Рішення
від 11.03.2020 по справі 440/4734/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

11 березня 2020 року м. ПолтаваСправа №440/4734/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Кукоби О.О.,

за участю:

секретаря судового засідання - Пуленко М.І.

та представників сторін:

від позивача - Постоленко Ю.М.,

від відповідача: Єрмолаєва В.В., Козченко Н.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Короткий зміст позовних вимог.

Комунальне підприємство "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради звернулось до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, у якому позивач просив:

визнати протиправними дії пенсійного органу щодо включення до розрахунків фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, надісланих КП "Полтаваелектроавтотранс" ПМР, витрат з виплати і доставки пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування;

зобов`язати відповідача виключити з розрахунків фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, надісланих КП "Полтаваелектроавтотранс" ПМР, витрати з виплати і доставки пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 .

Позовні вимоги обґрунтовані посиланням на безпідставність визначення позивачу до відшкодування суми витрат на виплату і доставку пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування, оскільки пенсійним органом не враховано факт роботи пенсіонера на іншому підприємстві, що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

2. Позиція відповідача.

Відповідач позов не визнав, у наданому до суду відзиві просив відмовити у задоволенні позовних вимог з огляду на їх необґрунтованість та безпідставність /а.с. 53-56/. Свою позицію мотивував посиланням на те, що розрахунок пільгового стажу та суми фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій гр. ОСОБА_1 проведено у відповідності до вимог чинного законодавства.

3. Інші заяви учасників по суті справи.

9.01.20 судом одержано відповідь на відзив /а.с. 84-87/, у якій представник позивача вкотре звертала увагу на те, що гр. ОСОБА_1 з березня 2004 року по квітень 2017 року працював водієм міського пасажирського транспорту у 8 тролейбусному парку - філіалі Державного унітарного підприємства "Мосгортранс", що загалом становить 13 років 2 місяці та є достатнім для призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

4. Процесуальні дії у справі.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 9.12.19 відкрито провадження у даній справі, розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).

Ухвалою від 14.01.20 суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження, розгляд справи розпочато зі стадії відкриття провадження у справі.

У підготовчому засіданні 24.02.20 суд, протокольною ухвалою, закрив підготовче провадження та призначив справу до розгляду по суті.

У судовому засіданні 11.03.20 представник позивача позовні вимоги підтримала та просила їх задовольнити; представники відповідача проти позову заперечували, наполягали на відмові у задоволенні позовних вимог.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

КП "Полтаваелектроавтотранс" (код ЄДРПОУ 03328511) є юридичною особою, зареєстрованою виконавчим комітетом Полтавської міської ради 27.02.92.

У період з 12.03.90 по 25.02.04 у Полтавському тролейбусному управлінні, правонаступником якого є КП "ПЕАТ" ПМР, працював гр. ОСОБА_1 водієм тролейбуса, що підтверджено довідкою від 28.07.17 №138 /а.с. 69/.

Натомість, з 6.03.04 по 28.04.17 гр. ОСОБА_1 працював водієм міського пасажирського транспорту у 8 тролейбусному парку - філіалі Державного унітарного підприємства "Мосгортранс", що підтверджено довідкою від 23.08.18 №38-1467к-09 /а.с. 80-81/.

20.06.17 ОСОБА_1 звернувся до Полтавського ОУПФ із заявою про призначення пенсії за віком /а.с. 66-67/.

При обчисленні пільгового стажу, що дає право на призначення пенсії за віком зі зниженням пенсійного віку, пенсійним органом ураховано період роботи громадянина у Полтавському тролейбусному управлінні тривалістю 13 років 9 місяців 15 днів, а період роботи у 8 тролейбусному парку - філіалі Державного унітарного підприємства "Мосгортранс" зараховано до загального стажу /а.с. 59/.

На цій підставі, пенсійний орган з жовтня 2017 року надсилає позивачу розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування.

Не погодившись з такими діями відповідача, КП "ПЕАТ" ПМР звернулось до суду з цим позовом.

ДЖЕРЕЛА ПРАВА

Відповідно до пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України від 9.07.03 №1058-IV "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком N 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону.

Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частин другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку: підприємства та організації (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком N 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком.

Порядок відшкодування страхувальниками витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених на пільгових умовах, визначено Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою постановою Пенсійного фонду України від 19.12.03 №21-1 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.01.04 за №64/8663.

Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 вказаної Інструкції визначено, що платниками страхових внесків є страхувальники - роботодавці: підприємства, установи й організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування - фіксований податок, єдиний податок та фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру; колективні та орендні підприємства, сільськогосподарські кооперативи, у тому числі ті, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок).

Згідно з пунктом 6.1 Інструкції, для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України від 03 жовтня 2017 року N 2148-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування": особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та пунктів 2 - 8 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Пунктом 6.2 Інструкції №21-1 визначено, що витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах особам, які мають стаж, що дає право на призначення цих пенсій на декількох підприємствах, покриваються цими підприємствами пропорційно стажу роботи з урахуванням вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

При цьому стаж роботи на останньому підприємстві враховується у повному розмірі, а з попередніх місць роботи осіб він додається до стажу, необхідного для призначення пенсій на пільгових умовах.

У відповідності до приписів пункту 6.4 вищезазначеної Інструкції, розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Підприємства, згідно вимог пункту 6.7 Інструкції, щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

ОЦІНКА СУДОМ ОБСТАВИН СПРАВИ

Спірною у цій справі є правомірність нарахування позивачу до відшкодування витрат на виплату і доставку пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам суд виходить з того, що в силу наведених вище приписів пункту 6.2 Інструкції №21-1 пенсійний орган при визначенні суми фактичних витрат має у повному розмірі врахувати пільговий стаж особи за останнім місцем роботи і лише у разі його недостатності додати необхідну кількість стажу з попередніх місць роботи пенсіонера.

Матеріалами справи підтверджено, що у період з 12.03.90 по 25.02.04, що склав у цілому 13 років 9 місяців 15 днів, гр. ОСОБА_1 працював на підприємстві "Полтавське тролейбусне управління" та здійснював перевезення пасажирів міським електричним пасажирським транспортом, тобто виконував роботи, передбачені пунктом "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", про що свідчить довідка КП "ПЕАТ" ПМР про підтвердження наявного трудового стажу від 28.07.17 №138 /а.с. 69-70/.

Відповідно до пункту "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", положення якого застосовуються на підставі абзацу 2 пункту 16 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: водії міського пасажирського транспорту (автобусів, тролейбусів, трамваїв) і великовагових автомобілів, зайнятих у технологічному процесі важких і шкідливих виробництв, після досягнення 55 років і при стажі роботи для чоловіків - не менше 30 років, у тому числі на зазначеній роботі не менше 12 років 6 місяців.

Рішенням Полтавського ОУПФ від 9.08.17 (протокол №1228) гр. ОСОБА_1 з 12.05.17 призначено пенсію за віком на пільгових умовах у розмірі 1293,26 грн /а.с. 58/.

При цьому з розрахунку стажу слідує, що пенсійним органом враховано лише пільговий стаж особи як водія міського пасажирського транспорту у розмірі 13 років 9 місяців 15 днів у Полтавському тролейбусному управлінні /а.с. 59/. На цій підставі, у відомості про розподіл пільгового стажу пенсійним органом зазначено, що 100% витрат на виплату і доставку пільгової пенсії гр. ОСОБА_1 має відшкодовувати саме позивач /а.с. 60/.

Разом з цим, матеріалами справи підтверджено, що з 6.03.04 по 28.04.17 (загалом 13 років 2 місяці) гр. ОСОБА_1 працював водієм міського пасажирського транспорту у 8 тролейбусному парку - філіалі Державного унітарного підприємства "Мосгортранс" та вказаний стаж роботи зараховано відповідачем до трудового стажу громадянина /а.с. 80-81, 82/.

При цьому, у ході перевірки щодо правильності видачі довідок про заробітну плату гр. ОСОБА_1 на запит Полтавського ОУПФ Головним управлінням Пенсійного фонду Російської Федерації в м. Москва було надано підтвердження у формі акта перевірки Головного управління Пенсійного фонду Російської Федерації №80 по м. Москві та Московській області від 15.08.17, відповідно до якого розбіжностей за довідками від 8.06.17 №38-06/22, №38-06/21 не виявлено /а.с. 77-79/. На момент перевірки ОСОБА_1 є громадянином України та мав статус тимчасово перебуваючого на території Російської Федерації. До 1.01.10 громадяни України, які мали статус тимчасово перебуваючих іноземних громадян на території Російської Федерації у відповідності до пенсійного законодавства Російської Федерації не були застрахованими особами в системі обов`язкового пенсійного страхування. Таким чином, страхові внески на обов`язкове пенсійне страхування з виплат ОСОБА_1 не нараховувалися. Згідно з п. 1 ст. 7 Федерального Закону №167-ФЗ з 1.01.12 підлягають пенсійному страхуванню іноземні громадяни та особи без громадянства, які тимчасово перебувають в Росії, які уклали трудові договори строком не менше шести місяців.

Отже, Державне унітарне підприємство "Мосгортранс" є останнім підприємством у трудовій діяльності ОСОБА_1 .

Проте на неодноразову вимогу суду про надання пояснень разом з їх документальним підтвердженням щодо підстав неврахування стажу роботи позивача на даному підприємстві до пільгового стажу відповідач жодним чином ці обставини не пояснив. Присутні у судовому засіданні 11.03.20 представники відповідача виключно посилались на підтвердження правомірності дій пенсійного органу наданими до матеріалів справи письмовими доказами, однак такі докази не містять відомостей про підстави неврахування стажу роботи позивача у Державному унітарному підприємстві "Мосгортранс" для призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Суд враховує, що згідно з частиною другою статті 6 Угоди про гарантії громадян держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у галузі пенсійного забезпечення від 13.03.92 для встановлення права на пенсію, в тому числі пенсію на пільгових умовах і за вислугу років, громадянам держав - учасниць Угоди враховується трудовий стаж, набутий на території будь-якої з цих держав, а також на території колишнього СРСР за час до набуття чинності цією Угодою.

Статтею 8 Угоди передбачено, що органи, що здійснюють пенсійне забезпечення в державах - учасницях Угоди, співпрацюють між собою у порядку, який визначається угодою між їхнім центральними органами.

Необхідні для пенсійного забезпечення документи, видані у належному порядку на території держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав і держав, що входили до складу СРСР або до 1 грудня 1991 року, приймаються на території держав - учасниць Співдружності без легалізації (стаття 11 Угоди).

Згідно з пунктом 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Таким чином, зважаючи на те, що періоди роботи гр. ОСОБА_1 водієм пасажирського міського транспорту у 8 тролейбусному парку Державного унітарного підприємства "Мосгортранс" підтверджено актом перевірки Головного управління Пенсійного фонду Російської Федерації № 8 по м. Москві та Московській області від 21.08.17 №80, позивач повинен був врахувати вказаний пільговий стаж при визначенні частки підприємств по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пільгової пенсії ОСОБА_1 .

Зважаючи на те, що Державне унітарне підприємство "Мосгортранс" є останнім підприємством у трудовій діяльності ОСОБА_1 , то в силу вимог пункту 6.2 Інструкції №21-1 пільговий стаж роботи на вказаному підприємстві підлягав врахуванню у повному розмірі, а стаж на КП "ПЕАТ" ПМР міг бути доданий до стажу, необхідного для призначення пенсії на пільгових умовах (згідно прикладу, наведеного у пункті 6.2. Інструкції), лише у разі недостатності стажу роботи на останньому підприємстві.

Аналогічні висновки викладені також у рішеннях Полтавського окружного адміністративного суду від 12.02.18 у справі №816/2233/17 та від 14.06.19 у справі №440/1299/19 /а.с. 97-106/, що набрали законної сили та враховуються судом під час розгляду цієї справи на підставі приписів частини четвертої статті 78 КАС України, відповідно до якої обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Натомість відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Однак, відповідачем у ході розгляду справи не доведено належними та допустимими доказами правомірність розрахунку пільгового стажу гр. ОСОБА_2 , на підставі якого пенсійний орган дійшов висновку про необхідність відшкодування КП "ПЕАТ" ПМР 100% витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пільгової пенсії зазначеному громадянину.

Натомість зібрані у справі письмові докази у їх сукупності є підставою для висновку про необґрунтованість визначення таких витрат до відшкодування саме позивачу з огляду на період роботи гр. ОСОБА_2 у Державному унітарному підприємстві "Мосгортранс" з з 6.03.04 по 28.04.17 (загалом 13 років 2 місяці), що дає право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пункту "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення".

Зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про задоволення позову КП "ПЕАТ" ПМР повністю.

РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Відповідно до частини першої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Позивач при зверненні до суду сплатив судовий збір у розмірі 1921,00 грн, що підтверджено платіжним дорученням від 2.12.19 №6038 /а.с. 3/. Дану суму судового збору зараховано до спеціального фонду Державного бюджету, що підтверджено випискою /а.с. 4/.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на задоволення позовних вимог юридичної особи, понесені позивачем судові витрати належить компенсувати шляхом стягнення за рахунок бюджетних асигнувань відповідача у справі, який є суб`єктом владних повноважень.

Керуючись статтями 2, 3, 6-10, 72-77, 90, 241-246, 257-262, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, Полтавський окружний адміністративний суд

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо включення з жовтня 2017 року до розрахунків фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, надісланих Комунальному підприємству "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради, витрат з виплати і доставки пільгової пенсії ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області виключити з розрахунків фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, надісланих Комунальному підприємству "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради, витрати з виплати і доставки пільгової пенсії ОСОБА_1 у розмірі 100% відшкодування.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області на користь Комунального підприємства "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради судові витрати у розмірі 1921,00 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Стягувач: Комунальне підприємство "Полтаваелектроавтотранс" Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 03328511; вул. Ст. Халтуріна, 10, м. Полтава, Полтавська область, 36014).

Боржник: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (код ЄДРПОУ 13967927; вул. Соборності, 66, м. Полтава, Полтавська область).

Рішення набирає законної сили відповідно до положень статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду у порядку та строки, визначені статтями 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено 23 березня 2020 року.

Суддя О.О. Кукоба

Дата ухвалення рішення11.03.2020
Оприлюднено24.03.2020

Судовий реєстр по справі —440/4734/19

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Рішення від 11.03.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Рішення від 11.03.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні