Ухвала
від 31.03.2020 по справі 405/8218/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/8218/19

1-кс/405/4595/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 березня 2020 року слідчийсуддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному проваджені, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018120110000264 від 22.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, протимчасовий доступ до речей та документів,-

ВСТАНОВИВ:

слідчий за погодженням з прокурором звернувся до суду з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні фермерського господарства « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , засновником якого є ОСОБА_5 , адреса засновника та місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування клопотання вказав, що слідчим відділом ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018120110000264 від 22.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у продовж 2017 -2018 років, всупереч чинному законодавству, службові особи Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », (далі по тексту ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 ), (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), розташоване за адресою: Кіровоградська область, Бобринецький район, с. Чарівне, зловживаючи своїм службовим становищем, передали у використання третім особам земельні ділянки, які перебувають на праві постійного користування у ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , чим спричинили тяжких наслідків державним інтересам.

Відповідно до контракту від 05.07.2017 та Наказу від 05.07.2017 №72-к, призначено на посаду директора ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_4 (Злобіну) ОСОБА_6 .

Проведеними слідчими (розшуковими) діями встановлено, що в період 2017-2018 років, значна частина земельних ділянок ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , дійсно оброблялась іншими суб`єктами господарювання, відповідно до договорів надання послуг по виконанню сільськогосподарських робіт.

Так, ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 у вказаний вище період, мало взаємовідносини з рядом суб`єктів господарської діяльності, з якими були укладені договори про надання сільськогосподарських послуг, виконання робіт, поставки, за значно завищеними цінами та в супереч чинному законодавству.

Відповідно до руху коштів рахунку ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 № НОМЕР_3 , відкритому в АТ Комерційний індустріальний банк (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) у період з 01.09.2017 по 31.12.2018, перераховувались кошти за послуги/товари наступним підприємствам-контрагентам, а саме: ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », СФГ « ОСОБА_9 », СФГ « ОСОБА_10 », ФОП « ОСОБА_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ФОП « ОСОБА_12 », СФГ « ОСОБА_13 », ФГ « ОСОБА_14 », ПП « ОСОБА_15 ». У тому числі, підтвердженням таких взаємовідносин є наявність деяких договорів, укладених ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 з суб`єктами господарювання, які отримані та долучені до матеріалів кримінального провадження № 12018120110000264 від 22.06.2018.

На підставі ухвали Ленінського районного суду міста Кіровограда від 20.05.2019, було отримано дозвіл на призначення судово-економічної експертизи документів бухгалтерського, податкового обліку і звітності, до проведення якої залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_13 .

У свою чергу судовим експертом ІНФОРМАЦІЯ_13 ОСОБА_16 , до СУ ГУНП в Кіровоградській області, направлено клопотання № 2652/2653/18-27 «про надання додаткових документів, необхідних для дачі висновку», у якому зазначено необхідність отримання додаткових документів, з метою виконання судово-економічної експертизи, у тому числі, необхідності отримання від фермерського господарства « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , засновником якого є ОСОБА_5 , адреса засновника та місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 , а саме наступних відомостей та документів:

-дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку за період з 01.09.2017 по 31.12.2018, у тому числі роздруковані з магнітного носія інформації на паперовий носій (картки, відомості, журнали-ордери) щодо обліку з виконання зобов`язань та проведення розрахунків за надання послуг комбайна по збиранню урожаю 2018 року на землях ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , в розрізі договорів, за які останнім на рахунок ФГ « ОСОБА_4 » № НОМЕР_5 КРУ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », безготівково перераховані кошти на загальну суму 1164130,00 грн. з яких: 300000,00 грн. згідно рахунку №11 від 01.10.2018; 342700,00 грн. згідно рахунків №№ 23, 24 від 01.10.2018; 521430,00 грн. згідно рахунку № 24 від 01.10.2018; та документи(договори про надання сільськогосподарських послуг, додаткові угоди, угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог, специфікації, акти приймання-передачі виконаних робіт, рахунки-фактури, виписки банку про розрахунки);

-виписки/роздруківки банку руху коштів ФГ « ОСОБА_4 » № НОМЕР_5 КРУ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » з 14.06.2018 по 31.12.2018;

-відомості в розрізі полів (КЗП, к.с., п.с.) із прибирання сільгоспкультур, по кожному обсягу проведених робіт (гектар), культури, які були зібрані, їх урожайність та або , яка кількість була зібрана врожаю технікою ФГ « ОСОБА_4 », чиїм транспортом проводилось вивантаження врожаю з техніки (комбайну)та куди вивозилось з поля і де розвантажувалось;

-відомості про загальний розмір наданих послуг та перелік договорів із представленням їх копій, якими підтверджується надання послуг для ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 з прибирання комбайном сільгоспкультур та документальні підтвердження отримання оплати на загальну суму 1833135,00 грн. (1 164130,00 грн. перераховано безготівково, плюс зараховані однорідні вимоги 669005,96 грн.);

-дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку та документи (договори, додаткові угоди, специфікації, акти приймання-передачі робіт, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, виписки банку про розрахунки), які підтверджують виникнення зустрічних однорідних вимог, станом на 01.08.2018 на суму 669005,96 грн. та підстави укладення угоди зарахування зустрічних однорідних вимог від 01.08.2018;

-калькуляція собівартості послуг з прибирання с/г продукції на полях замовника, наданих ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , в розрізі полів;

-відомості, чи включено до складу собівартості, вартість власних паливно-мастильних матеріалів;

-відомості про відшкодування вартості ПММ ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 оплатою та/або передачею замовником власного ПММ для використання при виконанні робіт;

-вихідні дані щодо групи та класу полів, марки причіпних агрегатів їх робочої ширини захвату, норм витрат палива згідно техдокументації (паспорту) чи затверджених підприємством норм на конкретно зазначену марку техніки в дорожніх листах;

-дорожні листи, облікові листи машиніста-тракториста ФГ « ОСОБА_4 » на підтвердження обсягів виконаних робіт та обсягу використаних паливно-мастильних матеріалів з прибирання сільгоспкультур урожаю 2018 року, в розрізі полів ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

-дорожні листи вантажного автомобіля, на вивантаження з техніки (комбайна) ФГ « ОСОБА_4 » та вивезення з поля зібраної останнім с/г продукції;

-накладні на внутрішнє переміщення форми М-11 (відпуск зі складу), лімітно-забірні картки ФГ « ОСОБА_4 » на підтвердження обсягів і вартості витрачених власних матеріалів (палива) при прибиранні с/г культур урожаю 2018 року, в розрізі полів замовника послуг - ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

-звіти ФГ « ОСОБА_4 » про використання витрачених матеріалів (паливо-мастильних матеріалів) в разі надання їх замовником ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , при наданні послуг з прибирання с/г культур урожаю 2018 року;

-перелік сільгосптехніки (найменування, модель, кількість) при наданні ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КДСГДС НААН послуг з прибирання с/г культур урожаю 2018 року, та які види культур були прибрані, в якій кількості;

-відомості, які затверджені ФГ « ОСОБА_4 » норми витрат із зазначенням норм витрат паливно-мастильних матеріалів для кожного з найменувань сільгосптехніки, яка застосовувалась при наданні послуг ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КДСГДС НААН з прибирання с/г культур урожаю 2018 року.

Таким чином, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу, з можливістю вилучення (здійснити їх виїмку) документів, які зазначені вище та перебувають у володінні фермерського господарства « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , засновником якого є ОСОБА_5 , адреса засновника та місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду. Документи і речі, до яких планується отримати тимчасовий доступ не підпадають під перелік ст.ст.161, 162 КПК України.

Крім того, є наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення такої інформації та документів, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику представників ФГ « ОСОБА_4 », у володінні яких знаходяться дані документи та інформація, на підставі ч. 2 ст.163 КПК України.

З огляду на викладене, та враховуючи, що у матеріалах даного кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищеперераховані документи самі по собі та у сукупності з іншими наявними у матеріалах провадження документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також необхідність використання яких виникла під час виконання судово-економічної експертизи, встановлення повного кола осіб, які можуть бути причетними до вказаного злочину, та в інший спосіб, без застосування заходу забезпечення кримінального провадження, отримати їх неможливо, виникли підстави для ініціювання клопотання про тимчасовий доступ до вищезазначених документів.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву, в якій просить провести розгляд клопотання у його відсутність та задовольнити.

Адвокат ОСОБА_17 , яка діє в інтересах ФГ « ОСОБА_4 », в судові засідання 06.12.2019, 12.02.2020 та 30.03.2020 не з`являлася, про дату та час судових розглядів повідомлялась належним чином, однак, надавала до суду заяви про відкладення судових засідань.

З огляду на викладене, з метою недопущення затягування розгляду справи, слідчий суддя, відповідно до вимог ч.4 ст.163 КПК України, визнав за можливе провести розгляд за даної явки.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до наступних висновків.

Встановлено,що слідчим відділом ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018120110000264 від 22.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбаченихчастиною другоюцієї статті.

Статтею 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст.160 КПК України, у клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів зазначається зокрема: підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Так, згідно матеріалів клопотання підставами вважати, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, перебувають у володінні фермерського господарства « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , засновником якого є ОСОБА_5 , адреса засновника та місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 , є клопотання судового експерта ОСОБА_16 № 2652/2653/18-27 про надання додаткових документів, необхідних для дачі висновку (а.п.8-13) та матеріали клопотання.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що документи до яких слідчий просить отримати доступ, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і можуть бути використані як докази, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів є неможливо, а тому існує необхідність у наданні тимчасового доступу до речей і документів, а клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.159-166, 369-372 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

клопотання старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному проваджені, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018120110000264 від 22.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, протимчасовий доступдо речейта документів задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_18 , старшому слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області підполковнику поліції ОСОБА_19 , на тимчасовий доступ до кримінального провадження № 12018120110000264 від 22.06.2018, з можливістю їх вилучення (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні фермерського господарства « ОСОБА_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , засновником якого є ОСОБА_5 , адреса засновника та місцезнаходження юридичної особи: АДРЕСА_1 , наступних речей і документів:

-Дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку за період з 01.09.2017 по 31.12.2018, у тому числі роздруковані з магнітного носія інформації на паперовий носій (картки, відомості, журнали-ордери) щодо обліку з виконання зобов`язань та проведення розрахунків за надання послуг комбайна по збиранню урожаю 2018 року на землях ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , в розрізі договорів, за які останнім на рахунок ФГ « ОСОБА_4 » № НОМЕР_5 КРУ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », безготівково перераховані кошти на загальну суму 1164130,00 грн. з яких: 300000,00 грн. згідно рахунку №11 від 01.10.2018; 342700,00 грн. згідно рахунків №№ 23, 24 від 01.10.2018; 521430,00 грн. згідно рахунку № 24 від 01.10.2018; та документи(договори про надання сільськогосподарських послуг, додаткові угоди, угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог, специфікації, акти приймання-передачі виконаних робіт, рахунки-фактури, виписки банку про розрахунки);

-Виписки/роздруківки банку руху коштів ФГ « ОСОБА_4 » № НОМЕР_5 КРУ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » з 14.06.2018 по 31.12.2018;

-Відомості в розрізі полів (КЗП, к.с., п.с.) із прибирання сільгоспкультур, по кожному обсягу проведених робіт (гектар), культури, які були зібрані, їх урожайність та або , яка кількість була зібрана врожаю технікою ФГ « ОСОБА_4 », чиїм транспортом проводилось вивантаження врожаю з техніки (комбайну)та куди вивозилось з поля і де розвантажувалось;

-Відомості про загальний розмір наданих послуг та перелік договорів із представленням їх копій, якими підтверджується надання послуг для ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 з прибирання комбайном сільгоспкультур та документальні підтвердження отримання оплати на загальну суму 1833135,00 грн. (1 164130,00 грн. перераховано безготівково, плюс зараховані однорідні вимоги 669005,96 грн.);

-Дані синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку та документи (договори, додаткові угоди, специфікації, акти приймання-передачі робіт, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, виписки банку про розрахунки), які підтверджують виникнення зустрічних однорідних вимог, станом на 01.08.2018 на суму 669005,96 грн. та підстави укладення угоди зарахування зустрічних однорідних вимог від 01.08.2018;

-Калькуляція собівартості послуг з прибирання с/г продукції на полях замовника, наданих ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 , в розрізі полів;

-Відомості, чи включено до складу собівартості, вартість власних паливно-мастильних матеріалів;

-Відомості про відшкодування вартості ПММ ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 окремою оплатою та/або передачею замовником власного ПММ для використання при виконанні робіт;

-Вихідні дані щодо групи та класу полів, марки причіпних агрегатів їх робочої ширини захвату, норм витрат палива згідно техдокументації (паспорту) чи затверджених підприємством норм на конкретно зазначену марку техніки в дорожніх листах;

-Дорожні листи, облікові листи машиніста-тракториста ФГ « ОСОБА_4 » на підтвердження обсягів виконаних робіт та обсягу використаних паливно-мастильних матеріалів з прибирання сільгоспкультур урожаю 2018 року, в розрізі полів ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

-Дорожні листи вантажного автомобіля, на вивантаження з техніки (комбайна) ФГ « ОСОБА_4 » та вивезення з поля зібраної останнім с/г продукції;

-Накладні на внутрішнє переміщення форми М-11 (відпуск зі складу), лімітно-забірні картки ФГ « ОСОБА_4 » на підтвердження обсягів і вартості витрачених власних матеріалів (палива) при прибиранні с/г культур урожаю 2018 року, в розрізі полів замовника послуг - ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

-Звіти ФГ « ОСОБА_4 » про використання витрачених матеріалів (паливо-мастильних матеріалів) в разі надання їх замовником ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КДСГДС НААН, при наданні послуг з прибирання с/г культур урожаю 2018 року;

-Перелік сільгосптехніки (найменування, модель, кількість) при наданні ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КДСГДС НААН послуг з прибирання с/г культур урожаю 2018 року, та які види культур були прибрані, в якій кількості;

-Відомості, які затверджені ФГ « ОСОБА_4 » норми витрат із зазначенням норм витрат паливно-мастильних матеріалів для кожного з найменувань сільгосптехніки, яка застосовувалась при наданні послуг ДП ДГ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КДСГДС НААН з прибирання с/г культур урожаю 2018 року.

Строк дії ухвали визначити до 30.04.2020 року.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_20 Тьор

Дата ухвалення рішення31.03.2020
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу88567643
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —405/8218/19

Ухвала від 31.03.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Тьор Є. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні