ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"10" квітня 2020 р. Справа № Б-31/59-04
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Усатого В.О.
при секретарі судового засідання Мазуренко А.О.
За участю:
учасники процесу - не з`явилися
розглянувши справу
за заявою ВАТ "Автотранс" м. Балаклія
до ВАТ "Автотранс" м. Балаклія
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Постановою суду від 12.04.2005 ВАТ "Автотранс" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Трєскунова О.В.
Ухвалою суду від 11.01.2007 звільнено арбітражного керуючого Трєскунова О.В. від виконання обов`язків ліквідатора ВАТ "Автотранс" та призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Кардаша С.Л.
Ухвалами суду слухання ліквідаційного звіту неодноразово відкладалось та продовжувався строк ліквідаційної процедури.
Ухвалою суду від 25.06.2008 зобов`язано ліквідатора надати суду докази прийняття ДВС наказу господарського суду Харківської області від 04.08.2006 по справі № 11/158-06, відкриття виконавчого провадження за вказаним виконавчим документом, здійснення заходів по примусовому стягненню на користь банкрута з Управління праці та соціального захисту населення Балаклійської райдержадміністрації Харківської області 386915,71 грн.
З метою отримання доказів про стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Балаклійської РДА заборгованості в сумі 386915,71 грн. на користь ВАТ "Автотранс" за наказом господарського суду Харківської області по справі № 11/158-06, розгляд звіту ліквідатора неодноразово відкладався.
У зв`язку з надходженням коштів на розрахунковий рахунок ВАТ "Автотранс" та згідно рішення засідання комітету кредиторів від 19.07.2016, рішення засідання комітету кредиторів від 03.11.2016, з метою виявлення всіх колишніх працівників ВАТ "Автотранс", розгляд справи також неодноразово відкладався.
До суду від ліквідатора надійшло клопотання (вх.№ 7684 від 06.03.17) про затвердження його оплати послуг та витрат понесених в ліквідаційній процедурі.
У зв`язку з необхідністю отримання від ліквідатора документального обґрунтування заявленої суми витрат, уточнення до клопотань ліквідатора про затвердження оплати послуг та витрат, у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі, в частині заявлених сум та періоду, докази, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури, розгляд звіту ліквідатора та клопотання про затвердження оплати його послуг і витрат відкладався.
Від ліквідатора надійшли уточнення (вх.№ 27663 від 24.09.2018) до клопотань про затвердження оплати послуг та витрат, в яких він просив суд затвердити оплату послуг арбітражного керуючого Кардаша С.Л. за виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Автотранс" за період з 01.03.2008 по 31.08.2018 у розмірі 355248,00 грн., витрати понесені в ліквідаційній процедурі в загальній сумі 401248,51 грн, що складаються: поштові витрати та витрати на канцелярію в сумі 4697,63 грн., витрати на відрядження у розмірі 16756,80 грн., витрати на пальне на суму 20463,43 грн та витрати на відкриття поточного рахунку в розмірі 2029,30 грн.
Ухвалою суду від 20.11.2018 відкладено розгляд звіту ліквідатора та клопотань ліквідатора про затвердження оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень) на 13.02.2019, зобов`язано ліквідатора надати суду консолідоване клопотання про затвердження оплати послуг і витрат та згуртований звіт про оплату послуг і відшкодування витрат арбітражного керуючого з документальним підтвердженням суми заявлених витрат, понесених в процедурі ліквідації ВАТ "Автотранс".
Розпорядженням в.о. керівника апарату суду 08.02.2019 призначено проведення повторного автоматизованого розподілу справи, у зв`язку зі звільненням судді ОСОБА_1
Повторним автоматизованим розподілом судової справи між суддями справа № Б-31/59-04 призначена для розгляду судді Усатому В.О.
Враховуючи необхіжність завершення ліквідаційної процедури, розгляд звіту ліквдідатора неодноразово відкладався.
В судовому засіданні 22.04.2019 ліквідатор пояснив здійснені свої витрати та просив відкласти розгляд звіту ліквідатора, оскільки необхідно закрити рахунок банкрута та сповістити кредиторів про завершення ліквідаційної процедури.
В судовому засіданні 22.04.2109 оголошено перерву до 02.05.2019 щодо розгляду клопотання ліквідатора про затвердження оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень), а також оголошено про відкладання звіту ліквідатора на 02.07.2019 та зобов`язано ліквідатора виконати в повному обсязі вимоги попередніх ухвал суду та надати вичерпні докази виконання ліквідаційної процедури в повному обсязі.
Після перерви ліквідатор не з`явився, подав звіт (вх.№ 10705 від 02.05.2019) про виконані заходи в ліквідаційній процедурі, без його документального обґрунтування.
Враховуючи неявку в судове засідання учасників процесу та необхідність отримання витребуваних доказів, суд відклав розгляд клопотань ліквідатора про затвердження оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень) на 11.05.2019 та зобов`язав ліквідатора виконати в повному обсязі вимоги попередніх ухвал суду.
В судове засідання 11.05.2019 ліквідатор не з`явився, у зв`язку з чим, суд відклав розгляд його клопотань ліквідатора про затвердження його оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень) на 20.05.2019.
У зв`язку з відпусткою судді Усатого В.О. призначене судове засідання не відбулось.
Ухвалою суду від 27.05.2019 призначено клопотання ліквідатора про затвердження його оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень) до розгляду на 02.07.2019.
В судовому засіданні 02.07.2019 ліквідатор надав додаткові докази виконання ліквідаційної процедури, запити до установ про наявність зареєстрованого за банкрутом майна, а також деякі відповіді, однак не в повному обсязі, у зв"язку з чим судом оголошено про відкладання розгляд звіту ліквідатора на 20.08.2019.
Крім того, судом оголошено перерву до 02.07.2019 щодо питання по розгляду клопотання ліквідатора про затвердження його оплати послуг і витрат (з урахуванням уточнень).
Ухвалою суду від 02.07.2019 р. задоволено клопотання ліквідатора про затвердження його оплати послуг і витрат, з урахуванням уточнень (вх.№ 27663 від 24.09.2019), затверджено арбітражному керуючому Кардашу С.Л. оплату послуг ліквідатора у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень, затверджено звіт ліквідатора про оплату послуг і відшкодування витрат арбітражного керуючого Кардаша С.Л.
В судове засідання 20.08.2019 ліквідатор та інші учасники процесу не з"явилися, від ліквідатора не надійшли всі докази виконання ліквідаційної процедури, у зв"язку з чим суд відклав розгляд звіту ліквідатора на 22.10.2019.
22.10.2019 до суду від ліквідатора надійшов звіт про завершення ліквідаційної процедури, в якому ліквідатор зазначив про проведені ліквідаційні заходи та просив затвердити наданий звіт, ліквідаційний аланс і прийняти рішення про ліквідацію ТОВ "Автотранс".
Враховуючи неявку в судове засідання учасників процесу та ліквідатора, суд ухвалою від 22.10.2019 відклав розгляд звіту ліквідатора на 28.11.2019.
У зв`язку з відпусткою судді Усатого В.О., судове засідання, призначене на 28.11.2019 не відбулось, ухвалою суду від 03.12.2019 призначено судове засідання щодо розгляду звіту ліквідатора на 27.02.2020, зобов`язано ліквідатиора надати суду всі доки виконання ліквідаційної процедуриу відповідності до вимог ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства.
В судовому засіданні 27.02.2020 ліквідатор зазначив, що ним подано повний звіт разом із необхідними документами про вчинені ліквідаційні заходи, в тому числі, реєстр непогашених вимог кредиторів, актуальні відповіді на запити до державних органів та установ, докази продажу майна та погашення заборгованості за рахунок отриманих від продажу коштів. Проте, у зв`язку із набранням чинності Кодексу України з процедур банкрутства, просив суд відкласти розгляд звіту ліквідатора для надання можливості проведення засідання комітету кредиторів для затвердження звіту ліквідатора та всіх ліквідаційних дій у відповідності до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства.
Заслухавши пояснення учасників процесу, суд відклав розгляд звіту ліквідатора на 18.03.2020.
17.03.2020 до канцелярії суду від ГУ ПФУ у Харківській області надійшло клопотання про відкладення розгляду звіту ліквідатора на іншу дату у зв`язку із введенням режиму карантину.
У судовому засіданні ліквідатор повідомив, що ним надано до суду додаткові докази щодо підтвердження завершення ліквідаційної процедури у відповідності до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, проти відкладення слухання звіту ліквідатора не заперечував.
Враховуючи клопотання ГУ ПФУ у Харківській області, суд відклав слухання звіту ліквідатора на 10.04.2020.
Учасники процесу в призначене судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
Розглянувши у судовому засіданні наданий звіт ліквідатора та додані до нього документи, матеріали справи в їх сукупності, суд встановив, що після визнання ВАТ "Автотранс" банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором проведені всі необхідні дії з ліквідації банкрута.
Відповідно до ст.25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції, чинній на час відкриття ліквідаційної процедури (далі - Закон), ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується в першу чергу згідно зі статтею 31 цього Закону за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення по заявлених до боржника вимогах поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство, і є неоплаченими; з підстав, передбачених частиною десятою статті 17 цього Закону, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає у встановленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства інформацію для ведення єдиної бази даних щодо підприємств-банкрутів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Протягом п`ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.
Так, на виконання вимог Закону, ліквідатором було опубліковане оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Після публікації оголошення до ліквідатора з вимогами до боржника звернулись його кредитори.
Ухвалою суду від 11.01.2007 звільнено арбітражного керуючого Трєскунова О.В. від виконання обов`язків ліквідатора ВАТ "Автотранс" та призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Кардаша С.Л.
08.04.2008 новим ліквідатором надано оголошення в газеті "Голос України" №67(4317) про визнання ВАТ "Автотранс" банкрутом та призначення нового ліквідатора.
За результатами розгляду вимог кредиторів, які надходили за час здійснення ліквідації банкрута, ліквідатором складено реєстр вимог кредиторів до якого, з урахуванням правонаступництва, включено вимоги на загальну суму 874580,58 грн., згідно черговості:
- Ізюмська об`єднана ДПІ ГУ ДФС у Харківській області на суму 85009,74 грн.;
- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області на суму 4889,98 грн.;
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у Балаклійському районі Харківської області на суму 82519,70 грн.;
- Вілліл ДВС Балаклійського районного управління юстиції Харківської області на суму 15713,89 грн.;
- Харківського обласного центру зайнятості на суму 20304,03 грн.;
- Головного управління ПФУ України у Харківській області на суму 204206,48 грн.;
- СПДФО Аракелова Ю.С. на суму 14917,00 грн.;
- АТЗТ "Прометей" на суму 38000,00 грн.;
- вимоги по заробітній платі у розмірі 409019,76 грн.
На виконання вимог закону ліквідатором відповідними наказами були звільнені працівники боржника.
Здійснено заходи по збереженню майна банкрута, майно передано на відповідальне зберігання ТОВ "Автотранс - Балаклея".
В ході здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором скликані та проведені збори кредиторів, на яких сформовано комітет кредиторів.
З метою розшуку та виявлення майна банкрута, ліквідатором був направлений відповідні запити до органів, що здійснюють облік та реєстрацію майна.
Згідно відповіді Балаклійського БТІ за № 77 від 13.02.2007 за ВАТ Автотранс нерухоме майно не зареєстровано.
Згідно відповіді РЕВ МВ м. Балаклія стосовно наявності зареєстрованих транспортних засобів, отримано відповідь про наявність транспортних одиниць на обліку РЕВ МВ м. Балаклія.
29.01.2007 року був направлений запит за № 29/01-7-2 до Балаклійського відділення управління земельних ресурсів про наявність земельних ділянок у власності або оренді ВАТ "Автотранс". Отримано відповідь Балаклійського районного відділу земельних ресурсів за №01-15/99 від 09.02.07р. про наявність земельних ділянок у власності та оренді.
29.012007 направлено запит до Інспекції Держтехнагляду в Балаклійському районі стосовно наявності зареєстрованих тракторів, транспортних засобів та іншої техніки. Отримана відповідь Балаклійської інспекції Держтехнагляду за №276 від 10.07.2007 про відсутність зареєстрованої сільськогосподарської техніки, машин і механізмів.
29.01.2007 було направлено запит до Балаклійської міжрайонної податкової інспекції про наявність відкритих поточних рахунків у банківських установах. 05.02.2007 отримано відповідь ДПІ у Балаклійському районі за № 473/10/29-009 про наявність рахунків, які станом на 05.02.2007 значилимсь на обліку.
Відповідно до інформації ДПІ у Балаклійському районі перереєстровано поточний ліквідаційний рахунок у АК "Укрсиббанк", інші рахунки закрити.
29.01.2007 було направлено запит до відділу Державної виконавчої служби Балаклійського району про передачу виконавчих документів за якими боржником є ВАТ "Автотранс". 08.02.2007 отримано відповідь Державної виконавчої служби у Балаклійському районі Харківської області про відсутність на виконанні територіального орган виконавчих проваджень за якими боржником є ВАТ "Автотранс".
21.02.2007 був зроблений запит до Балаклійського районного відділення Фонду Державного майна України по Харківській області щодо наявності майна в оперативному управлінні ВАТ "Автотранс".
21.02.2007 за № 21/02-7-2 направлено запит до реєстраційного органу Балаклійського районного відділу ХРФ ДП "ЦДЗК" щодо інформації про власність чи оренду підприємства на земельні ділянки.
06.03.2007 у відповідь на запит Балаклійського районного відділу ХРФ ДП "ЦДЗК" повідомив, що права ВАТ "Автотранс" на земельні ділянки не зареєстровані.
Ліквідатором проведена інвентаризація майна, виявлено активи, що складалися з нерухомого майна, рухомого майна та дебіторської заборгованості.
28.02.2007 ліквідатор звернувся з листом до Регіонального відділення ФДМУ по Харківській області щодо надання переліку майна, що не ввійшло до статутного фонду ВАТ Автотранс , але знаходиться в його оперативному управлінні.
Актом приймання - передавання Державного майна, яке не ввійшло до статутного фонду ВАТ Автотранс , але було в його оперативному управлінні від 01.06.2007 державне майно передано ТОВ Автотранс . Акт приймання - передавання, авізо №1 та повідомлення до авізо №1 були надіслані до Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Харківської області.
З метою встановлення оціники майна банкрута, ліквідатором були укладені угоди на проведення робіт з ТОВ "Харків-Експерт ЛТД" за №А-48-02 від 21.02.2007.
Згідно ст. 30 Закону, був визначений порядок продажу майна ВАТ Автотранс , укладений договір № 070008/1 від 13.03.2007 з ТОВ Універсальна біржа Гермес на проведення біржових торгів з продажу майна.
01.06.2007 ТОВ Універсальна біржа Гермес були проведені біржові торги з продажу майна боржника. Ліквідне майно було повністю реалізоване, про що укладені відповідні договори купівілі - продажу, які додані до матеріалів справи.
За період з 11.01.2007 до 26.02.2008 на поточний рахунок надійшло від реалізації майна 32000,00 грн. За період ліквідації до 11.01.2007 згідно звіту ліквідатора Трєскунова О.В. від 24.11.2006, на поточний рахунок надійшло від реалізації майна 71487,50 грн.
Ліквідаторами за період ліквідаційної процедури було реалізоване все майно, яке увійшло до ліквідаційної маси.
Наказом №1 від 01.03.2007, в зв`язку з повним зносом вузлів та агрегатів, а також неможливістю подальшої експлуатації списали рухомий склад: причіп ГКБ 818, ЗИЛ 43412, мотоцикл „Дніпр-11", причіп - розпуск 1П-5-804, були складені відповідні Акти на списання автотранспортних засобів.
Крім того, ліквідатор вжив всіх необхідних заходів щодо стягенння дебіторської заборгованості згідно рішення господарського суду Харківської області від 05.06.2006 по справі № 11/158-06 у розмірі 386915,71 грн.
Всього за час здійснення ліквідації банкрута від продажу майна ліквідаторами було отримано грошові кошти в сумі 490403,21 грн., які за погодженням комітету кредиторів були направлені на оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі.
Ліквідатором проведені інші заходи з розшуку інших активів боржника, про що суду надані довідки від органів, які згідно з чинним законодавством в обов`язковому порядку реєструють права власності на нерухоме та цінне рухоме майно.
24.11.2006 року документи тривалого зберігання передані до районного архіву, про що свідчить відповідна довідка, яка додана до матеріалів справи.
18.12.2007 року ліквідатор направив листа №18/12-7-1 до Харківської територіальної Державної комісії цінних паперів та фондового ринку з питанням про реєстратора та про реєстрацію випуску акцій. Згідно відповіді Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Харківського територіального управління реєстратором випуску простих іменних акцій, які знаходяться у обігу ВАТ Автотранс є ТОВ фірма Сприяння .
Згідно довідки № 18 ТОВ фірми "Сприяння" від 17.01.2008 року, в Статутному фонді емітента ВАТ Автотранс Державної частки майна немає.
09.01.2008 ліквідатор відповідним листом повідомив реєстратора ТОВ фірма Сприяння про припинення повноважень органів управління ВАТ Автотранс повноважень власників майна і про припинення діяльності боржника. Також повідомив про зупинення обігу цінних паперів ВАТ Автотранс .
Відсутні філії, дочірні підприємства та відокремлені підрозділи.
Відкритих виконавчих проваджень, де стороною є банкрут немає.
Розрахункові рахунки боржника в банківських установах ліквідатором закрито, відповідні довідки додані до матеріалів справи.
Печатку та штамп підприємства знищено.
Ліквідатором складено реєстр непогашених вимог кредиторів на суму 879120,24 грн. та ліквідаційний баланс.
16.03.2020 ліквідатором скликано і проведено збори комітету кредиторів, на яких був схвалений звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, відповідний протокол доданий до матеріалів справи.
Відповідно до ч. 5. ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно із абз. 12 ч. 1 ст. 46 Закону господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.
Згідно п. 6 ч. 1, ст. 83 Закону господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами вважаються такими, що не підлягають виконанню.
21 жовтня 2019 року введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства. Частиною 2 Прикінцевих та перехідних його положень встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу визнати такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 440 із наступними змінами); Постанова Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 441). Частиною 4 Прикінцевих та перехідних його положень встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п.7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства (далі Кодекс) вимоги, не погашенні у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно з ч. 1 п. 1, ст. 65 Кодексу передбачено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Пунктом 2. ст 65 Кодексу встановлено, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Враховуючи, що ліквідатор здійснив всі заходи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури в повному обсязі, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю, у зв`язку із відсутністю активів, які можна було б направити на її погашення, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, визнати вимоги що не задоволені за недостатністю майна, погашеними; визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню; ліквідувати юридичну особу; закрити провадження по справі і сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.
Керуючись ст. 46, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 5 ч. 1, ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 233-235 України, суд -
УХВАЛИВ:
Затвердити наданий суду ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс.
Юридичну особу банкрута Відкритого акціонерного товариства Автотранс (код ЄДРПОУ 03115117, адреса: 64200, Харківська область, місто Балаклія, вулиця Завгородня, 1) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
Визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
Провадження у справі закрити.
Зобов`язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.
Ухвалу направити ліквідатору, кредиторам, державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору, ГУ статистики у Харківській області, виконавчій службі, податковому органу, фондам.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддєю.
Ухвала може бути оскаржена протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через господарський суд Харківської області з урахуванням п.п. 17.5 п.17 ч.1 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.
Учасники справи можуть одержати інформацію по справі зі сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою http://court.gov.ua/.
Повтий текст ухвали складено та підписано 13.04.2020.
Суддя Усатий В.О.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2020 |
Оприлюднено | 16.04.2020 |
Номер документу | 88780873 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Усатий В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні