07.04.2020 ЄУН 337/343/19
Провадження № 1-кс/337/296/2020
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 квітня 2020 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Хортицького районного суду міста Запорожжя ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Запоріжжі клопотання прокурора Запорізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів за кримінальним провадженням №12019080070000111 від 16.01.2019 року,
в с т а н о в и в:
01.04.2020 року прокурор Запорізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до інформації, що перебуваєу володінніІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
У клопотанні прокурор зазначив, що СВ Хортицького ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019080070000111 від 16.01.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що до Хортицького ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області надійшли матеріали від ОСОБА_4 про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » можливо надає неправдиві документи, на підставі яких ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено договори про надання послуг, виконання робіт, закупівлю товарів.
За даним фактом до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості за №12019080070000111 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України та розпочато досудове розслідування.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що 02.07.2018 року між ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі Підрядник) укладено договір №ЗК3/ДПК (далі Договір). Предметом даного договору є «капітальний ремонт шиферної покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 .
Вартість даних робіт за вищевказаним договором становить 1028913, 66 гривень.
Відповідно до п.3.2 Договору розрахунки по даному договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування шляхом: поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в, складених підрядником та попередньої оплати, яка може надаватися Підряднику в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт.
Пунктом 4.2. вищевказаного договору визначено, що строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (додаток №2): початок робіт протягом 10 календарних днів з моменту, зазначеного у п.4.1 цього Договору; закінчення робіт до 31.12.2018.
Крім того встановлено, що 02.07.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі Підрядник) укладено договір №ЗК7/ДПК (далі Договір). Предметом даного договору є «капітальний ремонт шиферної покрівлі житлового будинку АДРЕСА_3 ».
Вартість даних робіт за вищевказаним договором становить 1062420,66 гривень.
Відповідно до п.3.2 Договору розрахунки по даному договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування шляхом: поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в, складених підрядником та попередньої оплати, яка може надаватися Підряднику в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт.
Пунктом 4.2. вищевказаного договору визначено, що строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком (додаток №2): початок робіт протягом 10 календарних днів з моменту, зазначеного у п.4.1 цього Договору; закінчення робіт до 31.12.2018.
Статтею159частинами 1, 2 КПК Українипередбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у надані стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
В ході досудового розслідування встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Підрядник) укладено договір підряду № 0620/01 від 20.06.2018, відповідно до умов якого замовник доручає, а підрядник приймає на себе зобов`язання на свій ризик виконати, в порядку і на умовах цього договору, власними та залученими силами і засобами, в тому числі, але не виключно, з використанням наданих Замовником матеріалів, роботи з капітального ремонту шиферної покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 , в обумовлений цим договором термін та з належною якістю, в межах узгодженої договірної ціни, з дотриманням вимог техніки безпеки, охорони праці. Ціна робіт за цим договором складає 290149.80 гривень.
Відповідно до акту № 01 (форма КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 підписаний між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », підрядник - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » відповідно до договору № 0620/01 від 20.06.2018 виконав будівельні роботи за капітального ремонту шиферної покрівлі житлового будинку АДРЕСА_2 козацтва на загальну суму 290149.80 гривень, в тому числі на виплату заробітної плати у розмірі 36248,25 грн.
Також встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Підрядник) укладено договір підряду № 0621/01 від 21.06.2018, згідно з яким ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (замовник) в особі директора ОСОБА_5 доручає, а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (підрядник) в особі директора ОСОБА_6 приймає на себе зобов`язання на свій ризик виконати, в порядку і на умовах цього договору, власними та залученими силами і засобами, в тому числі, але не виключно, з використанням наданих Замовником матеріалів, роботи з капітального ремонту шиферної покрівлі житлового будинку АДРЕСА_3 , в обумовлений цим договором термін та з належною якістю, в межах узгодженої договірної ціни, з дотриманням вимог техніки безпеки, охорони праці. Ціна робіт за цим договором складає 998675.34 гривень.
Відповідно до актів виконаних будівельних робіт за липень 2018 року, жовтень 2018 року витрати на заробітну плату загалом склали 72547,81 грн.
Відповідно до переліку документів, що мали бути поданими учасником у складі своєї тендерної пропозиції (відповідно до додатку №2 до тендерної документації), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » мало надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які залучені до виконання умов договору за відповідною формою.
В ході досудового розслідування допитано керівника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », який пояснив, що для проведення ремонтних робіт за вищевказаними договорами залучено субпідрядні організації, зокрема ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
З огляду на вказане, з метою встановлення наявності факту працевлаштування у субпідрядній організації фахівців, виникла необхідність в отриманні з органів фіскальної служби звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2018 року (таблиці 1, 6 додатка 4 в редакції Наказу Міністерства фінансів № 441 від 11.04.2016; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 813 від 07.09.2016 про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування), поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » до органів фіскальної служби впродовж періоду часу з липня по листопад 2018 року.
Опрацюванням інформації Єдиногодержавногореєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємцівта громадських формувань (далі - ЄДР), що міститься у вільному доступі на сторінці у мережі Інтернет ІНФОРМАЦІЯ_7 з`ясовано, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »), ЄДРПОУ - НОМЕР_1 , як юридична особа перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
На даний час у сторони кримінального провадження для встановлення істини у кримінальному провадженні виникла необхідність тимчасового доступу до вказаних документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , та знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 .
В судове засідання прокурор не з`явився, надавши заяву про розгляд клопотання без його участі.
Особи, у володінні яких знаходяться речі і документи, до яких просить надати доступ слідчий, були повідомлені про судове засідання електронною поштою, але в судове засідання не з`явилися, що у відповідності до ч.4 ст.163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.
Відповідно до п.4 ст. 107 КПК України, у зв`язку з неявкою сторін, фіксування процесу за допомогою технічних засобів не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та надані до клопотання матеріали, вважаю його не підлягаючим задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність підстав, передбачених ч.5 ст. 163 КПК України.
В клопотанні прокурора, відповідно до вимог ч.5 ст. 163 КПК України зазначено, у володінні якої особи перебувають необхідні документи, а саме: у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Прокурор проситьнадати тимчасовийдоступ додокументів,а саме до: звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2018 року (таблиці 1, 6 додатка 4 в редакції Наказу Міністерства фінансів № 441 від 11.04.2016; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 813 від 07.09.2016 про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування), поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » до органів фіскальної служби впродовж періоду часу з липня по листопад 2018 року.
При цьому, в порушення п.п.5, 6 ч.2 ст. 160 КПК України прокурором не вмотивовано значення вказаної інформації для встановлення будь-яких обставин у цьому кримінальному провадженні, яке порушено за ч.1 ст. 366 КК України на підставі надходження 16.01.2019 року до Хортицького ВП матеріалів від ОСОБА_4 про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » можливо надає неправдиві документи, на підставі яких ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено договори про надання послуг, виконання робіт, закупівлі товарів.
Враховуючи вказане вище, вважаю на необхідне відмовити у задоволенні клопотання прокурора.
Керуючись ст. 107 ч.1, 159, 160, 162, 163, 164 КПК України,
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання прокурора Запорізької місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 щодо надання тимчасового доступу до речей та документів, що містять охоронювану законом таємницю та перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 за кримінальним провадженням №12019080070000111 від 16.01.2019 року, відмовити.
Ухвала оскарженнюне підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Хортицький районний суд м.Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 88634049 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Хортицький районний суд м.Запоріжжя
Гнатик Г. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні