Справа № 171/32/19
1-кс/171/286/20
У х в а л а
іменем України
07 квітня 2020 року м. Апостолове Дніпропетровської області
Слідчий суддя Апостолівського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши винесене в кримінальному провадженні № 42018041490000131 слідчим СВ Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Апостолівського відділу Нікопольської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , клопотання про дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей і документів
встановила:
03.04.2020 року слідчий СВ Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням, погодженим прокурором прокуратури Апостолівського відділу Нікопольської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Вищевказане клопотаннявмотивоване тим,що 28.12.2018 року СВ Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до ЄРДР № 42018041490000131 за повідомленням ІНФОРМАЦІЯ_2 про те, що ІНФОРМАЦІЯ_3 26.11.2018 року з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір № ВАМП-590 про виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області», договірна ціна 273632 грн., строк дії договору до 31.12.2018 року.
В ході опрацювання Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (E-DATA) встановлено, що 27.11.2018 року виконкомом ІНФОРМАЦІЯ_5 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перераховано бюджетні кошти на підставі вищевказаного договору в сумі 82089,50 грн., 20.12.2018 року перераховано кошти в сумі 59414,33 грн.
Під час огляду об`єкту «Реконструкція резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області» встановлено, що роботи на об`єкті не виконані.
Згідно з висновком будівельно-технічної експертизи № 16-19 від 15.02.2019 року різниця вартості фактично виконаних будівельних робіт на об`єкті «Реконструкція резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області» та тими, що вказано в акті приймання виконаних будівельних робіт № 1 за грудень 2018 року, складених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », станом на момент проведення огляду 03.01.2019 року складає 141503,93 гривні. Зокрема, фактично на об`єкті не виконані роботи та відсутні наступні матеріали:
-Виготовлення металевих листових конструкцій водонапірної башти 1,693 т;
-Сталь листова 1,569668 т;
-Горячекатана арматурна сталь гладка А-1, діаметром 12 мм 0,02475792 т;
-Горячекатана арматурна сталь гладка А-1, діаметром 14 мм 0,00887784 т;
-Прокат кутовий нерівнополочний 100х63х7 мм 0,1600512 т;
-Ґрунтовка металевих поверхонь банка за один раз ґрунтовкою ГФ-021 0,4896 м?;
-Фарбування зовнішніх поверхонь бака суриком за 2 рази 0,4896 м?;
-Фарбування внутрішніх поверхонь бака суриком за 2 рази 0,4896 м?;
-Піскоструменевим апаратом в ємкісних спорудах висотою до 4 м 0,518 м?;
-Фарбування зовнішніх існуючих поверхонь башти суриком за 2 рази 0,265 100 м?;
-Фарбування поверхонь існуючих башти суриком за 2 рази 0,253 100 м?;
-Очищення поверхонь огорожі та драбини щітками 0,18 м?;
-Ґрунтовка металевих поверхонь огорожі та драбини 0,18 100 м?;
-Фарбування металевих поверхонь огорожі і драбини за 2 рази 0,18 100 м?.
Відповідно до п.1 глави 2.16 Статуту ІНФОРМАЦІЯ_6 , затвердженої Рішенням міської ради № 1252-42/VII від 21.12.2017 року, Апостолівський міський голова є головною посадовою особою ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад зокрема належить повноваження про організацію за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об`єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, шляхів місцевого значення, а також капітального та поточного ремонту вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення.
Пунктом 47 ст. 2 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань, довгострокових зобов`язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету.
У зв`язку з цим відповідно до пунктів 12, 47 ст.2 Бюджетрного кодексу України, Апостолівський міський голова є розпорядником бюджетних коштів.
Встановлено, що 12.12.2018 року посадова особа ІНФОРМАЦІЯ_1 у порушення підпунктів 1, 13 частини 4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 7 частини 5 ст.22, частини 1 ст.49 Бюджетного кодексу України, будучи службовою особою та розпорядником бюджетних коштів міської ради, всупереч інтересів служби, маючи реальну можливість перевірити факт наявності виготовлену ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » металеву конструкцію резервуару для водонапірної башти шляхом повного обстеження, проявляючи службову недбалість, тобто неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не перевіривши факт виготовлення металевої конструкції водонапірної башти, яка фактично виготовлена не була, підписала наданий йому ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2018 року по договору № ВАМР-590 від 26.11.2018 року на суму 141503 гривні 93 копійки, відповідно до якого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_5 виконало будівельні роботи виготовлення та оздоблення металевої конструкції водонапірної башти. На підставі вказаного акту ІНФОРМАЦІЯ_3 на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) платіжним дорученням № 31 від 26.11.2019 року, № 33 від 19.12.2018 року перераховано грошові кошти на загальну суму 141503,93 гривні без фактичного виконання на той час робіт з реконструкції резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області за наявності реальної передбаченої умовами договору та законодавством можливості перевірки факту виконання робіт.
Таким чином, інтересам держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 нанесено збитків на суму 141503 гривень 93 копійки, що виразилось у фактичному невиконанні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » умов договору № ВАМР-590 від 26.11.2018 року про виконання робіт на об`єкті «Реконструкція резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області» в частині виготовлення металевої конструкції водонапірної башти, що є істотною шкодою інтересам держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В ході досудового розслідування з метою встановлення свідків вказаних подій, відповідальної посадової особи за проведення робіт з реконструкції, дослідження розподілу посадових обов`язків між міським головою, його заступниками та керівниками секторів, встановлення обставин та підстав проведення оплати за виконання робіт по об`єкту «Реконструкція резервуару для водонапірної башти в селищі Жовтому Апостолівського району Дніпропетровської області» ІНФОРМАЦІЯ_3 до завершення виконання робіт, виникла обґрунтована необхідність дослідження документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме:
-Відомості про структурний підрозділ або відповідальну особу ІНФОРМАЦІЯ_1 , що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу службових документів, зберігання документаційного фонду або його частини до передавання на зберігання до архіву установи (положення про відділ, наказ про призначення, звільнення, переведення начальника та працівників відділу, їх посадові інструкції, що перебували на посаді в період з 10.11.2018 року по 28.12.2018 року);
-Документи, що регламентують документообіг ІНФОРМАЦІЯ_1 : Інструкцію з діловодства/Регламент роботи з документами;
-Положення про структурні підрозділи ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме: фінансово-економічний відділ, ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
-Посадові інструкції керівників та працівників фінансово-економічного, юридичного, ІНФОРМАЦІЯ_9 ;
-Наказ про призначення, звільнення, переведення та посадові інструкції заступників голови виконавчого комітету, що перебували на посаді з 10.11.2018 року по 28.12.2018 року;
-Наказ/інструкція/положення, що регламентує розподіл обов`язків між головою ІНФОРМАЦІЯ_1 , його заступниками та керівниками відділів, чинна на 2018 рік;
-Витяги з журналів вихідної, вхідної та внутрішньої кореспонденції за період з 10.11.2018 року по 28.12.2018 року.
Необхідність отримання вказаної інформації обґрунтовується об`єктивною можливістю одержання в результаті тимчасового доступу матеріального носія, документів з відображеними на них інформаційними даними, щодо відповідальних осіб, осіб які фактично розпорядилися бюджетними грошовими коштами, виділеними для проведення реконструкції, встановлення причетних осіб.
Вказана інформація, після її отримання слідчим може і буде використана під час досудового розслідування для встановлення обставин щодо:
-визначення належної правової кваліфікації кримінального правопорушення;
-часу та місця вчинення кримінального правопорушення;
-виду та розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням;
-обставин, що впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, характеризують особу підозрюваного;
-встановлення інших свідків події кримінального правопорушення, місць збереження речових доказів.
З метою дослідження розподілу посадових обов`язків між міським головою, його заступниками та керівниками секторів 21.12.2019 року та 23.03.2020 року слідчим СВ Апостолівського ВП до виконкому ІНФОРМАЦІЯ_10 направлено запит про надання копій вище перелічених документів. Згідно з відповіддю на запит слідчого отримати доступ до запитуваних документів іншим чином, аніж в порядку, передбаченому ст. 159 КПК, неможливо.
Відповідно до ст.ст.91,92 КПК України обов`язок доказування обставин кримінального правопорушення, винуватості особи у його вчиненні, покладається на слідчого.
Слідчий ОСОБА_3 до судового засідання не з`явилася, про день та час розгляду справи повідомлена належним чином, що не перешкоджає розгляду справи по суті.
Прокурор до судового засідання не з`явився, подав до суду заяву про розгляд справи без його участі, клопотання підтримує у повному обсязі.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_11 до судового засідання не з`явився, про день та час розгляду справи повідомлений належним чином, причину неявки суду не повідомив.
На підставі викладеного, з метою виявлення і вилучення документів, які містять відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, для використання при проведенні подальших слідчих та процесуальних діях по доказуванню вини винної особи, враховуючи достатні підстави вважати, що вони знаходяться у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_11 , місце знаходження банку: АДРЕСА_1 , слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
На підставі ст. ст. 115, 219 КПК України, з урахуванням тяжкості злочину та складності кримінального провадження, вважаю за необхідне встановити строк проведення вказаної слідчої дії протягом 30-ти діб з дня постановлення ухвали.
Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст. ст.159-164,309,369-372 КПК України, слідчий суддя
постановив:
Клопотання слідчого СВ Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Апостолівського відділу Нікопольської місцевої прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 про дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей і документів задовольнити.
Надати дозвіл слідчому Апостолівського ВП Нікопольського ВП ГУНП України в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до документів в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ,документів зметою оглядута вилученняїх належним чиномзавірених копій,а саме:
- відомості про структурний підрозділ або відповідальну особу ІНФОРМАЦІЯ_1 , що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу службових документів, зберігання документаційного фонду або його частини до передавання на зберігання до архіву установи (положення про відділ, наказ про призначення звільнення переведення начальника та працівників відділу їх посадові інструкції, що перебували на посаді в період з 10.11.2018 по 28.12.2018);
- документи, що регламентують документообіг ІНФОРМАЦІЯ_1 : Інструкцію з діловодства/Регламент роботи з документами.
- положення про структурні підрозділи ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме фінансово-економічний відділ, ІНФОРМАЦІЯ_8 .
- посадові інструкції керівників та працівників фінансово-економічного, юридичного, ІНФОРМАЦІЯ_9 .
- наказ про призначення, звільнення, переведення та посадові інструкції заступників голови виконавчого комітету, що перебували на посаді в період з 10.11.2018 по 28.12.2018.
- наказ/інструкція/положення, що регламентує розподіл обов`язків між головою ІНФОРМАЦІЯ_1 , його заступниками та керівниками відділів, чинна на 2018 рік.
- витяги з журналів вихідної, вхідної та внутрішньої кореспонденції за період з 10.11.2018 по 28.12.2018 року.
ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_1 , забезпечити тимчасовий доступ ОСОБА_3 до вищезазначених документів та вилучення їх копій.
Термін дії даної ухвали - 30 днів з дня її винесення.
У випадку невиконання даної ухвали суд у відповідності дост.166 КПК Україниза клопотанням слідчого має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення вищевказаних речей.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Апостолівський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 88656927 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Апостолівський районний суд Дніпропетровської області
Чумак Т. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні