Постанова
від 13.07.2009 по справі 2-а-5194/09/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

13 липня 2009 року 14:46 Справа № 2-а-5194/09/1070

Київський окружний адміністративний суд у складі: г оловуючого - судді Харченко

С . В. , при секретарі: Зінов'євій А.С. , за участю:

прокурора: Пінкас Т.А. ,

представника позивача: Тихмановської Л.М. ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміні стративну справу за позовом прокурора Сквирського району Київс ької області в інтересах

держави в особі Сквирського районного центру зайн ятості - робочого органу виконавчої д ирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випа док безробіття до Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Нива»

про стягнення за боргованості по сплаті страхових внесків , -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Сквирського район у Київської області в інтересах держави в особі Сквирського районного ц ентру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальноо бов'язкового державного соціального страхування України на випадок бе зробіття звернувся до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеже ною відповідальністю Агрофірма «Нива» заборгованості по сплаті страхо вих внесків у сумі 4636 грн. 23 коп.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим , що відповідач станом на 01.01.2009 має забор гованість зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового д ержавного соціального страхування України на випадок безробіття за пе ріод з 01.10.2008 по 01.01.2009 , що підтверджується д аними розрахункових відомостей про нарахування та перерахування страх ових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального ст рахування України на випадок безробіття за 9 місяців 2008 року та за 2008 рік.

У судове засідання , призначене на 13 липня 2009 року , з'явився прокурор та представник позивача , які у судовому засіданні позовні вим оги підтримали у повному обсязі. Відповідач заперечень проти позову не н адав , явку своїх представників у судо ве засідання не забезпечив , в судові з асідання неодноразово не з'являвся , б ув належним чином повідомлений про дату , час і місце судового розгляду справи.

Розглянувши подані документи і матеріали , заслухавши пояснення прокурора та п редставника позивача , всебічно і пов но з'ясувавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтується позов , об'єктивно оцінивши докази , які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті , враховуючи принципи рівності сторін , суд дійшов висновку , що позовні вимоги є обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню , виходячи з наступного.

Законодавство про страхування на випадок безробітт я складається з Основ законодавства України про загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхування , цього Закону , Закону України "Про зайнятіст ь населення" та інших нормативно-правових актів , що регулюють відносини у сфері страхування на випадо к безробіття , а також міжнародних дог оворів України , згода на обов'язковіс ть яких надана Верховною Радою України.

Правові , фінансо ві та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціально го страхування на випадок безробіття визначаються Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробі ття" від 02.03.2000 року № 1533-ІП (далі - Закон № 1533).

Обов'язок щодо забезпечення збору страхових внескі в , контроль щодо правильності їх нара хування та своєчасності сплати , відп овідно до статті 34 Закону № 1533 , покладен о на Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування Ук раїни на випадок безробіття.

Згідно з частиною другою статті 12 цього Закону , функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду , зокрема на представл ення інтересів у судах , покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим , обласні , Київськи й і Севастопольський міські , районні , міськрайонні , міські та районні у містах центри зайнятості.

Таким чином , в сил у статті 12 Закону № 1533 Сквирський районний центр зайнятості є робочим орга ном виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціал ьного страхування України на випадок безробіття та має право представл яти інтереси Фонду у судових органах , а отже , є належними позивачем.

Згідно пункту 2 частини четвертої Закону України № 1533 , роботодавці - юридичні особи набуваю ть статусу платника страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового д ержавного соціального страхування України на випадок безробіття з дня взяття їх на облік.

Судом встановлено , що відповідач знаходиться на обліку у Сквирському ра йонному центрі зайнятості - робочому органі виконавчої дирекції Фонду з агальнообов'язкового державного соціального страхування України на ви падок безробіття з 18.04.2000 року за № 77 (довідка від 21.01.2009 № 39) , а отже , є платнико м страхових внесків у розумінні положень Закону України № 1533.

Відповідно до приписів частини другої статті 35 Закон у № 1533 , відповідач зобов'язаний своєчас но та в повному обсязі сплачувати страхові внески на загальнообов'язков е державне соціальне страхування України на випадок безробіття.

Порядок нарахування внесків та їх сплати регулюєть ся Інструкцією про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов' язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття , з атвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 р. № 339 (далі - Інструкція).

Перерахування страхових внесків здійснюється стра хувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату п раці (виплати доходу) , у тому числі в бе зготівковій чи натуральній формі , аб о виручки від реалізації товарів (послуг) (пункт 5.6

Інструкції).

Відповідно до поданої відп овідачем до Сквирського районного центру зайнятості - робочого орг ану виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового

державного соціального страхування Укр аїни на випадок безробіття розрахункових відомостей про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового держав ного соціального страхування України на випадок безробіття , за 9 місяців 2008 року (січень - вересень 2008 року) недоїмка зі сплати страхових внесків у відповідача складає 18 223 , 59 грн. , за 2008 рік - 22 859 , 82 грн.

Як вбачається з матеріалів справи та пояснень , наданих представником позивача у су довому засіданні , заборгованість ві дповідача по сплаті страхових внесків перед позивачем виникла за періо д з 01.10.2008 по 01.01.2009.

Таким чином , забо ргованість по сплаті страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття , що підлягає сплаті відповідачем за п еріод з 01.10.2008 по 01.01.2009 складає 4 636 , 23 грн. (зазна чена сума обраховується шляхом різниці сум , зазначених Товариством з обмеженою відповідальніс тю Агрофірма „Нива" у рядку „22" розрахункових відомостей про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду за 9 місяців 2008 року та 2008 рік , а саме: 22 859 грн. 82 коп. (2008 рік) - 18 223 грн. 59 коп. (9 м ісяців 2008 року) = 4 636 грн. 23 коп.).

На час розгляду справи та винесення рішення по суті з аявлених позовних вимог доказів про сплату зазначеної суми відповідач ем не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повин на довести ті обставини , на яких ґрунт уються її вимоги та заперечення , крім випадків , встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.

Доказів , які б спростовували доводи позивача відповідачем су ду не надано.

Приписами статті 67 Конституц ії України передбачено обов'язок кожного сплачувати податки і збори в по рядку і розмірах , встановлених закон ом.

За таких обставин , виходячи з меж заявлених позовних вимог , системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи , беручи до уваги ту обставину , що заборгованість по сплаті страхових внесків у сумі 4 636 , 23 грн. відповідач у встановлені зак онодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної заборгованос ті підтверджується доказами , наявни ми у матеріалах справи; доказів погашення відповідачем зазначеної забо ргованості на день прийняття рішення не надано , суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних ви мог та вважає їх такими , що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних п овноважень , звільненого від сплати с удового збору , а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень , пов'язаних із залученням свідків та проведенням судо вих експертиз , судові витрати (судови й збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 69 , 70 , 71 , 158-163 , 167 Кодексу адмін істративного судочинства України , с уд , -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою від повідальністю Агрофірма «Нива» (р/р 26002435076001 у КРУ КБ „Приватбанк" , МФО 321842 , ідентифікаційний код 03755058 , код банку 14359302 , місц езнаходження: 09031 , Київська область , Сквирський район , с. Пищики) на користь Сквирського районного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонд у загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (р/р 37170001002122 банк УДК в Київській області , МФО 821018 , ідентифіка ційний код 23243969 , код банку 23570065 , місцезнаходження: 09000 , Київська область ,

Сквирський район , м. Сквира , вулиця Богачевського , будинок 25) заборгованість по страхових внесках у розм ірі 4 636 (чотири тисячі шістсот тридцять шість) грн. 23 коп.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу ад міністративного судочинства України набирає законної сили після закін чення строку подання заяви про апеляційне оскарження , встановленого цим Кодексом , якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження , але апеля ційна скарга не була подана у строк , п останова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення , якщо його не скасовано , набирає законної сили після закінче ння апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної і нстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за пра вилами , встановленими статтями 185-187 Ко дексу адміністративного судочинства України , шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апе ляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього по дання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк , встановлений для подання заяви про апеляційне оскар ження.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.07.2009
Оприлюднено19.04.2010
Номер документу8818992
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-5194/09/1070

Постанова від 13.07.2009

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні