Ухвала
від 03.03.2020 по справі 761/4609/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/4609/20

Провадження № 1-кс/761/3187/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2020 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з особливо важливих справ десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням, погодженим прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України.

У клопотанні слідчий вказує, що в провадженні десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України.

Зазначає, що встановлено, що встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) протягом 2016-2017 років ухилились від сплати податку на додану вартість в розмірі 11 539 630 грн., що підтверджується актом перевірки №402/26-15-14-02-03/34663022 від 05.10.2017, шляхом відображення фінансово-господарських операцій пов`язаних з придбанням послуг від постачальників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), які фактично їх не надавали оскільки відображали їх придбання від підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності», а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ» ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ» ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ» ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » ( НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_16 ), які в свою чергу фактично не мали можливості їх виконувати та не відображали їх придбання по ланцюгу постачання.

Також, вказано, що крім того, згідно аналітичного висновку №1/28-10-16-01-20/38734018 від 09.01.2018 встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ) в процесі здійснення фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_28 ) та іншими суб`єктами господарської діяльності, що мають ознаки фіктивності ухилились від сплати податку на додану вартість на загальну суму 14 663 841 грн. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру податкових накладних та даних АІС «Податковий Блок» та отриманих під час досудового розслідування даних встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) відобразило здійснення придбання послуг з постачання, збуту, робіт по обслуговуванню торгівельної площадки, навантажувально-розвантажувальних робіт, введення кадрового діловодства та операторських послуг, які в подальшому реалізовувало у період з 2016 року по 2017 рік на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ) від наступних контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

Зазначає, що також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) придбавало реалізовані на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » послуги від контрагентів-постачальників з ознаками «фіктивності», які відповідно до бази - ЄРПН придбали різноманітну групу товарів, де: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ) ТМЦ у вигляді цигарок; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ) опори гідравлічної, пас клиновий, фільтр масляний, задню панель кузова, кронштейн, кріплення фари тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) ТМЦ у вигляді кави, чаю, кетчупу, гірчиці, чіпсів, шоколаду, печиво; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) верстат, отримало послуги щодо інформування споживачів, будівельні матеріали, тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ) ТМЦ у вигляді цигарок; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ) лампочки, оливу моторну, опори гідравлічної, наждачні диски, тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ) цигарок; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ) фільтроелемент повітряний, свічок запалювання, циліндр замку, прокладки, оливу, лампочки, тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ) - половину туш свинячих охолоджених, жир-сирець свинячий, вирізку, баки та інші; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) - штучні квіти, швейні аксесуари, рибні вироби, отримало агентські послуги, молоко та ін. При цьому, рух ТМЦ (послуг) по ланцюгу між зазначених СГД має обрив щодо їх фактичного походженням та кінцевої реалізацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на адресу вигодонабувачів. Крім цього, за період з 2016 року по 2017 рік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) сформувало податковий кредит з ПДВ по фінансово-господарським відносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », яке, в свою чергу, придбавало реалізовані на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТМЦ (послуги) від контрагентів-постачальників з ознаками «фіктивності», маючих у своєму руху ТМЦ (послуг) різноманітну групу товарів невідомого походження, де: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ) газ природний, овочі, сервісні роботи та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ) кріплення фари, болт, бензин А-92 та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ) свинину, яловичину, томатну пасту та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_21 ) окіст, язик, кави та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_22 ) кукурудзу, айву та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_23 ) - горілку двійного перегону « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТМ Гетьман та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_24 ) холодильні шафи « ІНФОРМАЦІЯ_33 », автошини та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_25 ) капусту, огірки, баранину та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) крем для взуття, гель для душу та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ) підшипники-3616, блешні-обертові, воблери та ін.; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) майонез, наждачні листи, фільтр повітряний та інші.

Вказано, що згідно аналізу декларацій по ПДВ та бази даних ЄДРПН за 2016-2017 роках встановлено, що 97,02 % виписаних податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на контрагентів-покупців зареєстровані на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », через що вбачається, що всі придбанні послуги від вищезазначених контрагентів-постачальників з ознаками «фіктивності» в подальшому були документально оформлені саме на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Відповідно до аналізу декларацій по ПДВ та бази даних ЄДРПН за 2016-2017 роках встановлено, що 78,49 % виписаних податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на контрагентів-покупців зареєстровані на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », через що вбачається, що всі придбанні послуги від вищезазначених контрагентів-постачальників з ознаками «фіктивності» в подальшому були документально оформлені саме на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Також, згідно виписаних податкових накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що податкові накладні всіх підприємств частково реєструвались з однієї і тої самої ІР-адреси, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з 193.34.216.130 (юридична адреса: АДРЕСА_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з 193.34.216.130 (юридична адреса: АДРЕСА_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » з 193.34.216.130 (юридична адреса: АДРЕСА_3 ).

Вказано, що враховуючи вищевказане встановлено, що всі вищезазначені підприємства на момент взаємовідносин між собою реєстрували податкові накладні з одних і тих самих ІР-адрес. Вказані обставини свідчить про пов`язаність та підконтрольність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час документального оформлення здійснення операцій, пов`язаних з наданням податкової вигоди третім особам. Таким чином, під час досудового розслідування у кримінальному провадженні встановлено недостовірність даних, відображених на паперових носіях за формою первинних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), що вказує на документальне оформлення правочинів, які є фіктивними, тобто вчинені без наміру створення правових наслідків, які обумовлювалися цим правочином. Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_25 ) за юридичними адресами не знаходяться.

Слідчий зазначив, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в даній злочинній схемі по незаконному виведенню безготівкових коштів у тіньовий неконтрольований державою обіг посідають місце «транзитних» підприємств, а саме являються проміжною ланкою між підприємствами «вигодонабувачами» підприємствами реального сектору економіки та підприємствами, на яких безпосередньо здійснюється обготівкування коштів. З метою отримання підтверджуючих документів по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ) направлялись запити, однак отримано відмови в їх наданні. Крім того, згідно протоколу допиту як свідка ОСОБА_5 засновник та директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 ») встановлено, що остання до фінансово-господарської діяльності товариства не причетна та згідно протоколу допиту як свідка ОСОБА_6 засновник та керівник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ( НОМЕР_8 ) встановлено, що остання до фінансово-господарської діяльності товариства не причетна. Також отримано облікові картки суб`єкта фіктивного підприємництва з ІНФОРМАЦІЯ_36 : ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_21 ), які мали взаємовідносини з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Клопотання мотивоване тим, що виникла необхідність у доступі до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, та проведенні їх вилучення (виїмки) на підприємстві для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, які знаходяться у безпосередньому володінні службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), які можуть бути причетними до прикриття незаконної діяльності, тобто існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, які знаходяться у зацікавлених осіб, з метою ухилення від відповідальності.

В судове засідання слідчий не з`явився, до суду надав заяву про розгляд справи за його відсутності та підтримання клопотання в повному обсязі. В якій також, просив вважати вірну адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ) - АДРЕСА_4 .

На підставі ч.2 ст. 163 КПК України розгляд клопотання проведено без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

Вирішуючи питання про наявність чи відсутність підстав для задоволення клопотання, здійснюючи судовий контроль за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку, що воно підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Слідчим суддею встановлено, що в провадженні десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст. 132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Як свідчать матеріали клопотання, досудовим слідством використані всі надані чинним законодавством можливості щодо отримання необхідної для розкриття кримінального правопорушення інформації без застосування такого заходу його забезпечення, як розкриття інформації.

Відповідно з ч.ч.1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої перебувають такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до вимог ч.2 ст. 160 КПК України, у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Положеннями до ч. 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Як передбачено ч. 7ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Як вбачається з матеріалів клопотання інформація, яка необхідна для проведення досудового розслідування, перебуває у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), яке знаходиться з адресою: АДРЕСА_4 .

Враховуючи зміст клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що стороною кримінального провадження частково доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Слідчий суддя приходить до висновку, що документи вказані у клопотанні, мають важливе значення для досудового розслідування кримінального провадження за №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України, а також слідчим доведено необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.

Враховуючи, що вказані документи перебувають у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), слідчий суддя вважає, що вони можуть бути використані як докази під час досудового розслідування у кримінальному провадженні №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України.

Проте, вказаний слідчим період з 01.01.2016 по 31.12.2018, із наданих матеріалів клопотання не підтверджуються, а тому суд вважає за необхідне надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів щодо взаємовідносин ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017року.

Крім того, слідчим в клопотанні недоведена необхідність вилучення саме оригіналів зазначених документів, у зв`язку із цим, слідчий суддя приходить до висновку про надання дозволу на отримання належним чином завірених копій вказаних у клопотанні документів.

Таким чином клопотання підлягає частковому задоволенню.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 110, 159, 160, 163-166, 309 та 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ десятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100100000016 від 16.01.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 212 КК України, задовольнити частково.

Надати дозвіл старшому слідчому з ОВС десятого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві майору податкової міліції ОСОБА_3 , слідчому слідчої групи або співробітнику оперативного підрозділу за дорученням, на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій, які перебувають у володінні ДП « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_27 ), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 по взаємовідносинам з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ) за період з 01.01.2016 по 31.12.2017 року, а саме: договори, угоди, додатки і доповнення до них, журнали з інструктажів по техніки безпеки, рахунки на оплату, звіти про надані послуги, журнали перепусток, товарно-транспортні документи, податкові накладні, реєстри податкових накладних, накладні, платіжні доручення, акти виконаних робіт (послуг) і прийому-передачі товару, робіт (послуг), листування, платіжні документи, документи складського обороту, документи здачі товару, робіт (послуг) на збереження, заяви учасників тендерної програми, протоколи (рішення) зборів тендерної комісії, відомостей в паперовому вигляді анкетних та контактних даних (ПІБ, дату народження, адресу проживання, номери робочих та мобільних телефонів, посаду, дату прийняття на роботу, звільнення, тощо) осіб, які найняті, як персонал від ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та перелік осіб (П.І.Б., яких ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " надали як послугу по персоналу для ДП " ІНФОРМАЦІЯ_28 ".

В іншій частині задоволення клопотання відмовити.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Роз`яснити особам, у володінні яких перебувають речі та документи, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

Дата ухвалення рішення03.03.2020
Оприлюднено07.02.2023

Судовий реєстр по справі —761/4609/20

Ухвала від 03.03.2020

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Пономаренко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні