Ухвала
від 12.03.2020 по справі 815/3996/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3996/14

УХВАЛА

12 березня 2020 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Марин П.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про заміну стягувача у виконавчому провадженні

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходилась адміністративна справа за позовом Управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси до Відкритого акціонерного товариства Мостобуд Містобудівельний загін - 23 про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в розмірі 18171,31 грн.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 30.07.2014 року адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси до Відкритого акціонерного товариства Мостобуд Містобудівельний загін - 23 про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в розмірі 18171,31 грн., задоволено повністю, стягнуто з Відкритого акціонерного товариства Мостобуд Містобудівельний загін - 23 (код ЄДРПОУ 01386119) на користь Управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси (код ЄДРПОУ 26302750) на р/р № НОМЕР_1 в Одеському облуправлінні ВАТ Державний ощадний банк України , МФО 328845, заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах в розмірі 18171 /вісімнадцять тисяч сто сімдесят одна/ грн. 31 коп.

Ухвалою суду від 11.07.2017 року замінено сторону виконавчого провадження у справі №815/3996/14 за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси до Відкритого акціонерного товариства «Мостобуд «Містобудівельний загін - 23» про стягнення заборгованості в розмірі 18171,31 грн., з Управління Пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси на Малиновське об`єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі.

Від представника Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області 10.03.2020 року надійшла заява про стягувача у виконавчому провадженні. Представник зазначає, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України №628 від 22.08.2018 року Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України відбулась реорганізація Малиновського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного Фонду України в Одеській області. З урахуванням зазначеного, позивач просить замінити сторону виконавчого провадження у справі з Малиновського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі на Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

Розглянувши заяву представника Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що заяву про заміну стягувача у виконавчому провадженні підписано представником Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за довіреністю - Костюк А.

Відповідно до підпункту 19 пункту 1 розділу VII Перехідні положення КАС України, у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів , положення цього Кодексу застосовуються з урахуванням підпункту 11 пункту 16-1 розділу XV Перехідні положення Конституції України.

30 вересня 2016 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 02.06.2016 року №1401-VIII.

Підпунктом 11 пункту 16-1 Перехідні положення Конституції України передбачено, що з 01.01.2017 року у Верховному Суді та судах касаційної інстанції представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 та статті 131-2 цієї Конституції здійснюється виключно прокурорами або адвокатами.

Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами або адвокатами здійснюється з 01 січня 2020 року.

Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню.

Конституція України має найвищу юридичну силу, закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй, а норми Конституції України є нормами прямої дії (закріплено в ст. 8 Основного Закону), відтак представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах з 1 січня 2020 року здійснюється виключно прокурорами або адвокатами.

Суд зазначає, що до заяви не додано документів про наявність у представника позивача статусу адвоката.

У Єдиному реєстрі адвокатів України відсутні відомості про те, що Костюк А., має статус адвоката і такого документа до позовної заявою не додано.

Відповідно до п.3 ч.4 ст.169 КАС України позовна заява повертається позивачеві, якщо позов подано особою, яка не має адміністративної процесуальної дієздатності, не підписано або підписано особою, яка не має права її підписувати, або особою, посадове становище якої не вказано.

Згідно з ч.6 ст.7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Таким чином, суду не надано доказів щодо належного уповноваження Костюк А. на вчинення будь-яких процесуальних дій у розумінні статті 59 КАС України, у зв`язку із чим відповідно до ч. 6 ст. 7, п. 3 ч. 4 ст. 169 КАС України заява підлягає поверненню заявнику.

При цьому, суд роз`яснює заявнику, що повернення заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом. При цьому за умови чинної редакції Конституції України заява має бути підписана керівником або представником, який є адвокатом.

З урахуванням зазначеного та керуючись ст.ст.169, 294-295 КАС України, суддя

У Х В А Л И В:

Заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про заміну стягувача у виконавчому провадженні - повернути заявникові.

Ухвала набирає законної сили у строки, визначені ст.256 КАС України, та може бути оскаржена у відповідності до ст.295, 297 КАС України.

Суддя Марин П.П.

Дата ухвалення рішення12.03.2020
Оприлюднено14.03.2020
Номер документу88173206
СудочинствоАдміністративне
Сутьзаміну стягувача у виконавчому провадженні

Судовий реєстр по справі —815/3996/14

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 12.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 11.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 28.12.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Постанова від 30.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 09.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 09.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні