ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 квітня 2020 року Справа № 160/790/20 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєв М.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Декор-Пласт
до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України
про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ :
20.01.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю Декор-Пласт звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, в якому позивач просить суд:
1) визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:
- № 1314159/30001380 від 24.10.2019 року;
- № 1326580/30001380 від 11.11.2019 року;
- № 1326572/30001380 від 11.11.2019 року;
- № 1326574/30001380 від 11.11.2019 року;
- № 1326575/30001380 від 11.11.2019 року;
- № 1326576/30001380 від 11.11.2019 року;
2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, виписані Товариством з обмеженою відповідальністю Декор-Пласт :
- № 1 від 19.09.2019 року на суму 86 988 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 11.10.2019 року;
- № 1 від 01.10.2019 року на суму 250 200 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 25.10.2019 року;
- № 2 від 01.10.2019 року на суму 250 200 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 25.10.2019 року;
- № 3 від 01.10.2019 року на суму 360 000 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 25.10.2019 року;
- № 4 від 07.10.2019 року на суму 250 200 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 25.10.2019 року;
- № 5 від 07.10.2019 року на суму 250 200 грн, датою фактичного відправлення податкової накладної 25.10.2019 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року, згідно квитанцій вказані накладні було отримано, але реєстрацію зупинено та запропоновано платнику податків подати додаткові документи та пояснення, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства були подані до податкового органу. Вказані документи повністю підтверджують реальність господарської операції, за результатом якої складено податкові накладні, які надіслано для реєстрації. При цьому, рішеннями відповідача-1 було відмовлено у реєстрації вказаних податкових накладних, також, в рішеннях про відмову в реєстрації податкової накладної вказано як підставу для відмови надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, тобто, не вбачається конкретної підстави відмови, а тому рішення, прийняті відповідачем-1 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, у зв`язку з чим позивач просив позовні вимоги задовольнити.
22.01.2020 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду було залишено позовну заяву без руху через невідповідність вимогам ст. ст. 160, 161 КАС України та встановлено позивачу строк для усунення недоліків.
На виконання вимог ухвали від 22.01.2020 року позивач усунув недоліки позовної заяви у встановлений судом строк.
13.02.2020 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду було відкрито спрощене позовне провадження без виклику (повідомлення) сторін.
03.03.2020 року від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов відзив на позовну заяву відповідно до якого проти позову заперечувало та вказало, що оскаржувані рішення правомірні, та такі, що винесені відповідно до вимог діючого законодавства, у зв`язку з чим, підстави для їх скасування відсутні.
03.03.2020 року від Державної податкової служби України надійшов відзив на позовну заяву відповідно до якого вказано, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних було прийнято комісією регіонального рівня відповідач вважає, що позовні вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати вищезазначені податкові накладні є необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні є передчасним.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ МІРА СТАНДАРТ (код ЄДРПОУ 43047691) на підставі договору постачання № 119 від 01.09.2019 року товар, що підтверджується видатковою накладною № 19091 від 19.09.2019 року, та оплатив за нього 18.10.2019 року.
19.09.2019 року Постачальник здійснив поставку Покупцю, придбаного у ТОВ МІРА СТАНДАРТ , товару на суму 86988,00 грн. з ПДВ (ПДВ 14498,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 19091, товарно -транспортною накладною №19091 від 19.09.2019 року Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_1 (що підтверджується договором № 1 від 08.01.2017 року та актом приймання - передачі послуг перевезення) Оплата була здійснена Покупцем 17.10.2019 року, у зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 1 від 19.09.2019 року на суму 86988,00 грн. з ПДВ (ПДВ 14498,00 грн.).
Також, ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ АЛИСКАР ТРЕНДС (код ЄДРПОУ 42623822) на підставі договору поставки № 1001/13 від 01.10.2019 року товар, що підтверджується видатковою накладною № 1001/48 від 01.10.2019 року на суму 243936,00 грн. та актом приймання - передачі 1001/131 від 01.10.2019 року.
01.10.2019 року Постачальник здійснив поставку вказаного товару Покупцю на суму 250200,00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 01101, товарно - транспортною накладною №01101. Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_2 (що підтверджується договором № 4 від 14.04.2016 року та актом приймання - передачі послуг перевезення), у зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 1 від 01.10.2019 року на 250200,00; грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.).
Також, ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ АЛИСКАР ТРЕНДС (код ЄДРПОУ 42623822) на підставі договору поставки № 1001/13 від 01.10.2019 року товар, що підтверджується видатковою накладною № 1001/49 від 01.10.2019 року на суму 243936,00 грн. та актом приймання передачі 1001/131 від 01.10.2019 року.
01.10.2019 р. Постачальник здійснив поставку вказаного товару Покупцю на суму 250200,00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною №01102, товарно - транспортною накладною №01101. Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_2 (що підтверджується договором № 4 від 14.04.2016 року та актом приймання - передачі послуг перевезення), у зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 2 від 01.10.2019 року на суму 250200,00 гри. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.).
Також, ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ АЛИСКАР ТРЕНДС (код ЄДРПОУ 42623822) на підставі договору поставки № 1001/13 від 01.10.2019 року товар, що - підтверджується видатковою накладною № 1001/50 від 01.10.2019 року на суму 345600,00 грн. та актом приймання-передачі 1001/131 від 01.10.2019 року, та оплатив за нього частково 30.10.2019 року.
01.10.2019 року Постачальник здійснив поставку вказаного товару Покупцю на суму 360000,00 грн. з ПДВ (ПДВ 60000,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 01103, товарно - транспортною накладною №01101. Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_2 (що підтверджується договором № 4 від 14.04.2016 року та актом приймання - передачі послуг перевезення). Оплата була здійснена Покупцем частково 29.10.2019 року. У зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 3 від 01.10.2019 р. на суму 360000,00 грн. з ПДВ (ПДВ 60000,00 грн.).
Також, ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ АЛИСКАР ТРЕНДС (код ЄДРПОУ 42623822) на підставі договору поставки № 1001/13 від 01.10.2019 року товар, що підтверджується видатковою накладною № 1007/28 від 07.10.2019 року на суму 243936,00 грн. та актом приймання - передачі 1007/131 від 07.10.2019 року.
07.10.2019 року Постачальник здійснив поставку вказаного товару Покупцю на суму 250200,00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 07101, товарно - транспортною накладною №07101. Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_2 (що підтверджується договором № 4 від 14.04.2016 р. та актом приймання - передачі послуг перевезення), у зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 4 від 07.10.2019 року на суму 250200.00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.).
Також, ТОВ ДЕКОР-ПЛАСТ придбав у ТОВ АЛИСКАР ТРЕНДС (код ЄДРПОУ 42623822), на підставі договору поставки №1001/13 від 01.10.2019 року товар, що підтверджується видатковою-накладною № 1007/29 від 07.10.2019 року на суму 243936,00 грн. та актом приймання - передачі 1007/131 від 07.10.2019 року.
07.10.2019 року Постачальник здійснив поставку вказаного товару Покупцю на суму 250200,00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною №07102, товарно - транспортною накладною №07101. Перевезення товару здійснювалось згідно укладеного договору між Покупцем та ФОП ОСОБА_2 (що підтверджується договором № 4 від 14.04.2016 р. та актом приймання - передачі послуг перевезення), у зв`язку з зазначеною поставкою, була складена податкова накладна № 5 від 07.10.2019 року на суму 250200,00 грн. з ПДВ (ПДВ 41700,00 грн.).
Таким чином, у відповідності до вимог п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України, у зв`язку з отриманням від покупця грошових коштів позивачем було складено податкові накладні № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року і направлено їх для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вищевказані податкові накладні було прийнято контролюючим органом, проте їх реєстрацію було зупинено у зв`язку з тим, що ПН/PK відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку " та було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем в електронному вигляді було подано письмові пояснення та документи на підтвердження реєстрації вказаних податкових накладних, а саме: - копія Договору поставки № 115 від 09.01.2019 р.; - копії видаткових накладних; - копії товарно - транспортних накладних; - копії рахунків; - копії виписок банку про оплату Покупцем товару; - копії податкових накладних; - копії довіреностей; - копія Договору постачання № 119 від 01.09.2019 р.; - копії видаткової накладної; - копія рахунку; - копія виписки банку; - копія Договору поставки № 1001/13 від 01.10.2019 р.; - копії видаткових накладних; - копії рахунків; - копія виписки банку; - копії актів приймання - передачі; - копія договору № 1 від 08.01.2017 р. (на перевезення); - копія акту приймання - передачі послуг перевезення; -копія рахунку; - копія платіжного доручення; - копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - копія договору № 4 від 14.04.2016 р. (на перевезення); - копія акту приймання - передачі послуг перевезення; - копія рахунку; - копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення № 1314159/30001380 від 24.10.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 19.09.2019 року, № 1326580/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 01.10.2019 року № 1326572/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 01.10.2019 року, № 1326574/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 3 від 01.10.2019 року, № 1326575/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 4 від 07.10.2019 року та № 1326576/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 07.10.2019 року, у зв`язку з ненаданням ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні та надання платником податків документів, які складені з порушенням законодавства.
Позивач вважає вказані рішення відповідача-1 про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними та такими, що суперечить вимогам законодавства, що і стало підставою для звернення з даним позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 р. № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з вимогами п. 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 177), Податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень; одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P < Pм х 1,4, де: D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T; S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; Рм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті..
Згідно з вимогами п. 4 Порядку № 177 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Як вбачається з п. 5 Порядку № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Згідно з вимогами п.п. 6 та 7 Порядку № 177 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:
1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;
2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.
Суд зазначає, що положення пунктів 6 та 7 Порядку № 177 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.
Разом з тим, реєстрацію поданих позивачем податкових накладних зупинено через те, що " ПН/PK відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку ".
Тобто, відповідачем застосовано формулювання, яке пунктами 6 та 7 Порядку не передбачено.
Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкової накладної зупинено з підстав, які не передбачені законодавством.
Згідно з вимогами п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Відповідно до вимог пункту 10 Порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, ДФС визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та погоджені Міністерством фінансів України згідно з листом від 06.08.2019 № 26010-06-5/20111.
Відповідно до пп.1.6 п.1 листа ДФС від 06.08.2019 № 26010-06-5/20111 платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: - керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ; - платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); - платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; - платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); - в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.
Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.
Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.
Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.
У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.
Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.
Суд звертає увагу, що відповідачем не було надано будь-яких пояснень щодо підстав зупинення реєстрації податкової накладної та ані самого протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з пп. 1.6 п. 1 Критеріїв; ні матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку; ані іншої інформації, що розглядається Комісією, яка, обов`язково додається до протоколу засідання Комісій.
У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено за якою саме підставою позивача із вказаних в пп. 1.6 п. 1 Критеріїв віднесено до ризикових платників.
Крім того, як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року були зупинені також через те, що обсяг постачання товару/послуги 1101 перевищує величину залишку обсягу придбаного такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .
Відповідно до п.п.2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку (Лист Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21 березня 2018 р.) податкові накладні/розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
Згідно з п. 7 Порядку №117 у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Крім того, відповідно до п.1 3 зазначеного Порядку №117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Проте, зі змісту Квитанцій вбачається, що відповідачем не дотримано вимоги п. 13 зазначеного Порядку №117 та не вказано: розрахованих показників критерію, якому на думку відповідача відповідає позивач; та конкретної пропозиції щодо переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. У Квитанціяї №1 лише запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію.
Також, положеннями п. 7 Порядку №117 чітко визначено умови зупинення реєстрації ПН/РК, це: відповідність критеріям (а не критерію) ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку. Тобто повинна мати місце сукупність ризикових умов; ступені ризиків мають бути достатніми для зупинення реєстрації.
Отже, зупинення реєстрації ПН/РК за критерієм п.п.2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 75 %) товарів з кодами згідно з УКТЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС; відсутність товару/послуги у Таблиці даних платника податку.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року не відповідає умовам критерію п.п.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку, оскільки в квитанціях №1 міститься лише загальне посилання на п.п.2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку, без зазначення конкретних обставин, за наявності яких можна віднести обсяг постачання до переліку ризикових.
Комісією регіонального рівня було прийнято рішення № 1314159/30001380 від 24.10.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 19.09.2019 року, № 1326580/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 01.10.2019 року № 1326572/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 01.10.2019 року, № 1326574/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 3 від 01.10.2019 року, № 1326575/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 4 від 07.10.2019 року та № 1326576/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 07.10.2019 року.
З матеріалів справи встановлено, що в оскаржуваних Рішеннях про відмову в реєстрації ПН підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних вказано ненадання платником податку копій документів, а саме: ненаданням ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 117 (додаток 2 до вказаного Порядку).
Форма такого рішення передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано (з тих, що визначені вказаною формою рішення), мають бути підкреслені.
Проте, в порушення наведених вимог законодавства оскаржувані рішення містять лише загальне твердження про ненадання документів без конкретизації, які саме документи не недано, що не дозволяють приймати їх до податкового і бухгалтерського обліку, та не конкретизовано, які саме документи не надано на підтвердження яких операцій.
Рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, що свідчить про їх необґрунтованість.
Таким чином, оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують підставу для реєстрації податкової накладної, а отже контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
Згідно з ч. 2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення комісії яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1314159/30001380 від 24.10.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 19.09.2019 року, № 1326580/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 01.10.2019 року № 1326572/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 01.10.2019 року, № 1326574/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 3 від 01.10.2019 року, № 1326575/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 4 від 07.10.2019 року та № 1326576/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 07.10.2019 року прийняті не у спосіб визначений законом, а отже, є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо вимоги про покладення на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Згідно ч.4 ст.245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Тобто, законодавець передбачив обов`язок суду змусити суб`єкт владних повноважень до правомірної поведінки, а не вирішувати питання, які належать до функцій і виключної компетенції останнього (дискреційні повноваження), тому втручання в таку діяльність є формою втручання в дискреційні повноваження наведеного органу та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.
Як слідує зі змісту Рекомендації № R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Адміністративний суд під час розгляду та вирішення публічно-правових спорів перевіряє, чи рішення суб`єкта владних повноважень прийняте у межах законної дискреції. При цьому, відповідно до правил правозастосування практики Європейського суду з прав людини, суд не може своїм рішенням підмінити рішення суб`єкта владних повноважень.
Тобто, дискреційними є повноваження суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною. Прикладом таких повноважень є повноваження, які закріплені у законодавстві із застосуванням слова може .
Натомість, у даному випадку суд не вважає повноваження відповідача, як дискреційні, оскільки відповідач не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.
Згідно судової практики Європейського суду з прав людини (рішення по справі Олссон проти Швеції від 24 березня 1988 року) запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців, водночас, суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, у тому числі колегіальний орган, прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається.
Також, суд враховує правову позицію, висловлену в рішенні Європейського Суду з прав людини від 20.10.2011 р. у справі Рисовський проти України , в якому суд зазначив, що принцип належного урядування , зокрема передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість уникати виконання своїх обов`язків.
Суд зазначає, що відповідно до ст. 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини практика ЄСПЛ підлягає застосуванню судами як джерело права.
В даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відповідно до підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, відповідно до пунктів 19 та 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до Державної фіскальної служби відповідного рішення суду).
У разі надходження до Державної фіскальної служби рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому, датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).
Таким чином, для відновлення порушених прав позивача, суд вважає за необхідне, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.
Доказів, які б спростували доводи позивача, відповідачі суду не надали. З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 12612,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням №508 від 04.02.2020 року.
Враховуючи, що адміністративний позов задоволено повністю, а оскаржувані рішення прийнято, саме Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, сплачений позивачем судовий збір за подачу адміністративного позову до суду в сумі 12612,00 грн. підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Декор-Пласт (50000, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, просп.Карла Маркса, буд.49, код ЄДРПОУ 30001380) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49600, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 43145015), Державної податкової служби України (04053, м.Київ, Львівська пл.8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1314159/30001380 від 24.10.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 19.09.2019 року, № 1326580/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 1 від 01.10.2019 року, № 1326572/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 2 від 01.10.2019 року, № 1326574/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 3 від 01.10.2019 року, № 1326575/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 4 від 07.10.2019 року та № 1326576/30001380 від 11.11.2019 року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 5 від 07.10.2019 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, виписані Товариством з обмеженою відповідальністю «Декор-Пласт» № 1 від 19.09.2019 року, № 1 від 01.10.2019 року, № 2 від 01.10.2019 року, № 3 від 01.10.2019 року, № 4 від 07.10.2019 року та № 5 від 07.10.2019 року, датою їх фактичного отримання.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Декор-Пласт (код ЄДРПОУ 30001380) судові витрати у розмірі 12 612,00 грн. (дванадцять тисяч шістсот дванадцять гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст. ст.295,297 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Дєєв
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2020 |
Оприлюднено | 03.04.2020 |
Номер документу | 88547659 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні