Рішення
від 18.03.2020 по справі 520/11756/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

18 березня 2020 р. справа № 520/11756/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Котеньова О.Г., розглянувши у порядку письмового провадження у м. Харкові адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" (вул. Кооперативна, буд. 26, кв. 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 39978264) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43143704), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання винити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області до переліку ризикових суб`єктів господарювання за ознаками пп.1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків;

- зобов`язати Головне Управління Державної фіскальної служби у Харківській області виключити позивача з переліку ризикових платників податків;

- визнати протиправним та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.09.2019 № 1293779/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.09.2019 № 1293778/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.09.2019 № 1282646/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.09.2019 № 1282647/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.09.2019 № 1282645/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.09.2019 № 1286419/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.07.2019 № 1221120/39978264, Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.09.2019 № 1286418/39978264

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати: податкову накладну № 4 від17.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн. у т.ч. ПДВ 51515,00 грн.; податкову накладну № 5 від 23.07.2019 р. на загальну суму 309090,00 грн. у т.ч. ПДВ 51515,00 грн.; податкову накладну № 9 від 29.05.2019 р. на загальну суму 49440,00 грн. у т.ч. ПДВ 8240,00 грн.; податкову накладну № 3 від 14.06.2019 р. на загальну суму 600 000,00 грн. у т.ч. ПДВ 100 000,00 грн.; податкову накладну № 5 від 21.06.2019 р. на загальну суму 405058,69 грн. у т.ч. ПДВ 67509,68 грн.; податкову накладну № 6 від 14.05.2019 р. на загальну суму 79990,00 грн. у т.ч. ПДВ 13331,74 грн.; податкову накладну № 6 від 22.04.2019 р. на загальну суму 332877,46 грн. у т.ч. ПДВ 55479,58 грн.; податкову накладну № 3 від 12.05.2019 р. на загальну суму 208787,41 грн. у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

Відповідно до ухвали Харківського окружного адміністративного суду від 17.03.2020 суд ухвалив перейти до розгляду справи в порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу на підставі п.10 ч.1 ст.4, ч.4 ст.229 КАС України.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що в рамках здійснення власної господарської діяльності ним складено податкові накладні, реєстрація яких зупинена. В подальшому відповідачем прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач вказав, що надав контролюючому органу необхідний пакет документів для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. Незважаючи на отримання повної та достатньої інформації, відповідачем прийнято необґрунтоване, на думку позивача, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Крім того, позивач вказував про незаконність його віднесення до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

Відповідачем надано відзив на позов, в якому посилався на внесення інформації про критерії ризиковості платника податків до інтегрованої системи як службової та такої, що не впливає на права платника податків. Щодо підстав для відмови у реєстрації податкових накладних, відповідач вказав про ненадання позивачем необхідних первинних бухгалтерських документів.

У відповіді на відзив позивач наголошує на тому, що відповідачем не надано доказів правомірності прийняття Комісією ГУ ДФС у Харківській області рішення про віднесення позивача до системи АІС Податковий блок , жодним чином не підтверджено, яка саме інформація про позивача, яка наявна у податкового органу, свідчить про наявність ознак здійснення платником податків ризикових операцій.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд зазначає таке.

Судом встановлено та не заперечувалось учасниками справи, що за результатами господарської діяльності у квітні-червні 2019 року Приватне підприємство "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" склало та направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від17.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 5 від 23.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 9 від 29.05.2019 на загальну суму 49440,00 грн, у т.ч. ПДВ 8240,00 грн; податкову накладну № 3 від 14.06.2019 на загальну суму 600 000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100 000,00 грн; податкову накладну № 5 від 21.06.2019 на загальну суму 405058,69 грн, у т.ч. ПДВ 67509,68 грн; податкову накладну № 6 від 14.05.2019 на загальну суму 79990,00 грн, у т.ч. ПДВ 13331,74 грн; податкову накладну № 6 від 22.04.2019 на загальну суму 332877,46 грн, у т.ч. ПДВ 55479,58 грн; податкову накладну № 3 від 12.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн, у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

Реєстрацію у Єдиному реєстрі усіх вказаних податкових накладних відповідачем зупинено, про що позивачем 14.08.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 4 від 17.07.2019; 14.08.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 5 від 23.07.2019; 12.06.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної N9 9 від 29.05.2019; 01.07.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 3 від 14.06.2019; 15.07.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 5 від 21.06.2019; 29.05.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 6 від 14.05.2019; 15.05.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 6 від 22.04.2019; 29.05.2019 отримано Квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної накладну № 3 від 12.05.2019.

Позивач листом № 1309/2 від 13 вересня 2019 року направив до ГУ ДФС у Харківській обл. підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 4 від 17.07.2019 та податковою накладною № 5 від 23.07.2019; листом № 1309/1 від 13 вересня 2019 року - підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 9 від 29.05.2019; листом № 1809/1 від 18 вересня 2019 року - підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 3 від 14.06.2019 та податковою накладною № 5 від 21.06.2019; листом № 2808/2 від 28 серпня 2019 року - підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 6 від 14.05.2019; листом № 0307/2 від 03 липня 2019 року - підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 6 від 22.04.2019; листом № 2808/1 від 28 серпня 2019 року - підтверджуючі документи та пояснення за податковою накладною № 3 від 12.05.2019.

Після розгляду письмових пояснень та наданих позивачем документів відповідачем прийнято оскаржувані рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.09.2019 № 1293779/39978264, від 30.09.2019 № 1293778/39978264, від 19.09.2019 № 1282646/39978264, від 19.09.2019 № 1282647/39978264, від 19.09.2019 № 1282645/39978264, від 23.09.2019 № 1286419/39978264, від 12.07.2019 № 1221120/39978264, від 23.09.2019 № 1286418/39978264.

Не погоджуючись із такими рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується такими приписами норм чинного законодавства.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України (тут і далі - у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Редакція пункту 201.16 статті 201 ПК України змінена на підставі Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році від 7 грудня 2017 року № 2245-VIII (далі - Закон № 2245-VIII).

Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

21 лютого 2018 року на виконання вимог Закону № 2245-VIII Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі - Порядок № 117), пунктом 10 якого зобов`язано ДФС визначити критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та погодити їх з Міністерством фінансів України.

Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку ( п.5 Порядку № 117).

Відповідно до пунктів 6, 7 Порядку № 117 у разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/ розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з пунктами 12, 13 Порядку №117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

На час виникнення та розвитку спірних у цій справі правовідносин критерії ризиковості здійснення операцій були визначені та затверджені листом В.о. Голови Державної фіскальної служби України від 05.11.2018.

Пунктом 1.6 вказаних критеріїв надано вичерпний перелік критеріїв, що дає підстави для визначення ризиковості платника податків.

Так, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.

Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.

Відповідно до п. 2.1 вказаних критеріїв, податкові накладні / розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Згідно з п.21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Суд вказує, що в квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної критерії ризиковості визначені виключно на підставі листа ДФС від 05.11.2018.

Вирішуючи питання щодо законності рішень про відмову у реєстрації податкової накладної, суд вказує, що зупинення їх реєстрації, за своїм змістом є передумовою для відмови в її реєстрації.

Суд, надаючи оцінку підставам зупинення реєстрації податкової накладної, поданої позивачем, враховує, що акт, що затверджує критерії ризиковості здійснення операцій має на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством. Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дійсно, відповідно до чинного законодавства у податкового органу наявні повноваження на здійснення моніторингу податкових накладних, зупинення їх реєстрації та прийняття подальшого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Водночас, суд вказує, що наявність повноважень - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого, у цій справі, є прийняття рішення.

Отже, суд вважає, що зупинення реєстрації податкової накладної на підставі критеріїв ризиковості, встановлених листом ДФС, порушує принцип правової визначеності та передбачуваності, а, відтак, є неправомірним.

Аналогічні правові висновки викладені Верховним Судом, зокрема, у постанові від 2 квітня 2019 року у справі № 822/1878/18, постанові від 21 травня 2019 року у справі № 815/2791/18, постанові від 9 липня 2019 року у справі №140/2093/18, постанові від 30 липня 2019 року у справі №200/14026/18-а.

Відповідно до ч.5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

У правовідносинах, з приводу яких подано позов, виходячи з початкового порушення принципів правової визначеності та передбачуваності зупиненням реєстрації податкової накладної на підставі критеріїв ризиковості, встановлених листом ДФС, спірне рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, як подальша реалізація названого зупинення, не відповідає вимогам статті 2 КАС України щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості.

Так, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

В ході розгляду справи знайшов свої підтвердження факт того, що після зупинення реєстрації податкових накладних позивачем були подані документи, передбачені пунктом 14 Порядку №117, для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Такими документами, в силу п.14 Порядку №117 є договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Так, до суду надано докази того, що 15.07.2019 на заявку ПАТ ТУРБОГАЗ , ПП Промнафтогазкомплект сформовано рахунок на оплату товарів № СФ-000011 від 15.07.2019 за придбання товару (фланці,відвід).

Відповідно до платіжного доручення № 1705 від 17.07.2019 ПАТ ТУРБОГАЗ сплачено на користь ПП Промнафтогазкомплект 309090,00 грн. Відповідно до платіжного доручення № 1800 від 29.07.2019 ПАТ ТУРБОГАЗ сплачено на користь ПП Промнафтогазкомплект 309090,00 грн.

Відвантаження товарів на користь ПАТ ТУРБОГАЗ здійснено відповідно до видаткової накладної № РН-0000010 від 23.07.2019 на суму 560880,00 грн. у т.ч. ПДВ 93480,00 грн. та видаткової накладної № РН-0000011 від 23.07.2019 на суму 57300,00 грн. у т.ч. ПДВ 9550,00 грн.

При цьому придбання товару для його подальшого відвантаження на користь ПАТ ТУРБОГАЗ здійснювалось ПП Промнафтогазкомплект у ТОВ Вільгельм Гельдбах Україна , ТОВ Науково-виробниче підприємство Техноекс , ПП АЙРОН МАСТЕР .

Придбання товару для його подальшої передачі ПАТ ТУРБОГАЗ здійснювалось наступним чином. ПП Промнафтогазкомплект відповідно до видаткової накладної № 9 W-0309 від 18.07.2019 ПП Промнафтогазкомплект придбано у ТОВ Вільгельм Гельдбах Україна товар - фланець 1- 500-63 у кількості 10 од. на загальну суму 211680,00 грн., у т.ч. ПДВ 35280,00 грн. Оплата за придбаний товар була проведена 17.07.2019 відповідно до платіжного доручення № 610 на загальну суму 211680,00 грн., у т.ч. ПДВ 35280,00 грн. Додатково, 17.07.2019 ТОВ Вільгельм Гельдбах Україна складено податкову накладну № 311 від 17.07.2019 на загальну суму 211680,00 грн., у т.ч. ПДВ 35280,00 грн.

Відповідно до видаткової накладної № 1907195 від 19.07.2019 ПП Промнафтогазкомплект придбано у ТОВ Науково-виробниче підприємство Техноекс товар - фланець 1-500-63 у кількості 2 шт. та відвід 9* 530*20 у кількості 1 шт. Оплата за придбаний товар була проведена 17.07.2019 відповідно до платіжного доручення № 609 від 17.07.2019 на загальну суму 66240,00 грн. у т.ч. ПДВ 11040,00 грн. Додатково, 17.07.2019 ТОВ Науково-виробниче підприємство Техноекс складено податкову накладну № 9071712 від 17.07.2019 на загальну суму 66240,00 грн. у т.ч. ПДВ 11040,00 грн.

Після придбання товару у ПП АЙРОН МАСТЕР замовлено виконання послуг з механічної обробки торців фланців та відводів.

Так, відповідно до договору № 1607/1 на виготовлення продукції з давальницької сировини від 16.07.2019 ПП Промнафтогазкомплект як Замовник доручає, а ПП АЙРОН МАСТЕР як Виконавець зобов`язується виконати відповідно до умов цього Договору роботи з виготовленню продукції із. давальницької сировини згідно з асортименту, зазначеного в Додатку № 1, в готову продукцію, зазначену в Додатку № 2, а Замовник зобов`язується прийняти готову продукцію і оплатити вартість робіт Виконавця. Давальницька сировина є власністю Замовника. Відповідно до Додатку № 2 до вказаного договору від 19.07.2019, має бути виготовлений відвід 90*530*20 у кількості 1 шт. та фланець 1-500-63 у кількості 12 шт. Передача матеріалу (давальницької сировини) для виробництва продукції оформлена Актом приймання-передачі давальницької сировини (матеріалів) від 19.07.2019 на загальну суму 231600,00 грн.

Після завершення виробництва продукції її передано замовникові - ПП Промнафтогазкомплект , на підтвердження чого складено Акт виконання робіт № 1 від 23.04.2019 на загальну суму 155000,00 грн. у т.ч. ПДВ 25833,33 грн. та Акт виконання робіт № 2 від 23.07.2019 на загальну суму 155000,00 грн. у т.ч. ПДВ 25833,33 грн.

При цьому виконавцем ПП АЙРОН МАСТЕР за результатами передачі результату виконання робіт замовникові - ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 3 від 23.07.2019 на загальну суму 155000,00 грн. у т.ч. ПДВ 25833,33 грн. та податкову накладну № 4 від 23.07.2019 на загальну суму 155000,00 грн. у т.ч. ПДВ 25833,33 грн.

Оплата за виготовлену продукцію проведена ПП Промнафтогазкомплект 29.07.2019 , підтвердженням чого є платіжне доручення № 624 від 29.07.2019 на загальну суму 310000,00 грн. у т.ч. ПДВ 51666,67 грн.

Після виконання необхідних робіт вказана продукція була відвантажена ПП Промнафтогазкомплект на користь покупця - ПАТ ТУРБОГАЗ .

23.05.2019 на заявку ТОВ ТУТКОВСЬКИЙ СВЕРДЛОВИННИЙ СЕРВІС ПП Промнафтогазкомплект сформовано рахунок на оплату товарів № СФ-0000008 від 23.05.2019 на загальну суму 49440,00 грн.

Відповідно до платіжного доручення № 1342 від 29.05.2019 ТОВ ТУТКОВСЬКИЙ СВЕРДЛОВИННИЙ СЕРВІС вартість товару сплачено на користь ПП Промнафтогазкомплект .

У подальшому, ПП Промнафтогазкомплект на користь ТОВ ТУТКОВСЬКИЙ СВЕРДЛОВИННИЙ СЕРВІС здійснено постачання товару відповідно до видаткової накладної № РН-0000009 від 31.05.2019 .

При цьому придбання товару для його подальшого відвантаження на користь ТОВ ТУТКОВСЬКИЙ СВЕРДЛОВИННИЙ СЕРВІС здійснювалось ПП Промнафтогазкомплект у ТОВ АЛЬТАНІС відповідно до договору № 2905/1 від 29.05.2019 про виготовлення продукції з давальницької сировини,

Передача матеріалу (давальницької сировини) для виробництва продукції оформлена Актом приймання-передачі давальницької сировини (матеріалів) від 31.05.2019 .

Після завершення виробництва продукції її передано замовникові - ПП Промнафтогазкомплект згідно видаткової накладної № 31/05 від 31.05.2019.

При цьому виконавцем ТОВ АЛЬТАНІС за результатами передачі продукції замовникові - ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 39 від 31.05.2019.

Оплата за виготовлену продукцію проведена ПП Промнафтогазкомплект 13.06.2019, підтвердженням чого є платіжне доручення № 580 від 13.06.2019 на загальну суму 45000,00 грн. у т.ч. ПДВ 7500,00 грн.

Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ АГРІКА-М укладено Договір виконання робіт № 1/14 від 14.06.2019, відповідно до якого ПП Промнафтогазкомплект як підрядник зобов`язується виконати роботи з поточного ремонту асфальто-бетонного покриття за адресою комплекс будівель та споруд № 5 Вільхуватська селищна рада, Великобурлуцький район Харківська область, у встановлений договором строк відповідно до кошторисної документації, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи.

Відповідно до п. 2.1 Договору, договірна ціна складає 1 005 058,59 грн. (один мільйон п`ять тисяч п`ятдесят вісім гривен 59 копійок), у т.ч. ПДВ 167509,78 (сто шістдесят сім тисяч п`ятсот дев`ять гривень 78 копійок). Відповідно до п. 2.4 Договору, оплата здійснюється на підставі Акту виконаних робіт.

21.06.2019 між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ АГРІКА-М укладено Акт № 1 від 21.06.2019 приймання виконаних будівельних робіт за 06.2019 за примірною формою № КБ-2в, за яким ПП Промнафтогазкомплект як підрядник передало, а ТОВ АГРІКА-М прийняло результат виконання робіт на загальну суму 1005 058,59 грн. (один мільйон п`ять тисяч п`ятдесят вісім гривен 59 копійок), у т.ч. ПДВ 167509,78 (сто шістдесят сім тисяч п`ятсот дев`ять гривень 78 копійок).

На підтвердження вартості матеріальних та інших ресурсів, які були використані підрядником при виконання робіт як додаток до Акту прийняття №1 за 06.2019 ПП Промнафтогазкомплект складено Відомість ресурсів до Акта прийняття № 1 за 06.2019, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт, та Довідку про вартість виконаних будівельник робіт та витрати за 06.2019 за примірною формою КБ-3 .

За операціями між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ АГРІКА-М згідно договору № 14/1, першою подією перерахування замовником 14.06.2019 сум попередньої оплати у розмірі 600 000,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 1320 від 14.06.2019.

14.06.2019 ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 3 від 14.06.2019 на суму 600 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 100 000, 00 грн..

Після підписання сторонами 21.06.2019 Акту виконаних робіт на загальну суму 1 005 058,59 грн. (один мільйон п`ять тисяч п`ятдесят вісім гривен 59 копійок), у т.ч. ПДВ 167509,78 (сто шістдесят сім тисяч п`ятсот дев`ять гривень 78 копійок), ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 5 від 21.06.2019 на суму 405 058,59 грн., у т.ч. ПДВ 67509,78 грн.

21.06.2019 замовником - ТОВ АГРІКА М погашено заборгованість перед ПП Промнафтогазкомплект та сплачено суму 405 058,59 грн. відповідно до платіжного доручення № 1334 від 21.06.2019.

ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 3 від 14.06.2019 на загальну суму 600 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 100 000, 00 грн. та податкову накладну № 5 від 21.02.2019 на суму 405 058,59 грн., у т.ч. ПДВ 67509,78 грн.

Для виконання умов договору, ПП Промнафтогазкомплект здійснювало придбання матеріалів для виконання вказаних робіт, придбання робіт та послуг у ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ та ТОВ Дергачівське заводоуправління .

Придбання матеріалів у ТОВ Дергачівське заводоуправління оформлено накладною № 118 від 18.06.2019 від ТОВ Дергачівське заводоуправління на загальну суму 432000,00 грн. у т.ч. ПДВ 72000,00 грн. Оплата придбаних матеріалів у ТОВ Дергачівське заводоуправління підтверджується копією платіжного доручення № 583 від 14.06. За результатами отримання сум попередньої оплати для придбання матеріалів, ТОВ Дергачівське заводоуправління оформлено на користь ПП Промнафтогазкомплект податкову накладну № 26 від 14.06.2019 на суму 432000,00 грн. у т.ч. ПДВ 72000,00 грн.

Придбання матеріалів для виконання робіт у ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ підтверджується видатковою накладною № РН-1806/1 від 18.06.2019 на загальну суму 216689,52 грн., у т.ч. ПДВ 36114,92 грн. Оплата за вказані матеріали відповідно до рахунку-фактури № СФ-1806/1 від 18.06.2019 на суму 216689,52 грн., у т.ч. ПДВ 36114,92 грн. була здійснена ПП Промнафтогазкомплект відповідно до платіжного доручення № 608 від 16.06.2019, № 611 від 18.07.2019, №616 від 24.06.2019.

За результатами придбання матеріалів ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ оформлено на користь ПП Промнафтогазкомплект податкову накладну № 26 від 18.06.2019 на суму 216689,52 грн., у т.ч. ПДВ 36114,92 грн.

Між ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ та ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ укладено Договір № 0306/6 про надання послуг машин та механізмів від 03.06.2019 , відповідно до якого ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ як Виконавець приймає на себе зобов`язання за плату надавати послуги з використання механізмів, що належать Виконавцеві, здійснити доставку і вивіз механізмів на Об`єкт Замовника, та/або транспортування вантажів Замовника, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити надані послуги.

Відповідно д п. 2.3 вказаного договору, загальна сума даного договору визначається шляхом складання сум вартості наданих послуг, вказаних у погоджених сторонами актах наданих послуг.

У Специфікації, яка є додатком 1 до договору, сторонами погоджено вартість використання окремих видів машин та механізмів за даним договором.

Між ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ та ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ складено Акт виконання робіт оренди будівельної та іншої спецтехніки, відповідно до ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ надало, а ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ прийняло послуги з користування транспортними засобами згідно переліку на загальну суму 133940,63 грн. у т.ч. ПДВ 22323,44 грн.

Оплата вартості наданих ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ послуг здійснена ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ відповідно до платіжного доручення № 611 від 08.07.2019 на суму 93700,00 грн. та платіжного доручення № 615 від 24.07.2019 на суму 40240,63 грн.

За результатами надання послуг, ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ складено та зареєстровано на користь ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ податкову накладну № 29 від 21.06.2019 на загальну суму 133940,63 грн. у т.ч. ПДВ 22323,44 грн.

Із ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ позивачем укладено договір № 0306/7 на поточний ремонт асфальто бетонного покриття від 03.06.2019, відповідно до якого ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ як підрядник зобов`язується виконати роботи з поточного ремонту асфальтового покриття у с.Вільхуватка Великобурлуцького району Харківської області у встановлений договором строк, відповідно до кошторисної документації, а ПП Промнафтогазкомплект як замовник зобовязується прийняти та оплатити вказані роботи. Відповідно до п. 2.1 вказаного договору, договірна ціна складає 275271,07 грн. у т.ч. ПДВ 45878,51 грн.

Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ЕЗЕ/ІЬ ВЕСТ підписано Акт виконаних робіт, за яким ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ як підрядник передало, а ПП Промнафтогазкомплект прийняло результат виконання робіт поточного ремонту асфальтового покриття у с.Вільхуватка Великобурлуцького району Харківської області.

Додатково на підтвердження вартості виконаних робіт, ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ та ПП Промнафтогазкомплект складено Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень за примірною формою Кб-2в № 1 за червень 2019 на загальну суму 275271,07 грн. у т.ч. ПДВ 45878,51 грн. . На доданок до Акту виконаних робіт за травень 2019 ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ складено Довідку пр вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2019 за примірною формою КБ-3 .

За операціями між ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ та ПП Промнафтогазкомплект першою подією є передача результатів виконаних робіт, зокрема - за актом виконаних робіт від 21.06.2019. 21.06.2019 ТОВ ЕЗЕЛЬ ВЕСТ складено податкову накладну № 27 від 21.06.2019 на загальну суму 275271,07 грн. у т.ч. ПДВ 45878,51 грн.

Оплата вартості вказаних робіт була здійснена ПП Промнафтогазкомплект платіжними дорученнями: № 604 від 05.07.2019 на суму 139000,00 грн., № 605 від 05.07.2019 на суму 100000,00 грн., № 610 від 08.07.2019 на суму 36271,07 грн.

Між ПП Промнафтогазкомплект та Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством м. Чугуєва укладено договір підряду № 8 від 02 травня 2019 року, відповідно до якого ПП Промнафтогазкомплект як підрядник зобов`язується за завданням Замовника відповідно до кошторисної документації виконати та здати роботи, визначені л. 1.2 Договору, а Замовник зобов`язується надати підряднику будівельний майданчик, прийняти від Підрядника виконані роботи та оплатити їх.

Згідно п. 1.2 Договору, найменування робіт, що мають виконуватись Підрядником: поточний ремонт тротуару від житлового будинку у мкр-ні Авиатор , 143 до НВК № 6 в м. Чугуїв, Харківської області (реалізація проекту Громадський проект Стежина до знань ).

Відповідно до п. 3.1 Договору, загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід`ємною частиною цього Договору та становить 79990,44 грн. (сімдесят дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто гривень 44 копійки) у т.ч. ПДВ 13331,74 грн. (тринадцять тисяч триста тридцять одна гривня 74 копійки).

12.05.2019 між ПП Промнафтогазкомплект та Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством м. Чугуєва укладено Акт № 12/05 від 12.05.2019 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2019 за примірною формою КБ-2в , за яким ПП Промнафтогазкомплект як підрядник передало, а Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство м. Чугуєва прийняло результат виконання робіт на загальну суму 79990,44 грн., у т.ч. ПДВ 13331,74 грн.

На підтвердження вартості матеріальних та інших ресурсів, які були використані підрядником при виконання робіт як додаток до Акту прийняття №12/05 за травень 2019 ПП Промнафтогазкомплект складено Відомість ресурсів до Акта прийняття № 12/05 за травень 2019, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт.

Придбання матеріалів для виконання вказаних робіт, послуг будівельної техніки та будівельних робіт здійснювалось ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ у наступних суб`єктів господарювання: Фізична особа підприємець ОСОБА_1 ; ТОВ Дергачівське заводоуправління .

Зокрема, придбання матеріалів для виконання робіт (поребрик сухопресований та портланд цемент) у ФОП ОСОБА_1 підтверджується видатковою накладною № 48 від 09.04.2019 на загальну суму 2250,00 грн., у т.ч.ПДВ 375,00 грн., видатковою накладною № 108 від 06.05.2019 на загальну суму 19262,88 у т.ч. ПДВ 3210,48 грн.

За результатами придбання матеріалів ФОП ОСОБА_1 оформлено податкову накладну на користь ПП Промнафтогазкомплект від 09.04.2019 № 14.

Оплата придбаних матеріалів здійснювалася ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ на користь ФОП ОСОБА_1 згідно платіжного доручення № 547 від 06.05.2019 та № 528 від 09.04.2019.

Придбання матеріалів у ТОВ Дергачівське заводоуправління оформлено належним чином оформленими первинними документами, що підтверджується накладною № 58 від 10.05.2019 від ТОВ Дергачівське заводоуправління на загальну суму 21600,00 грн. у т.ч. ПДВ 3600,00 грн. Оплата придбаних матеріалів у ТОВ Дергачівське заводоуправління підтверджується платіжним дорученням № 550 від 10.05.2019. За результатами придбання матеріалів, ТОВ Дергачівське заводоуправління оформлено на користь ПП Промнафтогазкомплект податкову накладну № 8 від 10.05.2019 на суму 21600,00 грн. у т.ч. ПДВ 3600,00 грн.

Списання матеріалів, які були раніше придбані ПП Промнафтогазкомплект та які використано під час виконання робіт, здійснено на підставі Акта списання № СпТ-000014 від 14 травня 2019 року на загальну суму 34689,40 грн.

Позивачем укладено Договір № 0205/1 на поточний ремонт тротуару від житлового будинку у мкр-ні Авіатор , 143 до НВК № 6 в м. Чугуїв, Харківської області від 02.05.2019 із ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ , відповідно до якого ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ як підрядник зобовязуєьтся виконати роботи з поточного ремонту тротуару від житлового будинку у мкр-ні Авіатор , 143 до НВК № 6 в м. Чугуїв, Харківської області у встановлений цим договором строк відповідно до кошторисної документації, а ПП Промнафтогазкомплект як замовник зобов`язується прийняти роботи та оплатити їх.

Відповідно до п. 3.1 вказаного договору, вартість робіт за договором складає 36962,33 грн., у т.ч ПДВ 6160,39 грн. При цьому, відповідно до п. 3.2 Договору, замовник зобов`язаний забезпечити своєчасну оплату робіт та розрахунки з підрядником за договором. Для оплати виконаних робіт підрядник передає Замовнику Акт виконаних робіт, підписаний уповноваженими представниками сторін.

Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ укладено Акт виконаних робіт , за яким ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ як підрядник передало, а ПП Промнафтогазкомплект прийняло результат виконання робіт поточного ремонту тротуару від житлового будинку у мкр-ні Авіатор , 143 до НВК № 6 в м. Чугуїв, Харківської області на загальну суму 36962,33 грн., у т.ч ПДВ 6160,39 грн. Додатково на підтвердження вартості виконаних робіт, ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ та ПП Промнафтогазкомплект складено Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень за примірною формою Кб-2в за травень. На доданок до Акту виконаних робіт за травень 2019 ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ складено Відомість ресурсів до Акта прийняття за травень 2019, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт, та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2019 за примірною формою КБ-3.

За операціями між ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ та ПП Промнафтогазкомплект , першою подією є передача результатів виконаних робіт, зокрема - за актом виконаних робіт від 14.05.2019. Зважаючи на це, 14.05.2019 ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ складено податкову накладну № 524 від 14.05.2019.

Між ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ та ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС укладено договір від 20.05.2019, відповідно до якого ТОВ ТУЛІЦА СТАЙЛ як первісний кредитор передає, а ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС як новий кредитор приймає право вимоги до ПП Промнафтогазкомплект на загальну суму 144026,94 грн., яке виникло на підставі договорі від 02.05.2019 №9 0205/01 на загальну суму 36962,33 грн., по договору № 0104/5 від 02.05.2019 на суму 28006,91 грн., видатковій накладній № РН0205/2 від 02.05.2019 на суму 51055,64 грн. по договору № 0104/6 від 01.04.2019 на суму 28002,06 грн. При цьому ПП Промнафтогазкомплект 20.05.2019 ознайомлено із умовами вказаного договору про відступлення права вимоги 20.05.2019.

При цьому, ПП Промнафтогазкомплект здійснено перерахування грошових коштів у безготівковій формі на користь ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС згідно платіжного доручення від 23.05.2016 року №9 560 на суму 218000,00 грн.

Між ПП Промнафтогазкомплект та Підприємством житлово-комунального господарства Донецьке укладено договір № 668 на капітальний ремонт сходів і тротуарної пішохідної доріжки, смт. Донець, вул. Центральна 40, Харківська обл., Балаклійський район від 17.12.2018

Відповідно до умов вказаного договору, ПП Промнафтогазкомплект як підрядник зобов`язується виконати роботи капітальний ремонт сходів і тротуарної пішохідної доріжки, смт. Донець, вул. Центральна 40, Харківська обл., Балаклійський район, у встановлений договором строк відповідно до кошторисної документації, а Підприємство житлово-комунального господарства Донецьке як замовник зобов`язується прийняти дані роботи та оплатити їх.

Згідно п. 3.2 Договору, оплата здійснюється по графіку фінансування робіт, а саме 2018 рік - 799998,40 грн. у т.ч. ПДВ 133333,07 грн., 2019 рік - 659812,45 грн. у т.ч. ПДВ 109968,74 грн.

Зокрема, 22.04.2019 між ПП Промнафтогазкомплект та Підприємством житлово- комунального господарства Донецьке укладено Акт б/н від 22.04.2019 приймання виконаних будівельних робіт за квітень за примірною формою №9 КБ-2 , за яким ПП Промнафтогазкомплект як підрядник передало, а Підприємство житлово-комунального господарства Донецьке прийняло результат виконання робіт на загальну суму 332877,46 грн. У т.ч. ПДВ 55479,58 грн.

На підтвердження вартості матеріальних та інших ресурсів, які були використані підрядником при виконання робіт як додаток до Акту прийняття б/н за квітень 2019 ПП Промнафтогазкомплект складено Відомість ресурсів до Акта прийняття за квітень 2019, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт.

За операціями між ПП Промнафтогазкомплект та Підприємством житлово-комунального господарства Донецьке згідно договору від 17.12.2018 , першою подією є передача результатів виконаних робіт на загальну суму 332877,46 грн. у т.ч. ПДВ 55479,58 грн., зважаючи на це, 22.04.2019 ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 6 від 22.04.2019 на загальну суму 332877,46 грн. у т.ч. ПДВ 55479,58 грн.

У подальшому вартість виконаних робіт була оплачена Підприємством житлово- комунального господарства Донецьке , підтвердженням чого є платіжне доручення № 35 від 26.04.2019 на загальну суму 332877,46 грн. у т.ч. ПДВ 55479,58 грн.

Придбання матеріалів для виконання вказаних робіт, послуг будівельної техніки та будівельних робіт здійснювалось ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ у наступних суб`єктів господарювання: Фізична особа підприємець ОСОБА_1 ; ТОВ ПРОТЕКОН ; ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 .

Зокрема, придбання матеріалів для виконання робіт у ФОП ОСОБА_1 підтверджується наступними первинними документами: видаткова накладна № 1182 від 06.12.2018 на суму 72075,46 грн. у т.ч. ПДВ 12012,58 грн., видаткова накладна № 1184 від 07.12.2018 на суму 103157,16 грн. у т.ч. ПДВ 17192,86 грн.

За результатами придбання матеріалів ФОП ОСОБА_1 оформлено податкові накладні на користь ПП Промнафтогазкомплект від 05.12.2018 № 4, від 07.12.2018 № 7.

Оплата придбаних матеріалів здійснювалася ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ згідно платіжного доручення № 449 від 05.12.2018, № 454 від 07.12.2018.

Між ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ та ТОВ ПРОТЕКОН укладено договір № 0104/2 про надання послуг від 01.04.2019, відповідно до якого ТОВ ПРОТЕКОН як виконавець зобов`язується надати послуги з використання механізмів, що належать Виконавцеві, здійснити доставку і вивіз механізмів на об`єкт Замовника, а ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ як замовник зобов`язується прийняти і оплатити надані послуги.

Відповідно до Додатку до Договору № 0104/2 від 01.04.2019 (Специфікація № 1), ТОВ ПРОТЕКОН надає послуги екскаваторів одноковшових дизельних, котків дорожних самохідних, автомобілю-самоскиду.

Відповідно до Акту виконаних робіт від 22.04.2019,укладеного між ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ та ТОВ ПРОТЕКОН загальна вартість виконаних робіт складає 45147,26 грн. (у т.ч. ПДВ 7524,54 грн).

TOB ПРОТЕКОН складено податкову накладну № 9 від 22.04.2019 на суму 45147,26 грн. у т.ч. пдв 7524,54 грн.

Оплата вартості вказаних послуг здійснена ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ 02.05.2019 відповідно до платіжного доручення № 539 від 02.05.2019 на суму 45147,26 грн. у т.ч. ПДВ 7524,54 грн.

Як субпідрядника для виконання робіт за вказаним договором, ПП Промнафтогазкомплект залучено ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 . Так, між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 укладено договір № 0104/1 на ремонт сходів і тротуарної пішохідної доріжки від 01.04.2019. Відповідно до умов вказаного договору, ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 як підрядник зобов`язується виконати роботи з ремонту сходів і тротуарної пішохідної доріжки, у встановлений договором строк відповідно до кошторисної документації, а ПП Промнафтогазкомплект як замовник зобов`язується прийняти дані роботи та оплатити їх. Відповідно до п. 3.1 вказаного договору, вартість робіт за договором складає 122800,45 грн., у т.ч ПДВ 20466,74 грн. При цьому, відповідно до п. 3.2 Договору, замовник зобов`язаний забезпечити своєчасну оплату робіт та розрахунки з підрядником за договором. Для оплати виконаних робіт підрядник передає Замовнику Акт виконаних робіт, підписаний уповноваженими представниками сторін.

Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 укладено Акт виконаних робіт, за яким ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 як підрядник передало, а ПП Промнафтогазкомплект прийняло результат виконання робіт з ремонту сходів і тротуарів пішохідної доріжки на загальну суму 122800,45 грн., у т.ч ПДВ 20466,74 грн. Додатково на підтвердження вартості виконаних робіт, ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 та ПП Промнафтогазкомплект складено Акт приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою Кб-2в № б\н за квітень на загальну суму 122800,45 грн., у т.ч ПДВ 20466,74 грн.

На доданок до Акту виконаних робіт за квітень 2019 ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 складено Відомість ресурсів до Акта прийняття за квітень 2019, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт.

ТОВ ОПТОВА-РОЗДРІБНА КОРПОРАЦІЯ 9 складено податкову накладну № 2 від 22.04.2019 на загальну суму 122800,45 грн., у т.ч ПДВ 20466,74 грн. .

Оплата вартості виконаних робіт була проведена ПП Промнафтогазкомплект 10.06.2019 відповідно до платіжного доручення № 576 від 10.06.2019 на загальну суму 122800,45 грн., у т.ч ПДВ 20466,74 грн.

Списання в обліку ПП Промнафтогазкомплект вартості використаних матеріалів для виконання будівельних робіт на користь Підприємства житлово-комунального господарства Донецьке також підтверджується Актом списання № СпТ-000007 від 22.04.2019 на згальну суму 131795,80 грн.

Між ПП Промнафтогазкомплект та TOB КОСМІК ФУД укладено Договір виконання робіт від 16.11.2018. Відповідно до умов вказаного договору, ПП Промнафтогазкомплект як підрядник зобов`язується виконати роботи з реконструкції дорожнього полотна тротуарів і автостоянки по вулиці Космічна, 4 в м. Харків, у встановлений договором строк відповідно до кошторисної документації, а ТОВ КОСМІК ФУД як замовник зобов`язується прийняти дані роботи та оплатити їх. Відповідно до п. 2.1 вказаного договору, договірна ціна за цим договором складає 589996,72 грн. у т.ч. ПДВ 98332,79 грн. Вартість робіт відповідно до п. 3.1 Договору становить 589996,72 грн. у т.ч. ПДВ 98332,79 грн. Згідно п. 3.2-3.3 Договору, Замовник проводить попередню оплату (аванс) у розмірі 294998,36 грн. у т.ч ПДВ 49166,39 грн., та здійснює своєчасну оплату робіт та розрахунки з підрядником в строк, що не перевищує 3 дні з моменту підписання акту виконаних робіт.

Позивачем надано пояснення, що роботи за даним договором виконувалися ПП Промнафтогазкомплект у травні 2019 та були завершені 12.05.2019.

12.05.2019 між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ Космік ФУД укладено Акт б/н від 12.05.2019 приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2в, за яким ПП Промнафтогазкомплект як підрядник передало, а ТОВ Космік ФУД прийняло результат виконання робіт з реконструкції дорожнього полотна тротуарів і автостоянки по вулиці Космічна, 4 в м. Харків на загальну суму 589996,72 грн. у т.ч. ПДВ 98332,79 грн.

Додатково на підтвердження вартості виконаних робіт, ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ Космік ФУД складено довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2019 за примірною формою № КБ-3, на загальну суму 589996,72 грн. у т.ч. ПДВ 98332,79 грн. На підтвердження вартості матеріальних та інших ресурсів, які були використані підрядником при виконання робіт як додаток до Акту прийняття б/н за травень 2019 ПП Промнафтогазкомплект складено Відомість ресурсів до Акта прийняття за травень 2019 року, яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт.

Списання в обліку ПП Промнафтогазкомплект матеріалів, які були використані при виконанні робіт за договором від 16.11.2018 проведено згідно Акту списання №9 СпТ-000012 від 12.05.2019 на загальну суму 302969,09 грн.

Оплата вартості робіт, виконаних ПП Промнафтогазкомплект на користь ТОВ Космік ФУД за договором від 16.11.2018 здійснено платіжним дорученням № 99 згідно рахунку-фактури № СФ-000036 від 16.11.2018, на загальну суму 381209,31 грн., у т.ч. ПДВ 63534,88 грн., №9 207 від 13.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн. у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

26.11.2018 ПП Промнафтогазкомплект складено податкову накладну № 7 від 26.11.2018 на загальну суму 381209,31 грн., у т.ч. ПДВ 63534,88 грн.

Після передачі замовникові результату виконання робіт, 12.05.2019 ПП Промнафтогазкомплект складено на залишок суми по договору, податкову накладну № 3 від 12.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн. у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

ПП Промнафтогазкомплект складено податкові накладні № 7 від 26.11.2018 на загальну суму 381209,31 грн., у т.ч. ПДВ 63534,88 грн., та № 3 від 12.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн. у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

Придбання матеріалів для виконання вказаних робіт здійснювалось ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ у ТОВ ПАРКІНГ+ ; Фізична особа підприємець ОСОБА_1 ; ТОВ Виробниче об`єднання Сплав-500 .

Придбання матеріалів для виконання робіт за договором б/н від 16.11.2018 підтверджується накладними №ОС1116 від 19.04.2019, № ОС1117 від 19.04.2019, № ОС1185 від 20.04.2019, № ОС1233 від 22.04.2019, ТОВ ПАРКІНГ+ № ОС353 від 02.04.2019, № ОС1272 від 22.04.2019, видатковими накладними № 1179 від 03.12.2018, № 1710-0026 від 17.10.2018.

За результатами придбання матеріалів у вказаних контрагентів оформлено податкові накладні на користь ПП Промнафтогазкомплект від 03.12.2018 № 1, від 06.05.2019 № 12, від 30.04.2019 № 113, від 11.10.2018 №208.

Оплата придбаних матеріалів здійснювалася ПП ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ згідно платіжного доручення № 442 від 03.12.2018, № 547 від 06.05.2019, № 551 від 10.05.2019, № 548 від 08.05.2019, № 538 від 26.04.2019, № 389 від 11.10.2018.

Як субпідрядника для виконання робіт за вказаним договором ПП Промнафтогазкомплект залучено ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС . Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС укладено договір № 0205/1 на реконструкцію дорожнього полотна тротуарів і автостоянки по вулиці Космічна, 4 в м. Харків, від 02.05.2019.

Відповідно до умов вказаного договору, ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС як підрядник зобов`язується виконати роботи з реконструкції дорожнього полотна тротуарів і автостоянки по вулиці Космічна, 4 в м. Харків, у встановлений договором строк відповідно до кошторисної документації, а ПП Промнафтогазкомплект як замовник зобов`язується прийняти дані роботи та оплатити їх. Відповідно до п. 3.1 вказаного договору, вартість робіт за договором складає 59689,14 грн., у т.ч ПДВ 9988,19 грн. При цьому, відповідно до п. 3.2-3.3 Договору, замовник зобов`язаний забезпечити своєчасну оплату робіт та розрахунки з підрядником за договором. Для оплати виконаних робіт підрядник передає Замовнику Акт виконаних робіт, підписаний уповноваженими представниками сторін.

Між ПП Промнафтогазкомплект та ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС укладено Акт виконаних робіт від 12.05.2019, за яким ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС як підрядник передало, а ПП Промнафтогазкомплект прийняло результат виконання робіт з реконструкції дорожнього полотна трутуарів і автостоянки по вулиці Космічна, 4 в м. Харків на загальну суму 59689,14 грн., у т.ч ПДВ 9988,19 грн. Додатково на підтвердження вартості виконаних робіт, ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС та ПП Промнафтогазкомплект складено Акт приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою Кб-2в на загальну суму 59689,14 грн., у т.ч ПДВ 9988,19 грн. та довідку про вартість виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-3, на загальну суму 59689,14 грн., у т.ч ПДВ 9988,19 грн.

На доданок до Акту виконаних робіт за травень 2019 ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС складено Відомість ресурсів до Акта прийняття за травень 2019 , яка підтверджує склад та обсяги матеріальних ресурсів, які використано при виконанні робіт.

12.05.2019 ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС складено податкову накладну № 4 від 12.05.2019 на загальну суму 59689,14 грн., у т.ч ПДВ 9988,19 грн.

Між ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС та ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС укладено договір , відповідно до якого ТОВ ОПТПРОД ПЛЮС як первісний кредитор передає, а ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС як новий кредитор приймає право вимоги до ПП Промнафтогазкомплект на загальну суму 180618,57 грн., яке виникло на підставі договору від 02.05.2019 № 0205/01 на загальну суму 59689,14 грн. та видаткової накладної PH 0205/2 від 02.05.2019 на загальну суму 120929,43 грн. При цьому ПП Промнафтогазкомплект 20.05.2019 ознайомлено із умовами вказаного договору про відступлення права вимоги 20.05.2019. ПП Промнафтогазкомплект здійснено перерахування грошових коштів у безготівковій формі на користь ТОВ СЕНТЕНО ПЛЮС згідно платіжного доручення №560 від 23.05.2016 року на суму 218000,00 грн.

Проте, у оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації ПН фактично було лише процитоване положення пункту 14 Порядку №117, тобто викладена загальна норма без зазначення конкретних документів, яких, на думку контролюючого органу, не вистачає для здійснення реєстрації податкових накладних, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.

При цьому, судом встановлено, що подані позивачем для реєстрації податкових накладних документи не мають дефекту форми, змісту або походження, які в силу частини другої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність", пункту 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, спричинили б втрату первинними документами юридичної сили, та підтверджують факт здійснення господарських операцій.

Разом з тим, відповідач, не зважаючи на надіслані позивачем повідомлення та додані до нього документи, прийняв оскаржувані рішення про відмову в реєстрації ПН, без зазначення, як було вказано вище, мотивів неврахування поданих позивачем документів.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Невиконання вказаних вимог призводить до його протиправності.

У свою чергу, суд вважає, що мотивація спірних рішень не узгоджується із презумпцією правомірності рішень/дій платника податків відповідно до практики Європейського суду з прав людини (рішення у справах Вуліч проти Швейцарії , Компанія Вестберга таксі Актіеболаг ) та приписів статті 77 КАС України щодо покладення обов`язку доказування на податковий орган при вирішенні спорів, зокрема щодо правомірності формування платниками податків своїх даних податкового обліку.

Відтак, суд приходить до висновку про обґрунтованість позову в частині скасування рішень відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних.

При цьому суд вважає, що належним способом відновлення порушених прав позивача є зобов`язання контролюючого органу зареєструвати податкову накладну № 4 від17.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 5 від 23.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 9 від 29.05.2019 на загальну суму 49440,00 грн, у т.ч. ПДВ 8240,00 грн; податкову накладну № 3 від 14.06.2019 на загальну суму 600 000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100 000,00 грн; податкову накладну № 5 від 21.06.2019 на загальну суму 405058,69 грн, у т.ч. ПДВ 67509,68 грн; податкову накладну № 6 від 14.05.2019 на загальну суму 79990,00 грн, у т.ч. ПДВ 13331,74 грн; податкову накладну № 6 від 22.04.2019 на загальну суму 332877,46 грн, у т.ч. ПДВ 55479,58 грн; податкову накладну № 3 від 12.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн, у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

Щодо решти позову про оскарження внесення позивача до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, суд зазначає наступне.

З аналізу вищенаведених норм Порядку № 117 вбачається, що саме рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядках.

У правовідносинах, з приводу яких подано позов, мають місце два етапи реєстрації податкових накладних: перший - це зупинення реєстрації податкової накладної, який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної, та другий, - це сам етап прийняття рішення податковим органом.

Отже, саме другийетап, за наслідкам якого прийнято рішення податковим органом про відмову в реєстрації податкової накладної, яке приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів, є підставою, яка тягне за собою негативні наслідки для платника податку.

Позивач скористався своїм правом на оскарження відповідних рішень про відмову в реєстрації податкової накладної та у вказаній частині судом ухвалено рішення про задоволення позову.

Згідно з ч.1 ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Пунктом 2 частини 1 статті 5 КАС України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією - бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, у тому числі, шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Вирішуючи спір щодо встановлення незаконності акту суб`єкта владних повноважень суд з`ясовує юридичну природу цього акту управління, визначає його належність.

Згідно п.19 ч.1 ст.4 КАС України - індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.

Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що право на оскарження рішення (індивідуального акта) суб`єкта владних повноважень надано особі щодо якої воно прийняте, або прав, свобод та інтересів якої воно безпосередньо стосується.

Якщо рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) або відмову в такій реєстрації є актом індивідуальної дії, оскільки застосовуються одноразово і після реалізації вичерпує свою дію, при цьому, не встановлює та не змінює норми права, має локальний характер, нерозраховане на широке коло осіб та тягне за собою негативні наслідки для позивача, то рішення у вигляді протоколу щодо занесення підприємства до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості є актом індивідуальної дії, яке не порушує та не впливає на безпосередні права, свободи чи охоронювані законом інтереси позивача, оскільки являється рекомендаційним та не породжує негативні наслідки.

Таким чином, якщо у контролюючого органу виникають сумніви щодо ризиковості платника податків, він має право внести зазначене підприємство до списку ризикових, шляхом складення протоколу, а підприємство, у свою чергу, в подальшому, вправі надати документи для спростування висновків ДФС у разі прийняття рішення, яке безпосередньо буде нести у собі негативні наслідки для цього підприємства.

Відтак у позові, в частині до ГУ ДФС в Харківській області про оскарження внесення позивача до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, суд відмовляє.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України - в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачем як суб`єктом владних повноважень тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірних рішень та неврахування наданих позивачем документів, водночас, внесення ГУ ДФС в Харківській області позивача до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, є службовою діяльністю останнього, яка не породжує для платника відповідних негативних наслідків.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про часткову обґрунтованість заявлених позовних вимог.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 5-10, 19, 77, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Приватного підприємства "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" (вул. Кооперативна, буд. 26, кв. 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 39978264) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43143704), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання винити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.09.2019 № 1293779/39978264, від 30.09.2019 № 1293778/39978264, від 19.09.2019 № 1282646/39978264, від 19.09.2019 № 1282647/39978264, від 19.09.2019 № 1282645/39978264, від 23.09.2019 № 1286419/39978264, від 12.07.2019 № 1221120/39978264, від 23.09.2019 № 1286418/39978264.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати: податкову накладну № 4 від17.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 5 від 23.07.2019 на загальну суму 309090,00 грн, у т.ч. ПДВ 51515,00 грн; податкову накладну № 9 від 29.05.2019 на загальну суму 49440,00 грн, у т.ч. ПДВ 8240,00 грн; податкову накладну № 3 від 14.06.2019 на загальну суму 600 000,00 грн, у т.ч. ПДВ 100 000,00 грн; податкову накладну № 5 від 21.06.2019 на загальну суму 405058,69 грн, у т.ч. ПДВ 67509,68 грн; податкову накладну № 6 від 14.05.2019 на загальну суму 79990,00 грн, у т.ч. ПДВ 13331,74 грн; податкову накладну № 6 від 22.04.2019 на загальну суму 332877,46 грн, у т.ч. ПДВ 55479,58 грн; податкову накладну № 3 від 12.05.2019 на загальну суму 208787,41 грн, у т.ч. ПДВ 34797,90 грн.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43143704) на користь Приватного підприємства "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" (вул. Кооперативна, буд. 26, кв. 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 39978264) судовий збір у сумі 7684 (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Приватного підприємства "ПРОМНАФТОГАЗКОМПЛЕКТ" (вул. Кооперативна, буд. 26, кв. 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 39978264) судовий збір у сумі 7684 (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності редакцією Кодексу адміністративного судочинства України від 15.12.2017.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено 18 березня 2020 року.

Суддя О.Г. Котеньов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2020
Оприлюднено18.03.2020
Номер документу88268526
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/11756/19

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 29.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 29.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Рішення від 18.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 17.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні