейтенанту поліції ОСОБА_27 , лейтенанту поліції ОСОБА_28 , іншим слідчим та співробітникам, яким доручено розслідування кримінального провадження, відповідно до відомостей Єдиного реєстру досудових розслідувань №12019040780001505 від 19.11.2019, дозвіл на тимчасовий доступ до засвідчених підписом посадової особи підприємства та скріплених печаткою копій документів, а саме:
договори між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_2 », додаткові угоди з додатками, специфікації, акти виконаних робіт (наданих послуг, приймання-передачі товарів), видаткові накладні, сертифікати відповідності, листування між підприємствами, паспорти та сертифікати на ТМЦ, рахунки-фактури, платіжні доручення, виписки з банків, звірка взаєморозрахунків, транспортні (перевізні) документи, податкові декларації з податку на додану вартість, додатки 5, які були складені та надані підприємствами протягом 2017-2019 до податкових органів за місцем реєстрації, акти перевірок контролюючих органів протягом 2017-2019, документи, які підтверджують придбання будівельних матеріалів та інших ТМЦ, які постачались на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: (договори, додаткові угоді зі змінами, об`єми, ціна, специфікація, сертифікати відповідності, накладні на ТМЦ, довіреності на отримання ТМЦ, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, угоди з перевізниками, тощо), паспорти, сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, реєстраційні документи на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », статут підприємства, дозволи, ліцензії, тощо, інші документи які стосуються постачання ТМЦ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 .
Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ та вилучення речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2020 |
Оприлюднено | 08.02.2023 |
Номер документу | 88158462 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Баглійський районний суд м.Дніпродзержинська
Тюлюнова В. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні