Рішення
від 16.03.2020 по справі 200/573/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 березня 2020 р. Справа№200/573/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тарасенка І.М., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом заступника керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 1 в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка , третя особа - Комишуватська сільська рада про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -

В С Т А Н О В И В:

У січні 2020 року заступник керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 1 в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (далі за текстом - позивач) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка , третя особа - Комишуватська сільська рада про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Позовні вимоги мотивовані тим, що актом перевірки від 16.12.2019 року № 56 встановлені численні порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за № 252/26697. За результатами перевірки встановлено, що подальша експлуатація об`єкту Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка із порушенням пожежної безпеки створює загрозу життю та/або здоров`ю людей. Позивач просить визнати незаконною бездіяльність Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка , з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та зобов`язати Дошкільний навчальний заклад загального типу № 5 Ластівка вчинити певні дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки які зазначені у акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту № 56 від 16.12.20189 року; застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка за адресою: 87420, Донецька область Мангушський район, с. Комишувате, вул. Львівська, 2, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов`язання зупинити експлуатацією вищезазначеного об`єкту до моменту усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту , техногенної та пожежної безпеки які зазначені у акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту № 56 від 16.12.2019 року.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 січня 2020 року відкрито спрощене позовне провадження у даній справі без проведення судового засідання та повідомлення сторін. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

31 січня 2020 року від представника третьої особи надійшов відзив на позовну заяву, в якій зазначив, що роботи з ліквідації порушень потребували певного часу та для їх усунення необхідне фінансування. В бюджеті Комишуватської сільської ради на 2020 рік закладені кошти у сумі 300 тис. грн. для проведення заходів з протипожежної безпеки будівлі ДНЗ № 5 Ластівка . Станом на 01.02.2020 року, частково виконанні заходи, які були вказані в Акті. Отже, представник третьої особи вважає, що оскільки більшу частину порушень виявлених під час перевірки вже усунуто, а інші будуть усунуті найближчим часом, то негайної потреби в припиненні експлуатації будівлі немає, у зв`язку із чим просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Відповідач не скористався своїм правом та не надав суду відзив на позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, що не перешкоджає розгляду справи за наявними матеріалами.

За приписами частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

В період з 13.12.2019 року по 16.12.2019 року інспектором відділення запобігання надзвичайним ситуаціям Двадцять п`ятого Державного пожежно - рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області лейтенантом служби цивільного захисту Фоменко Е.Ю. на виконання наказу № 119 від 11.12.2019 року Про проведення позапланових перевірок , посвідчення на проведення перевірки № 56 від 13 грудня 2019 року проведено позапланову перевірку щодо додержання Дошкільним навчальним закладом загального типу № 5 Ластівка вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

В ході перевірки було встановлено, що суб`єкт господарювання Дошкільний навчальний заклад загального типу № 5 Ластівка з урахуванням затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 року № 715 критеріїв за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності віднесений до високого ступеню ризику.

Актом перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки № 56 від 16.12.2019 року встановлені численні порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за № 252/26697, а саме: в ДНЗ відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) не встановлений протипожежний режим; не забезпечено будинки, споруди, приміщення відповідними знаками безпеки, відповідно до ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір ; відбувається допуск до роботи особам, які не пройшли навчання, протипожежного інструктажу і перевірки знань з питань пожежної безпеки; не оброблено дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) засобами вогнезахисту; у підвалі відбувається зберігання та застосування ЛЗР, та інших речовин і матеріалів, що мають підвищену вибухопожежну небезпеку; у приміщеннях ДНЗ відбувається улаштування глухих грат; на шляху евакуації відбувається застосування будівельних матеріалів з вищими показниками пожежної небезпеки; на шляхах евакуації допускаються улаштування порогів, виступів, які перешкоджають вільній евакуації людей; на території ДНЗ експлуатація електроустановок не відповідає вимогам ПУЕ; з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійснюються за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів; відбувається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж; відбувається експлуатація електроламп і світильників зі знятими ковпаками (розсіювачами); не обладнані будинки, приміщення та споруди системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту ; на території дитячого садку відсутній зовнішній протипожежний водопровід; не забезпечено територію, будинки, споруди, приміщення первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом; не встановлені вказівні знаки згідно з ДСТУ 6309:2007 для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння; експлуатація вогнегасників не здійснюється згідно діючим вимогам; на території ДНЗ не встановлені пожежні щити згідно розрахунку один щит (стенд) на 5000 кв.м. захищуваної площі; пожежні щити (стенди) не укомплектовані засобами пожежогасіння; на пожежних щитах (стендах) не вказано порядкові номери та номер телефону для виклику пожежно - рятувальних підрозділів; вогнегасники не встановлені згідно вимог, в легкодоступних та видних місцях, а також пожежобезпечних місцях, де найбільш вірогідна появна осередків пожежі; вогнегасники, які експлуатуються, повинні мати: облікові (інвентарні) номери за прийнятою на об`єкті системою нумерації; пломби на пристроях ручного пуску: бирки та маркувальні написи на корпусі, червоне сигнальне пофарбування згідно з державними стандартами; у приміщеннях, пов`язаних з перебуванням дітей, килими, паласи, килимові доріжки та інші покриття не прикріплено до підлоги; відбувається допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання з питань цивільного захисту; не забезпечено працюючий персонал засобами індивідуального захисту органів дихання (протигазами та респіраторами) згідно діючих нормативних актів; не організовано проведення ідентифікації, не складено Повідомлення про результатами ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки та узгодити з органом державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки.

Отже, за результатами перевірки встановлено, що подальша експлуатація об`єкту Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка із вищевказаними порушеннями пожежної безпеки створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Заперечення до проведеного позапланового заходу та складеного акту перевірки з боку суб`єкта господарювання не надходили.

Приписами ст. 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. ч. 1 та 4 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Як визначено пунктом 1 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України, до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання.

У силу вимог ч. 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

У відповідності до приписів пункту 1 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.

Як визначено частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Враховуючи вищенаведені положення Кодексу цивільного захисту України, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

У свою чергу, визначальною умовою для звернення органу державного нагляду (контролю) до суду з позовом про застосування заходів реагування є наявність порушення суб`єктом господарювання вимог чинного законодавства.

Матеріалами справи підтверджено та не спростовано відповідачем, що за результатами проведення позапланової перевірки дошкільного навчального закладу загального типу виявлено факти порушення останнім вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Двадцять п`ятим Державним пожежно - рятувальним загоном Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області за результатами позапланової перевірки (акт від 06.08.2019 року № 17) завідуючій Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка виносився припис № 17 від 07.08.2019 року, який до теперішнього часу в повному обсязі не виконано.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем частково виконано вищевказаний припис, а саме: в ДНЗ № 5 Ластівка наказом № 62 від 21.12.2019 року встановлено протипожежний режим; приміщення ДНЗ № 5 Ластівка забезпечені відповідними знаками безпеки, відповідно до ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір ; працівники ДНЗ № 5 Ластівка зареєстровані для проходження навчання, протипожежного інструктажу; договір підряду з проведення вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій даху будівлі ДНЗ № 5 Ластівка на теперішній час знаходиться в стадії розробки; речовин і матеріали, що мають підвищену вибухопожежну небезпеку прибрані; у приміщеннях ДНЗ грати демонтовані; на шляху евакуації зберігання будівельних матеріалів усунуто; на шляхах евакуації усунуті пороги та виступи; з`єднання та окінцювання жил проводів і кабелів зроблено за допомогою паяння; експлуатація тимчасових електромереж припинена; експлуатація електроламп і світильників зі зняттям ковпаками (розсіювачами) усунута; для проведення робіт з обладнання будівлі та приміщень ДНЗ відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту Комишуватською сільською радою укладено та зареєстровано договір № 447 від 20.01.2020 року на виконання послуг - встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних повідомлень СПС та СО; проведення зовнішнього водопроводу на території дитячого садку передбачено в проекті Капітальний ремонт, термомодернізація будівлі ДНЗ № 5 Ластівка с. Комишувате, Мангушського району у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (Пул 2а); територію та приміщення ДНЗ забезпечено первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, ІІ-ІІІ кварталах 2020 року передбачено встановлення резервуарів для води на території ДНЗ), пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом; встановлені вказівні знаки згідно з ДСТУ 6309:2007 для зазначення місця заходження первинних засобів пожежогасіння; експлуатація вогнегасників здійснюється згідно діючим вимогам; на території ДНЗ встановлені пожежні щити, згідно розрахунку один щит на 5000 кв.м. площі; пожежні щити укомплектовані засобами пожежогасіння: вогнегасники, ящик з піском, протилежні покривала, багор, лопати, сокири); пожежні щити пронумеровано, вказано номер телефону для виклику пожежно - рятувальних підрозділів; вогнегасники встановлені в легкодоступних та видних місцях, а також у пожежобезпечних місцях; вогнегасники, які експлуатуються взяти на облік та пронумеровані, згідно інвентаризації; у приміщеннях ДНЗ килими, килимові доріжки та інше покриття прикріплено до підлоги; згідно діючих нормативних актів придбано засоби індивідуального захисту органів дихання для забезпечення працюючого персоналу ДНЗ; організовано проведення ідентифікації, складено Повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки та узгоди з органом державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки.

Крім того, з метою приведення будівлі до вимог законодавства Комишуватською сільською радою було заплановано проведення капітального ремонту будівлі ДНЗ № 5 Ластівка для цього в 2018 році Комишуватською сільською радою було розроблено та зареєстровано проект Капітальний ремонт, термомодернизація будівлі ДНЗ № 5 Ластівка с. Комишувате, Мангушського району у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (Пул 2а), розроблено ПКД. Даним проектом передбачено проведення робіт з протипожежного захисту: встановлення пожежної сигналізації - обладнання приміщень будівлі ДНЗ № 5 системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу; встановлення знаків пожежної безпеки; передавання сповіщень від ППКП в центр прийому оповіщень пультової організації (ЦПТІ ПО); влаштування автоматичної пожежної сигналізації; вогнезахист дерев`яних конструкцій; проведення зовнішнього водопроводу; встановлення електрообладнання та освітлення відповідно до норм діючого законодавства; передбачені інженерно - технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони).

Отже, станом на 16 березня 2020 року, відповідачем не повному обсязі виконано припис Двадцять п`ятого Державного пожежно - рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області № 17 від 07.08.2019 року, що створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Враховуючи викладене, суд погоджується з позивачем, що недодержання навчальним закладом типу № 5 Ластівка вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки формує ризики для нормального функціонування дошкільного навчального закладу та учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей та інтересів держави у сфері охорони дитини, порушує тим самим інтереси держави у сфері контролю за додержанням вимог зазначеного законодавства.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

З огляду на викладені обставини, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства та матеріалів справи, беручи до уваги створення потенційної небезпеки заподіяння шкоди життю і здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення такої шкоди, а також зважаючи на визнання позову відповідачем та відсутність у суду доказів повного усунення порушень, виявлених в ході проведення позапланової перевірки, суд дійшов висновку про необхідність застосування до Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка за адресою: 87420, Донецька область, Мангушський район, с. Комишувате, вул. Львівська, 2, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (ч. 2 цієї статті).

З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 72-77, 139, 241-246, 255, 263, 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Заступника керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 1 (місцезнаходження: 87501, Донецька область, м. Маріуполь, пл.. Мічмана Павлюка, 10) в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (місцезнаходження: 87547, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175, код ЄДРПОУ 38652962) до Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка (87420, Донецька область, Мангушський район, с. Комишувате, вул. Львівська, 2, код ЄДРПОУ 38335240, третя особа - Комишуватська сільська рада (місцезнаходження: 87420, Донецька область, Мангушський район, с. Комишувате, вул. Львівська, 6, код ЄДРПОУ 04342861) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити повністю.

Визнати незаконною бездіяльність Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластівка , з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та зобов`язати Дошкільний навчальний заклад загального типу № 5 Ластівка вчинити певні дії, пов`язані з усуванням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки які зазначені у акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту № 56 від 16.12.2019 року.

Затосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Дошкільного навчального закладу загального типу № 5 Ластвка за адресою: 87420, Донецька область, Мангушський район, с. Комишувате, вул. Львівська, 2, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов`язання зупинити експлуатацією вищезазначеного об`єкту до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки які визначені у акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту № 56 від 16.12.2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя І.М. Тарасенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.03.2020
Оприлюднено24.03.2020
Номер документу88350656
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/573/20-а

Ухвала від 28.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 28.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Рішення від 16.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 16.01.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні