Рішення
від 23.03.2020 по справі 420/7214/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/7214/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Бойко О.Я.,

за участі:

секретаря судового засідання Белінського Г.В.,

представника позивача Постовара А.І. за довіреністю,

представника відповідача Возна І.В. за паспортом,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" про застосування заходів реагування, зобов`язання вчинити дії,-

І. Суть спору:

Головне управління ДСНС України в Одеській області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28", в якому позивач з урахуванням уточнення позовних вимог просив:

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28", адреса: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32:

-у спосіб: у вигляді повного зупинення приміщень загального користування, технічні п та приміщення Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" адреса: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32.

-у порядок: шляхом відключення вищевказаних будівель Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки №171 від 22.10.2019 року з 1-22,22,23.

ІІ. Аргументи сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

21-22 жовтня 2019 р. відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №39 від 05.02.2019 "Про проведення позапланових перевірок" на підставі посвідчення на проведення перевірки №205 від 15.10.2019 р. посадовою особою позивача здійснено позапланову перевірку Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28", який фактично розташований за адресою: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32, під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт № 171 від 22.10.2019 р.

В Аті № 171 зафіксовані порушення відповідачем приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 р., зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 р. №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної техногенної безпеки.

В ході перевірки всього виявлено 24 порушення, однак порушення за номерами 1-22,22,23 зафіксовані в Акті №171 є такими, що вливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Будь-яких скарг під час проведення позапланового заходу, чи заперечень на Акт №171, який 22.10.2019 р. вручено виконуючому директору Возній І.В. не надходило.

Позивач вважає, що експлуатація Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" який розташований за адресою: місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32, з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров`ю людей.

05.12.2019 ухвалою Одеський окружний адміністративний суд прийняв позовну заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області до розгляду та відкрив провадження за правилами загального позовного провадження.

16.01.2020 р. ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, суд, продовжив підготовче провадження до 90 днів.

12.03.2020 ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, суд, закрив підготовче провадження по справі та продовжив розгляд справи по суті.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задовольнити з підстав викладених у позові.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог.

Представник відповідача зазначила, що відповідач не здійснює господарську діяльність та не є суб`єктом господарювання та не є підприємницьким товариством. Майно придбане ЖБК за рахунок внесків та платежів членів кооперативу є їхньою спільною власністю.

Таким чином, відповідач здійснює лише організаційно-розпорядчі функції та не надає комунальні послуги, господарською діяльністю не займається.

У власності ЖБК не має жодного нерухомого майна. Усі приміщення та комунікації будинку належать членам цього кооперативу на праві спільної сумісної власності.

Отже на думку представника відповідача , у позивача відсутні повноваження здійснювати перевірку відповідача, а отже позовні вимоги не належать до задоволення.

Заслухавши вступне слово представника позивача та представника відповідача, з`ясувавши обставини, на які він посилається як на підставу своїх вимог, та дослідивши письмові докази, якими вони обґрунтовуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення, свій висновок суд вмотивовує наступним чином.

ІІІ. Обставини, встановлені судом.

Так, суд встановив, що позивач 21-22 жовтня 2019 р. відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, наказу ГУ ДСНС України в Одеській області №39 від 05.02.2019 "Про проведення позапланових перевірок" на підставі посвідчення на проведення перевірки №205 від 15.10.2019 р. посадовою особою позивача здійснено позапланову перевірку Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28", який фактично розташований за адресою: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32, під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт № 171 від 22.10.2019 р. (а.с.13-22).

В Акті № 171 зафіксовані порушення відповідачем приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 р., зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 р. №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної техногенної безпеки.

В ході перевірки всього виявлено 24 порушення, однак порушення за номерами 1-22,22,23 зафіксовані в Акті №171 є такими, що вливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей, а саме:

-№1 ст.20 КЦЗУ, пункти 3,11 розділу ІІ ППБУ- не встановлений наказом (інструкцією) відповідний протипожежний режим, який включає: порядок утримання шляхів евакуації; порядок відключення від мережі електроживлення обладнання у разі пожежі; порядок організації експлуатації і обслуговування наявних засобів протипожежного захисту; порядок дій у разі виникнення пожежі порядок і способи оповіщення людей, виклику пожежно-рятувальних підрозділів, застосування засобів пожежогасіння; послідовність евакуації людей та матеріальних цінностей з урахуванням дотримання техніки безпеки;

-№2 ст.20 КЦЗУ, пункт 4 розділу ІІ ППБУ - розроблені не затвердженні керівником та не вивішені на видимих місцях інструкції про заходи пожежної безпеки із вказанням: вимог щодо утримання евакуаційних шляхів та виходів; порядку утримання приміщень; обов`язків та дій мешканців у разі виникнення пожежі;

-№3 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 8 розділу ІІ ППБУ - не обладнана будівля, приміщень, шляхи евакуації та прилегла територія знаками пожежної безпеки, які відповідають вимогам ДСТУ ISО 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISО 6309:1987, ІDТ) та ГОСТ 12.4.026-76 ;

-№4 ст.20 ч.1, ст.57 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 9 розділу ІІ пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункт 5.6 ДБН В.1.1-7:2016 - не представлені (не надані) відомості (дані) щодо показників пожежної небезпеки по частковому облицюванню поверхні зовнішніх стін будинку з використанням теплоізоляційних матеріалів у відповідності до вимог ДБН В.2.2-15:2005, ДБН В.2.6-31:2016 ДБН В.2.6-33:2018 та ДСТУ Б В.2.6-34:2008;

-№5 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 4 розділу І , пункти 1.1, 1.3 глави 1 розділу ІІІ ППБУ, пункт 15.3.1 ДБН Б.2.2.-12:2018 п.8.1 ДБН В.1.1-7:2016 - не організовано та допускається зменшення нормативної ширини внутрішньо-дворових проїздів шляхом влаштування паркування автомобілів біля житлового будинку, що ускладнює безперешкодний проїзд для пожежних автомобілів і доступу особового складу пожежно-рятувальних підрозділів з автодрабин і автопідйомників у будь-яку квартиру чи приміщення;

-№6 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 4 розділу І , пункти 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункти 4.10, 4.15 ДБН В.2.2.-15:2005, пункти 7.1.1, 7.1.4, 7.2.4 ДБН В.1.1-7:2016 - допускається засклення лоджій, які використовуються як зовнішні повітряні зони. Планувальні та конструктивні рішення незадимлювальної сходової клітки, яка призначена для евакуації людей та проведення робіт пожежно-рятувальними підрозділами, не забезпечені умови: своєчасної та безперешкодної евакуації людей у разі виникнення пожежі; захисту людей на шляхах евакуації від дії небезпечних чинників пожежі;

-№7 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 4 розділу І , пункти 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункт 7.2.11 ДБН В.1.1.-7:2016 не забезпечені всі двері незадимлювальної сходової клітки пристроями для самозачинення;

-№8 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт2.31 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункти 7.1.9, 7.1.10 ДБН В.1.1.-7-2016 - не обладнана будівля евакуаційним освітленням у відповідності до вимог ДБН В.2.5-23:2010, ДБН В.2.5-28:2018, ДБН В.2.5-56:2014, ПУЕ, ДСТУ 7313:2013, ДСТУ ISО 6309:2007, ГОСТ 12.4.026:2015 та ДНАОП 0.00-1.32-01;

-№9 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 1.16 глави 1 розділу ІV ППБУ - не оснащені електрощити, групові електрощитки в будинку схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки);

-№10 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 1.17 глави 1 розділу ІV ППБУ - допускається в приміщеннях будинку з`єднання електропроводів за допомогою скрутки;

-№11 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ, пункт 4.24 ДБН В.2.2.-15-2005 - не забезпечена робота ліфтів в режимі Пожежа ;

-№12 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ, пункт 4.24 ДБН В.2.2.-15-2005 - не обладнано будинок автоматичною пожежою сигналізацією у відповідності до вимог ДБН В.2.5-56:2014;

-№13 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 1.1, 1.4 глави 1 розділу V ППБУ, пункти 4.16, 4.17 ДБН В.2.2.-15-2005 - система протидимного захисту знаходиться в непрацездатному стані;

-№14 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 2.2 глави 2 розділу ІV ППБУ, пункт 4.26 ДБН В.2.2.-15:2005 - пожежні кран комплекти не укомплектовані в достатній кількості шафами, пожежними рукавами, стволами, важелем для полегшення вентиля, елементами з`єднання пожежного крана та кнопками від яких має надходити сигнал на запускання пожежних насосів, відкривання засувки на обвідній лінії водомірного вузла, на відкривання та поверхових клапанів димовидалення та на вмикання протидимних вентеляторів;

-№15 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 2.2 глави 2 розділу ІV ППБУ - пожежні кран - комплекти знаходяться в непрацездатному стані;

-№16 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункти 5.14, 5.15 ДБН В.2.2.-15:2005 - будівля не забезпечена пожежними насосами, які забезпечують тиск води в пожежних кранах на нижньому поверсі - 0,9 МПа;

-№17 ст.20, ст.55 КЦЗУ, підпункт 9 пункту 2.2 глави 2 розділу V ППБУ - не проводиться технічне обслуговування і перевірка на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування пожежних кран-комплектів не рідше одного разу на рік;

-№18 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 1.21 глави 1 розділу ІV ППБУ - не представлені відомості щодо захисту від потрапляння блискавки і вторинних її проявів згідно з вимогами ДСТУ Б В.25-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд ;

-№19 ст.20, ст.55, ст.69 КЦЗУ, пункт 4 розділу І, пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУ, пункт 4.17 ДБН В.2.2.-15:2005 - система підпору зовнішнього повітря у шахти ліфтів знаходиться в непрацездатному стані;

-№20 ст.20, ст.55 КЦЗУ, пункт 3,6,3.11 глави 3 розділу V ППБУ - не забезпечені приміщення будинку сертифікованими первинними засобами пожежогосіння відповідно до наказу МВС України від 15.01.2018 р. №25 Про затвердження Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників ;

-№21 ч.2 ст.20 КЦЗУ - не призначена особа з питань цивільного захисту за рахунок штатної чисельності;

-№22 п.8 ч.1 ст.20,40 КЦЗУ - не організовано проходження функціонального навчання відповідними категоріями осіб у встановленому законодавством порядку;

-№23 пункти 9,10, 11 ПКМУ №1200 пункт 1 глави 4 розділу V ПТБ - працюючий персонал не забезпечений засобами радіаційного та хімічного захисту згідно вимог.

22.10.2019 р позивач виніс припис №80 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки (а.с.23-25).

Вирішуючи питання щодо правомірності вимог позивача суд виходить з наступного.

ІV. Джерела права та висновки суду.

Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до ст. 1, ч. 5 ст. 4, ч. 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державним наглядом (контролем) є діяльність, зокрема, уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно з положеннями ст. 64, 66, 67 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

До повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, тощо, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до Указу Президента України №20/2013 від 16 січня 2013 року Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності. ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Згідно з ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, тощо.

Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.

Відповідно до ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухо пожежо небезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Порушення, виявлені під час проведення перевірки, є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Суд зазначає, що не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливає:

-на забезпечення безпеки експлуатації об`єкту, безпеки мешканців та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту;

-на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі;

-на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;

-на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації, тощо.

Суд робить висновок, що зазначені в акті перевірки порушення, а саме з 1-22,22 23 є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливість її ефективної ліквідації та рятуванню людей.

Так, не усунення виявлених перевіркою порушень можуть завдати негативних наслідків, пов`язаних з виникненням пожеж чи інших надзвичайних ситуацій, що можуть статися в численних приміщеннях , які він експлуатує та в яких одночасно перебуває велика кількість людей, а у випадку їх фактичного настання - неминучі заподіяння шкоди здоров`ю або життю людей.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Впродовж судового розгляду справи представник відповідача не надав доказів усунення виявлених під час перевірки та зафіксованих в акті перевірки порушень.

Враховуючи вищевикладене, суд робить висновок, що задоволення позовних вимог.

Згідно з ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки суд не залучав свідків та призначав проведення експертизи з відповідача судові витрати не стягуються.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 77,90, 139, 255,263, 293, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2. Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28", адреса: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32:

-у спосіб: у вигляді повного зупинення приміщень загального користування, технічні п та приміщення Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" адреса: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32.

-у порядок: шляхом відключення вищевказаних будівель Житлово - Будівельного кооперативу "Ленінський - 28" від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки №171 від 22.10.2019 року з 1-22,22,23.

3. Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

4. Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

5 . Позивач - Головне управління ДСНС України в Одеській області (код ЄДРПОУ 38643633, адреса: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6).

Відповідач - Житлово - Будівельний кооператив "Ленінський - 28", адреса: 6511, Одеська область, місто Одеса, Суворовський район, вулиця Генерала Бочарова, будинок 32, код ЄДРПОУ 20995924.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 23 березня 2020 року.

Суддя О.Я. Бойко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2020
Оприлюднено25.03.2020
Номер документу88379189
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/7214/19

Рішення від 23.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні