Ухвала
від 02.04.2020 по справі 405/1912/20
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/1912/20

1-кс/405/890/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" квітня 2020 р. м. Кропивницький

слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , секретар судового засіданні ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Кропивницький клопотання слідчого СУГоловного управлінняНаціональної поліціїв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні № 12019120230000512 від19.07.2019 року про продовження строку досудового розслідування,

ВСТАНОВИВ:

слідчийза погодженняміз прокуроромзвернувся досуду зклопотанням пропродовження строкудосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні № 12019120230000512, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 19.07.2019 року, до чотирьох місяців, тобто до 05.06.2020 року.

На обгрунтуванняклопотання зазначив,що у ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до протоколу №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Медспецукладка» (далі ТОВ «Медспецукладка») від 21.12.2010 створено товариство з обмеженою відповідальністю «Медспецукладка» та обрано директором ОСОБА_4 .

У відповідності з положеннями вступної частини статут та ст. 7 Статуту ТОВ «Медспецукладка» затвердженого протоколом №1 від 21.12.2010 року, державна реєстрація якого проведено 22.12.2010 реєстраційний запис №14801020000048754, учасником товариства є ОСОБА_4 , якому належать 100 відсотків статутного капіталу.

Статтею 23 Статуту ТОВ «Медспецукладка» визначено, що виконавчим органом товариства є колегіальний - дирекція (генеральний директор), або одноособовий (директор), який користується правом повного господарського ведення. Директор вирішує усі питання діяльності товариства, за винятком тих, що належать до виключної компетенції зборів учасників. Дирекція (генеральний директор) або директор діє від імені товариства в межах, встановлених діючим законодавством України, а також іншими законодавчими актами України, та установчими докуме6нтами. Генеральний директор (директор) має право: - без довіреності діє від імені товариства, представляє його на всіх підприємствах, установах та організаціях, розпоряджається майном товариства, укладає договори, видає довіреності, відкриває у банках розрахунковий та інші рахунки; - видає накази та дає вказівки, обов`язкові для всіх робітників, затверджує функціональні обов`язки робітників товариства; - по узгодженню з власником визначає структуру підприємства; - приймає на роботу та звільняє робітників товариства відповідно до діючого законодавства; - залучає для виконання робіт тимчасові творчі колективи та окремих спеціалістів та визначає розмір оплати їх праці; - здійснює інші повноваження, покладені на нього власником.

Згідно до змісту ч. 3 ст. 18 КК України та примітки до ст. 364 КК України- службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

На підставі викладеного ОСОБА_4 , у період 2017 року являвся службовою особою наділеною організаційно - розпорядчими функціями юридичної особи приватної форми власності.

В березні 2017 року, точного дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено, директор ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб, попередньо домовившись з юристконсультом Новоукраїнської центральної районної лікарні (далі - Новоукраїнська ЦРЛ), який обіймав посаду секретаря тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ ОСОБА_5 , діючи з прямим умислом, спрямованим на привласнення державних коштів, отримавши від останнього та інших працівників Новоукраїнської ЦРЛ інформацію щодо наявності фінансування на придбання медичного обладнання, а саме системи ультразвукової діагностичної (1 од.), фетального монітору з функцією моніторингу двох плодів (1 од.) на суму 2 000 000, 00 грн (два мільйони гривень 00 копійок) та наміру Новоукраїнської ЦРЛ про проведення процедури закупівлі вказаного вище медичного обладнання на відкритих торгах, всупереч основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об`єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, використав службове становище та при підготовці тендерної документації Новоукраїнської ЦРЛ, а саме «Тендерної документації на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», з метою створення перед замовником - керівництвом Новоукраїнської ЦРЛ, видимості належного проведення процедури публічної закупівлі та удаваної законності при здійсненні закупівлі за державні кошти діючи спільно, узгодили положення та вимоги тендерної документації, в тому числі щодо медико технічних характеристик предмету закупівлі, та забезпечили розроблення та виготовлення невстановленою особою текстовим електронним файлом в м. Харків тендерної документації Новоукраїнської ЦРЛ, а саме «Тендерна документація на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)».

Вказана тендерна документація, яка містила узгоджені з директором ТОВ«Медспецукладка» ОСОБА_4 відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, яка фактично відповідає технічній специфікації системі ультразвукова діагностична «MyLab 40 CV» та монітору фетального «Біомед BF-500», та які ТОВ «Медспецукладка» мало можливість поставити до Новоукраїнської ЦРЛ, в подальшому передана в електронному форматі секретарю тендерного комітету ОСОБА_5 для роздрукування та використання шляхом надання на розгляд та затвердження тендерному комітету при розгляді питання щодо визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів).

Діючи умисно, на виконання попередньо узгодженого між директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 та службовими особами Новоукраїнської ЦРЛ, плану, спрямованого на привласнення бюджетних коштів, передбачених на закупівлю медичного обладнання - системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів), юристконсульт Новоукраїнської ЦРЛ - секретар тендерного комітету ОСОБА_5 , кримінальне провадження відносно якого виділено в окреме провадження, особисто, перебуваючи в адміністративному приміщенні Новоукраїнської ЦРЛ за адресою провулок Лікарняний, 1, м.Новоукраїнка Новоукраїнського району Кіровоградської області, з використанням невстановленої комп`ютерної техніки, роздрукував вищевказану, узгоджену з директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 , тендерну документацію з приводу здійснення закупівлі за державні кошти за кодом ДК 021:201533120000-7.

ОСОБА_5 , діючи за попередньою змовою з директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 , на виконання спільно узгодженого плану спрямованого на привласнення державних коштів, завчасно виготовив протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 24.03.2017 №1 до його фактичного проведення, до якого вніс недостовірні відомості щодо питань винесених на засідання тендерного комітету, процедури та результатів голосування - рішення про закупівлю такого обладнання, визначення спосіб здійснення закупівлі шляхом відкритих торгів, визначення дати подання оголошення про здійснення закупівлі, та визначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме:

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю голови тендерного комітету ОСОБА_6 питання застосування норм Закону України «Про публічні закупівлі» до предмета закупівлі та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю голови тендерного комітету ОСОБА_6 питання визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:33120000-7 система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів) та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю секретаря тендерного комітету ОСОБА_5 питання застосування процедури відкритих торгів та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю секретаря тендерного комітету ОСОБА_5 питання затвердження річного плану закупівель зі змінами на 2017 рік та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося, внаслідок чого 24.03.2019 на веб порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про планування закупівлі Новоукраїнською ЦРЛ системи реєстрації медичної інформації та дослідного обладнання на суму 2 млн грн., яка на 1249301 грн. перевищує дійсну вартість медичного обладнання даного виду;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю члена тендерного комітету ОСОБА_7 питання призначення дати проведення процедури закупівлі та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю члена тендерного комітету ОСОБА_8 питання затвердження «Тендерна документація на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося. При цьому, вказана тендерна документація виготовлена невстановленими особами в м. Харків за допомогою невстановленої комп`ютерної техніки та роздрукована секретарем тендерного комітету ОСОБА_5 , який діючи з прямим умислом використав службове становище та при підготовці тендерної документації та оголошення про проведення процедури відкритих торгів, з метою створення перед замовником - керівництвом Новоукраїнської ЦРЛ видимості належного виконання та удаваної законності при здійсненні тендерної закупівлі, особисто, перебуваючи в адміністративному приміщенні Новоукраїнської ЦРЛ за адресою провулок Лікарняний, 1 м. Новоукраїнка Новоукраїнського району Кіровоградської області, з використанням невстановленої комп`ютерної техніки підготував документацію з приводу здійснення закупівлі за державні кошти - «Тендерну документацію на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», в якій вказав попередньо узгоджену з ТОВ «Медспецукладка» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, яка фактично відповідає технічній специфікації системі ультразвукова діагностична «MyLab 40 CV» та монітору фетального «Біомед BF-500», який мало можливість поставити ТОВ «Медспецукладка». Тобто, тендерна документація та протокол тендерного комітету був виготовлений за відсутності правових підстав, до розгляду та обговорення на засіданні тендерного комітету.

В подальшому ОСОБА_5 користуючись своїм службовим становищем як юрисконсульта Новоукраїнської ЦРЛ та секретаря тендерного комітету продовжуючи діятивсупереч вимогвсіх наявнихдіючих норм,які регламентуютьдіяльність публічнихзакупівель ст.ст.3,10,11, 16,17Закону України«Про публічнізакупівлі» щодопринципів здійсненняпублічних закупівель,діючи запопередньою змовоюз директоромТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 ,на виконанняспільно узгодженогоплану спрямованогона привласненнядержавних коштів, надав на затвердження голові тендерного комітету ОСОБА_6 , який 24.03.2017 зібрав засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ та без затвердження річного плану закупівель Новоукраїнської ЦРЛ виніс на обговорення комітету питання про необхідність закупівлі ЦРЛ медичної техніки, а саме системи ультразвукової діагностичної (1 од.), фетального монітору з функцією моніторингу двох плодів (1 од.) на суму 2000 000, 00 грн. (два мільйони гривень 00 копійок), при цьому ОСОБА_5 особисто вибірково зачитував тендерномукомітету інформаціюз приводузакупівлі прицьому ненадаючи членамкомітету наособисту перевіркута дляознайомлення підготовленіним завчаснодокументи:- документацію з приводу здійснення закупівлі за державні кошти - «Тендерну документацію на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)» та протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 24.03.2017 №1, який містив недостовірні відомості щодо питань винесених на засідання тендерного комітету, процедури та результатів голосування:

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю голови тендерного комітету ОСОБА_6 питання застосування норм Закону України «Про публічні закупівлі» до предмета закупівлі та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю голови тендерного комітету ОСОБА_6 питання визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:33120000-7 система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів) та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю секретаря тендерного комітету ОСОБА_5 питання застосування процедури відкритих торгів та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю секретаря тендерного комітету ОСОБА_5 питання затвердження річного плану закупівель зі змінами на 2017 рік та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося, внаслідок чого 24.03.2019 на веб порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про планування закупівлі Новоукраїнською ЦРЛ системи реєстрації медичної інформації та дослідного обладнання на суму 2 млн грн., яка на 1249301 грн. перевищує дійсну вартість медичного обладнання даного виду;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю члена тендерного комітету ОСОБА_7 питання призначення дати проведення процедури закупівлі та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося;

- щодо розгляду на засіданні тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ 24.03.2017 за доповіддю члена тендерного комітету ОСОБА_8 питання затвердження «Тендерна документація на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», та голосування по даному питанню одноголосно всіма членами тендерного комітету «за», яке фактично не проводилося. При цьому, вказана тендерна документація виготовлена невстановленими особами в м. Харків за допомогою невстановленої комп`ютерної техніки та роздрукована секретарем тендерного комітету ОСОБА_5 , який діючи з прямим умислом використав службове становище та при підготовці тендерної документації та оголошення про проведення процедури відкритих торгів, з метою створення перед замовником - керівництвом Новоукраїнської ЦРЛ видимості належного виконання та удаваної законності при здійсненні тендерної закупівлі, особисто, перебуваючи в адміністративному приміщенні Новоукраїнської ЦРЛ за адресою провулок Лікарняний, 1 м. Новоукраїнка Новоукраїнського району Кіровоградської області, з використанням невстановленої комп`ютерної техніки підготував документацію з приводу здійснення закупівлі за державні кошти - «Тендерну документацію на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», в якій вказав попередньо узгоджену з ТОВ «Медспецукладка» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію: опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, яка фактично відповідає технічній специфікації системі ультразвукова діагностична «MyLab 40 CV» та монітору фетального «Біомед BF-500», який мало можливість поставити ТОВ«Медспецукладка».

Користуючись довірою голови тендерного комітету ОСОБА_6 , який не перевірив надані йому документи та відомості, що в них містилися та підписав тендерну документацію та протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 24.03.2017 №1, посвідчивши документи печаткою Новоукраїнської ЦРЛ.

В подальшому ОСОБА_5 діючи за попередньою змовою директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 , на виконання їх спільного злочинного плану з використанням власного електронного ключа (підпису) через авторизований електронний майданчик оприлюднив (розмістив) веб-порталі Уповноваженого органу «prozorro.gov.ua» «Тендерну документацію на закупівлю товарів: код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)».

Продовжуючи свою злочинну протиправну діяльність ОСОБА_5 користуючись своїм службовим становищем як юрисконсульта Новоукраїнської ЦРЛ та секретаря тендерного комітету продовжуючи діятивсупереч вимогвсіх наявнихдіючих норм,які регламентуютьдіяльність публічнихзакупівель ст.ст.3,10,11, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель, діючи з прямим умислом, на виконання заздалегідь узгодженого спільного з директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 прямого умислу спрямованого на розтрату та привласнення державних коштів, у період з 24.03.2017 по 10.04.2017. більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи в адміністративному приміщенні Новоукраїнської ЦРЛ за адресою провулок Лікарняний, 1, м. Новоукраїнка Новоукраїнського району Кіровоградської області, з використанням невстановленої комп`ютерної техніки виготовив протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 10.04.2017 №2, в якому вказав недостовірну інформацію щодо визначення переможця закупівлі шляхом відкритих торгів медичного обладнання код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», та повідомити про намір укласти договір з ТОВ «Медспецукладка» на закупівлю код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», до фактичного проведення засідання тендерного комітету, обговорення тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, та визначення переможця тендерної закупівлі на засіданні тендерного комітету.

В подальшомуна засіданнітендерного комітетуНовоукраїнської ЦРЛ10.04.2017року безоголошення тендернихпропозицій учасників відкритихторгів членамтендерного комітетута вивченняподаних відомостейпро необхіднітехнічні,якісні такількісні характеристикипредмета закупівлі,у томучислі відповіднутехнічну специфікацію:детальний опистоварів,що закуповуються,їх технічніта якісніхарактеристики;вимоги щодотехнічних іфункціональних характеристикпредмета закупівлі;посилання настандартні характеристики,вимоги,умовні позначеннята термінологію,пов`язану зтоварами,що закуповуються,передбачені існуючимиміжнародними абонаціональними стандартами,нормами таправилами,яка фактичновідповідає технічнійспецифікації системіультразвукова діагностична«MyLab40CV»та моніторуфетального «БіомедBF-500»,юрисконсультант НовоукраїнськоїЦРЛ тасекретар тендерногокомітету ОСОБА_5 діючи запопередньою змовоюз директоромТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 ,на виконанняспільно узгодженогоплану спрямованогона привласненнядержавних коштів, надав членам тендерного комітету заздалегідь виготовлений ним протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 10.04.2017 №2, який був підписаний всіма членами тендерного комітету.

Користуючись довірою голови тендерного комітету ОСОБА_6 , який не перевірив наданий йому протокол засідання тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 10.04.20017 №2, підписав його та посвідчив документ печаткою Новоукраїнської ЦРЛ.

В подальшому, цього ж дня 10.04.2017, ОСОБА_5 діючи з прямим умислом спрямованих на реалізацію попередньої домовленості з директором ТОВ «Медспецукладка» ОСОБА_4 щодо розтрати та привласнення державних коштів, з використанням власного електронного ключа (підпису) через авторизований електронний майданчик оприлюднив (розмістив) веб-порталі Уповноваженого органу «prozorro.gov.ua» розмістив повідомлення про намір укласти договір ТОВ «Медспецукладка» на закупівлю код ДК 021:201533120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів)», а також розмістив сканкопію протоколу тендерного комітету Новоукраїнської ЦПРЛ від 10.04.2017 №2.

На виконання рішення тендерного комітету Новоукраїнської ЦРЛ від 10.04.2017 №2, 25 квітня 2017 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено, між ТОВ «Медспецукладка», що розташоване в м. Харків вул. Гагаріна, 193-Б, код ЄДРПОУ 37458556 та Новоукраїнською центральною районною лікарнею, що розташована за адресою: пров. Лікарняний, 1 м.Новоукраїнка Кіровоградської області укладено договір № 227 про закупівлю: код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (система ультразвукова діагностична, фетальний монітор з функцією моніторингу двох плодів) на суму 1 996 700, 00 грн

На виконання договору закупівлі від 25.04.2017 Новоукраїнська ЦРЛ 11.09.2017 перерахувала кошти ТОВ «Медспецукладка» в сумі 1996 700 грн.

Відповідно до висновку експерта Кропивницького відділення Київського Науково-дослідного інституту судових експертиз №4358/18-27/373/19-27 від 29 серпня 2018 року встановлено, що ринкова вартість станом цін на 27 квітня 2017 року однієї нової одиниці системи ультразвукової діагностичної «MyLab 40 CV» складає 686 925,00 грн. та однієї нової одиниці монітору фетального «Біомед BF-500» складає 63 774,00 грн.

Таким чином,в результатізлочинних дійдиректора ТОВ«Медспецукладка» ОСОБА_4 , державі в особі Новоукраїнської центральної районної лікарні Кіровоградської області спричинено матеріальні збитки у розмірі 1 246 001, 00 грн.

Вказаними діями ОСОБА_4 , вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч. 5 ст. 191 КК України, тобто розтрата та привласнення чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем за попередньою змовою групою осіб, вчиненого у особливо великих розмірах.

05.02.2020 ОСОБА_4 вручено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у вчиненні вказаного кримінального правопорушення обґрунтовано підозрюється:

ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м. Харків, зареєстрований та проживаючий за адресою: АДРЕСА_1 , громадянин України, українець, з повною вищою освітою, малолітніх дітей на утриманні не має, депутатом не являється, раніше не судимий.

Закінчити досудове розслідування у передбачений ст. 219 КПК України строк, протягом 2 місяців з дня повідомлення ОСОБА_4 про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, не представляється можливим, оскільки для прийняття законного та обґрунтованого рішення за вказаними матеріалами досудового розслідування додаткового часу потребує завершення та проведення наступних процесуальних дій: провести тимчасові доступи до речей та документів тендерної документації ТОВ «Медспецукладка» поданої до КП «Новоукраїнська ЦРЛ», тендерна пропозиція ТОВ «НВП«DX-Системи» поданої до КП «Новоукраїнська ЦРЛ»; провести судово-товарознавчу експертизу поставленого медичного обладнання проведення якої доручено експертам Кропивницького відділення ЕНДІСЕ; за результатами проведеної експертизи оголосити кінцеву підозру ОСОБА_4 ; виконати вимоги ст. 290 КПК України; скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування та провести інші необхідні процесуальні дії.

Для проведення та завершення вищевказаних слідчих (розшукових) тапроцесуальних дій, органу досудового розслідування необхідно не менше двох місяців понад встановленого строку досудового розслідування, у зв`язку з чим, єпідстави для продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019120230000512 від 19.07.2019 за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України до чотирьох місяців, тобто до 05 червня 2020 року.

Двохмісячний строк досудового розслідування у зазначеному кримінальному провадженні спливає 05 квітня 2020 року.

Слідчий в судове засідання не з`явився, звернувся з заявою про розгляд клопотання без його участі у зв`язку з запровадженими карантинними заходами, просив задовольнити клопотання, посилаючись на обставини вказані у клопотанні.

Захисник в судове засідання не з`явився, звернувся з заявою про розгляд клопотання без його участі та участі підозрюваного, оскільки у зв`язку з карантинними заходами, введеними на території України, відсутня можливість прибути до м. Кропивницький, не заперечували проти продовження строків досудового розслідування, у зв`язку з необхідністю в т.ч. проведення експертиз в рамках даного кримінального провадження.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали клопотання слідчий суддя прийшов до наступних висновків.

Згідно ізст. 294 КПК Україниякщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першоїстатті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другоїстатті 219 цього Кодексу.

У відповідності дост. 295 КПК Українипродовження строку досудового розслідування кримінального правопорушення, у випадку, визначеному пунктом 1 частини третьоїстатті 294 цього Кодексу, здійснюється за клопотанням слідчого або прокурора, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення цього досудового розслідування.

Відповідно до ч. 2 ст. 295-1 КПК України у клопотанні про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру зазначаються:

1) найменування (номер) кримінального провадження;

2) всі слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження;

3) обставини, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше;

4) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій;

5) інші відомості, що обґрунтовують необхідність продовження строку досудового розслідування.

У клопотанні про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру зазначаються:

1) прізвище, ім`я, по батькові підозрюваного;

2) найменування (номер) кримінального провадження;

3) суть повідомленої підозри і правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність, у вчиненні якого підозрюється особа;

4) посилання на докази, якими обґрунтовується підозра;

5) процесуальні дії, проведення або завершення яких потребує додаткового часу;

6) значення результатів цих процесуальних дій для судового розгляду;

7) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій;

8) обставини, що перешкоджали здійснити ці процесуальні дії раніше.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання. При цьому слідчий, прокурор зобов`язані зазначити у відповідному клопотанні найкоротший строк, достатній для потреб досудового розслідування.

Частиною 5 цієї ж статті передбачено, що крім підстав, передбачених частиною четвертою цієї статті, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру, якщо слідчий не доведе, що додатковий строк необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, або для проведення чи завершення проведення експертизи, за умови що ці дії не могли бути здійснені чи завершені раніше з об`єктивних причин, а також якщо досліджені під час вирішення цього питання обставини свідчать про відсутність достатніх підстав вважати, що сталася подія кримінального правопорушення, яка дала підстави для повідомлення про підозру, та/або підозрюваний причетний до цієї події кримінального правопорушення.

Встановлено,що впровадженні відділуз розслідуваннязлочинів загальнокримінальної спрямованостіСУ ГУНПв Кіровоградськійобласті знаходятьсяматеріали досудовогорозслідування № 12019120230000512 від19.07.2019 року, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Так, слідчий вказує, що для закінчення досудового розслідування потрібно виконати ще ряд необхідних процесуальних та слідчих (розшукових) дій, а саме: провести тимчасові доступи до речей та документів тендерної документації ТОВ «Медспецукладка» поданої до КП «Новоукраїнська ЦРЛ», тендерна пропозиція ТОВ «НВП«DX-Системи» поданої до КП «Новоукраїнська ЦРЛ»; провести судово-товарознавчу експертизу поставленого медичного обладнання проведення якої доручено експертам Кропивницького відділення ЕНДІСЕ; за результатами проведеної експертизи оголосити кінцеву підозру ОСОБА_4 ; виконати вимоги ст. 290 КПК України; скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування та провести інші необхідні процесуальні дії.

Як вбачається з матеріалів клопотання, у межах кримінального провадження призначено ряд експертних досліджень, результати яких мають суттєве значення для встановлення обставин справи. Водночас, висновків експертиз на даний час не отримано, відтак процесуальні дії, які планується провести, не були завершені раніше з об`єктивних причин.

Таким чином, провести усі необхідні слідчі та процесуальні дії у кримінальному провадженні у строк, що передбачений законом, не виявляється можливим, оскільки для встановлення обставин кримінального провадження, необхідно отримати та долучити висновки призначених по справі експертиз та провести тимчасові доступи до речей і документів, після чого провести інші процесуальні дії, що є необхідними для проведення повного та об`єктивного досудового розслідування.

Беручи до уваги, що для виконання запланованого обсягу слідчих (розшукових) та процесуальних дій необхідний час, а двох місячний строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні спливає 05.04.2020, слідчий суддя зазначає, що клопотання в частині визначення строку до 4 місяців підлягає задоволенню і визначає строк досудового розслідування до 4 місяців, тобто до 05.06.2020 року.

Керуючись ст.ст. 219, 294-295-1,369-372 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

клопотання слідчого СУГоловного управлінняНаціональної поліціїв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 у кримінальномупровадженні №12019120230000512 від19.07.2019 року пропродовження строкудосудового розслідування задовольнити.

Продовжити строкдосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні № 12019120230000512 від19.07.2019 року, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України до чотирьох місяців, тобто до 05.06.2020 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Ленінського

районного суду м. Кіровограда ОСОБА_9

Дата ухвалення рішення02.04.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу88583657
СудочинствоКримінальне
Сутьпродовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —405/1912/20

Ухвала від 02.04.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

Ухвала від 31.03.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні