Рішення
від 12.03.2020 по справі 460/358/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

12 березня 2020 року м. Рівне №460/358/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Головатчик А.А. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: ОСОБА_1 , представник - Висоцький Ю.В., відповідача: представники - Дудар Н.О., Подоляк О.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доДепартаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язати вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

23.01.2020 ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації про визнання протиправними дій щодо визначення облікового номеру черги на обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями за номером 228 та про зобов`язання змінити номер облікової черги на обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями, відповідно до дати подання заяви про заміну автомобіля, а саме з 26.03.2002.

Ухвалою суду від 27.01.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі №460/358/20, розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 25.02.2020.

Ухвалою суду від 25.02.2020 підготовче засідання закрито і призначено розгляд справи по суті на 12.03.2020.

В судовому засіданні 12.03.2020 було проголошено вступну та резолютивну частину ухваленого рішення.

Згідно змісту позовної заяви, пояснень позивача та його представника в судовому засіданні, рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 у справі №817/1772/18 встановлено, що згідно довідки №825 до акта огляду МСЕК по визначенню медичних показань для забезпечення транспортним засобом з ручним керуванням від 11.12.1992, ОСОБА_1 було визначено показання: придатний до керування автомобілем ОСОБА_2 , який не випускають з 1994 року, а тому проходження повторного медичного огляду в обласній МСЕК є обов`язковим для позивача. Відповідно до цього, позивачем 13.08.2019 було пройдено огляд в обласній МСЕК щодо визначення медичних показань для забезпечення інваліда автомобілем з ручним керуванням та коляскою з електроприводом, що підтверджується відповідною довідкою. Листом №902-Б-386 від 29.11.2019 відповідач повідомив, що 11.07.2019 Департаментом повторно взято позивача на транспортний облік, як особу, яка має право на позачергове забезпечення автомобілем (особа з інвалідністю II групи внаслідок війни) з передачею права керування автомобілем і визначено обліковий номер його черги - 228. Визначення такого облікового номеру черги сторона позивача вважає неправомірним, покликаючись на абзац 6 пункту 36 Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України№999 від 19.07.2006, яким визначено, що у разі заміни автомобіля, отриманого через структурний підрозділ з питань соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду, особа з інвалідністю береться на облік з дати подачі заяви, але не раніше закінчення десятирічного строку експлуатації автомобіля. Так, заяву про заміну автомобіля позивачем було подано 26.03.2002. А відповідно до абзацу 5 пункту 33 Порядку, у разі непроходження особою з інвалідністю повторного огляду у шестимісячний строк з дня закінчення строку дії відповідних довідок з поважних причин, підтверджених документально, строк може бути продовжений на відповідний період. Сторона позивача стверджує, що періоди, протягом якого ОСОБА_1 здійснював судовий та досудовий захисти належить до поважних причин непроходження повторного переогляду. Крім того, наголошує, що з моменту настання дати наступного переогляду (а саме через 7 років), зазначеній у виписці № 825 із акту огляду на ВТЕК щодо визначення медичних показань для забезпечення транспортним засобом з ручним керуванням від 11.12.1992 і до 2015 року відповідач не вчиняв жодних дій, які свідчили б про необхідність проходження позивачем повторного переогляду. Відповідно, у позивача були об`єктивні причини вважати що у зв`язку із встановленням групи інвалідності довічно, відсутня необхідність проходити повторний переогляд щодо визначення медичних показань для забезпечення інваліда автомобілем. За наведеного сторона позивача просила зобов`язати відповідача змінити номер облікової черги ОСОБА_1 на обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями, а саме, виходячи з дати подання ним заяви про заміну автомобіля - 26.03.2002.

Згідно відзиву на позовну заяву, а також пояснень представників відповідача, Департамент соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації позов не визнає. В обґрунтування заперечень зазначає, що згідно із пунктом 14 Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №999 від 19.07.2006, якщо раніше особі з інвалідністю були встановлені медичні показання для забезпечення автомобілем відповідної модифікації або мотоколяскою, які на даний час не виготовляються вітчизняними виробниками, особа з інвалідністю підлягає повторному медичному огляду в облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) для підтвердження наявності медичних показань для забезпечення автомобілем іншої модифікації з тих, якими структурні підрозділи з питань соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду забезпечують осіб з інвалідністю. Якщо інвалід протягом шести місяців з дня повідомлення про необхідність здійснення повторного огляду для підтвердження наявності медичних показань не проходить такий огляд в облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) без поважних причин, він знімається з обліку. Оскільки у висновку облМСЕК №825 від 11.12.1992 ОСОБА_1 визначено медичні показання для забезпечення автомобілем ІНФОРМАЦІЯ_1 із щорічним переоглядом (придатність до керування) і в розділі Переосвидетельствование зазначено через 7 років , та марку автомобіля ОСОБА_2 не випускають з 1994 року, 03.11.2015 Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради, ОСОБА_1 було повідомлено про необхідність підтвердження медичних показань протягом 6 місяців з дня повідомлення та 20.11.2015 року видано відповідне направлення на ЛКК поліклініки за місцем проживання. Так як, ОСОБА_1 не підтвердив медичних показань, у березні 2017 року його було знято з транспортного обліку відповідно до чинного законодавства. Сторона відповідача наголосила на тому, що ОСОБА_1 звертався до Рівненського окружного адміністративного суду в тому числі з вимогами про визнання протиправними дій Управління праці та соціального захисту населення Виконавчого комітету Рівненської міської ради щодо зобов`язання повторно проходити медичний огляд на підтвердження наявності медичних показань для забезпечення транспортним засобом, а також про визнання протиправними дій Департаменту щодо зняття його з транспортного обліку та зобов`язання поставити на транспортний облік як інваліда II групи та поновити у позачерговій черзі на зміну транспортного засобу на відповідне місце. Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 у справі №817/1772/18, яке набрало законної сили, в задоволенні цих позовних вимог відмовлено. Надалі, ОСОБА_1 , 13.06.2019 підтвердив медичні показання для забезпечення автомобілем ЗАЗ Базова , з правом передачі керування члену сім`ї, оскільки відповідно до пунктів 24, 25, 26 Переліку захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, затвердженого наказом МОЗ України №299 від 24.12.1999, зареєстрованого в Мін`юсті 20.01.2000 за №31/4252, є непридатним до керування.11.07.2019 ОСОБА_1 подав заяву та відповідні документи до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради для забезпечення автомобілем із правом передачі керування члену сім`ї. Відповідно до пункту 36 Порядку, взяття на облік особи з інвалідністю (крім особи з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва) здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення, у розрізі наявних черг осіб з інвалідністю (відповідно до пунктів 25-28 цього Порядку) з дати огляду облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК), яка видала особі з інвалідністю висновок про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем у разі, коли такий висновок видано не раніше ніж дата реєстрації заяви. Саме тому, ОСОБА_1 перебуває на транспортному обліку в Департаменті для забезпечення автомобілем із звичайним керуванням в порядку позачергової черги з правом передачі керування члену сім`ї з 11.07.2019. Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №121 від 16.02.2011 Про затвердження Положення про Централізований банк даних з проблем інвалідності (далі-ЦБІ) внесено загальні дані ОСОБА_1 та реквізити відповідних документів що підтверджують право на отримання автомобіля, і обліковий номер черги в ЦБІ присвоюється автоматично відповідно до дат поданої заяви чи висновків облМСЕК. За сукупністю наведеного, сторона відповідача доводила, що позивач перебуває на транспортному обліку в Департаменті у повній відповідності до вимог чинного законодавства і просила відмовити у задоволенні позовних вимог.

Відповідно до частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 у справі №817/1772/18 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради, яке набрало законної сили 17.12.2018 (а.с.18-24) встановлено наступні обставини, що звільнені від доказування.

ОСОБА_1 , 1946 року народження, є особою з інвалідністю 2 групи - довічно, що підтверджено довідкою Рівненської фтізіо-пульманологічної МСЕК Сер. МЕС №161776, яка видана 01.11.1994. Згідно з довідкою №825 від 11.12.1992 ОСОБА_1 придатний до керування автомобілем Запорожець з щорічним переоглядом та повинен пройти переогляд через 7 років. Відповідно до медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом серія НОМЕР_1 виданої КЗ "Центр ПМСД "Центральний" ОСОБА_1 придатний для керування транспортним засобом. Листом №08-13411 від 03.11.2015 Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляло ОСОБА_1 , що у зв`язку з закінченням терміну дії висновку обласної МСЕК та для подальшого перебування на обліку для забезпечення пільговим автомобілем необхідно пройти переогляд для підтвердження наявності медичних показань та надіслано направлення №129 від 30.10.2015 для повторного проходження обл.МСЕК щодо наявності медичних показників для забезпечення автотранспортом. Листом №08-3862 від 12.05.2016 Управління подало до Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації список осіб, яких було повідомлено про необхідність повторного проходження обл.МСЕК щодо наявності медичних показників для забезпечення автотранспортом (де був також і ОСОБА_1 ), та одночасно повідомлені, що у разі не проходження транспортної комісії та не подання в управління необхідних документів на протязі шести місяців з дня повідомлення їх буде знято з черги для забезпечення пільговим автотранспортом. Департамент соціального захисту населення листом №01-16-06/2097 від 16.12.2016 звернувся до Міністерства соціальної політики України з проханням надати роз`яснення щодо повторного проходження облМСЕК ОСОБА_1 для визначення медичних показань для забезпечення автомобілем з ручним керуванням та подальшого перебування та транспортному обліку. Міністерством соціальної політики України було надано відповідь на запит за №240/0/131-17/172 від 10.03.2017, в якому повідомлено, що відповідно до виписки № 825 із акту огляду на ВТЕК щодо визначення медичних показань забезпечення транспортним засобом з ручним керування від 11.12.1992, виданої на ім`я ОСОБА_1 , у графі ІНФОРМАЦІЯ_2 зазначено через 7 років , що свідчить про відсутність правових підстав для перебування на обліку для забезпечення автомобілем. Листом №01-18-06/572 від 10.03.2017 Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації повідомив ОСОБА_1 про те, що Міністерством соціальної політики України було надано роз`яснення, що правових підстав для подальшого перебування на транспортному обліку ОСОБА_1 в департаменті немає. Зазначено також про те, що згідно п.5 Порядку забезпечення інвалідів автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №999 від 19.07.2006 (зі змінами) передбачено, що у разі коли за час перебування на обліку в особи з інвалідністю змінилася група інвалідності, їй необхідно повторно пройти огляд облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) для підтвердження наявності медичних показань для забезпечення автомобілем на дату встановлення зазначених змін. Також вказано про те, що ОСОБА_1 знято з транспортного обліку. 24.11.2017 ОСОБА_1 звернувся до Департаменту із заявою про надання повідомлення про причини зняття з черги на заміну автомобіля. Листом № 06-Б-501 від 20.12.2017 Департамент повідомив ОСОБА_1 про те, що оскільки ним не підтверджено медичних показань, 12.05.2016 Управлінням праці та соціального захисту населення до Департаменту соціального захисту населення було подано список осіб з інвалідністю для зняття з транспортного обліку та у березні 2017 року його було знято з транспортного обліку та повідомлено про те, що у разі підтвердження медичних показань для забезпечення транспортним засобом обласною медико-соціально-експертною комісією буде поставлено на транспортний облік в департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації.

При цьому рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 у справі №817/1772/18, яке набрало законної сили 17.12.2018, ОСОБА_1 відмовлено в позовних вимогах про визнання протиправними дій Управління праці та соціального захисту населення Виконавчого комітету Рівненської міської ради щодо зобов`язання повторно проходити медичний огляд на підтвердження наявності медичних показань для забезпечення транспортним засобом та подання відомостей до Департаменту соціального захисту населення щодо не проходження медичного огляду, а також про визнання протиправними дій Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації щодо зняття ОСОБА_1 з транспортного обліку і про зобов`язання Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації поставити ОСОБА_1 на транспортний облік, як інваліда ІІ групи та поновити у позачерговій черзі на зміну транспортного засобу на відповідне місце. Відмовляючи в цій частині позову, суд констатував, що проходження повторного медичного огляду в облМСЕК є обов`язковим для позивача.

Судом встановлено, що після того, як ухвалою Верховного Суду від 09.04.2019 ОСОБА_1 відмовлено у відкритті касаційного провадження у справі №817/1772/18, він пройшов огляд в обласній МСЕК щодо визначення медичних показань для забезпечення інваліда автомобілем з ручним керуванням та коляскою з електроприводом і довідкою від 13.06.2019 до акта огляду №56 медико-соціальною експертною комісією щодо визначення медичних показань для забезпечення інваліда автомобілем з ручним керуванням та коляскою з електроприводом визначено, що ОСОБА_1 не придатний до керування ЗАЗ Базова (а.с.25).

29.10.2019 ОСОБА_1 звернувся із письмовою заявою до Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації, в якій вказав, що 22.12.2002 він писав заяву на заміну автомобіля, і його поставили у позачергову чергу під №24; Після того, як дізнався, що знятий з черги, 13.06.2019 пройшов переогляд і підтвердження показання для забезпечення транспортним засобом; Просив повідомити під ким номером він був у черзі в 2017 році і в якій черзі він зараз і під яким номером (а.с.26).

Листом №902-Б-386 від 29.11.2019 відповідач повідомив позивача, що 11.07.2019 Департаментом повторно взято ОСОБА_1 на транспортний облік, як особу, яка має право на позачергове забезпечення автомобілем (особа з інвалідністю II групи внаслідок війни) з передачею права керування автомобілем. Вказано, що станом на 22.11.2019 обліковий номер черги - 228. Також вказано про відсутність можливості надання інформації щодо номеру черги у 2015-2017 роках з покликанням на те, що в Централізованому банку даних з проблем інвалідності не відображається номер черги осіб, які були зняті з транспортного обліку (а.с.27).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Згідно з восьмою статті 26 Закону України Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні , перелік технічних та інших засобів реабілітації, порядок забезпечення ними осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Порядок забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями затверджено постановою Кабінету Міністрів України №999 від 19.07.2006.

Абзацом 1 пункту 3 вказаного Порядку передбачено, що підставою для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями є заява, документи, зазначені у пункті 34 цього Порядку, та висновок обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі, республіканської в Автономній Республіці Крим медико-соціальної експертної комісії (облМСЕК, ЦМСЕК, КрМСЕК) про наявність в особи з інвалідністю медичних показань для забезпечення автомобілем і наявність або відсутність протипоказань до керування ним залежно від умов забезпечення автомобілем, зазначених у пунктах 29-31 цього Порядку.

Відповідно до пункту 25 цього Порядку, позачергово автомобілі отримують особи з інвалідністю внаслідок війни за наявності медичних показань для забезпечення автомобілем.

За правилами пункту 35 облік осіб з інвалідністю ведеться в розрізі таких категорій за окремою нумерацією:1) особи з інвалідністю з правом на першочергове забезпечення; 2) особи з інвалідністю з правом на позачергове забезпечення; 3) особи з інвалідністю з правом на забезпечення у порядку загальної черги.

Відповідно до пункту 36 Порядку, взяття на облік особи з інвалідністю здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення, у розрізі наявних черг осіб з інвалідністю (відповідно до пунктів 25-28 цього Порядку) з дати огляду облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК), яка видала особі з інвалідністю висновок про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем у разі, коли такий висновок видано не раніше ніж дата реєстрації заяви. Особи з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями незалежно від наявності медичних показань, беруться на облік з дати подання заяви разом з документами, зазначеними у пункті 34 цього Порядку.

У разі заміни автомобіля, отриманого через структурний підрозділ з питань соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду, особа з інвалідністю береться на облік з дати подачі заяви, але не раніше закінчення десятирічного строку експлуатації автомобіля.

В свою чергу, за правилами пункту 14 Порядку, заміна автомобілів, отриманих особами з інвалідністю, законними представниками недієздатних осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду, яким групу інвалідності встановлено безстроково, провадиться на підставі заяви особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю після закінчення десятирічного строку експлуатації на підставі раніше виданого висновку облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем без повторного медичного огляду з обов`язковим урахуванням висновку лікувально-профілактичного закладу про спроможність особи з інвалідністю керувати автомобілем на момент прийняття рішення про забезпечення автомобілем (крім випадків, передбачених пунктом 24-1 цього Порядку). Для вирішення питання про заміну автомобіля особи з інвалідністю (крім тих, кому групу інвалідності встановлено безстроково) проходять повторний огляд в облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) після закінчення встановленого строку експлуатації автомобіля. Якщо раніше особі з інвалідністю були встановлені медичні показання для забезпечення автомобілем відповідної модифікації або мотоколяскою, які на даний час не виготовляються вітчизняними виробниками, особа з інвалідністю підлягає повторному медичному огляду в облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) для підтвердження наявності медичних показань для забезпечення автомобілем іншої модифікації з тих, якими структурні підрозділи з питань соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду забезпечують осіб з інвалідністю. Якщо особа з інвалідністю протягом шести місяців з дня повідомлення про необхідність здійснення повторного огляду для підтвердження наявності медичних показань не проходить такий огляд в облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) без поважних причин, вона знімається з обліку.

Як встановлено судовим рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 у справі №817/1772/18, яке набрало законної сили 17.12.2018, згідно довідки №825 до акта огляду МСЕК по визначенню медичних показань для забезпечення транспортним засобом з ручним керуванням від 11.12.1992, ОСОБА_1 придатний до керування автомобілем Запорожець з переоглядом через 7 років, і він був забезпечений транспортним засобом марки ЗАЗ - 968м, в 1992 році.

Відповідно до цього, строк експлуатації автомобіля закінчився у 2002 році, з огляду на що ОСОБА_1 набув право на заміну транспортного засобу. Поряд з тим, автомобіль Запорожець не випускають з 1994 року.

За наведеного, проходження повторного медичного огляду в обл МСЕК для позивача для підтвердження наявності медичних показань для забезпечення автомобілем іншої модифікації було обов`язковим.

Цим же рішенням підтверджено, що у зв`язку з непроходженням такого повторного огляду у встановлений строк, ОСОБА_1 правомірно у березні 2017 року був знятий з обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілем.

За вимогами пункту 5-1 Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затверджено постановою Кабінету Міністрів України №999 від 19.07.2006 (яким Порядок доповнений згідно з постановою № 661 від 26.04.2007 і зі змінами, внесеними згідно з постановою №826 від 08.09.2010 та в редакції постанови №422 від 30.05.2018), у разі коли за час перебування на обліку особа з інвалідністю, яка не має права на передачу користування автомобілем члену сім`ї (за умови взяття її на облік до набрання чинності цим Порядком), автомобіль визначеної згідно з висновком облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК) моделі знято з виробництва, така особа з інвалідністю забезпечується автомобілем із звичайним керуванням з правом передачі користування автомобілем члену сім`ї, який зареєстрований за місцем реєстрації особи з інвалідністю.

13 червня 2019 року ОСОБА_1 підтвердив медичні показання для забезпечення автомобілем ЗАЗ Базова , з правом передачі керування члену сім`ї, оскільки відповідно до пункту 24, 25, 26 Переліку захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, затвердженого наказом МОЗ України від 24 грудня 1999 року № 299, зареєстрованого в Мін`юсті 20 січня 2000 року за № 31/4252, є непридатним до керування.

11 липня 2019 року позивач подав заяву та відповідні документи до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради для забезпечення автомобілем із правом передачі керування члену сім`ї.

Відповідно до цього і з врахуванням вимог пункту 36 Порядку щодо взяття на облік особи з інвалідністю у розрізі наявних черг осіб з інвалідністю з дати огляду облМСЕК (ЦМСЕК, КрМСЕК), яка видала особі з інвалідністю висновок про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем у разі, коли такий висновок видано не раніше ніж дата реєстрації заяви, ОСОБА_1 правомірно взятий на облік для забезпечення автомобілем із звичайним керуванням в порядку позачергової черги з правом передачі керування члену сім`ї саме з 11.07.2019 і з присвоєнням номеру облікового номеру черги в автоматичному режимі відповідно до дати подання ним заяви.

За сукупністю наведеного, суд прийшов до висновку, що Департамент соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації визначаючи ОСОБА_1 обліковий номер черги на обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями, за датою подання ним заяви з прикладанням довідки від 13.06.2019 до акта огляду №56 медико-соціальною експертною комісією щодо визначення медичних показань для забезпечення інваліда автомобілем з ручним керуванням та коляскою з електроприводом, діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством України. Такі дії в повній мірі відповідають визначеним частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям правомірності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості.

За наведеного, правові підстави для задоволення позову ОСОБА_1 відсутні.

Підстави для присудження судових витрат також відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) в позові до Департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 25894518, вулиця Словацького, 1, місто Рівне, 33028) про визнання протиправними дій щодо визначення облікового номеру черги ОСОБА_1 на обліку осіб з інвалідністю, які мають право на забезпечення автомобілями за номером 228 та про зобов`язання змінити номер облікової черги, відповідно до дати подання заяви про заміну автомобіля, а саме з 26.03.2002, - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складений 23 березня 2020 року.

Суддя Друзенко Н.В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2020
Оприлюднено30.03.2020
Номер документу88456846
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/358/20

Рішення від 12.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Рішення від 12.03.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні