ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.03.2020 Справа № 914/2153/19
місто Львів
За позовом: Дрогобицької міської ради, до відповідача:обслуговуючого кооперативу "Гаражний автолюбитель", про:стягнення 829'465,44 грн. Суддя Рим Т.Я. Секретар судового засіданняДемчук А.П. Представники: позивача: Чукла Стефан Петрович - представник за довіреністю, відповідача:не з`явився. Судові процедури.
1. На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Дрогобицької міської ради до обслуговуючого кооперативу "Гаражний автолюбитель" про стягнення 829'465,44 грн.
2. Ухвалою від 25.10.2019 позовну заяву залишено без руху.
3. Ухвалою від 05.11.2019 провадження у справі відкрито за правилами загального позовного провадження. Рух справи відображено в попередніх ухвалах суду.
4. В підготовче засідання 05.02.2020 позивачем подано заяву про зменшення позовних вимог від 04.02.2020 № 3-35/786, якою просить стягнути з відповідача 765'322,50 грн., безпідставно збережених внаслідок несплати орендної плати за користування земельною ділянкою площею 10'000 кв. м (кадастровий номер 4610600000:01:034:0026) та земельною ділянкою площею 10'000 кв. м (кадастровий номер 4610600000:01:035:0038).
5. Відповідно до частини 3 статті 46 Господарського процесуального кодексу України до закінчення підготовчого засідання позивач має право змінити предмет або підстави позову шляхом подання письмової заяви. Подану заяву суд розцінив не як заяву про зменшення позовних вимог, а як заяву про зміну підстави позову, адже позивач змінив розмір земельних ділянок, якими користується відповідач. Саме з цих розмірів здійснюється розрахунок предмету позову.
6. З огляду на зазначене суд вважав за доцільне відкласти підготовче засідання з метою ознайомлення відповідача з цією заявою та надання йому можливості надати власні заперечення проти позову (змінених підстав).
7. Як убачається з інформації, розміщеної на веб-сайті Укрппошти (ідентифікатор поштового відправлення 8210006181299) відповідач отримав заяву про зменшення позовних вимог 08.02.2020.
8. В судове засідання 19.02.2020 відповідач не з`явися, причин неявки не повідомив суд. У зв`язку з виконанням завдань підготовчого провадження, відсутністю підстав, передбачених статтею 202 Господарського процесуального кодексу України, для відкладення розгляду справи, суд ухвалив закрити підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті на 04.03.2020.
9. Відповідач належним чином повідомлений про час та місце судового засідання для розгляду справи по суті, що підтверджується інформацією, розміщеному на веб-сайті Укрпошти (а.с. 245). Зокрема, ухвалу-виклик в судове засідання 04.03.2020 та ухвалу про виправлення описки від 20.02.2020 відповідач отримав 25.02.2020.
10. В судове засідання 04.03.2020 представник відповідача не з`явився, причин неявки не повідомив суду. Зважаючи на закінчення строків розгляду справи, відсутність підстав для відкладення розгляду справи, передбачених статтею 202 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи по суті за відсутності відповідача.
Аргументи сторін.
Позиція позивача (з урахуванням заяви вх. № 289/20 від 05.02.20).
11. Відповідач використовує земельні ділянки комунальної власності без достатніх правових підстав. Вказане свідчить про безпідставне збереження відповідачем коштів у розмірі орендної плати за використання таких земельних ділянок. Так, за період з 01.06.2016 по 31.05.2019 неоплачена орендна плата становить 765'322,50 грн.
12. Отже, предметом позову є стягнення з відповідача 765'322,50 грн. безпідставно збережених коштів, які не були сплачені за користування земельними ділянками.
13. Підставою позову є користування відповідачем земельними ділянками (кадастровий номер 4610600000:01:034:0026 та кадастровий номер 4610600000:01:035:0038) без достатньої правової підстави за рахунок власника цих земельних ділянок у період з 01.06.2016 по 31.05.2019.
Заперечення відповідача (а.с. 144-147).
14. Спірні земельні ділянки не мають ані визначених меж, ані кадастрового номера, інформація про них не занесена до Державного земельного кадастру. За таких обставин спірні земельні ділянки не можуть вважатися сформованим об`єктом цивільних прав у розумінні положень статті 791 Земельного кодексу України. Вказане виключає можливість обчислення суми безпідставно збережених коштів у вигляді орендної плати за землю, оскільки об`єктом оренди може бути тільки земельна ділянка як сформований у встановленому законодавством порядку об`єкт цивільних прав.
15. Довідка Держгеокадастру від 25.06.2019 не може вважатись належним та допустимим доказом на підтвердження нормативної грошової оцінки спірних земельних ділянок.
16. Позивач не подав суду технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, відомості з якої є необхідними при визначенні суми грошових коштів, які на думку позивача, відповідач мав сплатити протягом 2016-2019 років за користування спірними земельними ділянками.
17. Таким чином, з розрахунку позивача неможливо встановити, чи правильно застосовані позивачем функціональне призначення, коефіцієнти, площа та нормативна грошова оцінка земельних ділянок, які зазначені в якості вихідних даних для розрахунку розміру орендної плати, фактично несплаченої відповідачем та заявленої до стягнення.
18. Відповідач не є власником жодного із гаражів, які знаходяться на спірних земельних ділянках. Частково право власності на гаражі оформлені за фізичними особами.
Відповідь на відзив (а.с. 160-162).
19. Оспорювані земельні ділянки є сформованими, мають кадастрові номери. Зокрема, у червні 2015 року Дрогобицька міська рада прийняла рішення про надання відповідачеві дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення відповідних земельних ділянок. У вересні 2015 року Дрогобицька міська рада надала відповідачеві оспорювані земельні ділянки для будівництва та обслуговування гаражів строком на 3 роки та зобов`язала протягом 3 місяців укласти договір оренди землі. Рішенням Дрогобицької міської ради від листопада 2016 року термін для укладення відповідачем договору оренди землі був продовжений на 3 місяці.
20. Договору оренди відповідач не уклав, більше того фактично користувався земельними ділянками більшими площами, аніж були передбачені рішеннями Дрогобицької міської ради.
Заперечення відповідача.
21. Відповідач не подав заперечень на відповідь позивача.
Фактичні обставини справи.
22. Пунктом 1.1 рішення Дрогобицької міської ради № 1626 від 03.06.2015 (далі - Рішення № 1626) (а.с. 163) відповідачеві надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок № 1 та № 2 орієнтовною площею 1 га кожна на вулиці Є. Коновальця для будівництва та обслуговування гаражів. Пунктом 2 Рішення № 1626 встановлено, що відповідач повинен звернутися до суб`єкта господарювання, що є виконавцем робіт із землеустрою для розроблення документації на земельну ділянку. Пункт 1 Рішення № 1626 чинний протягом року з дня його прийняття.
23. Відповідач звернувся до позивача із заявою від 25.08.2015 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, площею 1 га кожна (а.с. 174).
24. Пунктами 2.10 та 2.11 рішення Дрогобицької міської ради № 1722 від 23.09.2015 (далі - Рішення № 1722) (а.с. 164-166) відповідачеві надано в оренду земельні ділянки на вулиці Є. Коновальця, площею 10'000 м 2 кожна, кадастрові номери 4610600000:01:035:0038 та 4610600000:01:034:0026, для будівництва та обслуговування гаражів, строком на 3 роки. Пунктами 4 та 5 Рішення № 1722 встановлено, що фізичним та юридичним особам, вказаним в пунктах 1 та 2 цього рішення, необхідно укласти договори оренди землі з Дрогобицькою міською радою. У випадку неукладення угод на оренду землі протягом 3 місяців з дня прийняття рішення, відповідні пункти рішення втрачають чинність, а орендар несе відповідальність з відшкодуванням в повній мірі збитків орендодавцю у формі неодержаної орендної плати.
25. Як вбачається з витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (а.с. 171, 202, 205) 13.11.2015 здійснено державну реєстрацію земельних ділянок площею 1 га кожна по вулиці Є. Коновальця у місті Дрогобичі, кадастрові номери 4610600000:01:035:0038 та 4610600000:01:034:0026, для будівництва та обслуговування гаражів.
26. В матеріалах справи є титульні аркуші проектів землеустрою щодо відведення оспорюваних земельних ділянок (а.с. 177, 178).
27. Відповідач звернувся до позивача із заявою від 08.07.2016 (а.с. 169) про продовження чинності пунктів 2.10 та 2.11 Рішення № 1722.
28. Рішенням Дрогобицької міської ради № 466 від 30.11.2016 (далі - Рішення № 466) (а.с. 167-168) продовжено термін дії підпунктів 2.10 та 2.11 Рішення № 1722 для вчинення необхідних дій, пов`язаних з укладенням договору оренди земельної ділянки. Пунктами 3 та 4 Рішення № 466 встановлено, що юридичній особі, вказаній у пунктах 1,2 цього рішення (відповідач) необхідно укласти договір оренди землі з Дрогобицькою міською радою. У випадку неукладення угоди про оренду землі протягом 3 місяців з дня прийняття рішення, відповідні пункти цього рішення втрачають чинність, а орендар несе відповідальність з відшкодуванням в повній мірі збитків орендодавцю у формі неодержаної орендної плати. Це рішення вступає в силу через 5 днів з моменту представлення підтверджуючих документів про відшкодування збитків Дрогобицькій міській раді у формі неодержаної орендної плати.
29. Доказів укладення угоди про оренду землі немає в матеріалах справи.
30. Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради листом від 04.06.2019 (а.с. 14) повідомив відповідача, що 11.06.2019 о 10:00 год. за адресою: Львівська область, місто Дрогобич, вулиця Коновальця відбудеться виїзне засідання комісії та зазначив прохання про направлення на таке засідання представника відповідача. Факт надіслання вказаного листа відповідачеві підтверджується фіскальним чеком акціонерного товариства "Укрпошта" (а.с. 13).
31. Комісія з вирішення земельних спорів при Дрогобицькій міській раді (в складі: заступника начальника відділу оренди та приватизації комунального майна, головного спеціаліста відділу оренди та приватизації комунального майна виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури, представника відділу Держгеокадастру у місті Дрогобичі, головного спеціаліста відділу правового забезпечення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, за участю фізичної особи - підприємця Ковальчука О.І.) 11.06.2019 склали акт обстеження земельної ділянки на вулиці Є. Коновальця у місті Дрогобичі (далі - Акти обстеження) (а.с. 15-20). Комісія провела обмір вказаної земельних ділянок та встановила, що їх площа становить 12'397 м 2 та 11'139 м 2 . В Актах обстеження також зазначено, що на земельній ділянці розташовані гаражі кооперативу, земельною ділянкою користується відповідач, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також зі слів членів кооперативу. В Актах обстеження зазначено, що такі складено в присутності голови кооперативу Юзв`як Г., яка відмовилася від їх підпису.
32. Відповідач не заперечив факту користування ним оспорюваними земельними ділянками.
33. В матеріалах справи є витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок від 31.01.2020 (а.с. 208-215), з яких вбачається:
33.1. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:034:0026 (1 га) станом на 2016 рік становить 3'007'700,00 грн. (а.с. 208).
33.2. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:034:0026 (1 га) станом на 2017 рік становить 3'192'600,00 грн. (а.с. 209).
33.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:034:0026 (1 га) станом на 2018 рік становить 3'192'600,00 грн. (а.с. 210).
33.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:034:0026 (1 га) станом на 2019 рік становить 3'192'600,00 грн. (а.с. 211).
33.5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:035:0038 (1 га) станом на 2016 рік становить 4'171'100,00 грн. (а.с. 212).
33.6. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:035:0038 (1 га) станом на 2017 рік становить 4'427'500,00 грн. (а.с. 213).
33.7. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:035:0038 (1 га) станом на 2018 рік становить 4'427'500,00 грн. (а.с. 214).
33.8. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 4610600000:01:035:0038 (1 га) станом на 2019 рік становить 4'427'500,00 грн. (а.с. 215).
34. Рішеннями Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради № 24 та № 25 від 23.01.2020 (а.с. 220-229) затверджено акти про визначення безпідставно збережених коштів, які підлягають поверненню власнику землі в загальному розмірі 765'322,50 грн.
35. Головне управління ДФС у Львівській області Державної фіскальної служби України листом № 7590/57.12 від 21.06.2019 (а.с. 32) надало міському голові міста Дрогобича інформацію про те, що площа земельної ділянки, якою користується відповідач становить 2,0 га і знаходиться у місті Дрогобичі на вулиці Коновальця. Відповідач почав подавати податкові декларації з плати за землю (земельний податок) до Дрогобицького управління ГУ ДФС у Львівській області та сплачувати до місцевого бюджету земельний податок з 2017 року, а саме: з 01.06.2016 по 31.12.2016 - 0,00 грн.; з 01.01.2017 по 31.12.2017 - 638,52 грн.; з 01.01.2018 по 31.12.2018 - 638,52 грн.; з 01.01.2019 по 31.05.2019 - 1'277,04 грн.
Висновки про встановлення обставин, які є предметом доказування у справі.
36. Відповідно до частини 1 статті 79 Земельного кодексу України, земельна ділянка це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.
37. За змістом частин 1, 3, 4, 9 статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру; сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі; земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера; земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
38. На підставі наявних в матеріалах справи доказів суд установив, що спірні земельні ділянки, загальною площею 1 га кожна (2 га разом) є сформованими об`єктами цивільних прав. Зокрема, в матеріалах справи є витяги з Державного земельного кадастру про ці земельні ділянки, витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку таких земельних ділянок тощо.
39. Факт використання відповідачем оспорюваних земельних ділянок підтверджується доказами, зазначеними в пунктах 22-28, 32 цього рішення. Більше того, сам відповідач не заперечував факту використання земельних ділянок.
40. Згідно з абзацом 2 статті 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Отже, вартість спірних земельних ділянок підтверджена належними доказами (див. пункт 33 цього рішення).
Оцінка суду.
41. Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є завдання майнової (матеріальної) шкоди іншій особі. У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
42. Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
43. Частиною 1 статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Відповідно до положень частини 1 статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
44. У разі надання земельної ділянки в оренду укладається договір оренди земельної ділянки, яким за положенням частини 1 статті 21 Закону України "Про оренду землі" визначається орендна плата за землю як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
45. Предметом регулювання глави 83 Цивільного кодексу України є відносини, що виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права (так звані кондикційні зобов`язання). Так, згідно з положеннями статті 1212 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Положення глави 83 Цивільного кодексу України застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події. Положення цієї глави застосовуються також до вимог про витребування майна власником із чужого незаконного володіння.
46. Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала. За змістом приписів глави 83 Цивільного кодексу України для кондикційних зобов`язань характерним є приріст майна в набувача без достатніх правових підстав. Для кондикційних зобов`язань вина не має значення, оскільки важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої. Таким чином, обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності, оскільки набувач зобов`язується повернути тільки майно, яке безпідставно набув (зберігав), або вартість цього майна. Зазначений висновок викладений в постанові Великої палати Верховного Суду від 20.11.2018 у справі № 922/3412/17.
47. Відповідач як фактичний користувач земельних ділянок без достатньої правової підстави за рахунок власника цих ділянок зберіг у себе кошти, які мав заплатити за користування ними, а тому зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі частини 1 статті 1212 Цивільного кодексу України.
48. Відповідно до пункту 2.3 Положення про оренду земельних ділянок у м. Дрогобичі та Порядку встановлення розмірів орендної плати за користування земельними ділянками, затвердженого рішенням Дрогобицької міської ради від 27.07.2012 № 703 (а.с. 55-60) річний розмір орендної плати встановлюється в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
49. Здійснивши перевірку розрахунку неотриманої орендної плати позивача, суд виявив у такому помилки. Зокрема, позивач виходив з нормативної грошової оцінки земельної ділянки 4610600000:01:035:0038 в розмірі 4'560'500,00 грн. за 2016 рік та 4'840'700 грн. - за 2017-2019 роки. Натомість, як убачається з витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок від 31.01.2020 (див. пункт 33 цього рішення), у 2016 році нормативна грошова оцінка зазначеної ділянки становила 4'171'100,00 грн., у 2017-2019 роках - 4'427'500,00 грн.
Розрахунок коштів у вигляді неотриманої орендної плати за земельну ділянку 4610600000:01:034:0026 (1 га)
(період нарахування 05.11.2016 - 04.11.2019)
РікНормативна грошова оцінкаРічна орендна платаМісячна орендна платаОрендна плата за 05.11.2016-30.11.2016Орендна плата за 01.11.2019-04.11.2019 НР = Н х 3%М = Р : 12Л1= М:30 х 26Л2 = М:30 х 4 2016 3'007'700,00 грн 90'231,00 грн. 7'519,25 грн. 6'516,68 грн. 1'064,20 грн. 2017 3'192'600,00 грн. 95'778,00 грн. 7'981,50 грн. 2018 3'192'600,00 грн. 95'778,00 грн. 7'981,50 грн. 2019 3'192'600,00 грн. 95'778,00 грн. 7'981,50 грн. Таким чином:
- за період 05.11.2016 - 30.11.2016 до сплати підлягає орендна плата у розмірі 6'516,68 грн.;
- за грудень 2016 року до сплати підлягає орендна плата у розмірі 7'519,25 грн.;
- за 2017 рік до сплати підлягає орендна плата у розмірі 95'778,00 грн.;
- за 2018 рік до сплати підлягає орендна плата у розмірі 95'778,00 грн.;
- за січень-жовтень 2019 року до сплати підлягає орендна плата у розмірі 79'815,00 грн. (7'981,50 х 10 місяців);
- за період 01.11.2019-04.11.2019 до сплати підлягає орендна плата у розмірі 1'064,20 грн.
Отже, за період 05.11.2016 - 04.11.2019 до сплати підлягає 286'471,13 грн.
Розрахунок коштів у вигляді неотриманої орендної плати за земельну ділянку 4610600000:01:035:0038 (1 га)
(період нарахування 05.11.2016 - 04.11.2019)
РікНормативна грошова оцінкаРічна орендна платаМісячна орендна платаОрендна плата за 05.11.2016-30.11.2016Орендна плата за 01.11.2019-04.11.2019 НР = Н х 3%М = Р : 12Л1= М:30 х 26Л2 = М:30 х 4 2016 4'171'100,00 грн 125'133,00 грн. 10'427,75 грн. 9'037,38 грн. 1'475,83 грн. 2017 4'427'500,00 грн. 132'825,00 грн. 11'068,75 грн. 2018 4'427'500,00 грн. 132'825,00 грн. 11'068,75 грн. 2019 4'427'500,00 грн. 132'825,00 грн. 11'068,75 грн. Таким чином:
- за період 05.11.2016 - 30.11.2016 до сплати підлягає орендна плата у розмірі 9'037,38 грн.;
- за грудень 2016 року до сплати підлягає орендна плата у розмірі 10'427,75 грн.;
- за 2017 рік до сплати підлягає орендна плата у розмірі 132'825,00 грн.;
- за 2018 рік до сплати підлягає орендна плата у розмірі 132'825,00 грн.;
- за січень-жовтень 2019 року до сплати підлягає орендна плата у розмірі 110'687,50 грн. (11'068,75 х 10 місяців);
- за період 01.11.2019-04.11.2019 до сплати підлягає орендна плата у розмірі 1'475,83 грн.
Отже, за період 05.11.2016 - 04.11.2019 до сплати підлягає 397'278,46 грн.
Підсумовуючи зазначене, за період з 05.11.2016 по 04.11.2019 орендна плата за обидві земельні ділянки становить 683'749,59 грн., а зважаючи на сплату відповідачем 2'554,08 грн. земельного податку, до стягнення підлягає 681'195,51 грн. (683'749,59 грн. - 2'554,08 грн.).
50. Отже, позовні вимоги є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню в частині стягнення 681'195,51 грн .
Враховуючи наведене та керуючись статтями 13, 73, 74, 77, 81, 238 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
В И Р І Ш И В :
1. Позовні вимоги задовольнити частково.
2. Стягнути з обслуговуючого кооперативу "Гаражний автолюбитель" (адреса: 82100, Львівська область, місто Дрогобич, вулиця Коновальця, будинок 17, квартира 91; ідентифікаційний код 39218181 ) на користь Дрогобицької міської ради (адреса: 82100, Львівська область, місто Дрогобич, площа Ринок, будинок 1; ідентифікаційний код 04055972 ) 761'011,51 грн. безпідставно збережених коштів у вигляді неоплаченої орендної плати.
3. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення господарського суду може бути оскаржено в порядку, визначеному розділом IV Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст рішення складено 16.03.2020.
Суддя Рим Т.Я.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2020 |
Оприлюднено | 19.03.2020 |
Номер документу | 88243008 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Рим Т.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні