Ухвала
від 14.04.2020 по справі 161/5784/20
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 161/5784/20

Провадження № 1-кс/161/2870/20

У Х В А Л А

про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи

м. Луцьк 14 квітня 2020 року

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 про проведення обшуку в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1 ,

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий з особливо важливих справ слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1 , які належать на праві власності ПП «Сервіс-Лайн» (код ЄДРПОУ 32163428) та ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

З матеріалів клопотання вбачається, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32020030000000006 від 24.01.2020, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.

В ході проведення досудового розслідування, зокрема, з отриманих від ОУ ГУ ДФС у Волинській області матеріалів встановлено, що відповідно до акту планової виїзної документальної перевірки діяльності СГД ОСОБА_5 (податковий номер: НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_2 ) за період діяльності 2017-2018 років останній ухилився від сплати податку з доходів фізичних осіб та військового збору в загальній сумі 3 862 903,09 грн. шляхом безпідставного відображення у складі валових витрат платника витрат на оплату праці найманих працівників, витрат на відрядження, витрат на придбання з подальшим списанням паливно-мастильних матеріалів, витрат, пов`язаних зі сплатою послуг, які не були підтверджені належними документами, а також шляхом неправомірного віднесення до складу валових витрат на придбання запчастин до транспортних засобів (основних засобів подвійного призначення).

В ході проведення перевірки ФОП ОСОБА_5 вручено письмову вимогу про надання документів діяльності останнього за період 2017-2018 років, проте до закінчення проведення перевірки, ФОП ОСОБА_5 не надав запитуваних документів, про що складено відповідний акт №94 від 15.10.2019.

Враховуючи вищевикладене в ході досудового розслідування отримано ухвалу слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області про тимчасовий доступ до первинних документів діяльності ФОП ОСОБА_5 за період з 01.01.2017 по 31.12.2018. Вказана ухвала була вручена ФОП ОСОБА_5 .

Однак, на виконання вказаної ухвали ФОП ОСОБА_5 для тимчасового доступу частково надано документи господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) за 2018 рік, а документи господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) за період 2017 року в т.ч. авансові звіти, звіти про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, наказів про відрядження, актів списання, чеків, банківських документів та інших документів зазначених в ухвалі суду ФОП ОСОБА_5 не надано.

Оскільки,проведення обшукув приміщенняхза адресою: АДРЕСА_1 ,за місцемздійснення господарськоїдіяльності ФОП ОСОБА_5 ,які належатьна правівласності ПП«Сервіс-Лайн»(кодЄДРПОУ 32163428)та ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), на думку слідчого, має важливе значення для встановлення об`єктивної істини у даному кримінальному провадженні, з метою відшукання та вилучення первинних, бухгалтерських та інших документів діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ),які свідчать про фінансово-господарську діяльність останнього за період з 01.01.2017 по 31.12.2018 а саме: бухгалтерських та інших документів діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) в тому числі договорів з додатками, угод з додатками, контрактів з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, актів виконаних робіт з додатками, товарно-транспортних накладних, документів про походження товарно-матеріальних цінностей, документів складського обліку, відомостей щодо залишків товарно-матеріальних цінностей та місць їх зберігання, сертифікатів якості (відповідності) на придбані товарно-матеріальних цінностей, усіх документів, що свідчать про подальшу реалізацію (використання, списання тощо) таких товарів, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів та квитанцій, всіх бухгалтерських документів, в яких вищезазначені фінансово-господарські операції повинні бути відображені, бухгалтерських виписок по рахункам, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках і т.п. (у випадку ведення бухгалтерського та податкового обліку в електронному вигляді, провести вилучення таких документів в паперовому (роздрукованому) вигляді та в електронному вигляді), книг обліку доходів і витрат за період з 01.01.2017 по 31.12.2018, відомостей щодо рухомого та нерухомого майна, переліку об`єктів, що використовувались в господарській діяльності, місць розташування та документальне підтвердження (у власності та користуванні, у тому числі на умовах оренди і наявність відповідного документа), а саме автомобільних стоянок, складських виробничих та офісних приміщень, ємностей для зберігання пального (у разі наявності), земельних ділянок тощо, копії технічних паспортів транспортних засобів, договорів оренди (найму) транспортних засобів, актів списання товару (із зазначенням місць списання та відповідних дозволів), табелів обліку робочого часу, наказів прийому на роботу та звільнення, трудових договорів, договорів цивільно-правового характеру, відомостей про нарахування та виплату заробітної плати, заяв про надання соціальної пільги, звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, з їх документальним підтвердженням (витрати пов`язані з відрядженням чи виконанням деяких цивільно-правових дій, оплачених з використанням корпоративних платіжних карток, дорожніх, банківських або іменних чеків, інших платіжних документів), документальне підтвердження факту отримання добових найманими особами (виписки по картковим рахункам найманих працівників, бухгалтерські проводки по авансових звітах, відомості про отримання коштів на відрядження або інші документи що підтверджують факт оплати добових), структура валових доходів та витрат (в розрізі статей) за період з 01.01.2017 по 31.12.2018, договорів (контрактів) оренди, купівлі-продажу, договорів транспортно-експедиційних послуг, транспортних послуг, договорів (контрактів) виконання робіт/послуг перевезення та інші, що діяли у період з 01.01.2017 по 31.12.2018, оборотно-сальдових відомості по рахунках 361, 362 та 631 (в розрізі контрагентів та років) станом на 01.01.2017, 31.12.2017 та 31.12.2018, фінансово-господарських документів, що підтверджують сплату грошових коштів за вчиненими правочинами, копії завірених установами банків документів, що засвідчують факт оплати товарів (послуг) - платіжні доручення, прибуткових та видаткових касових ордерів, чеків реєстраторів розрахункових операцій та інші, відомостей щодо залишків товарно-матеріальних цінностей в розрізі товару, в тому числі пального в літрах станом на 01.01.2017, 31.12.2017 та 31.12.2018, документів які підтверджують транспортування товарно-матеріальних цінностей (товарно-транспортні накладні, шляхові листи, CMR та ін.) та виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, інформацію про продаж транспортних засобів або передачу їх в оренду (суборенду), а також інших документів якими підтверджуються отримані доходи та витрати понесені ФОП ОСОБА_5 за період з 01.01.2017 по 31.12.2018, тому звернувся до суду з даним клопотанням.

В судове засідання прокурор та слідчий не з`явилися, хоча належним чином повідомлені про місце та час розгляду клопотання, водночас, подали суду клопотання про проведення судового засідання за їх відсутності, а тому, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України судове засідання проводиться за їх відсутності, а також не здійснюється фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши додані докази, приходжу до висновку, що клопотання слід задовольнити.

Так, згідно ст.234 ч.1, ч.2 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Статтею 235 ч.1 КПК України передбачено, що ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Зважаючи, що стороною кримінального провадження доведено наявність підстав, передбачених ст.234 КПК України, отримати вказані у клопотанні документи та речі в інший спосіб неможливо, тому слідчому слід надати дозвіл на проведення обшуку в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та вилучення вказаних вище речей і документів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, -

П О С ТА Н О В И В :

Надати дозвіл слідчим слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 та/або ОСОБА_14 на проведення обшуку в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_5 ,які належатьна правівласності ПП«Сервіс-Лайн»(кодЄДРПОУ 32163428)та ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), з метою відшукання та вилучення первинних, бухгалтерських та інших документів діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ),які свідчать про фінансово-господарську діяльність останнього за період з 01.01.2017 по 31.12.2018 а саме: бухгалтерських та інших документів діяльності ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) в тому числі договорів з додатками, угод з додатками, контрактів з додатками, накладних, податкових накладних, видаткових накладних, актів виконаних робіт з додатками, товарно-транспортних накладних, документів про походження товарно-матеріальних цінностей, документів складського обліку, відомостей щодо залишків товарно-матеріальних цінностей та місць їх зберігання, сертифікатів якості (відповідності) на придбані товарно-матеріальних цінностей, усіх документів, що свідчать про подальшу реалізацію (використання, списання тощо) таких товарів, платіжних документів: платіжних доручень, касових ордерів та квитанцій, всіх бухгалтерських документів, в яких вищезазначені фінансово-господарські операції повинні бути відображені, бухгалтерських виписок по рахункам, оборотно-сальдових відомостей, виписок по банківських рахунках і т.п. (у випадку ведення бухгалтерського та податкового обліку в електронному вигляді, провести вилучення таких документів в паперовому (роздрукованому) вигляді та в електронному вигляді), книг обліку доходів і витрат за період з 01.01.2017 по 31.12.2018, відомостей щодо рухомого та нерухомого майна, переліку об`єктів, що використовувались в господарській діяльності, місць розташування та документальне підтвердження (у власності та користуванні, у тому числі на умовах оренди і наявність відповідного документа), а саме автомобільних стоянок, складських виробничих та офісних приміщень, ємностей для зберігання пального (у разі наявності), земельних ділянок тощо, копії технічних паспортів транспортних засобів, договорів оренди (найму) транспортних засобів, актів списання товару (із зазначенням місць списання та відповідних дозволів), табелів обліку робочого часу, наказів прийому на роботу та звільнення, трудових договорів, договорів цивільно-правового характеру, відомостей про нарахування та виплату заробітної плати, заяв про надання соціальної пільги, звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, з їх документальним підтвердженням (витрати пов`язані з відрядженням чи виконанням деяких цивільно-правових дій, оплачених з використанням корпоративних платіжних карток, дорожніх, банківських або іменних чеків, інших платіжних документів), документальне підтвердження факту отримання добових найманими особами (виписки по картковим рахункам найманих працівників, бухгалтерські проводки по авансових звітах, відомості про отримання коштів на відрядження або інші документи що підтверджують факт оплати добових), структура валових доходів та витрат (в розрізі статей) за період з 01.01.2017 по 31.12.2018, договорів (контрактів) оренди, купівлі-продажу, договорів транспортно-експедиційних послуг, транспортних послуг, договорів (контрактів) виконання робіт/послуг перевезення та інші, що діяли у період з 01.01.2017 по 31.12.2018, оборотно-сальдових відомості по рахунках 361, 362 та 631 (в розрізі контрагентів та років) станом на 01.01.2017, 31.12.2017 та 31.12.2018, фінансово-господарських документів, що підтверджують сплату грошових коштів за вчиненими правочинами, копії завірених установами банків документів, що засвідчують факт оплати товарів (послуг) - платіжні доручення, прибуткових та видаткових касових ордерів, чеків реєстраторів розрахункових операцій та інші, відомостей щодо залишків товарно-матеріальних цінностей в розрізі товару, в тому числі пального в літрах станом на 01.01.2017, 31.12.2017 та 31.12.2018, документів які підтверджують транспортування товарно-матеріальних цінностей (товарно-транспортні накладні, шляхові листи, CMR та ін.) та виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, інформацію про продаж транспортних засобів або передачу їх в оренду (суборенду), а також інших документів якими підтверджуються отримані доходи та витрати понесені ФОП ОСОБА_5 за період з 01.01.2017 по 31.12.2018.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення та надає право на проникнення у вказані приміщення лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу88747206
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку в приміщеннях за адресою: АДРЕСА_1

Судовий реєстр по справі —161/5784/20

Ухвала від 14.04.2020

Кримінальне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Покидюк В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні