Рішення
від 16.03.2020 по справі 906/61/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, веб-сайт: http://zt.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" березня 2020 р. Справа № 906/61/20

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Тимошенка О.М.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Квадр транспорт"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Телепорт Лоджистікс"

про стягнення 29030,00 грн.

Позивачем пред`явлено позов про стягнення на його користь з відповідача 29030,00грн., з яких: 5494,60грн. штрафу за 2 доби простою транспортного засобу по договору №334ZZ09 від 30.08.19; 5494,01грн. штрафу за 2 доби простою транспортного засобу по договору №336ZZ09 від 30.08.19; 18000,00грн. боргу за надані транспортні послуги по договору №356ZZ09 від 13.09.19; 41,42 грн. 3% річних.

Ухвалою від 16.01.2020 суд відкрив провадження у справі №906/61/20 за вказаною позовною заявою та вирішив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи.

Клопотань про інше від сторін до суду не надходило.

Ухвала, яка направлялась відповідачу на адресу, яка зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернулась до суду з відміткою поштового відділення: "за закінченням встановленого строку зберігання". Ухвала направлялася відповідачу за адресами: місто Житомир, проспект Незалежності,188; м.Запоріжжя, проспект Соборний,158. Іншої адреси відповідача не встановлено.

Відповідно до ст.242 ГПК України, днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Враховуючи викладене суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача своєчасно та належним чином про розгляд даної справи, однак відповідач не скористався своїм правом наданим йому ст.46 ГПК України, надати свої заперечення по суті позову.

Дослідивши матеріали справи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

30 серпня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Квадр транспорт" (перевізник/позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Телепорт Лоджистікс" (експедитор/відповідач) укладено Договір-заявку на перевезення вантажу № 334ZZ09 (а.с.7).

За умовами договору-заявки №334ZZ09, позивач зобов`язався організувати та здійснити перевезення вантажу "Хімія не АДР" на палетах загальною вагою 22 тонни згідно маршруту: м. Лібуша (Польща) - м. Чоп (Україна), для чого зафрахтував словацького перевізника "OVERSIZE s.r.o." вантажний автомобіль з причепом VOLVO/SCHMITZ , д.н з. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ; водій - ОСОБА_1 .

Дата завантаження за умовами заявки - 04-05 вересня 2019 року.

Дата прибуття для розвантаження: 09 вересня 2019 року.

Загальна вартість перевезення по договору складає еквівалент 1 300 євро (одна тисяча триста евро) курсом НБУ на день вивантаження.

Позивач взяте на себе зобов`язання виконав належним чином та в повному обсязі, що підтверджується записом у міжнародній товарно-транспортній накладній (CMR) від 09.09.2019 року. Вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу.

Позивач просить стягнути з відповідача 5494,60грн. (200 євро) штрафу за дві доби простою, оскільки при виконанні навантажувальних робіт та митних процедур з вини замовника перевезення виник понаднормовий простій (дві доби), і міжнародна накладна була оформлена тільки 09 вересня, про що зазначено в графі 21, а дата розвантаження - 12.09.2019, про що зазначено в графі 24 міжнародної товарно-транспортної накладної.

Згідно п.4 договору-заявки №334ZZ09, сторони погодили наступні норми часу на навантаження (розвантаження) і виконання митних процедур: на території України і країн СНД - 48 годин, на території інших держав 48 годин. У випадку перевищення встановлених норм часу Експедитор сплачує Перевізнику штраф 100 євро за кожну добу простою за виключенням вихідних та святкових днів. Необхідною умовою оплати простою є наявність карти простою з печаткою і підписом відправника (одержувача) або інший документ, що підтверджує простій автомобіля.

Згідно міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR) від 09.09.2019 року, вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу 12.09.19 (а.с.16).

Згідно Акту приймання-передачі №909/02/007 від 12.09.19, дата розвантаження транспортного засобу VOLVO/SCHMITZ, д.н.з. НОМЕР_1 НОМЕР_2 - 12 вересня 2019 року (а.с.25).

Згідно Акту вимушеного простою від 06.09.19, який складений словацьким перевізником "OVERSIZE s.r.o.", акт складено, у зв`язку з простоєм автотранспортного засобу на території польської таможні в очікуванні оформлення документів та проведення митних процедур з 06.09.19 по 09.09.19; простій пов`язаний із затримкою в оформленні документів, оскільки визначалась товарна класифікація вантажу, згідно кодів УКТЗЕД (а.с.28).

Після розвантаження позивач надіслав відповідачу простим листом оригінали документів для оплати у тому числі рахунок за перевезення № 584 від 12 вересня 2019 року на суму 36385,10 грн. та рахунок за простій № 584/1 від 12 вересня 2019 року на суму 5 494,60 грн. Еквівалент штрафу 200 євро у гривні розрахований курсом НБУ на день розвантаження 12 вересня 2019 року.

Сума фрахту сплачена відповідачем у повному обсязі (14 листопада сплачено 2385,10 грн., 21 листопада сплачено 34000,00 грн.), штрафні санкції станом на 08 січня 2020 року не сплачено.

30 серпня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Квадр транспорт" (перевізник/позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Телепорт Лоджистікс" (експедитор/відповідач) укладено Договір-заявку на перевезення вантажу № 336ZZ09 (а.с.10).

За умовами договору-заявки №336ZZ09, позивач зобов`язався організувати та здійснити перевезення вантажу "Хімія не АДР" на палетах загальною вагою 22 тонни згідно маршруту: м. Лібуша (Польща) - м. Чоп (Україна), для чого зафрахтував словацького перевізника "OVERSIZE s.r.o." вантажний автомобіль з причепом VOLVO / SCHMITZ , д.н.з. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ; водій - ОСОБА_2 .

Дата завантаження за умовами заявки - 04-05 вересня 2019 року.

Дата прибуття для розвантаження: 09 вересня 2019 року.

Загальна вартість перевезення по договору складає еквівалент 1 300 євро (одна тисяча триста евро) курсом НБУ на день вивантаження.

Позивач взяте на себе зобов`язання виконав належним чином та в повному обсязі, що підтверджується записом у міжнародній товарно-транспортній накладній (CMR) від 09.09.2019 року. Вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу.

Позивач просить стягнути з відповідача 5494,01грн. (200 євро) штрафу за дві доби простою, оскільки при виконанні навантажувальних робіт та митних процедур з вини замовника перевезення виник понаднормовий простій (дві доби), і міжнародна накладна була оформлена тільки 09 вересня, про що зазначено в графі 21, а дата розвантаження - 11.09.2019, про що зазначено в графі 24 міжнародної товарно-транспортної накладної.

Згідно п.4 договору-заявки №336ZZ09, сторони погодили наступні норми часу на навантаження (розвантаження) і виконання митних процедур: на території України і країн СНД - 48 годин, на території інших держав 48 годин. У випадку перевищення встановлених норм часу Експедитор сплачує Перевізнику штраф 100 євро за кожну добу простою за виключенням вихідних та святкових днів. Необхідною умовою оплати простою є наявність карти простою з печаткою і підписом відправника (одержувача) або інший документ, що підтверджує простій автомобіля.

Згідно міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR) від 09.09.2019 року, вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу 11.09.19 (а.с.17).

Згідно Акту приймання-передачі №909/02/009 від 11.09.19, дата розвантаження транспортного засобу VOLVO / SCHMITZ , д.н.з. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 - 11 вересня 2019 року (а.с.26).

Згідно Акту вимушеного простою від 06.09.19, який складений словацьким перевізником "OVERSIZE s.r.o.", акт складено, у зв`язку з простоєм автотранспортного засобу на території польської таможні в очікуванні оформлення документів та проведення митних процедур з 06.09.19 по 09.09.19; простій пов`язаний із затримкою в оформленні документів, оскільки визначалась товарна класифікація вантажу, згідно кодів УКТЗЕД (а.с.29).

Після розвантаження позивач надіслав відповідачу простим листом оригінали документів для оплати у тому числі рахунок за перевезення № 586 від 11 вересня 2019 року на суму 36385,10 грн. та рахунок за простій № 586/1 від 11 вересня 2019 року на суму 5 494,01 грн. еквівалент штрафу 200 євро у гривні розрахований курсом НБУ на день розвантаження 11 вересня 2019 року.

Сума фрахту сплачена відповідачем у повному обсязі 24.10.19, штрафні санкції станом на 08 січня 2020 року не сплачено.

Частиною четвертою статті 306 ГК встановлено, що допоміжним видом діяльності, пов`язаним з перевезенням вантажу, є транспортна експедиція.

Правові та організаційні засади транспортно-експедиторської діяльності в Україні визначені Законом України "Про транспортно-експедиторську діяльність".

Статтею першою Закону України "Про транспортно експедиторську діяльність" (далі Закон) визначено, що транспортно-експедиторська діяльність - це підприємницька діяльність із надання транспортно експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів;

транспортно-експедиторська послуга - робота, що безпосередньо пов`язана з організацією та забезпеченням перевезень експортного, імпортного, транзитного або іншого вантажу за договори транспортного експедирування;

експедитор (транспортний експедитор) - суб`єкт господарювання, який за дорученням клієнта і за його рахунок виконує або організовує виконання транспортно-експедиторських послуг, визначених договором транспортного експедирування;

клієнт - споживач послуг експедитора (юридична або фізична особа), який за договором транспортного експедирування самостійно або через представника, що діє від його імені, доручає експедитору, виконати чи організувати або забезпечити виконання визначених договором транспортного експедирування послуг та оплачує їх, включаючи плату експедитору;

перевізник - це юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов`язання і відповідальність договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезені вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулі відносини між експедитором та перевізником.

Відповідно до ст. 929 Цивільного кодексу України та ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу.

Перелік документів, що підтверджують приймання вантажу до транспортування, зазначені в статті 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність".

Відповідно до ч.ч. 11, 12 ст. 9 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" перевезення вантажів супроводжується товарно-транспортними документами, складеними мовою міжнародного спілкування залежно від обраного виду транспорту або державною мовою, якщо вантажі перевозяться в Україні. Таким документом, в тому числі, може бути міжнародна автомобільна накладна (CMR). Факт надання послуги при перевезенні підтверджується єдиним транспортним документом або комплектом документів (залізничних, автомобільних, авіаційних накладних, коносаментів тощо), які відображають шлях прямування вантажу від пункту його відправлення до пункту його призначення.

За змістом ст. 932 Цивільного кодексу України, експедитор має право залучити до виконання своїх обов`язків інших осіб. У разі залучення експедитором до виконання своїх обов`язків за договором транспортного експедирування інших осіб експедитор відповідає перед клієнтом за порушення договору.

Частиною 3 ст. 14 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність" встановлено що експедитор несе відповідальність за дії та недогляд третіх осіб, залучених ним до виконання договору транспортного експедирування, у тому ж порядку, як і за власні дії.

Згідно п.4 договорів-заявки , сторони погодили наступні норми часу на навантаження (розвантаження) і виконання митних процедур: на території України і країн СНД - 48 годин, на території інших держав 48 годин. У випадку перевищення встановлених норм часу Експедитор сплачує Перевізнику штраф 100 євро за кожну добу простою за виключенням вихідних та святкових днів.

Таким чином, з огляду на положення ст. 932 Цивільного кодексу України, ч. 3 ст. 14 Закону України "Про транспортно-експедиторську діяльність", а також умови Договору, Товариство з обмеженою відповідальністю Телепорт Лоджистікс як експедитор за Договором несе відповідальність за простій у випадку перевищення встановлених норм часу на навантаження (розвантаження) і виконання митних процедур.

За змістом п. 142 Статуту автомобільного транспорту УРСР, затвердженого Постановою Ради міністрів Української PCP від 27 червня 1969 року N 401(із змінами), простій - це затримка з вини вантажовідправника або вантажоодержувача автомобілів (автопоїздів), а також обмінних напівпричепів, поданих під навантаження або розвантаження, понад установлені строки.

Документом, який регулює відносини сторін при виконанні міжнародних перевезень вантажів автотранспортом, є Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів, підписана в Женеві 19 травня 1956 року (далі - Конвенція), до якої Україна приєдналась відповідно до Закону України № 57-V від 01.08.2006 "Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів".

Відповідно до ст.ст. 1, 2 Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів від 19.05.1956 (далі - Конвенція), така застосовується до будь-якого договору автомобільного перевезення вантажів транспортними засобами за винагороду, коли зазначені в договорі місце прийняття вантажу для перевезення і місце, передбачене для доставки, знаходяться у двох різних країнах, з яких принаймні одна є договірною країною, незважаючи на місце проживання і громадянство сторін. Для цілей цієї Конвенції "транспортний засіб" означає автомобілі, автопоїзди, причепи і напівпричепи як це визначено в статті 4 Конвенції про дорожній рух від 19 вересня 1949 року.

Згідно ст. 9 Конвенції, вантажна накладна є первинним доказом укладання договору перевезення, умов цього договору і прийняття вантажу перевізником.

Згідно міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR) від 09.09.2019 року, вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу 12.09.19 (а.с.16) по договору №334ZZ09.

Згідно міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR) від 09.09.2019 року, вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу 11.09.19 (а.с.17) по договору №336ZZ09.

Згідно Актів вимушеного простою від 06.09.19, який складений словацьким перевізником "OVERSIZE s.r.o.", акти складено, у зв`язку з простоєм автотранспортного засобу на території польської таможні в очікуванні оформлення документів та проведення митних процедур з 06.09.19 по 09.09.19; простій пов`язаний із затримкою в оформленні документів, оскільки визначалась товарна класифікація вантажу, згідно кодів УКТЗЕД (а.с.28,29).

Товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в українській класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі-УКТЗЕД). Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України Про Митний тариф України від 05.04.01 № 2371-ІІІ (із змінами і доповненнями).

Оскільки відповідач допустив простій автотранспортного засобу на дві доби, що підтверджується належними доказами, вимога про стягнення 5494,01грн. штрафу за 2 доби простою транспортного засобу по договору №336ZZ09 від 30.08.19 та 5494,60грн. штрафу за 2 доби простою транспортного засобу по договору №334ZZ09 від 30.08.19 підлягає задоволенню.

13 вересня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Квадр транспорт" (перевізник/позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Телепорт Лоджистікс" (експедитор/відповідач) укладено Договір-заявку на перевезення вантажу № 356ZZ09 (а.с.13).

За умовами договору-заявки №356ZZ09, позивач зобов`язався організувати та здійснити перевезення вантажу "Хімія не АДР" на палетах загальною вагою 22 тонни згідно маршруту: м. Лібуша (Польща) - м. Чоп (Україна), для чого зафрахтував словацького перевізника "OVERSIZE s.r.o." вантажний автомобіль з причепом VOLVO / SCHMITZ , д.н.з. НОМЕР_5 НОМЕР_2 .

Дата завантаження: 19-20 вересня 2019 року.

Дата прибуття для розвантаження: 23 вересня 2019 року.

Загальна вартість перевезення по договору складає еквівалент 1 300 євро курсом НБУ на день вивантаження.

Позивач взяте на себе зобов`язання виконав належним чином та в повному обсязі, що підтверджується записом у міжнародній товарно-транспортній накладній (CMR) від 21.09.2019 року. Вантаж доставлений до місця призначення (м. Чоп, Україна) та переданий належному одержувачу 21.09.19.

06 листопада 2019 позивач направив відповідачу на електронну адресу та на юридичну адресу цінним листом з описом вкладення претензію на суму 166 946, 46 грн. (а.с.31-42) , яку відповідач не отримав по почті, оскільки претензія з доданими до неї документами повернулася до позивача, однак вимоги викладені в претензії задоволив частково.

За перевезення було сплачено частково: 28 листопада сплачено 4 448 грн., 05 грудня сплачено 7 000 грн., 12 грудня сплачено 6 000 грн.

Позивач просить стягнути з відповідача залишок заборгованості за транспортні послуги, що складає 18 000,00 грн.

Згідно Договору -заявки №356ZZ09, оплата за виконані перевезення здійснюється у гривні у строк не більше ніж 15-20 банківських днів з моменту отримання експедитором оригіналів документів вказаних у п.14 .

Згідно п.14 договору, експедитор виконує оплату за перевезення за умови надання перевізником оригіналів документів: рахунок-фактура, акт виконаних робіт (2примірника), СМR накладна оригінал з відміткою вантажоодержувача та печаткою перевізника (2примірника). Документи повинні бути надані в строк не більше 10 календарних днів після вивантаження.

Наявні докази підтверджують, що відповідач мав отримати усі необхідні документи не пізніше 02.10.19 та оплатити надані послуги не пізніше 31.10.19.

Відповідно до статті 908 ЦК перевезення вантажу здійснюється за договором перевезення, а відповідно до частини першої статті 909 ЦК за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов`язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення і видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов`язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.

Частиною першою статті 527 ЦК визначено, що боржник зобов`язаний виконати свій обов`язок, кредитор - прийняти виконання особисто, якщо інше не встановлено договором або законом, не випливає із суті зобов`язання чи звичаїв ділового обороту.

Відповідно до частини першої статті 613 ЦК кредитор вважається таким, що прострочив, якщо він відмовився прийняти належне виконання, запропоноване боржником, або не вчинив дій, що встановлені договором, актами цивільного законодавства чи випливають із суті зобов`язання або звичаїв ділового обороту до вчинення яких боржник не міг виконати свого обов`язку.

06 листопада 2019 позивач направив відповідачу на юридичну адресу цінним листом з описом вкладення претензію №03-01/109 на суму 166 946, 46 грн. та додані до неї первинні документи , які необхідні для сплати боргу(а.с.31-42) , яку відповідач не отримав.

30.11.19 вказані документи повернулися до позивача з відміткою поштового відділення:"за закінченням терміну зберігання" (а.с.40).

З наведеного вбачається, що позивач здійснив спробу вручити відповідачу необхідні для оплати послуг первинні документи шляхом електронного та поштового направлення, відповідач частково сплатив послуги, тому у відповідача виникло зобов`язання оплатити борг у строк до 26.11.19.

Відповідач контррозрахунку суми боргу не надав.

Таким чином, суд вважає позовні вимоги позивача в частині стягнення основного боргу в сумі 18000,00грн. обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Водночас в силу вимог ч.2 ст.625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Позивач просить стягнути 3% річних за прострочення виконання грошового зобов`язання, що за період з 12.12.19 по 08.01.20 становить 41,42 грн.

Суд, перевіривши наданий позивачем розрахунок 3% річних приходить до висновку, що він складений правильно і тому задовольняє позов у цій частині в заявленому розмірі. За ст.ст.627,629 ЦК України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Договір є обов`язковим для виконання сторонами.

У відповідності до статей 525, 526 Цивільного кодексу України, 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідач відзиву на позов та докази сплати боргу не надав.

Відповідно до ст. ст. 13,73,74,77 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Враховуючи викладене, господарський суд приходить до висновку, що позовні вимоги обгрунтовані, заявлені у відповідності до вимог чинного законодавства, підтверджуються матеріалами справи і підлягають задоволенню.

Судовий збір відповідно до ст. 129 ГПК України покладається судом на відповідача.

Керуючись статтями 123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1.Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Телепорт Лоджистікс" (69005, м.Запоріжжя, Вознесенівський район, проспект Соборний,158; код 42595119) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Квадр транспорт" (88000, м.Ужгород, вул.Фогорашія,13; код 37161432) - 18000,00грн. боргу, 10988,61грн. штрафу, 41,42 грн. 3% річних, 2102,00грн. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 16.03.20

Суддя Тимошенко О. М.

Віддрукувати:

1- в справу

2- позивачу ТОВ"Квадр транспорт" (88000, м.Ужгород, а/с 18 )(рек. з повідом.)

3- відповідачу ТОВ"Телепорт Лоджистікс" (69005, м.Запоріжжя, Вознесенівський район, проспект Соборний,158)(рек. з повідом.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення16.03.2020
Оприлюднено17.03.2020
Номер документу88210254
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/61/20

Рішення від 16.03.2020

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Тимошенко О. М.

Ухвала від 16.01.2020

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Тимошенко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні