Ухвала
від 14.04.2020 по справі 640/15348/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

14 квітня 2020 року м. Київ № 640/15348/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Григоровича П.О., розглянувши у письмовому провадженні заяву позивача про заміну відповідачів їх правонаступниками у справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ОЛ ІНВЕСТ доГоловного управління ДФС у Дніпропетровській області Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю ОЛ ІНВЕСТ звернулось до суду з даним позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 25.07.2019 № 1234745/37732287;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну ТОВ ОЛ ІНВЕСТ від 04.07.2019 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного надходження - 23.07.2019.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.08.2019 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Від позивача до суду надійшла заява про заміну відповідачів:

- Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015);

- Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197) її правонаступником - Державною податковою службою України (код ЄДРПОУ 43005393).

Обґрунтовуючи своє клопотання позивач посилається на постанову Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" та на постанову Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України".

Вирішуючи заяву позивача, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" (далі також - Постанова № 537 від 19.06.2019) утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком до вказаної постанови (пункт 1 Постанови від 19.06.2019 № 537).

Реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком до вказаної постанови (пункт 2 Постанови від 19.06.2019 № 537).

Установлено, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України (пункт 3 Постанови № 537 від 19.06.2019).

Визначено територіальні органи Державної податкової служби правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови, у відповідних сферах діяльності (пункт 4 Постанови від 19.06.2019 № 537).

Разом з тим, створено нову юридичну особу, зокрема, - Головне управління ДПС у Дніпропетровській області.

Також, судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" (далі також - Постанова від 18.12.2018 № 1200), зокрема, утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Установлено, що, зокрема, Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; забезпечення діяльності Державної податкової служби у 2018 та 2019 роках здійснюватиметься в межах видатків, передбачених Державній фіскальній службі; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. Державна фіскальна служба до часу утворення центральних органів виконавчої влади, зазначених у цьому пункті, має повний доступ до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на Державну податкову службу та Державну митну службу (пункт 2 Постанови від 18.12.2018 № 1200).

Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Згідно з відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Головне управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) з 02.08.2019 перебуває у стані припинення.

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" зареєстровано юридичну особу 01.08.2019, номер запису: 1 224 102 0000 091388, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015).

Згідно з відомостями Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197) з 17.05.2019 перебуває у стані припинення.

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" зареєстровано нову юридичну особу 17.05.2019, номер запису: 1 074 135 0000 085321, Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про задоволення клопотання позивача про заміну відповідача його правонаступником.

Керуючись статтями 52, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Заяву позивача про заміну відповідачів на їх правонаступників задовольнити.

2. Замінити відповідачів:

- Головне управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015);

- Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) її правонаступником - Державною податковою службою України (код ЄДРПОУ 43005393).

3. Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання (підписання).

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через окружний адміністративний суд.

Суддя П.О. Григорович

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено17.04.2020
Номер документу88775124
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/15348/19

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 22.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 18.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Рішення від 15.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні