Ухвала
від 03.04.2020 по справі 240/10712/19
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

Справа № 240/10712/19

03 квітня 2020 року

м. Вінниця

Суддя-доповідач Сьомого апеляційного адміністративного суду Моніч Б.С., перевіривши матеріали апеляційної скарги Головного управління ДФС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2020 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Метсервіс Плюс" до Головного управління ДФС у Житомирській області, Державної фіскальної служба України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Головне управління ДФС у м. Києві про зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

відповідно до рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2020 року позов задоволено частково.

Не погодившись із судовим рішенням, Головне управління ДФС у Житомирській області оскаржило його в апеляційному порядку.

Перевіривши вказану апеляційну скаргу, встановивши невідповідність її вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), суд дійшов висновку про залишення поданої апеляційної скарги без руху, оскільки в порушення вимог пункту 1 частини 5 статті 296 КАС України, заявником не додано документу про сплату судового збору.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України "Про судовий збір".

Так, частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, встановлюється ставка судового збору у розмірі 150 відсотків, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Згідно частини 4 статті 6 Закону України "Про судовий збір" якщо скаргу (заяву) подано про перегляд судового рішення в частині позовних вимог (сум, що підлягають стягненню за судовим рішенням), судовий збір за подання скарги (заяви) вираховується та сплачується лише щодо перегляду судового рішення в частині таких позовних вимог (оспорюваних сум).

Однак, всупереч зазначеним положенням до апеляційної скарги заявником не надано документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі.

При цьому, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, судовий збір сплачується в розмірі 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (частина 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір").

Водночас, в силу положень частини 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць з 1 січня по 30 червня 2019 року встановлено у розмірі 1921 гривні.

Враховуючи те, що апелянт оскаржує 1 вимогу немайнового характеру, розмір судового збору, який має бути сплачено особою, яка звернулась з апеляційною скаргою, становить 2551,50 гривень (1921 грн х 150%).

Відтак, скаржнику за подання апеляційної скарги до суду необхідно сплатити судовий збір у розмірі 2881 гривень 50 копійок за наступними реквізитами:

ОДЕРЖУВАЧ: УК у м. Вінниці/отг (м. Вінниця), код платежу 22030101

Код ЄДРПОУ: 38054707

Банк: Казначейство України (ел. адм. подат.)

Р/р: UA728999980313171206081002856.

Зазначений недолік може бути усунутий апелянтом, зокрема, шляхом надання оригіналу документу про сплату судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі, визначеному статтею 4 Закону України "Про судовий збір" з підтвердженням зарахування його до спеціального фонду Державного бюджету України.

Згідно з частиною 2 статті 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Оскільки вказані судом обставини щодо невідповідності апеляційної скарги вимогам статті 296 КАС України створюють перешкоди для відкриття апеляційного провадження, апеляційну скаргу необхідно залишити без руху з наданням особі, яка подала апеляційну скаргу, строк для усунення виявлених недоліків.

Керуючись статтями 169, 295, 296, 298, 325, 328, 329 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

1. Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 17 лютого 2020 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Метсервіс Плюс" до Головного управління ДФС у Житомирській області, Державної фіскальної служба України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Головне управління ДФС у м. Києві про зобов`язання вчинити дії залишити без руху.

2. Запропонувати особі, яка подала апеляційну скаргу, в десятиденний строк з дня вручення цієї ухвали усунути виявлені недоліки апеляційної скарги, а саме: надати належні докази сплати судового збору за подання апеляційної скарги.

3. Роз`яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі неусунення недоліків, зазначених в ухвалі про залишення апеляційної скарги без руху, апеляційна скарга буде повернута особі, яка подала апеляційну скаргу.

4. Копію цієї ухвали надіслати на адресу особі, яка подала апеляційну скаргу, рекомендованим листом.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач Моніч Б.С.

Дата ухвалення рішення03.04.2020
Оприлюднено06.04.2020
Номер документу88575239
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —240/10712/19

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Постанова від 03.07.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 03.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 17.02.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 13.01.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні