ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" березня 2020 р.м. ХарківСправа № 922/307/20
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Жельне С.Ч.
при секретарі судового засідання Федоровій Т.О.
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу
за позовом Заступника керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області, м. Дергачі в інтересах держави, в особі Державної служба України з безпеки на транспорті, м. Київ до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "Мега-Пак", м. Богодухів про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування у розмірі 55 753,45 грн. за участю представників:
прокурор: не з`явився;
позивача: Ткаченко Л.М., за дов. б/н від 24.12.2019;
відповідача: не з`явився.
ВСТАНОВИВ:
Заступник керівника Дергачівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті звернувся до господарського суду Харківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Мега-Пак про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативи у розмірі 55753, 45 грн.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 05.02.2020 року (суддя Новікова Н.А) прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, розгляд справи призначено в судовому засіданні на 04.03.2020 о 11 год. 30 хв.
У зв`язку з тимчасовою непрацездатністю судді Новікової Н.А., відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 10.02.2020 року визначено склад суду для розгляду даної справи - суддю Жельне С.Ч.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 12.02.2020 справу №922/307/20 призначено до розгляду у судовому засіданні на 11.03.2020.
12.02.2020 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву (вх. №3721) в якому останній проти задоволення позову заперечує та просить у його задоволенні відмовити. Вказує, що лист №42069/33/24-19 від Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області він не отримував,а позивачем не надано доказів його відправлення та отримання ТОВ ТД Мега-ПАК . Крім цього наголошує, що з 13.01.2020 року банківські рахунки перейшли на європейський стандарт IBAN, проте у позовній заяві він не зазначений, що робить неможливим здійснення оплати відповідної плати за проїзд.
19.02.2020 від позивача надійшла відповідь на відзив (вх. № 4340) в якому останній просить задовольнити позов у повному обсязі. У відповіді на відзив також наголошує про наявність нових реквізитів з 03.01.2020 для зарахування коштів за кодом класифікації доходів бюджету 22160100 Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні ,які необхідно врахувати у разі задоволенні позовних вимог.
24.02.2020 від прокурора надійшла відповідь на відзив (вх. № 4811) в якому останній просить задовольнити позов у повному обсязі, уточнюючи при цьому реквізити на які має відбуватися стягнення за позовними вимогами.
11.03.2020 у судовому засіданні на підставі ч.2 ст.216 ГПК України оголошено перерву до 25.03.2020 о 12:30 год.
Прокурор у судове засідання не з`явився, надав до суду клопотання про відкладення розгляду справи (вх.№7052 від 19.03.2020).
Суд розглянувши клопотання прокурора про відкладення розгляду справи відмовляє у його задоволенні у зв`язку із обмеженістю строків, встановлених ст.252 ГПК України щодо розгляду справи в порядку спрощеного провадження.
У п. 3.9.2. Постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. зазначено, що у випадку нез`явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Суд вважає, що неявка прокурора у судове засідання не перешкоджає вирішенню справи по суті, а отже клопотання про відкладення розгляду справи є таким, що не підлягає задоволенню.
Після перерви у судовому засіданні 25.03.2020 представник позивача підтримала позовні вимоги у повному обсязі, наполягала на їх задоволенні.
Представник відповідача у судове засідання 25.03.2020 не з`явився, про дату та час судового засідання був повідомлений належним чином, про що свідчить підпис представника у повідомленні про перерву від 11.03.2020.
Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, всебічно та повно перевіривши матеріали справи та дослідивши надані докази, суд встановив наступне.
14.08.2019 року інспекторами Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області під час здійснення габаритно-вагового контролю, згідно порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007р. №879 (далі-порядок контролю) на автомобільній ділянці Н08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь, 244 км проведено габаритно-ваговий контроль транспортного засобу марки - MAN, модель - ТА 18.400, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причепом марки - KOGEL, модель - SNSC 24Р90, реєстраційний номер НОМЕР_2 , власником якого є Товариство з обмеженою відповідальністю ТД Мега-Пак (код ЄДРПОУ: 39695279).
За наслідками вказаного контролю фахівцем Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області складено довідку №0023783 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 14.08.2019р (а.с.20) та Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №042503 від 14.08.2019, у якому встановлено, що у вищевказаному транспортному засобі перевищено нормативні вагові параметри (а.с.28).
Фахівцем Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області 14.08.2019 було складено Розрахунок №042503 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування згідно акту від 14.08.2019, яким ТОВ ТД Мега-ПАК визначено суму плати за проїзд великовагового транспортного засобу у розмірі 1975,74 євро, що у відповідності до роздруківки НБУ станом на час вчинення правопорушення (14.08.2019) складало 55 753,45 грн.
Управлінням Укртрансбезпеки у Полтавській області на адресу відповідача 21.08.2019.№42069/33/24-19 (а.с.18) було направлено повідомлення з додатками для оплати за проїзд згідно розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до акту від 14.08.2019р. Однак, відповідачем не було оплачено розраховану плату за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування.
Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд виходить з наступного.
У відповідності до ч.2 ст.29 Закону України "Про дорожній рух" передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У відповідності до положень ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" Верховна Рада України визначає основні напрями державної політики у сфері автомобільного транспорту, законодавчі основи її реалізації. Загальне державне регулювання діяльності автомобільного транспорту здійснює Кабінет Міністрів України відповідно до своїх повноважень. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту, забезпечує: формування та реалізацію державної політики у сфері автомобільного транспорту; нормативно-правове регулювання; визначення пріоритетних напрямів розвитку автомобільного транспорту.
Статтею 33 Закону України Про автомобільні дороги визначено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч. 3ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом (окрім зазначених у ч. 2 даної статті) є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий, компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.
Відповідно до п. 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постанов Кабінету Міністрів України №198 від 30.03.1994перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об`єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначені окремими актами законодавства.
Згідно з п. 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №30 від 18.01.2001рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.
Процедура здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007 р.
У відповідності до пп. 4 п. 2 Порядку габаритно-вагового контролю, габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.
Відповідно до п. 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 №30, транспортний засіб з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у п. 22.5Правил дорожнього руху.
Згідно п. 22.5Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів здійснюється за спеціальними правилами у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.
Як було зазначено вище, Актом №042503 від 14.08.2019 р. встановлено, що автомобіль (тягач) марки MAN, модель - ТА 18.400, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причепом марки - KOGEL, модель - SNSC 24Р90, реєстраційний номер НОМЕР_2 , який належитьТОВ ТД Мега-Пак мав навантаження на осі: 1) 7,58 тонн - нормативно допустиме 11,00 тонн, 2) 14,92 тонн - нормативно допустиме 11,00 тонн, 3) строєна вісь 27,80 тонн - нормативно допустиме 22,0 тонн, повна маса транспортного засобу склала 50,30 тонн, проте як нормативно допустима - 40 тонн.
Пунктом 28 Порядку габаритно-вагового контролю визначено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 затверджено ставки плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
Відповідно до п. 31-1 Порядку габаритно-вагового контролю визначено, якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у пятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням.
Згідно розрахунку №042503 від 14.08.2019р. плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до акту від 14.08.2019., проведеним згідно п. 31-1 Постанови КМУ №879 від 27.06.2007 плата ТОВ Мега-Пак за проїзд автомобіля марки MAN, модель - ТА 18.400, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причепом марки - KOGEL, модель - SNSC 24Р90, реєстраційний номер НОМЕР_2 , становить 1975,74 євро.
Пунктом 27 Порядку передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на день проведення розрахунку. Наведена сума еквівалентна 55 753,45 грн.
Стосовно тверджень відповідача про те, що від Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області він не отримував повідомлення №42069/33/24-19 від 21.08.2019, у зв`язку із чим був позбавлений можливості ознайомитися з розрахунком плати за проїзд, суд зазначає наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, який регламентує дії співробітників Укртрансбезпеки під час здійснення заходів габаритно-вагового контролю.
Вказаним порядком не встановлено обов`язок направлення повідомлення про внесення плати за проїзд цінним чи рекомендованим листом на адресу платника.
З матеріалів справи вбачається, що Управлінням Укртрансбезпеки у Полтавській області на адресу відповідача 21.08.2019 за вих.№42069/33/24-19 (а.с.18) було направлено повідомлення з додатками для оплати. Позивачем у відповіді на відзив наголошено, що повідомлення на адресу відповідача було направлено простим листом (поштове відправлення, яке приймається для пересилання без видачі рахункового документа та доставляється/вручається без розписки).
Таким чином, за сукупністю вказаних фактів, суд приходить до висновку, що неотримання відповідачем повідомлення за вих.№42069/33/24-19 від 21.08.2019 є наслідком діяння (бездіяльності) саме відповідача щодо його належного отримання.
Відповідно до п.31-1 Порядку №879 перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрасбезпеки.
Суд критично оцінює доводи відповідача щодо неможливості перерахування ним плати за проїзд у зв`язку із зміною банківських реквізитів, оскільки відповідні зміни в реквізитах, як зазначає сам відповідач у відзиві відбулися 13.01.2020, проте як плата за проїзд нарахована відповідачу 14.08.2019 з добровільною сплатою протягом 30 календарних днів у відповідності до п.31 Порядку №879, тобто до 14.09.2019.
Таким чином, у зазначений період у відповідача були відсутні будь-які перешкоди для виконання ним обов`язку встановленого п.31-1 Порядку №879.
Однак, відповідачем розраховану плату за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на суму 1975,74 євро, що еквівалентно 55 753,45 грн., не було сплачено.
Відповідно до ст. 224 ГК України учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб`єкту, права або законні інтереси якого порушено. Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов`язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Згідно зі ст. 225 ГК України встановлено, що до складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, включаються: вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства; додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб`єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов`язання другою стороною; неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов`язання другою стороною; матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом.
Відповідно до правової позиції Великої Палати Верховного суду викладеної у постанові від 06.06.2018 по справі № 820/1203/17 вбачається, що за своєю правовою природою плата за проїзд великоваговим транспортним засобом є не штрафною санкцією, а є сумою відшкодування матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. При цьому, справи вказаної категорії підлягають розгляду в порядку цивільного або господарського судочинства.
Суд констатує, що у даному випадку державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування у зв`язку з перевезенням вантажу з порушенням вимог чинного законодавства завдано шкоду, яка підлягає відшкодуванню відповідачем ТОВ ТД Мега-Пак у повному обсязі.
Приймаючи до уваги наведене, враховуючи те, що відповідач не звертався до органів Укравтодору для отримання дозволу на проїзд та не вніс до початку руху великовагового та (або) великогаборитного транспортного засобу плату за такий проїзд, перевіривши розрахунок № 042503 від 14.08.2019, суд встановив правомірність та обґрунтованість нарахування вказаних сум.
Суд звертає увагу, що несплата коштів у добровільному порядку тягне за собою ненадходження коштів до Державного бюджету України, що суттєво порушує інтереси держави.
Відповідно до положень ст. 6 Закону України Про автомобільний транспорт , п. 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 та п. 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007, державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється Укртрансбезпекою та її територіальними органами.
Відповідно до п. 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015 Укртрансбезпека України, являючись юридичною особою на відміну від її територіальних органів, відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному транспорті та габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.
Згідно пп. 27 п. 5 зазначеного вище Положення, Укртрансбезпека здійснює нарахування, вживає заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, дід час здійснення габаритно-вагового контролю.
Проте, вказаним органом до теперішнього часу не здійснюється заходів щодо стягнення з ТОВ ТД Мега-Пак нарахованої плати.
При цьому, несплата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, ставить під загрозу своєчасне та повне фінансування Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, метою якої є відновлення і розвиток автомобільних доріг загального користування державного значення для інтеграції їх до європейської транспортної системи та підвищення на них рівня безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень, що в свою чергу, суттєво порушує економічні інтереси держави.
З огляду на викладене, вбачається, що прокурором правомірно заявлено позов в інтересах держави.
Відповідно до ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Згідно ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Враховуючи вищенаведене, зважаючи на встановлені факти та вимоги вищезазначених норм, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Заступника керівника Дергачівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі: Державної служби України з безпеки на транспорті до Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Мега-Пак про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами у розмірі 55 753,45 грн. обґрунтовані, підтверджуються наявними у матеріалах справи доказами та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд виходить з положень ст. 129 ГПК України та витрати по сплаті судового збору у розмірі 2102,00 грн. покладає на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. 11, 13, 14, 41-46, 73-80, 86, 129, 233, 236-238, 241 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Мега-Пак (пл. Незалежності, буд.39, м.Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ:39695279) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті (отримувач: УК у м. Полтаві/м. Полтава/22160100, банк отримувач Казначейство України (ЕАП), код отримувача ЄДРПОУ 38019510, номер рахунку (IBAN) НОМЕР_3 , призначення платежу: 22160100) плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні 55 753 грн. 45 коп.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ТД Мега-Пак (пл. Незалежності, буд.39, м.Богодухів, Харківська область, 62103, код ЄДРПОУ:39695279) на користь прокуратури Харківської області (код ЄДРПОУ 02910108, банк отримувач: Державна казначейська служба України, код 820172, рахунок 35212041007171, код класифікації видатків бюджету 2800) витрати по сплаті судового збору 2 102 грн. 00 коп.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Східного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складання повного тексту рішення.
Рішення буде розміщено за адресою в мережі Інтернет: www.court.gov.ua.
Повне рішення складено "30" березня 2020 р.
Суддя С.Ч. Жельне
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2020 |
Оприлюднено | 31.03.2020 |
Номер документу | 88503067 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Жельне С.Ч.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні