Постанова
від 20.03.2020 по справі 444/447/20
ЖОВКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 444/447/20

Провадження № 3/444/289/2020

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 березня 2020 року суддя Жовківського районного суду Львівської області Ясиновський Р. Б., з участю особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - адвоката Вольського Андрія Богдановича, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Жовква Львівської області справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з Червоноградського ВП ГУНП у Львівській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання та реєстрації: АДРЕСА_1 , працюючого на посаді єгеря Жовківської районної організації Українського товариства мисливців та рибалок (ідентифікаційний код юридичної особи: 20765839, місцезнаходження юридичної особи: 80300, Львівська область, м. Жовква, вул. Лісна, 4, керівник - Гук С.Г.), паспорт громадянина України серії НОМЕР_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , посвідчення водія НОМЕР_3 від 24.07.1999 року), -

за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,-

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 11.02.2020 року о 07 год. 30 хв. в місті Червоноград Львівської області по вулиці Львівській, керував транспортним засобом марки Audi 80, номерний знак НОМЕР_4 з ознаками алкогольного сп`яніння: нестійка хода, запах алкоголю з порожнини рота, виражене тремтіння пальців рук. Від проходження огляду на стан алкогольного сп`яніння у встановленому законом порядку водій відмовився в присутності двох свідків, чим своїми діями порушив вимоги п. 2.5 Правил дорожнього руху , за що відповідальність передбачена ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення .

ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення визнав. Пояснив, що дійсно в неробочий час ще з двома чоловіками випили 0,7 л вина, після чого він сів за кермо автомобіля та поїхав додому, а в подальшому був зупинений працівниками патрульної поліції. Зазначив, що перший раз потрапив у подібну ситуацію. Пояснив, що дійсно відмовився від проходження огляду на стан алкогольного сп`яніння у встановленому законом порядку в присутності двох свідків, оскільки не знав, що за такі дії наступає відповідальність. Щиро розкаявся у вчиненому, просить звільнити його від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд трудового колективу Жовківської районної організації УТМР.

Крім повного визнання вини ОСОБА_1 , факт вчинення ним адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення та його вина у цьому підтверджується: протоколом про адміністративне правопорушення серії БД № 082445 від 11.02.2020 року; письмовими поясненнями двох свідків ОСОБА_2 , ОСОБА_3 від 11.02.2020 року в матеріалах справи; відеозаписом події на компакт-диску з камери поліцейського, а також іншими матеріалами справи про адміністративне правопорушення.

Згідно п. 2.5 Правил дорожнього руху водій повинен на вимогу поліцейського пройти в установленому порядку медичний огляд з метою встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

Ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлена відповідальність за керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп`яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, що тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік і на інших осіб - накладення штрафу в розмірі шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Вина ОСОБА_1 полягає в тому, що він відмовився, будучи особою, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, а тому його дії підлягають кваліфікації за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Обставин, які б обтяжували відповідальність ОСОБА_1 , не встановлено.

Щире розкаяння у вчиненому є обставиною, що пом`якшує відповідальність ОСОБА_1 .

В процесі розгляду справи на адресу cуду від голови загальних зборів трудового колективу Жовківської районної організації УТМР Гук Степана Григоровича надійшло клопотання про звільнення ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд трудового колективу Жовківської районної організації УТМР.

Клопотання мотивують тим, що 19 березня 2020 року на загальних зборах трудового колективу Жовківської районної організації УТМР було розглянуто питання про звільнення від адміністративної відповідальності єгеря Жовківської районної організації УТМР ОСОБА_1 та передачу матеріалів на розгляд трудового колективу, в ході обговорення якого громадянин ОСОБА_1 вину у вчиненому визнав, щиро розкаявя, пояснив, що до адміністративної відповідальності притягається вперше, адміністративним правопорушенням нікому не завдано збитків, відсутні обставини, які обтяжують його відповідальність, має позитивну характеристику із місця праці та проживання, є сім`янином та має на утриманні матір похилого віку, яка хворіє, бажає перебувати на поруках колективу та погоджується дотримуватися належної поведінки, а також просить врахувати, що позбавлення його права керування транспортними засобами позбавлятиме його частково засобів для існування, оскільки автомобіль йому потрібний для роботи. Не розуміючи можливих наслідків, він відмовився від проходження огляду на стан сп`яніння, в результаті чого на нього було складено протокол про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

ОСОБА_1 зазначив, що про можливі наслідки він не подумав, оскільки вперше був в такій ситуації. Крім цього щиро розкаявся за вчинене адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, пообіцяв, що таке більше не повториться та просив присутніх взяти його на поруки трудового колективу та клопотати трудовий колектив про звільнення його від адміністративної відповідальності і передачу матеріалів на розгляд трудового колективу Жовківської районної організації УТМР .

Виступаючі на зборах підтримали клопотання громадянина ОСОБА_1 , хоча і засудили протиправні дії останнього.

Приймаючи до уваги те, що ОСОБА_1 працює в Жовківській РО УТМР та позитивно характеризується, просять звільнити громадянина ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за вчинене правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 130 КУпАП з

передачею матеріалів на розгляд трудового колективу Жовківській РО УТМР.

Відповідно до вимог, передбачених ст. 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення, зокрема, є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Згідно ст. 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення , орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 23 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Згідно ст. 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

З протоколу зборів трудового колективу Жовківської районної організації УТМР від 19.03.2020 року вбачається, що трудовий колектив Жовківської РО УТМР ухвалив звернутися з клопотанням до Жовківського районного суду Львівської області про звільнення від адміністративної відповідальності ОСОБА_1 з передачею матеріалів на розгляд трудового колективу.

Враховую ставлення ОСОБА_1 до вчиненого, який у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, щиро розкаявся.

Крім того, беру до уваги, що ОСОБА_1 вперше вчинив правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, визнав свою вину, обіцяє в майбутньому більше такого не вчиняти, позитивно характеризується на роботі, є сім`янином та має на утриманні матір похилого віку. Посадові обов`язки ОСОБА_1 частково пов`язані з використанням транспортного засобу.

З врахуванням наведених обставин, вважаю, що до ОСОБА_1 доцільно застосувати заходи громадського впливу та звільнити його від адміністративної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення , передавши матеріали на розгляд трудового колективу Жовківської РО УТМР відповідно до ст. 21 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення по справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить одну з таких постанов: 1) про накладення адміністративного стягнення; 2) про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24-1 цього Кодексу; 3) про закриття справи.

Постанова про закриття справи виноситься при оголошенні усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового розслідування, а також при наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу.

А тому приходжу до висновку про закриття справи.

Відповідно до ст. 40-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Згідно п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір судовий збір стягується у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення.

Враховуючи те, що суддя прийшов до висновку про звільнення ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення з передачею матеріалів справи відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення на розгляд трудового колективу Жовківської РО УТМР для вирішення питання про застосування до ОСОБА_1 заходу громадського впливу та закриття справи, а тому відповідно судовий збір стягненню з ОСОБА_1 не підлягає.

На підставі викладеного,керуючись статтями 21 , 245 , 278 , 280 , 284 , 285 , 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звільнити від адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення .

Матеріали справи відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення передати на розгляд трудового колективу Жовківської районної організації Українського товариства мисливців та рибалок (ідентифікаційний код юридичної особи: 20765839; місцезнаходження юридичної особи: 80300, Львівська область, м. Жовква, вул. Лісна, 4; керівник - ОСОБА_4 ) для вирішення питання про застосування до ОСОБА_1 заходу громадського впливу, зобов`язавши керівника ОСОБА_5 про прийняте рішення повідомити суд не пізніше як у десятиденний строк з дня отримання матеріалів.

Справу відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення - закрити.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови до Львівського апеляційного суду через Жовківський районний суд Львівської області, в порядку ст. 287 КУпАП.

Суддя Ясиновський Р. Б.

СудЖовківський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення20.03.2020
Оприлюднено24.03.2020
Номер документу88367487
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —444/447/20

Постанова від 20.03.2020

Адмінправопорушення

Жовківський районний суд Львівської області

Ясиновський Р. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні