Рішення
від 27.03.2020 по справі 420/7790/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/7790/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 березня 2020 року Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження справу за позовом Виконавчого комітету Чорноморської міської ради до громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» , треті особи - Чорноморське відділення поліції Овідіопольського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області, відділ прикордонної служби «Чорноморськ» Одеського прикордонного загону Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України про припинення діяльності, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» (код ЄДРПОУ 36978649, місцезнаходження: м. Чорноморськ, вул. Данченка, буд. 145, кв. 121) шляхом примусового розпуску.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» фактично не здійснює статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, органами місцевого самоврядування, в силу положень ст.8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону, а тому громадське формування підлягає припиненню шляхом примусового розпуску.

Представником громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача вказує, що головним напрямком роботи громадського формування є історична підводна археологія, охорона об`єктів культурної спадщини. Починаючи з 2010 року поруч із науковими співробітниками проводились рейди контролю об`єктів від чорних археологів, збереження історичних обкатів від знищення. Громадське формування впродовж усього часу існування пройшло більш 5500 тис. км. по Чорному морю в пошуках та визначеннях об`єктів, які опинились під водою, примало участь у конгресах України, було представником інтересів від українського суспільства в зарубіжних країнах, проводило презентацію міста Чорноморська. Учасниками організації встановлений при в`їзді в місто якір, який піднято з глибин Чорного моря, створено підводний музей. Завдяки пошуковим роботам учасників громадського формування були виявлені вибухонебезпечні об`єкти під водою, надавалась допомога за контролем радіостанції прикордонним постам по виявленню плавзасобів, які не відповідають прикордонному контролю на запит, учасники брали участь в затриманні браконьєрів за незаконний вилов риби. Таким чином, заявлені вимоги є безпідставними та позов задоволенню не підлягає.

Ухвалою суду від 27 січня 2020 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) та повідомлено сторін, що розгляд справи по суті розпочнеться через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі та буде розглянута у строк не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 25.03.2010 року проведено державну реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» , дата запису 19.04.2010 року за № 1 554 120 0000 002500.

25 березня 2010 року виконавчим комітетом Іллічівської міської ради прийнято рішення № 249, яким зареєстровано статут громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» (а.с. 14).

04 лютого 2019 року до Чорноморської міської ради надійшов лист Відділу прикордонної служби «Чорноморськ» Одеського прикордонного загону Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України від 31.01.2019 року № 44/391, яким повідомлено, що на території Чорноморської міської ради створені та діють громадські формування, які не виконують покладені на них функції та фактично самоусунулись від виконання обов`язків, що є порушенням Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону , зокрема, «Прикордонник» , та висловлено прохання розглянути питання щодо припинення дії або внесення змін до статутних положень громадських формувань згідно ст. 6 та 8 Закону (а.с. 35).

27 березня 2019 року постійною комісією з питань депутатської діяльності, законності, правопорядку та соціального захисту громадян VII скликання Чорноморської міської ради прийнято рішення рекомендувати начальнику управління державної реєстрації прав та правового забезпечення ОСОБА_1 розпочати у судовому порядку відповідно до закону процедуру припинення (заборони) діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону «Залізничник» , «Фарватер» , «Прикордонник» , «Центуріон» , «ДНД ІМТП» , «Правопорядок» , «Сокіл» ; або внести зміни в їхні статути (а.с. 34).

10 липня 2019 року до Чорноморської міської ради надійшов лист Управління взаємодії з Національною поліцією Міністерства внутрішніх справ України від 02.07.2019 року № 38/2778, яким повідомлено, що, зокрема, громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» створено до 26 листопада 2015 року, тобто до змін у Законі в частині набуття таким формуванням статусу юридичної особи та необхідності проведення державної реєстрації в порядку визначеному Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та свої обов`язки не виконує (а.с. 12-13).

11 липня 2019 року до Чорноморської міської ради надійшов лист Чорноморського відділення поліції Овідіопольського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області від 09.07.219 року № 48/1-5877, яким повідомлено, що, зокрема, громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» не здійснює свою статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, Державної прикордонної служби, органами місцевого самоврядування, а тому в силу положень Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону підлягає припиненню шляхом розпуску (а.с. 9-11).

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об`єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин (далі - громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону). Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань тощо.

Згідно ст. 3 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань. Координацію діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюють відповідно місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування. Повсякденна (оперативна) діяльність таких формувань організовується, спрямовується і контролюється відповідними органами Національної поліції, підрозділами Державної прикордонної служби України. Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку. Використання громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону України для виконання завдань, не передбачених цим Законом, забороняється.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону діє на основі положення (статуту) про нього. Положення (статут) громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону повинно містити: 1) назву, мету, завдання громадського формування та його юридичну адресу; 2) відомості про структуру формування і територію, в межах якої воно провадитиме свою діяльність; 3) визначення порядку створення та діяльності керівних і виконавчих органів (штабів, координаційних рад, правлінь), їх повноважень; 4) умови і порядок прийняття громадян до громадського формування і вибуття з нього; 5) статутні права та обов`язки членів громадського формування; 6) джерела надходження, порядок використання коштів та іншого майна громадського формування; 7) порядок відшкодування витрат на використання приватного автомототранспорту або у разі завдання збитків майну члена громадського формування під час виконання ним своїх обов`язків; 8) порядок внесення змін і доповнень до положення (статуту); 9) порядок припинення діяльності громадського формування і вирішення питань, пов`язаних з його ліквідацією. У положенні (статуті) можуть бути передбачені інші норми, які стосуються особливостей створення і діяльності громадського формування. Положення (статут) узгоджується з керівництвом відповідного територіального органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби України, а також виконавчого органу ради, на території якої діятиме це громадське формування.

Згідно ст. 8 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна; 3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Згідно ст. 10 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» для виконання завдань, визначених у цьому Законі, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону та їх члени мають право: 1) брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; 2) вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів; 3) представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах та підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах; 4) взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на: ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних правопорушень і злочинів; надання допомоги у боротьбі із злочинами у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та у сфері благоустрою території міст, інших населених пунктів; охорону природи і пам`яток історії та культури; забезпечення безпеки дорожнього руху; 5) вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності пропозиції щодо запобігання адміністративним правопорушенням і злочинам, виникненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню; 6) підтримувати зв`язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи.

Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом: 1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування; 2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб; 3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

Згідно ст. 25 Закону України Про громадські об`єднання припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання. Припинення діяльності громадського об`єднання відбувається в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Як вбачається з матеріалів справи, що рішенням виконавчого комітету Іллічівської міської ради № 249 від 25.03.2010 року зареєстровано статут громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» (а.с. 14).

Згідно положень вказаного Статуту громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» створюється на добровільних засадах з сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.

Основними завданнями формування є:

1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;

2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;

3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. (а.с. 25-30).

В той же час, рішенням загальних зборів громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» № 4 від 19.12.2016 року затверджено нову редакцію Статуту (а.с. 97-106).

При цьому, Статут громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» погоджено начальником відділу прикордонної служби «Чорноморськ» , про що свідчить його підпис та печатка відділу на статуті (а.с. 97).

Згідно п. 2.3 Статуту громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» для виконання завдань формування та його члени мають право, зокрема, взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах спрямованих на проведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних правопорушень і злочинів, надання допомоги у боротьбі із злочинами у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та упорядкування території міст, інших населених пунктів; охорони природи і пам`яток історії і культури; забезпечення безпеки дорожнього руху; підтримувати зв`язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи.

Як вбачається з матеріалів справи, громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» здійснює діяльність у сфері охорони природи і пам`яток історії і культури, зокрема, протягом періоду діяльності проводить підводні пошукові роботи у акваторії Чорного моря, археологічні розвідки, розкопки, а також дослідження решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, зокрема у взаємодії з Одеським прикордонним загоном Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України, Управлінням охорони об`єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації. Крім того, керівник громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» неодноразово був нагороджений грамотами, в тому числі, міського голови Іллічівської міської ради (а.с. 63-96).

Таким чином, доводи представника позивача щодо того, що громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» фактично не здійснює статутну діяльність є необґрунтованими.

В той же час, відповідно до ст. 15 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування спільно з органами Національної поліції, підрозділами Державної прикордонної служби України організовують діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону шляхом залучення їх членів до проведення патрулювання та інших спільних заходів, проведення інструктажів та оперативного надання відповідної інформації, крім таємної, залучення їх членів до правового навчання та ознайомлення з формами та методами боротьби з правопорушеннями.

Згідно ст. 16 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України здійснюють координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховують повідомлення і звіти керівників зазначених формувань. Для реалізації цілей і завдань цих громадських формувань місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування мають право вводити за рахунок коштів місцевого бюджету посади інструктора з питань роботи з цими формуваннями, начальника загону народної дружини підприємства, установи, організації. Керівництво діяльністю громадських формувань здійснюють штаби, координаційні ради та правління, які формуються на виборній основі.

Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом. Органи, що проводять реєстрацію зазначених громадських формувань, здійснюють контроль за дотриманням ними вимог положення (статуту). Представники цих органів мають право спостерігати за проведенням громадськими формуваннями заходів, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення. Контроль за джерелами і розмірами надходжень коштів до цих громадських формувань здійснюється відповідно до закону. У разі порушення фінансової дисципліни з боку громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону воно несе відповідальність згідно з законом.

Разом з тим, доказів ухилення громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» від здійснення своєї статутної діяльності за умови належної організації та спрямування такої діяльності, позивачем суду не надано.

За таких підстав, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що Виконавчим комітетом Чорноморської міської ради не доведено наявність підстав для припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» (код ЄДРПОУ 36978649, місцезнаходження: м. Чорноморськ, вул. Данченка, буд. 145, кв. 121) шляхом примусового розпуску.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

На підставі вищевикладеного, розглянувши справу в межах позовних вимог, з урахуванням встановлених обставин, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити в задоволенні адміністративного позову Виконавчого комітету Чорноморської міської ради (код ЄДРПОУ 04057043, адреса місцезнаходження: 68003, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру, 33) до громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону «Прикордонник» (код ЄДРПОУ 36978649, адреса місцезнаходження: 68001, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Данченка, 15, кв. 121), треті особи - Чорноморське відділення поліції Овідіопольського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області (адреса місцезнаходження: 68001, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 15), відділ прикордонної служби «Чорноморськ» Одеського прикордонного загону Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України (68093, Одеська область, м. Чорноморськ, с. Малодолинське, ІСРЗ, вул. Паромна, 6) про припинення діяльності, - в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Суддя О.А. Левчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.03.2020
Оприлюднено30.03.2020
Номер документу88456760
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/7790/19

Рішення від 27.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 26.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні