Рішення
від 06.04.2020 по справі 580/599/20
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 квітня 2020 року справа № 580/599/20

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тимошенко В.П.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 до Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області,

встановив:

17 лютого 2020 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулися ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 до Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області, в якому просять:

1) визнати протиправними та скасувати накази Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Про відмову у затвердженні документації із землеустрою та наданні у власність земельної ділянки № 23-6584/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6583/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6582/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6586/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6585/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23- 6580/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6587/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6581/14- 19-СГ від 28.12.2019;

2) зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (18008, м. Черкаси, вул. Смілянська, 131, код ЄДРПОУ 39765890) прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 15,0200 га у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області та передачу у власність ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0959, ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0960, ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0961, ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0962, ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0963, ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_6 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0964, ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_7 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0965, ОСОБА_8 ( АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_8 ) земельної ділянки площею 1,0200 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0966.

Свої позовні вимоги представник позивачів обґрунтовує тим, що проект землеустрою по наведених земельних ділянках направлений до відповідача на затвердження, однак оскарженими наказами останній відмовив у його затвердженні.

Представник позивача звернув увагу, що перевірка проекту землеустрою вимогам закону проводиться на етапі його погодження територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а також кадастровим реєстратором при реєстрації земельної ділянки.

У даному випадку, таку перевірку та погодження проекту здійснено державним експертом, який у своєму висновку, щодо погодження проекту землеустрою зазначив про його повну відповідність вимогам закону, а також кадастровим, що також не мав зауважень до проекту.

За твердженням представника позивачів, зауваження до проекту землеустрою є безпідставними та такими, що не ґрунтуються на вимогах закону тому позовні вимоги підлягають задоволенню.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 24.02.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Відповідач у письмовому відзиві на позов просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю, зазначивши, що викладена в наказах відмова Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області є законною та обґрунтованою, оскільки поданий позивачем проект землеустрою містив недоліки, на які вказано в оскаржених наказах.

Також відповідач наголосив про відстуність підстав для зобов`язання його затвердити проект землеустрою, оскільки це є втручанням у дискреційні повноваження державного органу.

За вказаних обставин просив суд відмовити в задоволенні позову повністю.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд прийшов до такого.

14.08.2019 ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 в особі своїх представників за довіреністю ОСОБА_9 та ОСОБА_10 у відповідності до статті 118 Земельного кодексу України звернулися до Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області із заявами (вх. № Г-6172/0/94-19, № Д-6173/0/94-19, № Д-6177/0/94-19, № 3-6175/0/94-19, № Г-6167/0/94-19, № Д-6168/0/94-19, № П-6170/0/94-19, № Г-6166/0/94-19 від 14.08.2019) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га (для ОСОБА_8 площею 1,0200 га) із земель Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області для ведення особистого селянського господарства із зміною цільового призначення.

За результатом розгляду вищезазначених заяв позивачів відповідачем 16.08.2019 видано накази № 23-3242/14-19-СГ, № 23-3237/14-19-СГ, № 23-3241/14-19-СГ, № 23- 3239/14-19-СГ, № 23-3245/14-19-СГ, № 23-3244/14-19-СГ, № 23-3243/14-19-СГ, № 23- 3246/14- 19-СГ, якими згідно до статей 15-1, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Положення про Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру надалі - Держгеокадастр) № 308 від 17.11.2016, надано позивачам дозволи на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої в адмінмежах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області за межами населеного пункту, у власність. Орієнтовний розмір земельної ділянки 2,0000 га (для ОСОБА_8 1,0200 га) із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (код КВ ЦПЗ - секція А, підрозділ - 01.03).

За замовленням позивачів та відповідно до завдання на виконання робіт з розробки проекту землеустрою Державним підприємством «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 15,0200 га громадянам у власність для ведення особистого селянського господарства, розташованих за межами населеного пункту в адмінмежах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області.

Вищезазначений проект землеустрою отримав передбачені нормами земельного законодавства України позитивні погодження компетентного органу, що відображено у висновку експерта державної експертизи ОСОБА_11 про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 29.08.2019 року № 9456/82 19 та затвердженому відповідачем висновку державної експертизи землевпорядної документації від 12.09.2019 року № 877-19.

20.09.2019 позивачі звернулися до відповідача із заявами про затвердження вищезгаданого проекту землеустрою (вх. № Г-7238/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № Д- 7237/0/94-19 від 20.09.2019, вх. №Д-7230/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № 3-7235/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № Г-7234/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № Д-7232/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № П-7231/0/94-19 від 20.09.2019, вх. № В-7228/0/94-19 від 20.09.2019), до яких додано відповіднийпроект та витяги з Державного земельного кадастру щодо земельних ділянок.

Листами від 30.09.2019 № 3459/0/95-19, № 3465/0/95-19, №3460/0/95-19, № 3464/0/95-19, № 3463/0/95-19, № 3462/0/95-19, № 3461/0/95-19, № 3458/0/95-19 відповідач відмовив позивачам у задоволенні вищевказаних заяв та затвердженні поданого проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 15,0200 га у власність для ведення особистого селянського господарства, розташованих за межами населеного пункту в адмінмежах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області, та передачі позивачам у власність визначених проектом землеустрою земельних ділянок.

В обґрунтування усіх своїх відмов відповідач посилався виключно на розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 № 60-р «Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад» та необхідність надання позивачами для затвердження проекту землеустрою рішень Виноградської сільської об`єднаної територіальної громади в порядку ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» про погодження останньою надання позивачам у власність земельних ділянок.

В подальшому позивачі повторно звернулися до відповідача із заявами про затвердження вищезгаданого проекту землеустрою (вх. № Г-10103/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № Д-10105/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № Д-10124/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № 3-10101/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № Г-10102/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № Д-10104/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № П-10109/0/94-19 від 20.12.2019, вх. № Г- 10106/0/94-19 від 20.12.2019 відповідно), за результатом розгляду яких відповідачем прийнято накази № 23-6584/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6583/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6582/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6586/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6585/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6580/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6587/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6581/14-19-СГ від 28.12.2019 «Про відмову у затвердженні документації із землеустрою та наданні у власність земельної ділянки».

Як слідує зі змісту вищенаведених наказів, відповідачем відмовлено позивачам у ствердженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 15,0200 га, розташованих в адміністративних межах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області, та наданні їм у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства з таких підстав:

- кадастровий план земельної ділянки, який є складовою проекту землеустрою, не відповідає статті 34 Закону України «Про Державний земельний кадастр» та п. 3.4. Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх скріплення межовими знаками, затвердженої наказом Держкомзему України від 18.05.2010р. №376;

- проект землеустрою не містить переліку обмежень у використанні земельних ділянок на кожну земельну ділянку окремо;

- проект містить довідку про ґрунтовий покрив земельної ділянки, видану ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» від 12.01.2018р. № 51, в якій зазначено тільки один наказ Головного управління за номером № 23-3855/14-17-СГ від 13.06.2017, який не стосується даного проекту;

- у складі проекту наявні не завірені належним чином копії документів;

- представлений на розгляд проект землеустрою не прошитий, не пронумерований та не скріплений підписом та печаткою розробника;

- відсутнє рішення про погодження об`єднаною територіальною громадою надання у власність земельної ділянки відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2018р. №60-р.

Не погоджуючись із вищезазначеними наказами позивачі звернулися до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд врахував таке.

Стаття 14 Конституції України гарантує право власності на землю. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Законом, який регулює земельні правовідносини, є Земельний кодекс України від 25.10.2001 №2768-III (далі ЗК України), а також прийняті відповідно до Конституції України та цього Кодексу нормативно-правові акти.

Відповідно до п.б ч.1 ст.81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі, зокрема, безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Частинами 1-3 ст.116 ЗК України встановлено, що громадяни набувають права власності земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться, зокрема, у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом (п. в ч. 3 ст. 116 ЗК України).

У статті 121 ЗК України передбачено норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам. Зокрема, для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Абзацом 2 ч.1 ст.123 ЗК України передбачено, що рішення про надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

На підставі ч.6 ст.118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Отже, рішенню про надання або відмову у наданні земельної ділянки у власність або користування передує отримання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо земельної ділянки та їх надання відповідному органу.

Відповідно до ч.8 ст.118 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Згідно зі ст.186-1 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту, а щодо земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, розробник подає оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на погодження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а до органів, зазначених у частині третій цієї статті, - завірені ним копії проекту. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Частина 9 ст.118 ЗК України встановлює, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Отже, термін для прийняття рішення відповідачем з питання затвердження проекту землеустрою законом визначений у два тижні, відлік яких розпочинається з дати отримання саме погодженого проекту.

Для вирішення спору суд врахував висновки Верховного Суду (далі ВС), викладені у постанові від 30.08.2019 у справі №817/586/17, які обов`язкові для врахування судом відповідно до ч.5 ст.242 КАС України.

ВС у вказаному рішенні зазначив, що враховуючи вищевикладене правове регулювання Суд вважає, що в разі погодження проекту землеустрою у відповідності до статті 186-1 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 ЗК України, позбавлений можливості приймати альтернативні рішення крім як рішень про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Крім того, з вищенаведених норм ЗК України вбачається, що єдиною підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою може бути лише те, що проект землеустрою не погоджено в порядку, встановленому ст. 186-1 ЗК України, а також відсутність обов`язкової державної експертизи у визначених законом випадках та відомостей щодо державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі.

Жодних інших правових підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою після його погодження в порядку ст. 186-1 ЗК України, норми ст. 118 ЗК України не містять. При цьому перевірка на відповідність проекту землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів має здійснюватися саме на етапі погодження такого проекту.

Аналогічна правова позиція міститься в постановах Верховного Суду від 06.03.2019 у справі № 1640/2594/18, від 24.01.2020 у справі № 316/979/18.

Суд зазначає, що жодна із підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою відсутня.

Крім того, вищезазначений проект землеустрою відповідає вимогам норм ст. 50 Закону України «Про землеустрій», що підтверджується його погодженням компетентними органами без жодних зауважень, наведеним у висновку експерта державної експертизи ОСОБА_11 про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від 29.08.2019 № 9456/82-19 та затвердженому відповідачем висновку державної експертизи землевпорядної документації від 12.09.2019 № 877-19, та відсутністю будь-яких застережень щодо наявності у ньому недоліків у листах-відмовах відповідача в його затвердженні.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про визнання протиправними та скасування наказів Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Про відмову у затвердженні документації із землеустрою та наданні у власність земельної ділянки № 23-6584/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6583/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6582/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6586/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6585/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23- 6580/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6587/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6581/14- 19-СГ від 28.12.2019.

При цьому суд зазначає, що належним способом захисту порушеного права є зобов`язання ГУ Держгеокадастру у Черкаській області затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 15,0200 га у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області та передачу у власність ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0959, ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0960, ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0961, ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0962, ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0963, ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_6 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0964, ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_7 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0965, ОСОБА_8 ( АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_8 ) земельної ділянки площею 1,0200 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0966.

Згідно зі ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Проте, ГУ Держгеокадастру у Черкаській області протиправно відмовив позивачам у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, при цьому, відповідач посилається на підстави, не передбачені Земельним кодексом України чи іншими законодавчими актами.

Відповідач зобов`язаний або затвердити позивачу проект землеустрою, або відмовити у затвердженні такого дозволу, але на законних підставах.

А тому, суд вважає, що в даному випадку відсутнє втручання суду в дискреційні повноваження ГУ Держгеокадастру у Черкаській області, оскільки відповідач протиправно надав відмову з підстав, не передбачених діючим законодавством.

Зазначений висновок суду повністю узгоджується з правовою позицією Верховного Суду України, викладеному у рішенні від 16.09.2015 у справі №21-1465а15. В даному рішенні Верховний Суд України вказав, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

На підставі ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає необхідним стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивачів сплачений ними судовий у розмірі 13452,80 грн, сплачених кожним позивачем в сумі 1681,60 грн.

Керуючись ст.ст.2-6, 14, 242-245, 255, 295 КАС України, суд

вирішив:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати накази Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області «Про відмову у затвердженні документації із землеустрою та наданні у власність земельної ділянки» № 23-6584/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6583/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6582/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6586/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6585/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23- 6580/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6587/14-19-СГ від 28.12.2019, № 23-6581/14- 19-СГ від 28.12.2019.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області (18008, м. Черкаси, вул. Смілянська, 131, код ЄДРПОУ 39765890) прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 15,0200 га у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Виноградської сільської ради Лисянського району Черкаської області та передачу у власність:

1) ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0959;

2) ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0960;

3) ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0961;

4) ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0962;

5) ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0963;

6) ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_6 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0964;

7) ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_7 ) земельної ділянки площею 2,0000 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0965;

8) ОСОБА_8 ( АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_8 ) земельної ділянки площею 1,0200 га з кадастровим номером 7122882000:02:001:0966.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул .Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_6 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_7 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, буд.131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь ОСОБА_8 ( АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_8 ) судовий збір у розмірі 1681 (одну тисячу шістсот вісімдесят одну) грн 60 коп.

Копію рішення направити учасникам справи.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Рішення у повному обсязі складене 07.04.2020.

Суддя В.П. Тимошенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2020
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу88620286
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —580/599/20

Ухвала від 26.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Рішення від 06.04.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

Ухвала від 23.02.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.П. Тимошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні