Справа № 522/1394/20
Провадження 1-кс/522/5108/20
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 березня 2020 року м. Одеса
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 ,
секретар судового засідання - ОСОБА_2 ,
розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Приморського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №12019160000000352 від 30.03.2020 року, про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту, щодо підозрюваного: ОСОБА_5 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Красноград, Харківської обл., громадянин України, освіта вища, одружений, має на утриманні неповнолітню дитину, працюючий директором ПП «Астек», зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживаючий за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимий,
- у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 332, ч.3 ст. 27 ч.3 ст.28, ч.1 ст.366, ч.3 ст.27 ,ч.3 ст.28 ч.4 ст.358 КК України
Учасники процесу:
прокурор ОСОБА_4 ,
підозрюваний ОСОБА_5 ,
захисник - ОСОБА_6 ,
в с т а н о в и в:
Старший слідчого СВ Приморського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси із клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту щодо підозрюваного ОСОБА_5 .
Відповідно до відомостей ЄРДР за №12019160000000352 від 30.03.2020 року, ОСОБА_7 на початку березня та наприкінці квітня 2018 року, більш точний час в ході досудового розслідування не встановлено, володіючи якостями лідера, організаторськими здібностями, переслідуючи корисливі мотиви, будучи обізнаною у сфері незаконного переправлення осіб через державний кордон України по підробленим документам, з метою приховання своєї незаконної діяльності вирішила організувати і очолити злочинну групу. Розуміючи, що самостійно виконати дії, пов`язані з незаконним переправленням осіб через державний кордон України, вона не зможе та їй потрібні співучасники, ОСОБА_7 на початку квітня 2018 року, більш точний час та місце не встановлено в ході досудового розслідування, запропонувала ОСОБА_5 , який являвся директором ПП «Астек», та невстановленій слідством особі на ім`я ОСОБА_8 , вступити в очолювану нею злочинну групу, яких посвятила у свій злочинний план незаконного переправлення осіб через кордон по підробленим документам за грошову винагороду, на що останні надали свою згоду на участь у групі, та розподілили між собою ролі для досягнення злочинного результату.
Зазначена група мала стійкий характер, високий ступінь організованості, відрізнялася чітким плануванням, підготовкою до вчинення злочинів, розподілом ролів та функцій між її учасниками.
До злочинних обов`язків ОСОБА_5 входило складання завідомо підроблених офіційних документів, а саме:фіктивних проектів трудових контрактів між іноземним громадянином та ПП «Астек», директором якого він являвся, заяв про отримання роботодавцем дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, які надають право отримання візи в консульстві категорії «D» (довгострокові), використання завідомо підроблених документів, шляхом подання їх до територіального центру зайнятості, проведення з іноземними громадянами інструктажів щодо поводження під час зустрічей з посадовими особами в органах ДМС, тощо.
До злочинних обов`язків невстановленої слідством особи на ім`я ОСОБА_8 згідно розробленого злочинного плану організованої групи входило підшукування іноземних громадян які планували, не виконуючи вимоги законодавства України, будь-яким способом перетнути державний кордон України та отримати посвідки на тимчасове проживання на території України,отримання від них грошових коштів та передачу їх як ОСОБА_7 , так і співробітникам державних органів, які без участі іноземних громадян, підготовлювали документи про дозвіл на тимчасове проживання на території України, передача документів громадян інших держав до органів територіального центру зайнятості, ДМС, тощо, оплачувати відповідні збори і податки, забезпечувати усний переклад при спілкуванні та переклад документів, необхідних для звернення до державних органів з іноземної мови на українську.
Так, на початку березня 2018 року невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , діючи у складі організованої групи, підшукав громадянина Туреччини ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , якому запропонував за грошову винагороду надати допомогу у отриманні дозволу на застосування праці іноземця на території України та візи категорії «D» (довгострокова), посвідки на тимчасове проживання в Україні, на підставі завідомо неправдивих документів, та незаконне переправлення через державний кордон України, на що останній дав згоду.
Після чого невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , діючи згідно розробленого плану, та відведеної ролі, доповів організатору злочинної групи ОСОБА_7 та ОСОБА_5 про даного громадянина Туреччини на ім`я ОСОБА_9 , та надав копії його документів для оформлення та отримання дозволу на застосування праці іноземців, з подальшим отриманням візи категорії «D» (довгострокова), та посвідки на тимчасове проживання в Україні.
Так, згідно ст. 422 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012, для отримання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства та продовження його дії необхідні наступні документи:
1. Для отримання дозволу роботодавець подає до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, такі документи:
1) заява за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій роботодавець підтверджує, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов`язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці;
2) копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку;
3) кольорова фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 x 4,5 сантиметра;
4) копія проекту трудового договору (контракту) з іноземцем або особою без громадянства, посвідчена роботодавцем.
Згідно частини 6 п. 4 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 № 118:
Довгострокова віза оформляється іноземцям та особам без громадянства для в`їзду в Україну з метою оформлення документів, що дають право на перебування або проживання в Україні на строк, що перевищує 90 днів.
Згідно п. 8 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 року № 118.
Для оформлення довгострокової візи подається один з таких документів:
1) засвідчена копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства. Для іноземців та осіб без громадянства, працевлаштування яких відповідно до законодавства здійснюється без дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, замість такого дозволу подається трудовий договір (контракт), а для осіб, які мають статус закордонного українця, - трудовий договір (контракт) та посвідчення закордонного українця;
2) копія рішення про надання дозволу на імміграцію, виданого ДМС;
3) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї особи, яку визнано біженцем в Україні або особою, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист в Україні;
4) запрошення на навчання (стажування), видане вищим навчальним закладом та зареєстроване у порядку, встановленому МОН;
5) запрошення державної установи, підприємства, організації, що є реципієнтом проекту міжнародної технічної допомоги;
6) запрошення релігійної організації, що погоджене з державним органом, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації, для довгострокового перебування з метою проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів чи провадження іншої канонічної діяльності;
7) запрошення філіалу, відділення, представництва або іншого структурного осередку громадської (неурядової) організації іноземної держави, зареєстрованої в установленому порядку;
8) запрошення філіалу, відділення, представництва іноземного суб`єкта господарювання, зареєстрованого в установленому порядку;
9) запрошення філії або представництва іноземного банку, зареєстрованого в установленому порядку;
10) звернення іноземного засобу масової інформації щодо оформлення візи іноземному кореспондентові або представникові іноземного засобу масової інформації, що в`їжджає в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків;11) звернення компетентних органів іноземних держав або міжнародних організацій щодо оформлення віз співробітникам дипломатичних представництв і консульських установ, міжнародних організацій та їх представництв, які в`їжджають в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків, і членам їх сімей;
12) запрошення відповідного державного органу, відповідального за виконання культурних, освітніх, наукових, спортивних програм, програм у сфері волонтерської діяльності, для участі в яких іноземець або особа без громадянства прибули в Україну, або запрошення організації чи установи, що залучає до провадження своєї діяльності волонтерів, інформація про яку розміщена на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, разом з копією свідоцтва про державну реєстрацію такої організації чи установи;
13) документ, що підтверджує факт перебування у шлюбі з громадянином України (якщо шлюб між громадянином України та іноземцем або особою без громадянства укладено за межами України відповідно до права іноземної держави, дійсність такого шлюбу визначається згідно із Законом України Про міжнародне приватне право). Документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову;
14) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї іноземця або особи без громадянства, які мають посвідку на тимчасове проживання в Україні (документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову), копія відповідної посвідки на тимчасове проживання в Україні та документа, що підтверджує наявність в іноземця або особи без громадянства достатнього фінансового забезпечення для утримання членів сім`ї в Україні;
У подальшому, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, а саме директором ПП «Астек» (ЄДРПОУ 32370839), яке зареєстровано з 26.03.2003 року за адресою м. Полтава, Октябрський район, вул. Фрунзе, 225, який наділений владними повноваженнями з метою здійснення організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, діючи умисно, згідно розробленого ОСОБА_7 плану та відведеної ролі, приблизно у квітні 2018 року, в невстановлений слідством час, та невстановленому слідством місті склав завідомо підроблені офіційні документи, в які вніс завідомо неправдиві відомості, що не відповідають дійсності, а саме:
заяву від 22.03.2018 року до Полтавського обласного центру зайнятості, за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій вказав, що просить видати дозвіл на застосування праці громадянина Туреччини ОСОБА_9 строком на 1 рік за професією комерційний директор у ПП «Астек», та адресу підприємства: АДРЕСА_3 , т.м. 050-346-06-08. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
завірену копію проекту трудового контракту з працівником, складеного між ПП «Астек» в особі директора ОСОБА_5 та громадянина Туреччини ОСОБА_9 , згідно якого останній приймається на роботу до ПП «Астек» на посаду комерційного директора. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
Таким чином, директор ПП «Астек» ОСОБА_5 документально підтвердив, що посада, на якій застосовуватиметься праця ОСОБА_9 , відповідно до законів України не пов`язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці, що не відповідало дійсності. Також, згідно ч. 3 ст. 42 Закону України «Про правовий статус іноземців», роботодавець може отримати Дозвіл, за умови виплати заробітної плати у розмірі не менш як десять мінімальних заробітних плат, що станом 2018 рік складає 32 000 грн.
Продовжуючи свої злочинні дії направлені на незаконне переправлення через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, ОСОБА_5 умисно, діючи за вказівкою ОСОБА_7 , надав 22.03.2018 вказані підроблені документи у Полтавський обласний центр зайнятості, який розташований за адресою м. Полтава, вул. Сінна, 45, видаючи ці документи за справжні, для отримання дозволу на застосування праці іноземців в ПП «Астек» на посаді комерційного директора, тобто використав завідомо підроблені офіційні документи. При цьому, громадянин Турецької Республіки ОСОБА_9 згідно даним з бази перетину державного кордону України у цей час знаходився поза межами України.
При цьому, у вказаний період часу ОСОБА_7 як організатор злочинної групи, знаходилась у м. Полтаві, керувала діями ОСОБА_5 і невстановленої особи, надавала вказівки, та приймала рішення, чим сприяла усуненню виниклих перешкод.
У подальшому, 26.03.2018 Полтавським обласним центром зайнятості на підставі підроблених офіційних документів, які надав директор ПП «Астек» ОСОБА_5 , було надано дозвіл серії НОМЕР_1 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_9 на застосування праці іноземців та осіб без громадянства в ПП «Астек» на посаду комерційного директора строком її дії до 26.03.2019.
Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , передала у невстановлений слідством час та спосіб, вказаний дозвіл серії НОМЕР_1 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_9 , та запрошення на його ім`я від ПП «Астек», яке було підписане від імені ОСОБА_5 , громадянину Турецької Республіки ОСОБА_9 , що став в подальшому підставою для отримання ним довгострокової візи категорії «D» № НОМЕР_2 у консульстві України.
Отримавши таким чином, на підставі підроблених документів довгострокову візу категорії «D» № НОМЕР_2 від 30.03.2018, яка дійсна до 27.06.2018, громадянин Турецької Республіки ОСОБА_9 , 02.04.2018 незаконно перетнув державний кордон України в пункті пропуску «Одеса-авіа», розташованого за адресою м. Одеса, Центральний аеропорт, 2.
Після цього, 05.04.2018 громадянин Турецької Республіки ОСОБА_9 , перебуваючи на території України в м. Полтава, разом з ОСОБА_7 в невстановлений час приїхали до будівлі Головного управління Державної міграційної служби України в Полтавській області, яка розташована за адресою: м. Полтава, вул. Пушкіна, 63, та подали пакет документів (за вх. №244/2018) для отримання посвідки на тимчасове проживання на території України на підставі підробленого документу, а саме дозволу на працевлаштування, клопотання приймаючої сторони в особі директора ПП «Астек» - ОСОБА_5 та особистого зобов`язання ОСОБА_5 .
Головним управлінням Державної міграційної служби України в Полтавській області 13.04.2018 на підставі поданих ОСОБА_7 разом з громадянином Турецької Республіки ОСОБА_9 підроблених документів, а саме клопотання (подання) приймаючої сторони (юридичної особи) ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , зобов`язання ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, виданого Полтавським обласним центром зайнятості, який дійсний до 26.03.2019, візи категорії Д № Y00062458, яка дійсна до 26.06.2018, була видана посвідка на тимчасове проживання на території України серії НОМЕР_3 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_9 , яка дійсна до 26.03.2019.
Крім того, ОСОБА_9 фактично не працевлаштувався згідно отриманих та поданих документів.
Згідно довідки ЦБД ДРФО, інформація про доходи фізичної особи громадянина Турецької Республіки, ОСОБА_9 в ЦБД ДРФО відсутня.
Згідно відповіді з Державної фіскальної служби України ГУ ДФС України в Одеській області за № 16739/9/15-32-08-02-13 від 24.09.2018 ОСОБА_9 перебуває на обліку платників податків ДФС України №3244722296 інформації про доходи фізичної особи в ЦБД ДРФО не має.
У зв`язку з тим, що ПП «Астек», в особі директора ОСОБА_5 , не надало підтверджуючих документів про працевлаштування громадянина Турецької Республіки ОСОБА_9 , Полтавським обласним центром зайнятості 25.07.2018 було скасовано дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на ім`я ОСОБА_9 серії НОМЕР_1 .
При отриманні відповіді на доручення з Державної прикордонної служби України ПРУ ОРУ (з м.д. н.п. Одеса) № 5/12/2107 від 21.11.2018 встановлено, що ОСОБА_9 незаконно перетнув кордон України - в`їзд 02.04.2018 (Одеса-авіа) та виїхав 16.04.2018 о 20 годині 56 хвилин (Одеса-авіа) за адресою м.Одеса, Центральний аеропорт, 2, до Турецької Республіки та пред`явив посвідку на тимчасове проживання серії НОМЕР_3 , яка була видана на підставі підроблених документів.
Крім того, на початку березня 2018 року невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 діючи повторно, у складі організованої групи, підшукав громадянина Туреччини ОСОБА_10 , якому запропонував за грошову винагороду надати допомогу у отриманні дозволу на застосування праці іноземця на території України та візи категорії «D» (довгострокова), посвідки на тимчасове проживання в України, на підставі завідомо неправдивих документів, та незаконне переправлення через державний кордон України, на що останній дав згоду.
Після чого невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , діючи згідно розробленого плану, та відведеної ролі, доповів організатору злочинної групи ОСОБА_7 та ОСОБА_5 про даного громадянина Туреччини на ім`я ОСОБА_10 , та надав копії його документів для оформлення та отримання дозволу на застосування праці іноземців, з подальшим отриманням візи категорії «D» (довгострокова), та посвідки на тимчасове проживання в Україні.
Згідно частини 6 п. 4 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 року № 118:
Довгострокова віза оформляється іноземцям та особам без громадянства для в`їзду в Україну з метою оформлення документів, що дають право на перебування або проживання в Україні на строк, що перевищує 90 днів.
Згідно п. 8 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 року № 118:
Для оформлення довгострокової візи, подається один з таких документів:
1) засвідчена копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства. Для іноземців та осіб без громадянства, працевлаштування яких відповідно до законодавства здійснюється без дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, замість такого дозволу подається трудовий договір (контракт), а для осіб, які мають статус закордонного українця, - трудовий договір (контракт) та посвідчення закордонного українця;
2) копія рішення про надання дозволу на імміграцію, виданого ДМС;
3) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї особи, яку визнано біженцем в Україні або особою, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист в Україні;
4) запрошення на навчання (стажування), видане вищим навчальним закладом та зареєстроване у порядку, встановленому МОН;
5) запрошення державної установи, підприємства, організації, що є реципієнтом проекту міжнародної технічної допомоги;
6) запрошення релігійної організації, що погоджене з державним органом, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації, для довгострокового перебування з метою проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів чи провадження іншої канонічної діяльності;
7) запрошення філіалу, відділення, представництва або іншого структурного осередку громадської (неурядової) організації іноземної держави, зареєстрованої в установленому порядку;
8) запрошення філіалу, відділення, представництва іноземного суб`єкта господарювання, зареєстрованого в установленому порядку;
9) запрошення філії або представництва іноземного банку, зареєстрованого в установленому порядку;
10) звернення іноземного засобу масової інформації щодо оформлення візи іноземному кореспондентові або представникові іноземного засобу масової інформації, що в`їжджає в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків;
11) звернення компетентних органів іноземних держав або міжнародних організацій щодо оформлення віз співробітникам дипломатичних представництв і консульських установ, міжнародних організацій та їх представництв, які в`їжджають в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків, і членам їх сімей;
12) запрошення відповідного державного органу, відповідального за виконання культурних, освітніх, наукових, спортивних програм, програм у сфері волонтерської діяльності, для участі в яких іноземець або особа без громадянства прибули в Україну, або запрошення організації чи установи, що залучає до провадження своєї діяльності волонтерів, інформація про яку розміщена на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, разом з копією свідоцтва про державну реєстрацію такої організації чи установи;
13) документ, що підтверджує факт перебування у шлюбі з громадянином України (якщо шлюб між громадянином України та іноземцем або особою без громадянства укладено за межами України відповідно до права іноземної держави, дійсність такого шлюбу визначається згідно ізЗаконом УкраїниПро міжнародне приватне право). Документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову;
14) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї іноземця або особи без громадянства, які мають посвідку на тимчасове проживання в Україні (документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову), копія відповідної посвідки на тимчасове проживання в Україні та документа, що підтверджує наявність в іноземця або особи без громадянства достатнього фінансового забезпечення для утримання членів сім`ї в Україні;
У подальшому, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, а саме директором ПП «Астек» (ЄРДПОУ 32370839), яке зареєстровано з 26.03.2003 року за адресою м. Полтава, Октябрський район, вул.Фрунзе, 225, який наділений владними повноваженнями з метою здійснення організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, діючи умисно, згідно розробленого ОСОБА_7 плану та відведеної ролі, приблизно у квітні 2018 року, в невстановлений слідством час, та невстановленому слідством місті склав завідомо підроблені офіційні документи, в які вніс завідомо неправдиві відомості, що не відповідають дійсності, а саме:
?заяву від 22.03.2018 року до Полтавського обласного центру занятості, за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій вказав, що просить видати дозвіл на застосування праці громадянина Туреччини ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , строком на 1 рік за професією брокер у ПП «Астек», та адресу підприємства АДРЕСА_3 , т.м. 050-346-06-08. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
?завірену копію проекту трудового контракту з працівником, складеного між ПП «Астек» в особі директора ОСОБА_5 та громадянином Туреччини ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , згідно якого останній приймається на роботу до ПП «Астек» на посаду брокера. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
Таким чином, директор ПП «Астек» ОСОБА_5 документально підтвердив, що посада, на якій застосовуватиметься праця ОСОБА_10 , відповідно до законів України не пов`язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці, що не відповідало дійсності. Також, згідно ч.3 ст.42Закону України «Про правовий статус іноземців», роботодавець може отримати Дозвіл, за умови виплати заробітної плати у розмірі не меншяк десять мінімальних заробітних плат, що станом 2018 рік складає 32000грн.
Продовжуючи свої злочинні дії направлені на незаконне переправлення через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, ОСОБА_5 умисно, діючи за вказівкою ОСОБА_7 , надав 22.03.2018 року вказані підроблені документи у Полтавський обласний центр зайнятості, який розташований за адресою м. Полтава, вул. Сінна, 45, видаючи ці документи за справжні, для отримання дозволу на застосування праці іноземців в ПП «Астек» на брокера, тобто використав завідомо підроблені офіційні документи. При цьому, громадянин Турецької Республіки ОСОБА_10 згідно даним з бази перетину державного кордону України у цей час знаходився поза межами України.
При цьому, у вказаний період часу ОСОБА_7 як організатор злочинної групи, знаходилась у м. Полтаві, та керувала діями ОСОБА_5 та невстановленої особи, надавала вказівки, та приймала рішення, чим сприяла усуненню виниклих перешкод.
У подальшому, 26.03.2018 Полтавським обласним центром зайнятості на підставі підроблених офіційних документів, які надав директор ПП «Астек» ОСОБА_5 , було надано дозвіл серії НОМЕР_4 на ім`я громадянина Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 на застосування праці іноземців та осіб без громадянства в ПП «Астек» на посаду брокера строком її дії до 26.03.2019.
Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , передала у невстановлений слідством час та спосіб, вказаний дозвіл серії НОМЕР_4 на ім`я громадянина Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 , та запрошення на його ім`я від ПП «Астек», яке було підписане від імені ОСОБА_5 , громадянину Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 , що став в подальшому підставою для отримання ним довгострокової візи категорії «D» № НОМЕР_5 у консульстві України.
Отримавши таким чином, на підставі підроблених документів довгострокову візу категорії «D» № НОМЕР_5 від 30.03.2018 року, яка дійсна до 27.06.2018 року, громадянин Турецької Республіки ОСОБА_10 , 03.04.2018 незаконно перетнув державний кордон України в пункті пропуску «Одеса-авіа», розташованого за адресою м. Одеса, Центральний аеропорт 2.
Після цього, 05.04.2018 громадянин Турецької Республіки ОСОБА_10 , перебуваючи на території України в м. Полтава, разом з ОСОБА_7 в невстановлений час приїхали до будівлі Головного управління Державної міграційної служби України в Полтавській області, яка розташована за адресою: м. Полтава, вул. Пушкіна, 63, та подали пакет документів (за вх. № 245/2018) для отримання посвідки на тимчасове проживання на території України на підставі підробленого документу, а саме дозволу на працевлаштування, клопотання приймаючої сторони в особі директора ПП «Астек» - ОСОБА_5 та особистого зобов`язання ОСОБА_5 .
Згідно частини 1 п. 3.1 Тимчасового порядку розгляду заяв для оформлення посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ№ 681 від 15.07.2013:право на отримання посвідки на тимчасове проживання мають іноземці та особи без громадянства, які відповідно до закону прибули в Україну для працевлаштування.
Головним управлінням Державної міграційної служби України в Полтавській області 13.04.2018 на підставі поданих ОСОБА_7 разом з громадянином Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 підроблених документів, а саме клопотання (подання) приймаючої сторони (юридичної особи) ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , зобов`язання ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства виданого Полтавським обласним центром зайнятості, який дійсний до 26.03.2019 року, візи категорії Д № Y00062457, яка дійсна до 27.06.2018 року, була видана посвідка на тимчасове проживання на території України серії НОМЕР_6 на ім`я громадянина Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 , яка дійсна до 26.03.2019.
Крім того, ОСОБА_10 фактично не працевлаштувався згідно отриманих та поданих документів.
Згідно довідки ЦБД ДРФО, інформація про доходи фізичної особи громадянина Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 в ЦБД ДРФО відсутня.
Згідно відповіді з Державної фіскальної служби України ГУ ДФС України в Одеській області за № 16739/9/15-32-08-02-13 від 24.09.2018 ОСОБА_10 перебуває на обліку платників податків ДФС України №3285017634 інформації про доходи фізичної особи в ЦБД ДРФО не має.
У зв`язку з тим, що ПП «Астек», в особі директора ОСОБА_5 , не надало підтверджуючих документів про працевлаштування громадянина Турецької Республіки Ишик ОСОБА_11 , Полтавським обласним центром зайнятості 25.07.2018 було скасовано дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на ім`я ОСОБА_10 серії НОМЕР_4 .
При отриманні відповіді на доручення з Державної прикордонної служби України ПРУ ОРУ (з м.д. н.п. Одеса) № 5/12/2107 від 21.11.2018 встановлено, що ОСОБА_10 незаконно перетнув кордон України - в`їзд 03.04.2018 о 09 годин 34 хвилин (Одеса-авіа) та виїхав 11.04.2018 о 19 годині 45 хвилин (Одеса-авіа) за адресою м. Одеса, Центральний аеропорт, 2, до Турецької Республіки.
Крім того, на початку березня 2018 року невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 діючи повторно, у складі організованої групи, підшукав громадянина Туреччини ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , якому запропонував за грошову винагороду надати допомогу у отриманні дозволу на застосування праці іноземця на території України та візи категорії «D» (довгострокова), посвідки на тимчасове проживання в України, на підставі завідомо неправдивих документів, та незаконне переправлення через державний кордон України, на що останній дав згоду.
Після чого невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , діючи згідно розробленого плану, та відведеної ролі, доповів організатору злочинної групи ОСОБА_7 та ОСОБА_5 про даного громадянина Туреччини на ім`я ОСОБА_12 , та надав копії його документів для оформлення та отримання дозволу на застосування праці іноземців, з подальшим отриманням візи категорії «D» (довгострокова), та посвідки на тимчасове проживання в Україні.
Так, згідно ст. 42 2 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 року, для отримання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства та продовження його дії, необхідні наступні документи:
1. Для отримання дозволу роботодавець подає до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, такі документи:
1)заяваза формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій роботодавець підтверджує, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов`язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці;
2) копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку;
3) кольорова фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 x 4,5 сантиметра;
4) копія проекту трудового договору (контракту) з іноземцем або особою без громадянства, посвідчена роботодавцем.
Згідно частини 6 п. 4 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 року № 118:
Довгострокова віза оформляється іноземцям та особам без громадянства для в`їзду в Україну з метою оформлення документів, що дають право на перебування або проживання в Україні на строк, що перевищує 90 днів.
Згідно п. 8 правил оформлення віз для в`їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію, які затверджені постановою Кабінету Міністрів від 01.03.2017 року № 118:
Для оформлення довгострокової візи, подається один з таких документів:
1) засвідчена копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства. Для іноземців та осіб без громадянства, працевлаштування яких відповідно до законодавства здійснюється без дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, замість такого дозволу подається трудовий договір (контракт), а для осіб, які мають статус закордонного українця, - трудовий договір (контракт) та посвідчення закордонного українця;
2) копія рішення про надання дозволу на імміграцію, виданого ДМС;
3) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї особи, яку визнано біженцем в Україні або особою, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист в Україні;
4) запрошення на навчання (стажування), видане вищим навчальним закладом та зареєстроване у порядку, встановленому МОН;
5) запрошення державної установи, підприємства, організації, що є реципієнтом проекту міжнародної технічної допомоги;
6) запрошення релігійної організації, що погоджене з державним органом, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації, для довгострокового перебування з метою проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів чи провадження іншої канонічної діяльності;
7) запрошення філіалу, відділення, представництва або іншого структурного осередку громадської (неурядової) організації іноземної держави, зареєстрованої в установленому порядку;
8) запрошення філіалу, відділення, представництва іноземного суб`єкта господарювання, зареєстрованого в установленому порядку;
9) запрошення філії або представництва іноземного банку, зареєстрованого в установленому порядку;
10) звернення іноземного засобу масової інформації щодо оформлення візи іноземному кореспондентові або представникові іноземного засобу масової інформації, що в`їжджає в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків;
11) звернення компетентних органів іноземних держав або міжнародних організацій щодо оформлення віз співробітникам дипломатичних представництв і консульських установ, міжнародних організацій та їх представництв, які в`їжджають в Україну для довгострокового перебування з метою виконання своїх службових обов`язків, і членам їх сімей;
12) запрошення відповідного державного органу, відповідального за виконання культурних, освітніх, наукових, спортивних програм, програм у сфері волонтерської діяльності, для участі в яких іноземець або особа без громадянства прибули в Україну, або запрошення організації чи установи, що залучає до провадження своєї діяльності волонтерів, інформація про яку розміщена на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, разом з копією свідоцтва про державну реєстрацію такої організації чи установи;
13) документ, що підтверджує факт перебування у шлюбі з громадянином України (якщо шлюб між громадянином України та іноземцем або особою без громадянства укладено за межами України відповідно до права іноземної держави, дійсність такого шлюбу визначається згідно ізЗаконом УкраїниПро міжнародне приватне право). Документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову;
14) документ, що підтверджує належність до членів сім`ї іноземця або особи без громадянства, які мають посвідку на тимчасове проживання в Україні (документи, видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані, якщо інше не передбачено законом чи міжнародним договором України, та подані разом із засвідченим в установленому порядку перекладом на українську мову, а у разі відсутності такої можливості - на англійську мову), копія відповідної посвідки на тимчасове проживання в Україні та документа, що підтверджує наявність в іноземця або особи без громадянства достатнього фінансового забезпечення для утримання членів сім`ї в Україні;
У подальшому, ОСОБА_5 будучи службовою особою, а саме директором ПП «Астек» (ЄРДПОУ 32370839), яке зареєстровано з 26.03.2003 року за адресою м. Полтава, Октябрський район, вул.Фрунзе, 225, який наділений владними повноваженнями з метою здійснення організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, діючи умисно, згідно розробленого ОСОБА_7 плану та відведеної ролі, приблизно у березні 2018 року, в невстановлений слідством час, та невстановленому слідством місті, склав завідомо підроблені офіційні документи, в які вніс завідомо неправдиві відомості, що не відповідають дійсності, а саме:
?заяву від 22.03.2018 року до Полтавського обласного центру занятості, за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій вказав, що просить видати дозвіл на застосування праці громадянина Туреччини ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , строком на 1 рік за професією менеджер зовнішньоекономічної діяльності у ПП «Астек», та адресу підприємства: АДРЕСА_3 , т.м. 050-346-06-08. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
?завірену копію проекту трудового контракту з працівником, складеного між ПП «Астек» в особі директора ОСОБА_5 та громадянином Туреччини ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , згідно якого останній приймається на роботу до ПП «Астек» на посаду менеджер зовнішньоекономічної діяльності. Вказаний підроблений документ ОСОБА_5 підписав від імені директора та поставив відбиток круглої печатки ПП «Астек».
Таким чином, директор ПП «Астек» ОСОБА_5 документально підтвердив, що посада, на якій застосовуватиметься праця Йолсан Гьокхан, відповідно до законів України не пов`язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці, що не відповідало дійсності. Також, згідно ч.3 ст.42Закону України «Про правовий статус іноземців», роботодавець може отримати Дозвіл, за умови виплати заробітної плати у розмірі не меншяк десять мінімальних заробітних плат, що станом 2018 рік складає 32000грн.
Продовжуючи свої злочинні дії направлені на незаконне переправлення через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, ОСОБА_5 умисно, діючи за вказівкою ОСОБА_7 , надав 22.03.2018 року вказані підроблені документи у Полтавський обласний центр зайнятості, який розташований за адресою м. Полтава, вул. Сінна, 45, видаючи ці документи за справжні, для отримання дозволу на застосування праці іноземців в ПП «Астек» на посаді менеджера зовнішньоекономічної діяльності, тобто використав завідомо підроблені офіційні документи. При цьому громадянин Турецької Республіки ОСОБА_12 згідно даним з бази перетину державного кордону України у цей час знаходився поза межами України.
При цьому, у вказаний період часу ОСОБА_7 як організатор злочинної групи, знаходилась у м. Полтаві, та керувала діями ОСОБА_5 та невстановленої особи, надавала вказівки, та приймала рішення, чим сприяла усуненню виниклих перешкод.
У подальшому, 26.03.2018 Полтавським обласним центром зайнятості на підставі підроблених офіційних документів, які надав директор ПП «Астек» ОСОБА_5 , було надано дозвіл серії НОМЕР_7 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_12 на застосування праці іноземців та осіб без громадянства в ПП «Астек» на посаду менеджера зовнішньоекономічної діяльності строком її дії до 26.03.2019.
Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на незаконне переправлення осіб через державний кордон України, діючи згідно розробленого плану та відведеної ролі, із корисних мотивів, невстановлена слідством особа на ім`я ОСОБА_8 , передала у невстановлений слідством час та спосіб, вказаний дозвіл серії НОМЕР_7 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_12 , та запрошення на його ім`я від ПП «Астек», яке було підписане від імені ОСОБА_5 , громадянину Турецької Республіки ОСОБА_12 , що став в подальшому підставою для отримання ним довгострокової візи категорії «D» № НОМЕР_8 у консульстві України.
Отримавши таким чином, на підставі підроблених документів довгострокову візу категорії «D» № НОМЕР_8 від 04.04.2018 року, яка дійсна до 02.07.2018 року, громадянин Турецької Республіки ОСОБА_12 , 04.04.2018 незаконно перетнув державний кордон України в пункті пропуску «Одеса-авіа», розташованого за адресою м. Одеса, Центральний аеропорт, 2.
Після цього, 06.04.2018 громадянин Турецької Республіки ОСОБА_12 , перебуваючи на території України в м. Полтава, разом з ОСОБА_7 в невстановлений час приїхали до будівлі Головного управління Державної міграційної служби України в Полтавсбкій області, яка розташована за адресою: м. Полтава, вул. Пушкіна, 63, та подали пакет документів (за вх. № 249/2018) для отримання посвідки на тимчасове проживання на території України на підставі підробленого документу, а саме дозволу на працевлаштування, клопотання приймаючої сторони в особі директора ПП «Астек» - ОСОБА_5 та особистого зобов`язання ОСОБА_5 .
Головним управлінням Державної міграційної служби України в Полтавській області 13.04.2018 на підставі поданих ОСОБА_7 разом з громадянином Турецької Республіки ОСОБА_12 підроблених документів, а саме клопотання (подання) приймаючої сторони (юридичної особи) ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , зобов`язання ПП «Астек» в особі її директора ОСОБА_5 , дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства виданого Полтавським обласним центром зайнятості, який дійсний до 26.03.2019 року, візи категорії Д № Y02666394 яка дійсна до 02.07.2018 року, була видана посвідка на тимчасове проживання на території України серії НОМЕР_9 на ім`я громадянина Турецької Республіки ОСОБА_12 , яка дійсна до 26.03.2019.
Крім того, ОСОБА_12 фактично не працевлаштувався згідно отриманих та поданих документів.
Згідно довідки ЦБД ДРФО, інформація про доходи фізичної особи громадянина Турецької Республіки ОСОБА_12 в ЦБД ДРФО відсутня.
Згідно відповіді з Державної фіскальної служби України ГУ ДФС України в Одеській області за № 16739/9/15-32-08-02-13 від 24.09.2018 ОСОБА_12 перебуває на обліку платників податків ДФС України № 3260621317, інформації про доходи фізичної особи в ЦБД ДРФО не має.
У зв`язку з тим, що ПП «Астек», в особі директора ОСОБА_5 , не надало підтверджуючих документів про працевлаштування громадянина Турецької Республіки ОСОБА_12 , Полтавським обласним центром зайнятості 25.07.2018 було скасовано дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на ім`я ОСОБА_12 серії НОМЕР_7 .
При отриманні відповіді на доручення з Державної прикордонної служби України ПРУ ОРУ (з м.д. н.п. Одеса) № 5/12/2107 від 21.11.2018 встановлено, що ОСОБА_12 незаконно перетнув кордон України - в`їзд 04.04.2018 о 00 годин 45 хвилин (Одеса-авіа) та виїхав 16.04.2018 о 20 годині 55 хвилин (Одеса-авіа) за адресою м. Одеса, Центральний аеропорт, 2, до Турецької Республіки та пред`явив посвідку на тимчасове проживання серії НОМЕР_9 , яка була видана на підставі підроблених документів.
Під час досудового слідства встановлено наявність ризиків, передбачених п. п. 1, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, які дають підстави вважати, що підозрюваний може порушити покладені на нього процесуальні обов`язки.
24.04.2019 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 332, ч.3 ст. 27 ч.3 ст.28, ч.1 ст.366, ч.3 ст.27 ,ч.3 ст.28 ч.4 ст.358 КК України.
У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив застосувати.
Захисник заперечив проти задоволення клопотання та надав свої заперечення.
Підозрюваний підтримав думку захисника.
Слідчий суддя, заслухавши думку сторін, дослідивши надані матеріали прийшов до висновку про наступне.
Відповідно до ст. 177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків а також запобігання спробам: переховуватися від суду; знищити або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого обвинуваченого, експерта або спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; або вчинити інше кримінальне правопорушення, у якому обвинувачується. Підставою застосування є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави суду вважати, що обвинувачений може здійснити дії, передбачені ч. 1 цієї статті.
Як встановлено в судовому засіданні, ОСОБА_5 підозрюється у вчинені ряда кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 332, ч.3 ст. 27 ч.3 ст.28, ч.1 ст.366, ч.3 ст.27 ,ч.3 ст.28 ч.4 ст.358 КК України, які у відповідності до ст. 12 КК України є злочином середньої тяжкості.
Метою застосування запобіжного заходу відносно ОСОБА_5 є забезпечення виконання покладених на нього процесуальних обов`язків.
Підставою застосування запобіжного заходу щодо ОСОБА_5 є наявність обґрунтованої підозри у вчинені ним вказаних у клопотанні кримінальних правопорушень.
Обґрунтованість підозри ОСОБА_5 , підтверджується наступними доказами: - протоколом проведення негласних слідчих розшукових дій, а саме зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж; протоколом тимчасового доступу до речей і документів; іншими матеріалами кримінального провадження.
Слідчий суддя при обранні запобіжного заходу також враховує обставини вказані у ст. 178 КПК України, а саме: має місце реєстрації та проживання, також має стійкі соціальні зв`язки.
Відповідно до ч.ч.1, 2 ст. 181 КПК України домашній арешт полягає в забороні підозрюваному, обвинуваченому залишити житло цілодобово або у певний період. Домашній арешт може бути застосовано до особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за вчинення якого законом передбачено покарання у виді позбавлення волі.
Європейський суд з прав людини в своєму рішенні у справі "Мюррей проти Сполученого Королівства", зазначив що факти, які викликають підозру, не обов`язково мають бути встановлені до ступеня, необхідного для засудження або навіть для пред`явлення обвинувачення, що являється завданням наступних етапів кримінального процесу, сприяти якому має й домашній арешт.
З урахуванням практики Європейського суду з прав людини та основоположних свобод, приписів ст. 178 КПК України, наявності повідомлення про підозру у вчиненні інших кримінальних правопорушень, приходжу до висновку про неможливість жодного із більш м`яких запобіжних заходів забезпечити виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків, тому клопотання слідчого про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту підлягає задоволенню.
Відповідно до ч.3 ст. 194 КПК України, слідчий суддя, суд має право зобов`язати підозрюваного, обвинуваченого прибувати за кожною вимогою до суду або до іншого органу державної влади, визначеного слідчим суддею, судом, якщо прокурор доведе обставини, передбачені пунктом 1 частини першої цієї статті, але не доведе обставини, передбачені пунктами 2 та 3 частини першої цієї статті.
Керуючись ст. ст. 131, 132, 176-178, 181, 194 199, 372 КПК України, слідчий суддя,
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Приморського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №12019160000000352 від 30.03.2020 року, про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту - задовольнити.
Застосувати до ОСОБА_5 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді домашнього арешту за місцем фактично проживаючий за адресою: АДРЕСА_2 , із забороною залишати житло в період з 22.00 до 06.00 годин.
Покласти на ОСОБА_5 виконувати передбачені ст. 194 КПК України обов`язки :прибувати по першому виклику до слідчого, прокурора чи суду на визначений ними час; повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання; здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт громадянина України та закордонний паспорт громадянина України, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну;
Роз`яснити ОСОБА_5 , що в разі невиконання вказаних обов`язків до нього може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід і на нього може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Строк дії ухвали слідчого судді становить два місяці, тобто до 27.05.2020 року.
На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу протягом п`яти діб з дня її постановлення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1 27.03.2020
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 88536988 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів домашній арешт |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Попревич В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні