Рішення
від 23.03.2020 по справі 380/1194/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/1194/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 березня 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої судді Потабенко В.А.,

За участю секретаря судового засідання Приймака С.І.,

представника позивача - Герасимчука Ю.Ю., згідно довіреності,

представника відповідача - не прибув, -

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» про зупинення роботи будівлі, -

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (надалі - ГУ ДСНС України у Львівській області, позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» (далі - КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» , відповідач) з вимогою зупинити роботу будівлі комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» за адресою: 79010, м. Львів, вул. Личаківська, 35, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Ухвалою від 11.02.2020 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.

При обґрунтуванні позовних вимог позивач зазначає, що в ході проведення позапланового заходу на об`єкті відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів. Зазначив, що значна кількість з виявлених порушень пропонувалася відповідачу до виконання попереднім приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 52 від 13.03.2019, однак станом на 14.01.2020 такі не були усунуті. Наголосив, що порушення законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, що були виявлені у всій будівлі відповідача, створює загрозу для життя і здоров`я працівників та інших людей, що можуть там перебувати.

Крім того, щодо вказаних порушень було складено протоколи про адміністративні правопорушення та винесена постанова про накладення адміністративного стягнення.

Враховуючи вказане, а також те, що при роботі закладу не вперше виявлені грубі та численні недотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, на думку позивача наявні підстави для зупинення роботи вказаної будівлі.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити.

Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву (вх. №12019). У відзиві зазначалося про те, що КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» усунув усі порушення. На підтвердження вказаного долучив до відзиву відповідні докази (договори про виконання робіт, про проведення навчання з питань пожежної безпеки, про надання послуг, тощо). Враховуючи наведене, просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Представник відповідача в судове засідання не прибув. 20.03.2020 подав клопотання (вх. №15434) про відкладення судового засідання з метою запобігання виникненню та поширенню гострих респіраторних захворювань та коронавірусу COVID - 19, беручи до уваги постанову Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID - 19» від 11.03.2020.

Суд, враховуючи присутність представника позивача, наявність достатньої кількості доказів у справі, а також скорочені строки розгляду вказаної справи, дійшов висновку відмовити у задоволенні клопотання відповідача та проводити розгляд справи у відсутності його представника.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи на підтвердження й спростування заявлених вимог в їх сукупності, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив таке.

КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» знаходиться за адресою: 79010, м.Львів, вул. Личаківська, 35, код ЄДРПОУ 23887425.

Відповідно до наказу ГУ ДСНС України у Львівській області № 337 від 11.12.2019 «Про проведення позапланової перевірки» відповідача включено до переліку підприємств, щодо яких заплановано проведення позапланових перевірок додержання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організацій з масовим перебуванням людей відповідно до графіку (а. с.24).

11.12.2019 начальником Личаківського РВ м. Львова ГУ ДСНС України у Львівській області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» , розташованого за адресою: 79010, м. Львів, вул. Личаківська, 35 (а. с.26).

У період з 09.01.2020 по 14.01.2020 проведено позапланову перевірку щодо дотримання суб`єктом господарювання КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки за адресою: 79010, м. Львів, вул. Личаківська, 35. Перевірка проводилася у присутності директора КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 ).

За результатами перевірки складено акт від 14.01.2020 № 10 (а.с. 9-14).

Згідно вказаного акта перевірки, позаплановою перевіркою встановлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів, а саме:

1) шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

2) існуючі пожежні щити на території не укомплектовані засобами пожежогасіння, до комплекту яких повинні входити: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., протипожежне покривало - 1 шт., багор або лом та гак - 2 шт., лопати - 2 шт., сокири - 2 шт.;

3) з`єднання, відгалуження та окінцювання всіх жил проводів та кабелів не виконано за допомогою зварювання, паяння, опресування або затискачів;

4) дерев`янні елементи горищних покриттів (крокви, лати) та сценічні коробки не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

5) дозволяється експлуатація глухих грат на вікнах приміщень, де перебувають люди;

6) сигнал від контрольно - приймального приладу системи автоматичної пожежної сигналізації не виведений на пульт централізованого спостереження;

7) електрообладнання у підвальному приміщенні та на коридорі другого поверху допускається встановлювати на горючі основи (конструкції);

8) посадові особи та працівники не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» ;

9) на другому поверсі демонтувати горюче оздоблення шляхів евакуації;

10) не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного (процедура виявлення на об`єкті джерел та чинників небезпеки, на підставі яких об`єкт визнається потенційно - небезпечним);

11) захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконано;

12) дозволяється захаращення підвальних приміщень та горища горючими матеріалами;

13) не проведено навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки;

14) не укладено угоду на технічне обслуговування існуючих систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації) для підтримання їх експлуатаційної придатності відповідно до вимог ДСТУ Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення» ;

15) на шляхах евакуації допускається застосування будівельних матеріалів для облицювання покриттів підлоги (сходів) з вищими показниками пожежної небезпеки згідно з нормативною вимогою;

16) дозволяється розміщення людей у приміщенні актового залу, а також на третьому поверсі не забезпечених двома евакуаційними виходами;

17) допуск до роботи працівників здійснюється без проходження ними навчань, інструктажів і перевірки знань з питань цивільного захисту, зокрема, з техногенної безпеки (не надано підтверджуючих документів).

14.01.2020 посадовими особами ГУ ДСНС України у Львівській області щодо директора КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» було складено протоколи про адміністративне правопорушення відповідно до ст.188-8 КУпАП серія ЛВ №013522, про адміністративне правопорушення відповідно до ст.175 КУпАП серія ЛВ №013521.

14.01.2020 винесено постанову №013522 про накладення на директора КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу за невиконання п.п. 1-6, 8-10, 12, 17, 19 припису № 52 від 13.03.2019 (за порушення ст. 175 КУпАП).

16.01.2020 посадовими особами ГУ ДСНС України у Львівській області щодо директора КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» було складено протоколи про адміністративне правопорушення відповідно до ч. 1 ст.188-16 КУпАП серія ЛВ №012740.

Як вбачається з вказаних протоколів, директор КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» ОСОБА_1 з такими ознайомлена. Алалогічно і з постановою від 14.01.2020.

Судом встановлено, що з метою перевірки усунення порушень у приміщенні КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» за заявою відповідача у період з 19.03.2020 по 20.03.2020 проведено позапланову перевірку щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

За результатами перевірки складно акт від 20.03.2020 №104.

Згідно вказаного акта в будівлі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» наявні порушення, зокрема:

- шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) та сценічні коробки не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- сигнал від контрольно - приймального приладу системи автоматичної пожежної сигналізації не виведений на пульт централізованого спостереження;

- на шляхах евакуації допускається застосування будівельних матеріалів для облицювання покриттів підлоги (сходів) з вищими показниками пожежної небезпеки згідно з нормативною вимогою.

Оскільки в роботі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» не повністю усунені встановлені порушення та ці порушення виявлені уже не вперше, мають триваючий характер, позивач звернувся до суду з позов про зупинення роботи будівлі до повного усунення виявлених порушень.

При вирішенні спору, суд застосовує наступні норми права.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052 (далі - Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Пунктом 7 Положення передбачено, що ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до п. 8 Положення, ДСНС під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами, організаціями.

Пунктом 9 Положення передбачено, що в межах повноважень, передбачених законом, на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів МВС видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.

Згідно з п.п. 48 п. 4 Положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 №877-V.

Відповідно до ст.1 цього Закону, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України (далі - КЦЗ України).

Згідно з п.п. 12 ч. 1 ст. 67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до ч. 1 ст. 68 КЦЗ України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з ч. 2 ст. 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст. 70 КЦЗ України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Аналізуючи усе вищенаведене, суд зазначає наступне.

Наявність порушень у КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, Кодексу цивільного захисту України, які створюють загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатимуть її гасінню і евакуації людей в будівлі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 35, підтверджуються актами перевірки від14.01.2020 № 10 та від 20.03.2020 №104, приписом від 13.03.2019 № 52.

За наслідком розгляду справи суд встановив, що без усунення порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, продовження роботи будівлі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» становить загрозу для життя і здоров`я дітей, працівників та інших людей, що можуть там перебувати.

Суд враховує, що відповідач частково усунув порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, викладені в акті перевірки від 14.01.2020 №10.

Водночас, станом на дату винесення рішення у вказаній справі частина порушень залишилася не усуненою, що підтверджується актом перевірки від 20.03.2020 №104, яка проводилася із ініціативи відповідача.

Відповідно до ст. 3 Конституції України та ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визначаються найвищими цінностями та визначають зміст та спрямованість держави.

З огляду на встановлені фактичні обставини справи, суд погоджується з висновками ГУ ДСНС у Львівській області, що експлуатація будівлі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 35, до повного усунення перелічених в акті перевірки від 20.03.2020 №104 порушень безпосередньо зумовлює ризик виникнення надзвичайної ситуації (пожежі), а невиконання вимог ГУ ДСНС у Львівській області щодо усунення таких порушень, відповідно, зумовлює загрозу життю та здоров`ю людей.

Підсумовуючи наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ГУ ДСНС у Львівській області є обґрунтованими та підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до ч.2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки, під час розгляду даної справи, свідки судом не залучались та судові експертизи не призначались, суд вважає за необхідне зазначити, що судові витрати понесені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 19-20, 22, 25-26, 73-77, 139, 244- 246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Зупинити роботу будівлі комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа Марії Покрови І - ІІІ ступенів» (місцезнаходження: 79010, м. Львів, вул. Личаківська, 35, код ЄДРПОУ 23887425) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Судові витрати зі сторін стягненню не підлягають.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 27.03.2020

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2020
Оприлюднено30.03.2020
Номер документу88455193
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/1194/20

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Рішення від 23.03.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 11.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні