Рішення
від 05.03.2020 по справі 520/10797/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

05 березня 2020 р. № 520/10797/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Мінаєвої К.В.,

за участю секретаря судового засідання - Остропільця Є.Є.,

за участю:

представника відповідача - Коваленко М.В.,

представника позивача - Балаклицького В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ" (майдан Свободи, буд. 5, кімн. 963/4,м. Харків,61022, код ЄДРПОУ 39612590)

до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 39292197)

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати незаконними дії Державної фіскальної служби України щодо списання та подальшого не поновлення ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" показника реєстраційного ліміту (сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) в розмірі 781443,62 грн. в Системі електронного адміністрування ПДВ;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України відновити показник реєстраційного ліміту ПДВ шляхом збільшення ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" реєстраційного ліміту в розмірі 781443,62 грн. (сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) в Системі електронного адміністрування ПДВ, які були раніше наявні.

- розподіл судових витрат здійснити відповідно до норм чинного законодавства.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що рішенням ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві №87 від 21.12.2015 р. було анульовано реєстрацію ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" як платника ПДВ. Позивач оскаржував зазначене рішення, та за результатами судового розгляду показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" були підтверджені. Зазначає, що 23.07.2019 року ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" стало відомо, що вищевказаний показник у розмірі 781443,62 грн. перестав відображуватися на його рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ. Не погоджується з такими діями відповідача, зазначає, що внаслідок відсутності даного показника реєстраційного ліміту у позивача, підприємство не може здійснити реєстрацію податкових накладних, отже, позбавлене права здійснювати господарську операцію.

Від відповідача 05.03.2020 р. надійшли пояснення, в яких зазначив, що судовим рішенням у справі №820/502/16, на яке посилається позивач, не було задоволено вимог щодо зобов`язань поновити реєстрацію, поновити показники, направити в Казначейство повідомлення та документи для повернення коштів на новостворений рахунок системи електронного адміністрування ПДВ. Зазначив, що ДФС України взагалі не було зобов`язано вчиняти жодних дій, спрямованих на виконання судового рішення, ДФС не приймалось рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, яке було прийнято ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м.Києві. Крім того, посилається на те, що анулювання свідоцтва платника ПДВ відбулось 31.12.2015 р., електронний рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ закрито 10.06.2016 р., тобто питання щодо поновлення показників буде можливим лише після відновлення статусу платника ПДВ. У зв`язку з викладеним просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Ухвалою суду від 21.10.2019 р. залишено без руху позовну заяву. Ухвалою суду від 30.10.2019 р. прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито спрощене позовне провадження. Ухвалою суду від 21.11.2019 розгляд справи призначено у загальне позовне провадження, призначено проведення підготовчого судового засідання. Ухвалою суду від 16.01.2020 р. продовжено строк підготовчого провадження. Протокольною ухвалою суду від 19.02.2020 р. закрито підготовче провадження у справі. Ухвалою суду від 28.02.2020 р. у задоволені клопотання представника Державної фіскальної служби України про залишення позову без розгляду відмовлено.

Судом встановлені наступні обставини справи.

06.04.2015 р. - ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" був зареєстрований як платник ПДВ з індивідуальним податковим номером 396125926595.(а.с.22)

21.12.2015 р. - Рішенням ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві № 87 від було анульовано реєстрацію ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" як платника ПДВ.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду у справі №820/502/16 від 04 жовтня 2016 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Державної фіскальної служби України, Центральної об`єднаної державної податкова інспекція у м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області, Департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, третя особа: Державна казначейська служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - задоволено частково. Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС м.Києва щодо складання та направлення на адресу Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві повідомлення про закінчення терміну дії договору та угоди про розподіл продукції стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ".

Визнано протиправним та скасовано рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС м.Києва про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ - 39612590) від 06.04.2015 року.

Скасовано запис Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві, щодо внесення запису про закінчення терміну дії договори або угоди про розподіл продукції стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590).

Зобов`язано Центральну об`єднану державну податкову інспекцію м.Харкова Головного управління ДФС у Харківській області надати інформацію щодо поновлення дії реєстрації платника ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) Державній казначейській службі України для відкриття нового рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та повідомити належним чином позивача у строк, передбачений законодавством.

Зобов`язано Центральну об`єднану державну податкову інспекцію м.Харкова Головного управління ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 578088,46 грн., відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних, а саме: № 31034 на суму 273277,48 грн. (в т. ч. ПДВ 45546,25 грн.); №31035 на суму 1061637,31 грн. (в т.ч. ПДВ 176939,55 грн.), № 31023 на суму 1251115,15 грн. ( в т.ч. ПДВ 208519,19 грн.), № 31060 на суму 882500,81 грн. (в т. ч. ПДВ 147083,47 грн.). Всього на суму - 34685630,75 грн. (в т. ч. ПДВ 578088,46 грн.).

Зобов`язано Центральну об`єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПКУ, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 ), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 578088,46 грн.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.

Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 19 квітня 2017 року апеляційну скаргу Центральної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області задоволено.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 04.10.2016р. по справі №820/502/16 скасовано в частині зобов`язання Центральної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області надати інформацію щодо поновлення дії реєстрації платника ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) Державній казначейській службі України для відкриття нового рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та повідомити належним чином позивача у строк, передбачений законодавством; зобов`язання Центральної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 578088,46 грн., відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних, а саме: № 31034 на суму 273277,48 грн. (в т. ч. ПДВ 45546,25 грн.); №31035 на суму 1061637,31 грн. (в т.ч. ПДВ 176939,55 грн.), № 31023 на суму 1251115,15 грн. ( в т.ч. ПДВ 208519,19 грн.), № 31060 на суму 882500,81 грн. (в т. ч. ПДВ 147083,47 грн.). Всього на суму - 34685630,75 грн. (в т. ч. ПДВ 578088,46 грн.); зобов`язання Центральної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПКУ, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків "Хесперия" (код ЄДРПОУ 39612590) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 ), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 578088,46 грн..

В цій частині прийнято нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ" відмовлено.

Отже, рішення у справі №820/502/16 набрало законної сили 19.04.2017 р.

26.02.2019 відповідно до витягу щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ № 26742 відображалися показники у розмірі 781 443, 62 грн.

23.07.2019 року, як вказує позивач, ТОВ ХЕСПЕРИЯ стало відомо, що вищевказаний показник у розмірі 781 443,62 грн. перестав відображуватися на його рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ, у зв`язку з чим позивач звернувся з даним позовом до суду.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, доводи позову та пояснень відповідача, зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні відносини, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Відповідно до п.183.18 ст.183 ПК України особі, що реєструється як платник податку, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку.

Згідно із пп.183.12, 183.14 ст.183 ПК України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку.

Форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Положеннями ст.184 ПК України передбачено підстави та порядок анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Як свідчать матеріали справи, 21.12.2015 р. ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві №87 прийнято рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "Хесперия". Підставою для прийняття зазначеного рішення суб`єктом владних повноважень стало положення п. "ж" п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України, а фактичною підставою слугувало судження контролюючого органу про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу згідно з записом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Зазначені обставини були досліджені судом під час розгляду справи №820/502/16, отже, в силу положень ч.4 ст.78 Податкового Кодексу України.

Як зазначив відповідач та не заперечується позивачем, анулювання свідоцтва платника ПДВ відбулось 31.12.2015 року. Електронний рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ 37516000244233 закрито 10.06.2016 року.

Відповідно до п.п. "ж" п.184.1 ст.184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Згідно із п.184.2 ст.184 ПК України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б"-"з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації; зазначену в судовому рішенні; припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку; що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість. При цьому датою анулювання реєстрації платника податку визначається дата, що настала раніше.

Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 року за № 1456/26233, затверджено Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі Положення №1130), яким, серед іншого, визначено порядок анулювання реєстрації платників податку на додану вартість.

Відповідно до п.5.1 Положення №1130 (тут і далі в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) реєстрація діє до дати анулювання, яке відбувається у випадках, визначених пунктом 184.1 статті 184 розділу V ПК України. Відповідно до п.5.5 Положення №1130 анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти "б" - "з" пункту 5.1 цього розділу).

Матеріалами справи підтверджено, що реєстрацію ТОВ "Хесперия" як платника ПДВ було анульовано рішенням податкового органу від 21.12.2015.

Судовим рішенням по справі №820/502/16, яке набрало законної сили 04.10.2016, скасовано рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС м. Києва про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ - 39612590) від 06.04.2015 року.

Згідно з п. 200-1.1. ст.200-1 ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку:

суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних;

суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України;

суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість;

суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.200-1.2. ст. 200-1 ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Згідно з п. 200-1.3. ст. 200-1 ПК України платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку ( ?Накл ), обчислену за такою формулою:

?Накл = ?Накл Отр + ?Митн + ?ПопРах - ?НаклВид - ?Відшкод - ?Перевищ,

де:

?НаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

?Митн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України;

?ПопРах - загальна сума поповнення рахунку в системі електронного адміністрування податку з поточного рахунку платника;

?Накл Вид - загальна сума податку за виданими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

?Відшкод - загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань, проведених за результатами перевірок;

?Перевищ - загальна сума перевищення податкових зобов`язань, зазначених платником у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, постановою КМУ від 16.10.2014 року №569 від 16.10.2014 року затверджений Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків (далі Порядок №569).

Згідно з п. 2 Порядку №569 електронного адміністрування податку на додану вартість, рахунок у системі електронного адміністрування податку - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов`язань. Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.

Аналіз наведених положень, дозволяє дійти висновку, що рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість відкриваються платникам, які мають статус платника податку на додану вартість.

Суд зауважує, що установлення судом факту протиправності рішення суб`єкта владних повноважень зумовлює виникнення потреби в обтяженні цього або іншого (в разі коли має місце подія вибуття платника податків поза межі територіальної юрисдикції певного органу Державної фіскальної служби України) суб`єкта обов`язком усунути всі спричинені рішенням негативні юридичні наслідки та повернути платника податків у первинне правове становище, котре існувало до моменту прийняття цього рішення, вчинивши дії з поновлення реєстрації суб`єкта господарювання як платника податку на додану вартість, поновлення дії договору про визнання електронних документів, поновлення функціонування рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, перерахування до бюджету залишку коштів, відновлення даних рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, перерахування до бюджету залишку коштів.

Керуючись положеннями частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, якою визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист. При цьому, обставини дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів має довести належними та допустимими доказами саме позивач. Задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин.

При розгляді справи встановлено, що судові рішення у справі №820/502/16, яке набрало законної сили 04.10.2016 в частині поновлення реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Хесперия" (код ЄДРПОУ - 39612590) до цього часу не виконано. Відновлення показників реєстраційного ліміту ПДВ (суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) в Системі електронного адміністрування ПДВ охоплюється виконанням вказаного рішення суду щодо усунення всіх спричинених рішенням негативних юридичних наслідків та повернення платника податків у первинне правове становище.

Відображення суми 781443,62 грн. як показника реєстраційного ліміту в Системі електронного адміністрування ПДВ щодо ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" може свідчити лише про несвоєчасність виконання контролюючим органом рішення про анулювання свідоцтва платника ПДВ позивача, та не вливає на порушене право та можливість його захисту шляхом заявлення позовних вимог щодо поновлення ТОВ "ХЕСПЕРИЯ" показника реєстраційного ліміту (сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних) в розмірі 781443,62 грн. в Системі електронного адміністрування ПДВ.

Враховуючи зазначене, правові підстави для задоволення позовних вимог ТОВ "Хесперия" на момент звернення із позовом відсутні, оскільки позивачем не надано доказу, який би безспірно посвідчував ту обставину, що після скасування рішення суб`єкта владних повноважень про анулювання реєстрації позивача, як платника податку на додану вартість, контролюючий орган не вчинить дії до платника цього податку з відповідним відображенням показників, прийняття звітності, відновлення дії договору тощо. Прогнозування можливих порушень зі сторони відповідачів та зобов`язання їх вчинити певні дії в майбутньому є передчасним.

Дані висновки відповідають правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постановах від 02 жовтня 2018 року по справі №820/159/16, від 30 травня 2019 року по справі №826/11485/15.

У відповідності до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд також застосовує позицію ЄСПЛ, сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

У ході розгляду справи суд надав оцінку усім обставинам справи, які мають юридичне значення для правильного вирішення спору, та аргументам сторін, які впливають на результат вирішення спору.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно ст.139 КАС України.

Керуючись статтями 14, 243-246, 258, 262, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕСПЕРИЯ" до Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 16 березня 2020 року.

Суддя Мінаєва К.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.03.2020
Оприлюднено18.03.2020
Номер документу88268451
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/10797/19

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Рішення від 05.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Рішення від 05.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 16.01.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні