Постанова
від 14.04.2020 по справі 560/2873/19
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/2873/19

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Михайлов О.О.

Суддя-доповідач - Капустинський М.М.

14 квітня 2020 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Капустинського М.М.

суддів: Охрімчук І.Г. Смілянця Е. С. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 31 січня 2020 року (рішення ухвалено 31.01.2020р. у м.Хмельницькому) у справі за адміністративним позовом Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" до ОСОБА_1 , Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Деражнянська районна дитяча громадська організація фізкультурно-спортивний клуб "Деражнянець", Спортивно-культурний центр "Плоскирів", Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації, Ваховська Юлія Анатоліївна про визнання протиправними та скасування регламенту, рішення, зведеного протоколу та зобов`язання утриматись від дій,

В С Т А Н О В И В :

Приватна спортивна підготовчо-міліцейська школа "Самсон-Право" звернулася до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області, ОСОБА_1 , у якому просили:

1. Визнати протиправним та скасувати "Регламент про проведення відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу Бойове двоборство", який 28.01.2019 року затвердженого Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області у 2018 році та 06.02.2019 року погоджено Управлінням молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення мандатної комісії про допуск/відмову у допуску до участі у змаганнях від 09.03.2019 року.

3. Визнати протиправним та скасувати "Зведений протокол відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м.Хмельницький, ДЮСШ №3, Пилипчука, 41, Tip "Патріот", Курчатова, 90), дата проведення 09-10.2019 року), затверджений Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області.

4. Зобов`язати Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження до Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов`язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування та про наявність спортивних розрядів, коли це суперечить вимогам ЄСКУ або обмежує можливість спортсменів щодо забезпечення їм умов для виконання цих розрядів згідно Єдиної спортивної класифікації України.

5. Стягнути з відповідачів судові витрати у вигляді сплаченого судового збору.

6. Стягнути з відповідачів витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 10000,00 грн. (десять тисячі гривень 00 копійок). В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, з 09.03.2019 по 10.03.2019 під керівництвом Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області у місті Хмельницькому пройшов відкритий чемпіонат Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство". Вказаний чемпіонат пройшов у м. Хмельницькому на виконання "Календарного плану Всеукраїнський та обласних змагань на 2019 рік (неолімпійські види спорту)", який затверджено Управлінням молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації, відповідно до затвердженого Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області 28.01.2019 "Регламенту про проведення відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство". Позивач вважає, що незважаючи на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 10.04.2019 у справі №560/348/19, Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області продовжує порушувати положення чинного законодавства, створювати незаконні перешкоди для участі спортсменів ПСПМШ "Самсон-Право" у спортивних змаганнях, зокрема це відобразилось під час організації та проведення у місті Хмельницькому відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", який пройшов 09.03.2019 - 10.03.2019 року.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 31 січня 2020 року адміністративний позов Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано "Регламент про проведення відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", який 28.01.2019 року затвердженого Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області у 2018 році та 06.02.2019 року погоджено Управлінням молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації.

Визнано протиправним та скасовано рішення мандатної комісії про допуск/відмову у допуску до участі у змаганнях від 09.03.2019 року.

Визнано протиправним та скасовано "Зведений протокол відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, ДЮСШ №3, Пилипчука, 41, Tip Патріот , Курчатова, 90), дата проведення 09-10.2019 року), затверджений Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Стягнуто на користь Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" 7684 (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні) судового збору та 6000 (шість тисяч гривень) витрат на професійну правничу допомогу з Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати в частині відмови у зобов`язанні Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від дій та прийняти в цій частині постанову, якою зобов`язати Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження до Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов`язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування та про наявність спортивних розрядів, коли це суперечить вимогам ЄСКУ або обмежує можливість спортсменів щодо забезпечення їм умов для виконання цих розрядів згідно Єдиної спортивної класифікації України.

Відповідно до ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість судового рішення, судова колегія вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судом встановлено, що згідно з довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА №600890, Приватна спортивна підготовчо-міліцейська школа "Самсон-Право" зареєстрована як юридична особа, код ЄДРПОУ - 23833412. Основним видом діяльності є освіта у сфері спорту та відпочинку.

02 січня 2018 року між Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради, в особі начальника управління молоді та спорту Ремеза Сергія Степановича (надалі - Управління) та Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" в Хмельницькій області, в особі керівника Гончарук Тетяни Миколаївни (надалі - ВП ГО "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств") було укладено договір б/н про співпрацю з метою розвитку військово-спортивних багатоборств в м. Хмельницькому.

В період з 3 - 4 лютого 2018 року у місті Хмельницькому було організовано та проведено чемпіонат міста з військово-спортивного багатоборства. У подальшому Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради скасувало проведений чемпіонат.

27-28 жовтня 2018 року пройшов чемпіонат міста Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, по розділу "Бойове двоборство". В регламенті чемпіонату відповідач визначив умову щодо належності спортсменів до Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області. Вказана обставина та інші порушення зумовили звернення позивача з позовом до суду.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 10.04.2019 в адміністративній справі №560/348/19 (яке набрало законної сили 16.05.2019) адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправними та скасовано Наказ Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради від 19.10.2018 року №594 "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство", та Регламент "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" затвердженого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради у 2018 році, а також Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" проведеного 27-28 жовтня 2018 року в м. Хмельницькому, затвердженого Відокремленим підрозділом громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області. Зобов`язано Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради розмістити на офіційній веб-сторінці інформацію про скасування Наказу Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради від 19.10.2018 року №594 "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство", та Регламенту "Про проведення відкритого чемпіонату міста Хмельницького з військово-спортивних багатоборств по розділу "Бойове двоборство" затвердженого Управлінням молоді та спорту Хмельницької міської ради у 2018 році. В решті позову відмовлено. Стягнуто з Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на користь Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" судові витрати в сумі 5842,00 грн. (п`ять тисяч вісімсот сорок дві грн.), в тому числі судовий збір в сумі 3842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві грн.) за рахунок бюджетних асигнувань. Стягнуто з Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області на користь Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" судові витрати в сумі 5842,00 грн. (п`ять тисяч вісімсот сорок дві грн.), в тому числі судовий збір в сумі 3842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві грн).

Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

У період з 09.03.2019 по 10.03.2019 під керівництвом Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборст" у Хмельницькій області у місті Хмельницькому пройшов відкритий чемпіонат Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство". Вказаний чемпіонат пройшов у м. Хмельницькому на виконання "Календарного плану Всеукраїнський та обласних змагань на 2019 рік (неолімпійські види спорту)", який затверджено Управлінням молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації, відповідно до затвердженого Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області 28.01.2019 "Регламенту про проведення відкритого чемпіонату Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство".

Рішенням мандатної комісії про допуск/відмову у допуску до участі у змаганнях від 9 березня 2019 відмовлено членам Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" у допуску до участі у відкритому чемпіонаті Хмельницької області з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", який відбудеться у період з 09 березня по 10 березня 2019 року в місті Хмельницькому.

Результати чемпіонату відображені у затвердженому керівником Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області документі - "Зведений протокол чемпіонату м. Хмельницького з військово-спортивного багатоборства, розділ "Бойове двоборство" (місце проведення: м. Хмельницький, СКЦ "Плоскирів", вул. Курчатова,90 (нижня зала), дата проведення 09-10 жовтня 2019 року).

Задовольняючи позов в частині визнання протиправними та скасування регламенту, рішення, зведеного протоколу та відмовляючи у зобов`язанні Відповідача утриматись від вчинення відповідних дій, суд першої інстанції у відмовній частині виходив з того, що позивачем не надано доказу, який би свідчив про наміри Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області розробляти та подавати на затвердження до Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов`язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування та про наявність спортивних розрядів, коли це суперечить вимогам ЄСКУ або обмежує можливість спортсменів щодо забезпечення їм умов для виконання цих розрядів згідно Єдиної спортивної класифікації України.

Розглядаючи питання про законність та обґрунтованість судового рішення в межах доводів апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції враховує наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України декларовано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач оскаржує рішення суду першої інстанції в частині відмови у зобов`язанні Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від дій та прийняти в цій частині постанову, якою зобов`язати Відокремлений підрозділ громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження до Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов`язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних баагатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування та про наявність спортивних розрядів, коли це суперечить вимогам ЄСКУ або обмежує можливість спортсменів щодо забезпечення їм умов для виконання цих розрядів згідно Єдиної спортивної класифікації України.

Так, статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Отже, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати й на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

В силу положень ч.1 та ч.2 ст.5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

З системного аналізу зазначених правових норми вбачається, що підставою адміністративного позову є обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, доводить факт порушення своїх прав.

При цьому, право на судовий захист, гарантоване статтею 55 Конституції України і конкретизоване в інших законах, передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджувальне порушення було обґрунтованим.

Під підставою адміністративного позову слід розуміти обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, доводить факт порушення своїх прав.

В той же час, адміністративне судочинство спрямоване на захист саме порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин; вирішуючи спір суд повинен встановити, що у зв`язку з прийнятим рішенням, вчиненням дії чи допущенням бездіяльності суб`єктом владних повноважень порушуються права, свободи чи інтереси особи у сфері публічно-правових відносин; при цьому, обставини дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів має довести належними та допустимими доказами саме позивач.

Колегія суддів звертає увагу, що при зверненні до суду позивачу необхідно обирати такий спосіб захисту, який би міг відновити його становище та захистити порушене, на його думку право. Застосування конкретного способу захисту права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулась особа, так і від характеру його порушення. З цією метою суд повинен з`ясувати характер спірних відносин (предмет та підстави позову), характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб.

Метою судового захисту порушеного права є вирішення між сторонами правового конфлікту, припинення публічно-правового спору та використання дієвого способу захисту (відновлення) порушеного права.

З огляду на зазначене, вирішуючи спір, суд повинен пересвідчитись, зокрема з поміж іншого, про наявність права на позов у матеріальному розумінні, а також встановити, чи є відповідне право або інтерес порушеним (встановити факт порушення). З цією метою суд повинен з`ясувати характер спірних правовідносин сторін (предмет та підставу позову), характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб та чи забезпечить такий спосіб захисту відповідного порушеного права позивача, враховуючи при цьому наступний етап процесу - виконання судового рішення.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно того, що заявлені позовні вимоги в частині зобов`язання Відокремленого підрозділу громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств" у Хмельницькій області утриматись від розробки та подання на затвердження до Управління молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації Регламенту (положення про змагання) з військово-спортивних багатоборств, по розділу "Бойове двоборство", з обов`язковою умовою про членство спортсменів у громадської організації "Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств", її відокремлених підрозділах або будь-яких громадських організацій цього спортивного спрямування та про наявність спортивних розрядів, коли це суперечить вимогам ЄСКУ або обмежує можливість спортсменів щодо забезпечення їм умов для виконання цих розрядів згідно Єдиної спортивної класифікації України, є передчасними, оскільки на час розгляду даної справи права позивача відповідачами не порушені.

Позивач не навів суду обґрунтованих доводів про те, що оскарженими рішеннями відповідачів були порушені права позивача у цій справі, оскільки вони не призвели до жодних правових наслідків для неї.

Судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Враховуючи викладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи вимоги законодавства України, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги в оскарженій частині задоволенню не підлягають.

Згідно з положеннями ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315,316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Приватної спортивної підготовчо-міліцейської школи "Самсон-Право" залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 31 січня 2020 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 14 квітня 2020 року.

Головуючий Капустинський М.М. Судді Охрімчук І.Г. Смілянець Е. С.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2020
Оприлюднено16.04.2020
Номер документу88776841
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/2873/19

Ухвала від 06.05.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 29.04.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 16.11.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 18.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні