ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
30 березня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/910/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДПС у Луганській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт (далі - відповідач, ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт ), в якому позивач просив суд стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт та з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ у сумі податкової заборгованості - 321730,58 грн, що складається з основного зобов`язання - 286 823,00 грн, штрафних санкцій - 18723,98 грн та пені - 16183,60 грн, за період з 24.05.2019 по 03.02.2020 (а.с.1-2).
В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт зареєстроване Новопсковським районним управлінням юстиції 22.12.2009 за номером запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №13701020000000378. Місцезнаходження відповідача є вул. Карла Маркса, 198, смт Новопсков, Луганська області та перебуває на податковому обліку в Новопсковській ДПІ Старобільського управління Головного управління ДПС у Луганській області з 24.12.2009 року як платник податків за основним місцем обліку.
Станом на 06.02.2020 ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт має податкову заборгованість з податку на додану вартість у сумі - 321730,58 грн, що складається з основного зобов`язання в сумі 286823,00 грн, штрафних санкцій в сумі 18723,98 грн та пені в сумі 16183,60 грн, що виникла за період з 24.05.2019 року по 03.02.2020 року.
Податковий борг складається з:
1. Основного зобов`язання в сумі - 286 823,00 грн:
- нараховано у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного Відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за вересень 2019 по строку сплати до 30.10.2019 на суму - 257199,00 грн;
- нараховано у зв`язку з несплатою грошового зобов`язання самостійно визначеного Відповідачем в податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2019 по строку сплати до 30.11.2019 у сумі - 29624,00 грн.
2. Штрафних санкцій в сумі - 18723,98 грн:
- нараховано у зв`язку з несплатою узгодженого податкового повідомлення- рішення №0009425505 від 02.05.2019 року на суму - 1308,80 грн. по строку сплати 24.05.2019 року, винесеного на підставі акта №411/12-32-55-05/36526682 від 29.03.2019 про результати камеральної перевірки ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт з питання сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань за листопад 2018 року. Дані камеральної перевірки ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт свідчать про порушення термінів сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань з податку на додану вартість за листопад 2018 року протягом строків, визначених абз.1 п.57.1 ст.57 та п.203.2 ст.203 ПКУ від 02 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями). Відповідальність передбачена пунктом 126.1 статті 126 глави 11 розділу II ПКУ;
- нараховано у зв`язку з несплатою узгодженого податкового повідомлення- рішення №0009445505 від 02.05.2019 року на суму 18400,00 грн., з урахуванням часткового погашення боргу в сумі - 984,82 грн., сума до сплати - 17415,18 грн. по строку сплати 24.05.2019 року, винесеного на підставі акта №411/12-32-55-05/36526682 від 29.03.2019 про результати камеральної перевірки ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт з питання сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань за листопад 2018 року. Дані камеральної перевірки ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт свідчать про порушення термінів сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань з податку на додану вартість за листопад 2018 року протягом строків, визначених абз.1 п.57.1 ст.57 та п.203.2 ст.203 ПКУ від 02 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями). Відповідальність передбачена пунктом 126.1 статті 126 глави 11 розділу II ПКУ.
3. Пені в сумі - 16183,60 грн: з 26.06.2019 по 10.12.2019 відповідач частково сплачував податкову заборгованість у загальній сумі - 215600,00 грн. (зараховано в порядку черговості в рахунок погашення заборгованості минулих років) в результаті чого відповідно до п.п.129.1.2 ст.129 ПКУ була нарахована пеня:
26.06.2019 року нараховано пені в сумі - 850,96 грн;
31.07.2019 року нараховано пені в сумі - 1183,01 грн;
16.08.2019 року нараховано пені в сумі - 2664,11 грн;
21.08.2019 року нараховано пені в сумі - 689,32 грн;
30.08.2019 року нараховано пені в сумі - 731,23 грн;
19.09.2019 року нараховано пені в сумі - 1644,93 грн;
25.09.2019 року нараховано пені в сумі - 3136,85 грн;
25.09.2019 року нараховано пені в сумі - 249,69 грн;
25.09.2019 року нараховано пені в сумі - 7,48 грн;
25.09.2019 року нараховано пені в сумі - 700,95 грн;
27.11.2019 року нараховано пені в сумі - 1945,75 грн;
03.12.2019 року нараховано пені в сумі - 1557,44 грн;
10.12.2019 року нараховано пені в сумі - 48,22 грн;
10.12.2019 року нараховано пені в сумі - 662,04 грн;
10.12.2019 року нараховано пені в сумі - 111,62 грн.
Відповідачу ГУ ДФС у Луганській області сформовано податкову вимогу від 03.01.2019 №14-55, яку вручено 09.01.2019 під підпис уповноваженій особі ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт .
У зв`язку із несплатою відповідачем податкового боргу в сумі 321730,58 грн, позивач звернувся до суду та просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 06.03.2020 справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін (а.с.33).
Представником позивача 27.03.2020 до канцелярії суду надано клопотання про проведення судового засідання за відсутності представника (а.с.40).
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином, однак до суду повернувся конверт з довідкою поштового відділення за формою №20 "інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки щодо пересилання поштового відправлення" (а.с.37).
За приписами частин третьої та четвертої статті 124 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судовий виклик або судове повідомлення учасників справи, свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів здійснюється:
1) за наявності в особи офіційної електронної адреси - шляхом надсилання повістки на офіційну електронну адресу;
2) за відсутності в особи офіційної електронної адреси - шляхом надсилання повістки рекомендованою кореспонденцією (листом, телеграмою), кур`єром із зворотною розпискою за адресами, вказаними цими особами, або шляхом надсилання тексту повістки в порядку, визначеному статтею 129 цього Кодексу.
У разі ненадання учасниками справи інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються:
1) юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
2) фізичним особам, які не мають статусу підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку.
У разі відсутності учасників справи за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручено їм належним чином.
Крім того, було здійснено телефонограму представнику відповідача щодо судового засідання, яке призначено на 30.03.2020 (а.с.39).
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що відповідач про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-77, 90 КАС України, суд дійшов наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт , код ЄДРПОУ 36526682, зареєстроване 22.12.2009 за №13701020000000378 Новопськовською районною державною адміністрацією Луганської області, в стані припинення не перебуває (а.с.30-32).
Позивач є платником податку за основним місцем обліку - Головне управління ДПС у Луганській області, Старобільське управління, Новопсковська ДПІ (Новопсковський район) (а.с.21).
Як вбачається з матеріалів справи, за період з 24.05.2019 по 03.02.2020 податковий борг позивача з податку на додану вартість складається з недоїмки у розмірі 305546,98 грн та пені у розмірі 16183,60 грн (а.с.4).
Так, відповідачем було подано до податкового органу податкову звітність з податку на додану вартість, а саме:
- податкова декларація від 17.12.2018 № 9282062421 за листопад 2018 року на суму 357010 грн (а.с.10);
- податкова декларація від 15.11.2019 № 9272479866 за жовтень 2019 року на суму 29624 грн (а.с.11);
- податкова декларація від 15.10.2019 № 9240317343 за грудень 2019 року на суму 25719 грн (а.с.12);
- податкова декларація від 15.02.2019 № 9023002528 за січень 2019 року на суму 7487 грн (а.с.13);
- податкова декларація від 16.01.2019 уточнена за листопад 2018 року на суму 88 грн (а.с.14);
- податкова декларація від 16.01.2019 уточнена за грудень 2018 року на суму 46120 грн (а.с.15).
Головним управлінням ДФС у Луганській області було проведено камеральну перевірку ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт з питань сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань за листопад 2018 року, в результаті проведеної перевірки складено акт від 29.03.2019 № 411/12-32-55-05/36526682 (а.с.18-19).
Відповідно до висновків вказаних в Акті, ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт встановлено порушення термінів сплати узгоджених сум податкових (грошових) зобов`язань з податку на додану вартість за листопад 2018 року протягом строків, визначених абз.1 п.57.1 ст.57 та п.203.2 ст.203 Податкового кодексу України.
Акт від 29.03.2019 № 411/12-32-55-05/36526682 направлено на адресу відповідача засобами поштового зв`язку та отримані останнім 09.04.2019 (а.с.18).
На підставі акту перевірки від 29.03.2019 № 411/12-32-55-05/36526682 податковим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення форми Ш від 02.05.2019 №0009425505, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% на суму 1308,00 грн та у розмірі 20% на суму 18400,00 грн (а.с.17).
Вказані податкові повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача засобами поштового зв`язку та отримані останнім 11.05.2019 (а.с.16).
На виконання вимог ст. 59 Податкового кодексу України, ГУ ДФС в Луганській направлено на адресу відповідача 04.01.2018 податкову вимогу від 03.01.2019 №14-55 на суму 357010,00 грн та отримано відповідачем 09.01.2019 (а.с.20).
Доказів добровільного погашення відповідачем податкової вимоги від 03.01.2019 №14-55 та зазначених штрафних санкцій, нарахованих податковими повідомленнями-рішеннями від 02.05.2019 №000942550 матеріали справи не містять.
На час розгляду даної справи по суті жодних доказів щодо оскарження податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку сторонами не надано.
З інтегрованої картки платника податків вбачається, що з 26.06.2019 по 10.12.2019 відповідачем частково сплачено податкову заборгованість в сумі 215600,00 грн, яку зараховано в порядку черговості в рахунок погашення заборгованості минулих років, в результаті чого відповідно до п.п.129.1.2 ст.129 ПК України нарахована пеня, а саме: 26.06.2019 нараховано пені в сумі - 850,96 грн; 31.07.2019 нараховано пені в сумі - 1183,01 грн; 16.08.2019 нараховано пені в сумі - 2664,11 грн; 21.08.2019 нараховано пені в сумі - 689,32 грн; 30.08.2019 нараховано пені в сумі - 731,23 грн; 19.09.2019 нараховано пені в сумі - 1644,93 грн; 25.09.2019 нараховано пені в сумі - 3136,85 грн; 25.09.2019 нараховано пені в сумі - 249,69 грн; 25.09.2019 нараховано пені в сумі - 7,48 грн; 25.09.2019 нараховано пені в сумі - 700,95 грн; 27.11.2019 нараховано пені в сумі - 1945,75 грн; 03.12.2019 нараховано пені в сумі - 1557,44 грн; 10.12.2019 нараховано пені в сумі - 48,22 грн; 10.12.2019 року нараховано пені в сумі - 662,04 грн; 10.12.2019 нараховано пені в сумі - 111,62 грн (а.с.5-9).
Позивачем 27.03.2020 до матеріалів справи надано інтегровану картку платника податків, з якої вбачається, що станом на 27.03.2020 відповідачем податковий борг не сплачено (а.с.41).
З урахуванням зазначеного, за відповідачем обліковується податковий борг у загальній сумі 321730,58 грн з податку на додану вартість, який згідно з матеріалам справи на момент розгляду справи залишається відповідачем не сплаченим.
Оцінюючи обґрунтованість позовних вимог, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах встановлених законом. Норми встановлені та закріплені Конституцією України є нормами прямої дії виходячи з того, що відповідно до ст.8 Конституції в Україні встановлено і діє принцип верховенства права.
Згідно з ст. 15 Податкового кодексу України платниками податків визначаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів.
Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених вказаним Кодексом та законами з питань митної справи і подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно п. 54.1 ч.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений вказаним Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Відповідно до п. п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному вказаним Кодексом.
Як встановлено п.п. 41.1, 41.5 ст. 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень є органами стягнення.
Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 ст. 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби у відповідності до вимог п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Судом встановлено, що позивачем сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу від 03.01.2019 року №14-55 (а.с.20).
Відповідачем доказів оскарження чи скасування вказаної податкової вимоги у встановленому законом порядку суду не надано.
Суд звертає увагу відповідача на те, що згідно п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Оскільки відповідачем не погашено узгоджені суми грошових зобов`язань, то в силу п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України ці суми набули статусу податкового боргу.
В силу підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України).
Пунктом 95.3 цієї статті визначено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Як визначено частиною першою статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Станом на день розгляду справи у суді, відповідач доказів сплати податкового боргу у загальному розмірі 321730,58 грн до суду не надав.
Отже, на підставі викладеного суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення у повному обсязі.
Враховуючи, що податкова заборгованість у загальному розмірі 321730,58 грн в тому числі 286823,00 грн. - основного зобов`язання, 18723,98 - штрафних санкцій та 16183,60 грн - пені ТОВ Сільськогосподарський Агростандарт за період з 24.05.2019 по 03.02.2020 у встановлені законом строки не сплачено, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується матеріалами справи, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, суд дійшов висновку про те, що позов слід задовольнити повністю, стягнувши з рахунків відповідача заборгованість у загальному розмірі 286823,00 грн.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 295, п.15.5 Розділу VІІ Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт про стягнення податкового боргу - задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарський Агростандарт (92300, Луганська область, Новопсковський район, смт.Новопсков, вул.Карла Маркса, буд.198, код ЄДРПОУ 36526682) у банках, обслуговуючих такого платника та з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ у сумі податкової заборгованості - 321730 (триста двадцять одна тисяча сімсот тридцять) гривень 58 копійок, що складається з основного зобов`язання - 286823 (двісті вісімдесят шість тисяч вісімсот двадцять три) гривні 00 копійок, штрафних санкцій - 18723 (вісімнадцять тисяч сімсот двадцять три) гривні 98 копійок та пені - 16183 (шістнадцять тисяч сто вісімдесят три) гривні 60 копійок за період з 24.05.2019 по 03.02.2020.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Н.М. Басова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2020 |
Оприлюднено | 01.04.2020 |
Номер документу | 88491742 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні