ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
07 квітня 2020 року Справа № 280/934/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Конишевої О.В., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 44, прим.21, код ЄДРПОУ 38284803)
до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166)
Державної податкової служби України (04655, м. Київ-53, Львівська площа,8)
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ (далі - позивач) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення відповідача 1; зобов`язати відповідача 2 вчинити певні дії.
Ухвалою суду від 17.02.2020 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Сторонам повідомлено про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні) у судовому засіданні на 03.03.2020. Відповідачу запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.
Позивач про дату, час та місце судового засіданні повідомлений належним чином. В обґрунтування позовних вимог зокрема зазначив, що позивач документально підтвердив реальність здійснення господарських операцій, які повністю відповідає меті господарської діяльності підприємства, просить позов задовольнити.
Представник відповідача 1,2 проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування відзиву на позовну заяву від 11.03.2020 послався на те, що реєстрація податкової накладної виписаної позивачем №1 від 07.11.2018, №3 від 12.12.2018, №6 від 29.11.2018, №7 від 21.12.2018, №8 від 24.12.2018, №10 від 28.12.2018,була зупинена у зв`язку з тим, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 1.6 п.1 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Зазначає, що Комісією прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у зв`язку із ненадання платником податку копій первинних документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні. За таких обставин, відповідач вважає, що ним правомірно було прийнято оскаржуване рішення, а позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Крім того, у відзиві на позовну заяву відповідач зазначає, що позивачем пропущено строк звернення до суду із вимогою про визнання протиправним та скасування рішення комісії ДПС від 28.10.2019 № 1317010/38284803, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №1 від 07.11.2018.
З цього приводу суд зазначає наступне.
Згідно частини першої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Частиною другою вказаної вище статті визначено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Частиною четвертою статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов`язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.
Якщо рішення за результатами розгляду скарги позивача на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень не було прийнято та (або) вручено суб`єктом владних повноважень позивачу у строки, встановлені законом, то для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, який обчислюється з дня звернення позивача до суб`єкта владних повноважень із відповідною скаргою на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.
Питання щодо строків звернення до суду в разі попереднього використання можливостей досудового порядку вирішення спору досліджувалось Верховним Судом у постанові від 11 жовтня 2019 року у справі №640/20468/18 з правовідносин, що є аналогічним відносинам у цій справі.
Так, у вказаній постанові, висновки якої в силу частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України враховує суд, Верховний Суд дійшов висновку про те, що рішення контролюючих органів, які не стосуються нарахування грошових зобов`язань платника податків, за умови попереднього використання позивачем досудового порядку вирішення спору (застосування процедури адміністративного оскарження - абзац третій пункту 56.18 статті 56 Податкового кодексу України) оскаржуються в судовому порядку в такі строки:
а) тримісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги було прийнято та вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня вручення скаржнику рішення за результатами розгляду його скарги на рішення контролюючого органу;
б) шестимісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги не було прийнято та/або вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені Податковим кодексом України. При цьому такий строк обчислюється з дня звернення скаржника до контролюючого органу із відповідною скаргою на його рішення.
Суд встановив, що позивач скористався правом на адміністративне оскарження рішення від 28.10.2019 № 1317010/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018, звернувшись зі скаргою, за результатами розгляду якої комісією центрального рівня прийнято рішення №41446/38284803/2 від 08.11.2019 про залишення скарги без задоволення.
Тобто, позивачем використано досудовий порядок вирішення цього спору. Таким чином, з огляду на зазначені положення Кодексу адміністративного судочинства України та висновок, викладений у постанові Верховного Суду від 11.10.2019 у справі №640/20468/18, суд вважає, що позивач мав звернутися до адміністративного суду з даним позовом у тримісячний строк з дня отримання рішення про відмову у задоволенні скарги №41446/38284803/2 від 08.11.2019.
З матеріалів справи судом встановлено, що позивач звернувся до суду з даним позовом 07.02.2020, що підтверджується штемпелем поштового відправлення на конверті. Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позивачем не пропущено тримісячний строк звернення до суду із зазначеною позовною вимогою.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.
Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.
ТОВ ВТС-УКПСНАБПРОМ є юридичною особою приватного права, що було створено 11.07.2012 Профільними видами діяльності підприємства є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний), 23.20 Виробництво вогнетривких виробів, 23.64 Виробництво сухих будівельних сумішей, 23.99 Виробництво неметалевих мінеральних виробів, 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, 46.77 Оптова торгівля відходами та брухтом, 38.32 Відновлення відсортованих відходів. В рамках вказаних напрямків діяльності здійснюється діяльність з продажу продукції, яка в свою чергу була придбана у постачальників, відповідно до умов договорів.
Під час здійснення господарських операцій позивач у відповідності до вимог законодавства, складав та подавав на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні №1 від 07.11.2018, №3 від 12.12.2018, №6 від 29.11.2018, №7 від 21.12.2018, №8 від 24.12.2018, №10 від 28.12.2018, проте в їх реєстрації було відмовлено.
Щодо податкової накладної №1 від 07.11.2018, судом встановлено наступне.
07.11.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано мертель шамотний алюмосиликатний МШ-39 покупцю ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ" (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видаткової накладної №РН-0000151 на суму 62552,88 грн., в т. ч. ПДВ 10425,48 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №1 від 07.11.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №17 від 29.08.2018- автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №07-11/18-1 від 07.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №07/11/001 від 07.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 08.11.2018.
Розрахунок Покупця ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ" за одержаний товар, відображено в банківській виписці від 21.11.2018 в неповному обсязі, за винятком ПДВ, згідно умов п. 8.8. договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017.
Реалізований товар був придбаний згідно договору поставки №ОГ-251 від 05.11.2018 на ТОВ "БУДМАРКЕТ+" (код ЄДРПОУ 41627669) по прибутковій накладній №287 від 07.11.2018. Замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №287-1 від 07.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №07/11/001 від 07.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 08.11.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ "БУДМАРКЕТ+" за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №334 від 23.11.2018 та №15 від 18.01.2019.
Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН.
Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 07.11.2018.
Згідно отриманої квитанції від 27.11.2018 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 23.10.2019 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 28.10.2019 № 1317010/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 28.10.2019 № 1317010/38284803.
08.11.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Щодо податкової накладної №3 від 12.12.2018, судом встановлено наступне.
12.12.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано порошок магнезитовий ППЕ-88 ТИП 1 покупцю ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видатковій накладній №РН-0000161 на суму 134376,00 грн., в т. ч. ПДВ 22396,00 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №3 від 12.12.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №18 від 27.09.2018 - автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №12-12/18-2 від 12.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №12/12/002 від 12.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 14.12.2018.
Розрахунок Покупця ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ за одержаний товар, відображено в банківській виписці від 16.01.2019.
Реалізований товар був придбаний:
- згідно договору поставки №2018-06-34 від 07.06.2018 на ТОВ КАРГО-ЛИДЕР (код ЄДРПОУ 41985857) по прибутковій накладній №255 від 12.12.2018. Замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №255-1 від 12.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ КАРГО-ЛИДЕР за придбаний товар відображено в банківський виписці від 13.03.2019;
-згідно договору поставки №6/17 від 01.06.2018р. на ТОВ ЕЛ-ТРЕЙД-М (код ЄДРПОУ 41926346) по прибутковій накладній №92 від 12.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №92-1 від 12.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ ЕЛ-ТРЕЙД-М за придбаний товар відображено в банківський виписці від 13.03.2019;
-згідно договору поставки №20 від 12.06.2018 на ТОВ АРИТУС-М (код ЄДРПОУ 42208220), по прибутковій накладній №129 від 12.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №135-1 від 12.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ АРИТУС-М - згідно умов п. 6.1. договору поставки №20 від 12.06.2018.
Послуги транспортування від Постачальників ТОВ КАРГО-ЛИДЕР , ТОВ ЕЛ-ТРЕЙД , ТОВ АРИТУС-М Покупцю ПАТ ДМК надавалися ФОБ ОСОБА_1 замовником та платником за послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ на підставі разового Договору-замовлення №12/12/002 від 12.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 14.12.2018.
-згідно договору поставки №15 від 11.06.2018 на ТОВ ТАНДЕР СИСТЕМ (код ЄДРПОУ 42050771) по прибутковій накладній №42 від 12.06.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №42-1 від 12.06.2018. Послуги транспортування надавалися ПП РЕЗОНАНС (код ЄДРПОУ 22118245) на підставі разового Договору-замовлення №12/06/001 від 12.06.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 23.07.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ ТАНДЕР СИСТЕМ за придбаний товар відображено в банківській виписці від 03.07.2018 та від 09.08.2018. Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН. Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 12.12.2018.
Згідно отриманої квитанції від 27.12.2018 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 06.12.2019 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 13.12.2019 № 1350834/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 12.12.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 13.12.2019 № 1350834/38284803.
24.12.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Щодо податкової накладної №6 від 29.11.2018, судом встановлено наступне.
29.11.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано суміш магнезитову СМТК Тип-1 (фракція 0-3 мм) покупцю ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ" (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видатковій накладній №РН-0000157 на суму 202608,00 грн., в т. ч. ПДВ 33768,00 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №6 від 29.11.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №19 від 15.11.2018 - автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №29-11/18-1 від 29.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №29/11/001 від 29.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 30.11.2018.
Розрахунок Покупця ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ" за одержаний товар, відображено в банківській виписці від 24.12.2018 в неповному обсязі, за винятком ПДВ, згідно умов п. 8.8. договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017.
Реалізований товар був придбаний:
-згідно договору поставки №2018-26 від 20.08.2018 на ТОВ "БУДСТРИМ 2000" (код ЄДРПОУ 42208613) по прибутковій накладній №402 від 29.11.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №402-1 від 29.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №29/11/001 від 29.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 30.11.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ "БУДСТРИМ 2000" - згідно умов п. 6.1. договору поставки №2018-26 від 20.08.2018.
-згідно договору поставки №86 від 08.06.2018 на ТОВ "АСУЕРО" (код ЄДРПОУ 41926236). по прибутковій накладній №164 від 29.11.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №164-1 від 29.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №29/11/001 від 29.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 30.11.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ "АСУЕРО" за придбаний товар відображено в банківській виписці 01.02.2019.
-згідно договору поставки №150 від 17.10.2018 на ТОВ "СТРОЙ ПЛОЩАДКА" (код ЄДРПОУ 41585341) по прибутковій накладній №293 від 29.11.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №293-1 від 29.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №29/11/001 від 29.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 30.11.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ "СТРОЙ ПЛОЩАДКА" за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №20 від 22.01.2019.
-згідно договору поставки №107 від 10.05.2018 на ТОВ "МЕТАЛОПЛАСТ ЕКСПРЕС" (код ЄДРПОУ 39406316) по прибутковій накладній №352 від 29.11.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №352-1 від 29.11.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №29/11/001 від 29.11.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 30.11.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ "МЕТАЛОПЛАСТ ЕКСПРЕС" за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №8 від 14.01.2019. Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН.
Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016р.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ" було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №6 від 29.11.2018.
Згідно отриманої квитанції від 14.12.2018 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 01.09.2019 №2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 26.11.2019 № 1338316/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 29.11.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 26.11.2019 № 1338316/38284803.
06.12.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Щодо податкової накладної №7 від 21.12.2018, судом встановлено наступне.
21.12.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано порошок магнезитовий ППЕ-88 ТИП 1 покупцю ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видатковій накладній №РН-0000165 на суму 268752,00 грн., в т. ч. ПДВ 44792,00 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №7 від 21.12.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №20 від 13.12.2018 - автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №21-12/18-2 від 21.12.2018. Розрахунок Покупця за одержаний товар, відображено в виборці по особовому рахунку за 16.01.2019.
Реалізований товар був придбаний:
-згідно договору поставки №2018-06-34 від 07.06.2018 на ТОВ КАРГО-ЛИДЕР (код ЄДРПОУ 41985857) по прибутковій накладній №255 від 12.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №255-1 від 12.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №12/12/002 від 12.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 14.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в банківський виписці від 13.03.2019.
-згідно договору поставки №150 від 17.10.2018 на ТОВ СТРОЙ ПЛОЩАДКА (код ЄДРПОУ 41585341) по прибутковій накладній №315 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №315-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №20 від 22.01.2019.
-згідно договору поставки №181 від 05.06.2018 на ТОВ АЛЬТЕКО БУД (код ЄДРПОУ 41786244), по прибутковій накладній №229 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №229-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №16 від 18.01.2019г.
-згідно договору поставки №39 від 17.12.2018 на ТОВ ЛЕМ-ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 41926317) по прибутковій накладній №48 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №48-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018р. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №17 від 18.01.2019.
-згідно договору поставки №45 від 17.12.2018 на ТОВ АФФИТТО (код ЄДРПОУ 41926241). по прибутковій накладній №69 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №69-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 (платник єдиного податку 3 група) на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №18 від 18.01.2019.
-згідно договору поставки №В-41 від 03.12.2018 на ТОВ ВЕРСУС РИТЕЙЛ (код ЄДРПОУ 41786250) по прибутковій накладній №75 від 17.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №75-1 від 17.12.2018. Послуги транспортування надавалися ПП РЕЗОНАНС (код ЄДРПОУ 22118245) на підставі разового Договору-замовлення №17/12/001 від 17.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 17.01.2019. Факт розрахунку з Постачальником - згідно умов п. 6.1. договору поставки №В-41 від 03.12.2018. Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН. Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 21.12.2018.
Згідно отриманої квитанції від 10.01.2019 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 06.12.2019 №2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 23.12.2019 № 1396038/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 21.12.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 23.12.2019 № 1396038/38284803.
28.12.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Щодо податкової накладної №8 від 24.12.2018, судом встановлено наступне.
24.12.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано порошок магнезитовий ППЕ-88 ТИП 1 покупцю ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видатковій накладній №РН-0000166 на суму 253604,16 грн., в т. ч. ПДВ 42267,36 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №8 від 24.12.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №20 від 13.12.2018 - автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №24-12/18-1 від 24.12.2018.
Розрахунок Покупця за одержаний товар, відображено в виборці по особовому рахунку за 16.01.2019 в неповному обсязі, за винятком ПДВ, у зв`язку з заблокованою податковою накладною.
Реалізований товар був придбаний:
-згідно договору поставки №86 від 08.06.2018 на ТОВ АСУЕРО (код ЄДРПОУ 41926236) по прибутковій накладній №196 від 24.12.2018р., замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №196-1 від 24.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №24/12/001 від 24.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 27.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ АСУЕРО за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №27 від 01.02.2019;
-згідно договору поставки №31 від 15.11.2018 на ТОВ ОМЕЙД (код ЄДРПОУ 41926351) по прибутковій накладній №156 від 24.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №150-1 від 24.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №24/12/001 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 27.12.2018;
-згідно договору поставки №107 від 10.05.2018 на ТОВ МТАЛОПЛАСТ ЕКСПРЕС (код ЄДРПОУ 39406316), по прибутковій накладній №375 від 24.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №275-1 від 24.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 (платник єдиного податку 3 група) на підставі разового Договору-замовлення №24/12/001 від 24.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 27.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №14 від 18.01.2019;
-згідно договору поставки №150 від 17.10.2018 на ТОВ СТРОЙ ПЛОЩАДКА (код ЄДРПОУ 41585341) по прибутковій накладній №315 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №48-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ СТРОЙ ПЛОЩАДКА за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №20 від 22.01.2019;
-згідно договору поставки №181 від 05.06.2018 на ТОВ АЛЬТЕКО (код ЄДРПОУ 41786244), по прибутковій накладній №229 від 20.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №229-1 від 20.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №20/12/003 від 20.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 26.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ АЛЬТЕКО за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №16 від 18.01.2019;
-згідно договору поставки №76 від 03.12.2018 на ТОВ ВАРТОН ПЛЮС (код ЄДРПОУ 42208608) по прибутковій накладній №52 від 17.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №52-1 від 17.12.2018р. Послуги транспортування надавалися ПП РЕЗОНАНС (код ЄДРПОУ 22118245) на підставі разового Договору-замовлення №17/12/001 від 17.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 17.01.2019;
- згідно договору поставки №В-41 від 03.12.2018р. на ТОВ ВЕРСУС РИТЕЙЛ (код ЄДРПОУ 41786250). по прибутковій накладній №75 від 17.12.2018р., замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №75-1 від 17.12.2018р. Послуги транспортування надавалися ПП РЕЗОНАНС (код ЄДРПОУ 22118245) на підставі разового Договору-замовлення №17/12/001 від 17.12.2018р. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 17.01.2019г.
Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН. Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 24.12.2018.
Згідно отриманої квитанції від 10.01.2019 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 06.12.2019 №3 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 23.12.2019 № 1396054/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 24.12.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 23.12.2019 № 1396054/38284803.
28.12.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Щодо податкової накладної №10 від 28.12.2018, судом встановлено наступне.
28.12.2018 ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ було реалізовано порошок магнезитовий ППЕ-88 ТИП 1 покупцю ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ (код ЄДРПОУ 05393043) згідно видатковій накладній №РН-0000168 на суму 222331,20 грн., в т. ч. ПДВ 37055,20 грн. Поставка товару відбулася в повному обсязі, у зв`язку з чим була складена податкова накладна №10 від 28.12.2018. Доставка Товару відбулася на умовах договору поставки №17-0547-02 від 09.08.2017 на умовах доставки згідно Специфікації №20 від 13.12.2018 - автотранспортом Продавця, склад Покупця, що відображається в ТТН №28-12/18-1 від 28.12.2018.
Розрахунок Покупця ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ за одержаний товар, відображено в виборці по особовому рахунку за 16.01.2019 в неповному обсязі, за винятком ПДВ, у зв`язку з заблокованою податковою накладною.
Реалізований товар був придбаний:
-згідно договору поставки №41 від 17.12.2018р. на ТОВ АФАРИ (код ЄДРПОУ 41926215) по прибутковій накладній №61 від 27.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №61-1 від 27.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №27/12/001 від 27.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 04.01.2019. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ АФАРИ за придбаний товар відображено в банківській виписці за 01.02.2019;
-згідно договору поставки №2018-26 від 20.08.2018 на ТОВ БУДСТРИМ 2000 (код ЄДРПОУ 42208613) по прибутковій накладній №421 від 27.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №421-1 від 27.12.2018р. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №27/12/001 від 27.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 04.01.2019;
-згідно договору поставки №62 від 15.06.2018 на ТОВ СТАТУС КОНСАЛТ (код ЄДРПОУ 41853760), по прибутковій накладній №320 від 27.12.2018р., замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №320-1 від 27.12.2018р. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №27/12/001 від 27.12.2018р. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 04.01.2019. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ СТАТУС КОНСАЛТ за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №21 від 22.01.2019;
-згідно договору поставки №86 від 08.06.2018 на ТОВ АСУЕРО (код ЄДРПОУ 41926236) по прибутковій накладній №196 від 24.12.2018, замовник автомобільного транспорту і платником за транспортні послуги є ТОВ ВТС-УКРСНАБПРОМ , що відображено в ТТН №196-1 від 24.12.2018. Послуги транспортування надавалися ФОБ ОСОБА_1 на підставі разового Договору-замовлення №24/12/001 від 24.12.2018. Факт оплати за транспортні послуги відображено в банківській виписці від 27.12.2018. Факт розрахунку з Постачальником ТОВ АСУЕРО за придбаний товар відображено в платіжному дорученні №27 від 01.02.2019.
Товар придбався у платника ПДВ, що має відображення у ЄРПН. Складське зберігання товару здійснюється згідно договору оренди №24/10-16-2 від 24.10.2016.
На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем за результатами здійснення господарської операції з поставки товару ПАТ ДНІПРОВСЬКИЙ МЕТКОМБІНАТ було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №10 від 28.12.2018.
Згідно отриманої квитанції від 10.01.2019 податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено з посиланням на п. 201.16 ст. 201 ПК України та пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПКУ позивачем було направлено на адресу ДПС повідомлення від 06.12.2019 №4 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, та копії документів на підтвердження здійснення господарської операції.
Рішенням комісії ДПС від 23.12.2019 № 1396061/38284803 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 28.12.2018, з підстав ненадання позивачем первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Позивачем була подана скарга на Рішенням Комісії ДПС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної від 23.12.2019 № 1396061/38284803.
28.12.2019 було прийнято рішення за результатами розгляду скарги, яким скаргу залишено без задоволення.
Не погоджуючись з таким рішенням відповідача позивач звернувся до суду з даним позовом.
Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані позивачем та відповідачем докази, суд приходить до висновків, що позовна заява підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).
В абз.1 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.
Згідно з абз.1-2 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
У Листі Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. … .
При цьому, у Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. … .
Крім того, суд зазначає, що у листі Державної фіскальної служби України від 07.08.2019 року №1962/99-99-29-01-01 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6- керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ; - платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стада відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.
Належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018/пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018/ пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України від 07.08.2019 року №1962/99-99-29-01-01 оскаржувані Рішення ГУ ДФС у Запорізькій області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не містять.
У п.18-п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: 18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства .
Відповідно до п.21 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ), комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Відповідачем-2 не надано до суду доказів додержання вимог п.21 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.
У п.17 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , зокрема, зазначено: … Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …
Відповідачем-1,2 не надано до суду копій протоколів засідання Комісії під час прийняття оскаржуваних Рішень про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, матеріалів роботи комісії, тощо.
Відтак, відповідачем-1,2 документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.
Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.
Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.
Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
За таких обставин, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на підпункт 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації податкових накладних з огляду на те, що лист ДФС України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018, Лист ДФС України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018, Лист Державної фіскальної служби України від 07.08.2019 року №1962/99-99-29-01-01, яким оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовим актом.
Отже, відповідачем не доведено, а судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складеної позивачем податкової накладної №1 від 07.11.2018, №3 від 12.12.2018, №6 від 29.11.2018, №7 від 21.12.2018, №8 від 24.12.2018, №10 від 28.12.2018.
Між тим, позивач, одержавши квитанції про зупинення реєстрації цих податкових накладних, у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції щодо постачання товару, зазначеного у податкових накладних, реєстрація яких зупинена.
Проте, комісія регіонального рівня - Комісія ГУ ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла рішення про відмову у реєстрації зазначених накладних.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:
1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
При цьому, як вбачається зі змісту вказаних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних і типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Стосовно ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних цінових форм та галузевої специфіки, накладні, суд зазначає, що в приписі до даного пункту, у дужках, зазначено, що документи, які не надано платником необхідно підкреслити. Між тим, рішення відповідача не містить жодних підкреслень, що свідчить про не надання комісією належної оцінки вирішенню питання, які ж саме документи платником податку не було подано, і яким чином це унеможливило реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Відповідачами не наведено жодних обставин та не надано суду доказів, які б свідчили про невідповідність господарських операцій цілям та завданням статутної діяльності позивача та його контрагентів, збитковості здійснених операцій, або інших обставин, які б окремо або в сукупності могли б свідчити про не пов`язаність операцій з господарською діяльністю учасників зазначених операцій, фіктивність вчинених операцій, а також про те, що вчинення зазначених операцій не було обумовлено розумними економічними причинами (цілями ділового характеру), а дії учасників операцій були спрямовані на отримання необґрунтованої податкової вигоди. Відповідачами не надано будь-яких належних та допустимих доказів, не доведено наявності обставин та підстав, які б свідчили про юридичну дефектність первинних документів за спірними операціям.
Щодо ненадання інвентаризаційних описів, суд зауважує, що інвентаризація згідно ч.1 ст.10 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 № 879, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 р. за № 1365/26142 є правом, а не обов`язком підприємства. При цьому, інвентаризаційний опис не є первинним документом, який містить відомості про господарську операцію. З огляду на викладене, ненадання такого документу не є підставою для відмови у реєстрації податкових накладних.
Отже, суд відхиляє доводи відповідачів про те, що прийняти рішення про реєстрацію податкових накладних було неможливим із огляду на ненадання позивачем складських документів (інвентаризаційних описів). Крім того, відповідачами не доведено, яким саме чином не проведення інвентаризації впливає на неможливість реєстрації спірних податкових накладних.
В свою чергу, представником позивача до матеріалів адміністративної справи надано документи первинної податкової та бухгалтерської звітності по взаємовідносинах з його контрагентами які свідчать про реальність здійснених господарських операції та вказують на наявність у позивача ділової мети, визначення якої наведено у підпункті 14.1.231 пункті 14.1 статті 14 ПК України, як причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
У позивача, на думку суду, були наявні документи достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З 01.01.2018 пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, згідно якої реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України №341 від 26.04.2017) (надалі - Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних ), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно з п.20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС зареєструвати розрахунки коригування в ЄРПН.
Відтак, оскільки рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації підлягають скасуванню, то, відповідно, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов`язання відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 07.11.2018, №3 від 12.12.2018, №6 від 29.11.2018, №7 від 21.12.2018, №8 від 24.12.2018, №10 від 28.12.2018.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (частина 1 статті 143 КАС України).
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що, відповідно до частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 44, прим.21, код ЄДРПОУ 38284803) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 43143945), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393)- задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
від 28.10.2019 № 1317010/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018;
від 13.12.2019 № 1350834/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.12.2018;
від 26.11.2019 № 1338316/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 29.11.2018;
від 23.12.2019 № 1396038/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 21.12.2018;
від 23.12.2019 № 1396054/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 24.12.2018;
від 23.12.2019 № 1396061/38284803 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 28.12.2018.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою їх подання на реєстрацію, податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ №1 від 07.11.2018, №3 від 12.12.2018, №6 від 29.11.2018, №7 від 21.12.2018, №8 від 24.12.2018, №10 від 28.12.2018.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 44, прим.21, код ЄДРПОУ 38284803) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 12612,00 грн. (дванадцять тисяч шістсот дванадцять гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 43143945).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВТС - УКРСНАБПРОМ (69037, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 44, прим.21, код ЄДРПОУ 38284803) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 12612,00 грн. (дванадцять тисяч шістсот дванадцять гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа,8, код ЄДРПОУ 43005393).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення виготовлено в повному обсязі 07.04.2020.
Суддя О.В. Конишева
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2020 |
Оприлюднено | 08.04.2020 |
Номер документу | 88616358 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні