Рішення
від 09.04.2020 по справі 320/4464/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 квітня 2020 року м. Київ № 320/4464/19

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Колеснікової І.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю СТАВИЩЕНСЬКЕ

АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13246

до Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації,

Конкурсного комітету для проведення 07.05.2019 року конкурсу з перевезення

пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних

маршрутах загального користування, що не виходять за межі території

Київської області, віднесених до компетенції Київської обласної державної

адміністрації, який утворений розпорядженням Київської обласної

державної адміністрації №253 від 06.05.2019

третя особа, Київська обласна державна адміністрація

яка не заявляє

самостійний вимог

щодо предмету спору

про визнання протиправними та скасування рішень

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю СТАВИЩЕНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13246 із позовом до Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, Конкурсного комітету для проведення 07.05.2019 року конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, який утворений розпорядженням Київської обласної державної адміністрації № 253 від 06.05.2019, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Київська обласна державна адміністрація, про визнання протиправним рішення Конкурсного комітету для проведення 07.05.2019 року конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, який утворений розпорядженням Київської обласної державної адміністрації №253 від 06.05.2019 з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування Розумниця - Київ АС Південна , рейси 1075/1076, 1107/1108, оформленого протоколом засідання зазначеного конкурсного комітету від 07.05.2019 № 2019-3: в частині ненарахування 30-ти балів ТОВ Ставищенське АТП 13246 за роботу перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу; в частині затвердження загальної кількості 15 балів ТОВ Ставищенське АТП 13246 ; в частині нарахування 15 балів ПАТ Білоцерківський автобусний парк за наявність матеріально-технічної бази, на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання у разі розміщення такої бази на відстані не більш як 20 кілометрів від місця формування рейсу; в частині затвердження загальної кількості 15 балів ПАТ Білоцерківський автобусний парк ; в частині визначення переможцем конкурсу ПАТ Білоцерківський автобусний парк ; визнання протиправним наказу управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації від 15.07.2019 № 79-ОД Про визначення переможця конкурсу 07.05.2019 з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньобласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна (рейси 1075/1076 1107/1108) (з урахуванням заяви про уточнення (зменшення) позовних вимог від 18.11.2019 (вх. №32112/19 від 20.11.2019)).

Позов мотивовано неправомірністю рішення конкурсного комітету по об`єкту конкурсу №21 за маршрутом Розумниця - Київ АС Південна , з огляду на проведення конкурсу з численними порушеннями законодавства, оскільки конкурсним комітетом неправомірно не нараховано позивачу 30 балів за роботу перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього договору як переможця попереднього конкурсу, що призвело до неправомірного визначення переможцем конкурсу ПАТ Білоцерківський автобусний парк .

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.08.2019 відкрито провадження у справі, призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження та запропоновано відповідачам подати до суду відзив на позовну заяву.

Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації подано відзив на позовну заяву, згідно якого позов не визнано. Зазначено, що 30 балів нараховується за роботу перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможцю попереднього конкурсу. Втім, на двох попередніх конкурсах, які відбувались відносно цього ж об`єкта конкурсу, позивача не було визначено переможцем, відповідно, конкурсним комітетом правомірно не нараховано позивачу 30 балів та визначено переможцем конкурсу іншого учасника на підставі наданих перевізниками-претендентами відомостей про додаткові умови обслуговування маршруту в частині зазначеної інформації про планову вартість проїзду.

Другим відповідачем та третьою особою заяв по суті справи до суду не подано.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 21.10.2019 продовжено строк проведення підготовчого засідання на 30 днів.

Протокольною ухвалою суду від 20.11.2019 закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

Сторони та третя особа участі повноважних представників у судовому засіданні не забезпечили, про час, дату та місце його проведення повідомлялись належним чином.

Зважаючи на відсутність перешкод у розгляді справи за неявки у судове засідання представників сторін, на підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України судом вирішено здійснювати подальший розгляд справи у письмовому провадженні.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, судом встановлено таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю СТАВИЩЕНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13246 , ідентифікаційний код 05538885, місцезнаходження: 09400, Київська область, Ставищенський район, смт. Ставище, вул. Радянська, 1,зареєстроване як юридична особа 29.06.1995, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №13471450000000550.

Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті видано 18.05.2015 товариству з обмеженою відповідальністю СТАВИЩЕНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13246 ліцензію серії АЕ №573167 на надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом (внутрішні перевезення пасажирів автобусами, міжнародні перевезення пасажирів автобусами), строком дії з 01.02.2012 - необмежено.

Між ТОВ Ставищенське АТП 13246 (Перевізник) та Київською обласною державною адміністрацією (Організатор) укладено договір від 04.09.2012 №120708-88 про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, згідно якого Організатор надає Перевізникові право на здійснення перевезень пасажирів на міжміському автобусному маршруті загального користування Розумниця - Київ АС Південна , номер автобусного маршруту 1075/1075, 1107/1108 (пункти 1.1-1.3 договору); договір укладено терміном дії на 5 років (пункт 5.1 договору).

Пунктом 21 протоколу №2019-3 від 07.05.2019 засідання конкурсного комітету для проведення 07.05.2019 конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області, та віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, вирішено, зокрема: визнати переможцем конкурсу на здійснення перевезень пасажирів на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) - ПАТ Білоцерківський автобусний парк ; визнати перевізником-претендентом, який зайняв друге місце на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) - ТОВ Ставищенське АТП 13246 .

Також пунктом 21 вказаного протоколу визначено, зокрема, що: - претендентами на право здійснення перевезень на об`єкт конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) відповідно до поданих документів є ТОВ Ставищенське АТП 13246 , ПАТ Погребищенське АТП та ПАТ Білоцерківський автобусний парк ; - членів конкурсного комітету поінформовано про те, що перевізник-претендент ТОВ Ставищенське АТП 13246 працював на визначеному об`єкті конкурсу відповідно до договору від 04.09.2012 №120708-88 та про те, що даний автобусний маршрут був об`єктом конкурсів, які відбулися 18.12.2017 та 23.01.2019, переможця визначено не було у зв`язку із недопущенням до участі у конкурсах 18.12.2017 та 23.01.2019 перевізників-претендентів; - вирішено не нараховувати 30 балів перевізнику-претенденту ТОВ Ставищенське АТП 13246 за роботу на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) протягом усього строку дії попереднього договору, як переможцю попереднього конкурсу.

Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації прийнято наказ від 15.07.2019 №79-од яким, зокрема, визнано ПАТ Білоцерківський автобусний парк (код ЄДРПОУ 05538721) переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108), відповідно до пункту 46 Порядку як такий, що за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів; перевізник-претендент, який зайняв друге місце на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) - ТОВ Ставищенське АТП 13246 (код ЄДРПОУ 37648955).

Наказом Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації від 23.10.2019 №93-од скасовано наказ начальника управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації від 15.07.2019 №79-од Про визначення переможця конкурсу 07.05.2019 з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108)); скасовано рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом від 07.2019 №2019-3 в частині об`єкту конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108).

Вважаючи неправомірними рішення конкурсного комітету по об`єкту конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108), позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначено Законом України Про автомобільний транспорт від 0 5.04.2001 №2344-III (далі по тексту - Закон №2344-III).

Статтею 43 Закону №2344-III встановлено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах (частина перша).

Об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів) (частина друга).

Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (частина четверта).

Згідно статті 44 Закону №2344-III, організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування (частина перша).

Договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п`яти років (частина п`ята).

Дозвіл органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пасажирському перевізнику на обслуговування автобусних маршрутів надається на термін до п`яти років (частина сьома).

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Національної поліції, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту (частина дев`ята).

Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України (частина дванадцята).

Відповідно до статті 46 Закону №2344-III , під час визначення переможця конкурсу на міжміських та міжнародних автобусних маршрутах у разі рівних пропозицій претендентів перевага надається перевізникам, які представили до конкурсного комітету свідоцтво відповідності автобуса параметрам комфортності (частина четверта).

Якщо конкурс не відбувся або переможця не було визначено, претендентам повертають плату за участь у конкурсі, а витрати на підготовку конкурсу відносять на рахунок органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (частина шоста).

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 03.12.2008 №1081, якою затверджено Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі по тексту - Порядок).

Пунктом 42 Порядку встановлено, що у разі коли на один з об`єктів конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції організатору перевезень.

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, є підставою для подання пропозицій організатору перевезень для визначення переможця конкурсу.

У разі подання на участь у конкурсі з перевезення пасажирів за одним із об`єктів конкурсу на міжобласних автобусних маршрутах двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет подає організатору перевезень пропозицію щодо визначення переможцями конкурсу всіх перевізників, які відповідають вимогам статей 45 і 46 Закону України Про автомобільний транспорт та цього Порядку.

Згідно пункту 46 Порядку, організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об`єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.

Організатор перевезень визнає переможцем чи переможцями конкурсу з перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах того перевізника чи перевізників, які відповідають вимогам статей 45 і 46 Закону України Про автомобільний транспорт та цього Порядку.

Приписами пункту 49 Порядку встановлено, що рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п`яти робочих днів.

Організатор перевезень протягом десяти робочих днів від дати надходження протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення конкурсу приймає рішення окремо за кожним об`єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце у разі проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах.

За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об`єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу.

Додатком 5 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №180) визначено Перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників-претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах), яким встановлено, зокрема, що за роботу перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу нараховується 30 балів.

Як встановлено судом та убачається з протоколу №2019-3 від 07.05.2019 засідання конкурсного комітету для проведення 07.05.2019 конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області, та віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, членів конкурсного комітету було поінформовано про те, що перевізник-претендент ТОВ Ставищенське АТП 13246 працював на визначеному об`єкті конкурсу відповідно до договору від 04.09.2012 №120708-88 та про те, що даний автобусний маршрут був об`єктом конкурсів, які відбулися 18.12.2017 та 23.01.2019, переможця визначено не було у зв`язку із недопущенням до участі у конкурсах 18.12.2017 та 23.01.2019 перевізників-претендентів. В зв`язку з цим конкурсним комітетом вирішено не нараховувати 30 балів перевізнику-претенденту ТОВ Ставищенське АТП 13246 за роботу на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) протягом усього строку дії попереднього договору, як переможцю попереднього конкурсу.

Наявним у матеріалах справи договором від 04.09.2012 №120708-88 про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування підтверджується факт роботи позивача на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) протягом усього строку дії попереднього договору, як переможця конкурсу, який відбувся 07.08.2012.

Втім, зазначений автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108 був об`єктом конкурсів, які відбулися 18.12.2017 та 23.01.2019, та за результатами яких переможця визначено не було у зв`язку із недопущенням до участі у конкурсах 18.12.2017 та 23.01.2019 перевізників-претендентів. Вказана обставина сторонами не заперечувалась.

Аналіз положень Порядку в частині нарахування 30 балів за роботу перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу дає підстави для висновку, що для нарахування вказаних балів перевізнику-претенденту необхідно дотримання двох умов, а саме: 1) робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору); 2) робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу в якості переможця попереднього конкурсу.

При цьому, виходячи з буквального тлумачення наведених положень Порядку, убачається, що перевізник-претендент має бути переможцем саме попереднього конкурсу.

Судом встановлено, що ТОВ Ставищенське АТП 13246 визнано переможцем конкурсу щодо здійснення перевезень на міжміському автобусному маршруті загального користування Розумниця - Київ АС Південна , номер автобусного маршруту 1075/1075, 1107/1108, який відбувся 07.08.2012.

Після конкурсу 07.08.2012 відносно вказаного маршруту проводилося ще два конкурси, а саме: 18.12.2017 та 23.01.2019, за результатами яких не було визначено переможця у зв`язку із недопущенням до участі у конкурсах перевізників-претендентів.

Таким чином не зважаючи на виконання позивачем роботи перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору), ТОВ Ставищенське АТП 13246 не може вважатись переможцем попереднього конкурсу, оскільки з моменту проведення 07.08.2012 конкурсу, на якому позивача визнано переможцем, було проведено два інших конкурси стосовно цього ж об`єкту, за результатами яких не було визначено переможця.

Тому, в силу положень Порядку, конкурс 07.08.2012 не може вважатись попереднім відносно конкурсу 07.05.2019, з огляду на проведення в період між зазначеними конкурсами двох конкурсів, а саме: 18.12.2017 та 23.01.2019.

Відтак, ненарахування конкурсним комітетом 30 балів перевізнику-претенденту ТОВ Ставищенське АТП 13246 за роботу на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108) протягом усього строку дії попереднього договору, як переможцю попереднього конкурсу, за висновком суду, здійснено правомірно.

Суд не бере до уваги доводи позивача щодо нарахування конкурсним комітетом Київської ОДА в аналогічних ситуаціях 30 балів іншим перевізникам-претендентам, зокрема, на конкурсах 23.01.2019, 25.01.2019, 07.05.2019, оскільки суд не може надавати оцінку правомірності нарахування конкурсним комітетом балів перевізникам-претендентам за результатами інших конкурсів, які не є предметом розгляду у даній справі.

Крім того суд вважає безпідставним посилання позивача на лист Мінінфраструктури від 07.06.2018 №6085/25/10-18 в якому зазначено про можливість нарахування 30 балів за роботу на визначеному маршруті, якщо такий перевізник виконував перевезення пасажирів протягом усього строку дії попереднього договору і з огляду на те, що на такому об`єкті не було визначено переможця конкурсу, та з урахуванням тієї обставини, що Порядком не передбачено заборони щодо нарахування перевізнику-претенденту додатково 30 балів у випадку, якщо його не було допущено до участі у конкурсі, оскільки зазначений лист не є нормативно-правовим актом, який визначає порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, а носить лише інформативний характер. До того ж, не зважаючи на відсутність у Порядку заборони щодо нарахування перевізнику-претенденту додатково 30 балів у випадку, якщо його не було допущено до участі у конкурсі, будь-яких застережень вважати перевізника-претендента переможцем попереднього конкурсу, якщо після цього конкурсу було проведено декілька конкурсів за результатами яких не було визначено переможця, Порядок також не містить.

Щодо порушення Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації пункту 49 Порядку в частині строків прийняття рішення щодо переможця конкурсу на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108), суд вважає обґрунтованими доводи позивача про порушення Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації встановленого пунктом 49 Порядку строку прийняття наказу від 15.07.2019 №79-од Про визначення переможця конкурсу 07.05.2019 з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108)) . Втім, вказане порушення не свідчить про неправомірність ненарахування конкурсним комітетом позивачу 30 балів за результатами конкурсу та не є самостійною та достатньою підставою для визнання протиправним та скасування наказу від 15.07.2019 №79-од та рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом від 07.05.2019 № 2019-3.

Водночас, у зв`язку із пропуском строків прийняття рішень щодо переможця конкурсу та укладання з переможцем конкурсу договору Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації прийнято наказ від 23.10.2019 №93-од, яким скасовано наказ начальника управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації від 15.07.2019 №79-од Про визначення переможця конкурсу 07.05.2019 з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньообласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області на об`єкті конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108)), та скасовано рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом від 07.2019 №2019-3 в частині об`єкту конкурсу №21 (автобусний маршрут Розумниця - Київ АС Південна , рейси №1075/1076, 1107/1108).

Втім, скасування суб`єктом владних повноважень спірних рішень не є перешкодою для оцінки правомірності цих рішень судом під час розгляду адміністративного спору про їх оскарження, та не є передбаченою статтею 238 Кодексу адміністративного судочинства України підставою для закриття провадження у справі, оскільки скасування спірних рішень не виправляє оскаржуваних позивачем порушень, внаслідок яких позивач звернувся до суду з метою відновлення своїх законних прав та інтересів.

Отже, зважаючи на необґрунтованість доводів позивача щодо протиправності оскаржуваних рішень та беручи до уваги відсутність встановлених під час судового розгляду справи підстав для їх скасування, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.

Відповідачами не надано доказів понесення ними судових витрат, тому судові витрати присудженню не підлягають.

Керуючись статтями241-246Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю СТАВИЩЕНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 13246 (ідентифікаційний код 05538885, місцезнаходження: 09400, Київська область, Ставищенський район, смт. Ставище, вул. Радянська, 1).

Відповідачі:

- Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 34694993, місцезнаходження: 01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1);

- Конкурсний комітет з підготовки та проведення обласних конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, (код ЄДРПОУ 34694993, місцезнаходження: 01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Київська обласна державна адміністрація (код ЄДРПОУ 00022533, місцезнаходження: 01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цим рішенням, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Суддя Колеснікова І. С.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 09 квітня 2020 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2020
Оприлюднено13.04.2020
Номер документу88718404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/4464/19

Рішення від 09.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 11.06.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Урупа І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні