Справа № 643/5420/20
Провадження № 1-кс/643/1768/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 квітня 2020 року , м. Харків.
Слідчий суддя Московського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, у приміщенні суду, клопотання слідчого СВ Московського ВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42019221040000148 від 13.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України,
ВСТАНОВИВИ:
Слідчим відділом Московського ВП ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42019221040000148 від 13.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України.
Під час проведення досудового розслідування установлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі УкрДУЗТ) (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 юридична адреса: АДРЕСА_2 ) 25.06.2019 укладено договір підряду №25\06-ДП1 щодо капітального ремонту гуртожитку №1 УкрДУЗТ за адресою: АДРЕСА_3 (ремонт теплотраси) на загальну суму 817050 грн., (зареєстрований у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під номером UA-2019-05-17-001029-b). Строк виконання договору до 01 жовтня 2019 року. Відповідно до загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 , УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 06.08.2019, 22.08.2019 та 06.09.2019 здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 804022 грн., по вищевказаному договору.
Також, 03.09.2019 між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №03\09-ДП1 щодо капітального ремонту теплової рамки та заміни аварійного трубопроводу водопостачання учбового корпусу №2, за адресою АДРЕСА_1 на загальну суму 164700 грн., (зареєстрований у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під номером UA-2019-08-15-000276-b). Строк виконання договору до 31 грудня 2019 року. Відповідно до загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 , УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 24.10.2019 здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 162621 грн., по вищевказаному договору.
Також, 21.11.2019 між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №21/11-ДП1 щодо капітального ремонту електропроводки в житлових кімнатах, що знаходяться на 8 поверсі 1 корпусу гуртожитку №4, розташованому по АДРЕСА_4 на загальну суму 193392 грн., (зареєстрований у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під номером UA-2019-10-30-000407-c). Строк виконання договору до 31 грудня 2019 року. Відповідно до загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 , УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 29.11.2019 здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 169452 грн., по вищевказаному договору.
Того ж дня, тобто 21.11.2019, між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №21/11-ДП2 щодо капітального ремонту електропроводки в житлових кімнатах, що знаходяться на 16 поверсі 3 корпусу гуртожитку №4, розташованому по АДРЕСА_4 на загальну суму 178459 грн., (зареєстрований у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під номером UA-2019-10-30-000489-c). Строк виконання договору до 31 грудня 2019 року. Відповідно до загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 , УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 29.11.2019 здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 159204 грн., по вищевказаному договору.
Того ж дня, тобто 21.11.2019 між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №21/11-ДП3 щодо капітального ремонту електропроводки в житлових кімнатах, що знаходяться на 12 поверсі 2 корпусу гуртожитку АДРЕСА_5 на загальну суму 178459 грн., (зареєстрований у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під номером UA-2019-10-30-000442-c). Строк виконання договору до 31 грудня 2019 року. Відповідно до загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 , УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 29.11.2019 здійснено перерахування грошових коштів на загальну суму 159204 грн., по вищевказаному договору.
В той же час, встановлено, що вищевказані угоди Управлінням укладено без проведення аукціону, тобто з порушенням встановленої Законом процедури.
Крім того, моніторингом загальнодоступних даних ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що УкрДУЗТ на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » протягом 2019 року здійснювалось перерахування грошових коштів згідно з договорами №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, а всього на загальну суму близько 64160 грн.
В той же час, у системі « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відсутні будь-які дані щодо проведення УкрДУЗТ аукціонів з вказаних питань та укладення будь-яких договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на вказані суми.
Таким чином, вбачається умисна розтрата службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 бюджетних коштів під час укладення з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » договорів на проведення капітального та поточного ремонту майна УкрДУЗТ.
Враховуючи вищевикладене у діях невстановлених осіб вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України та для повного і всебічного досудового розслідування, перевірки показань заявника, виникла необхідність у тимчасовому доступі до тендерної документації, договорів та актів виконаних робіт, з можливістю вилучення завірених належним чином копії документації, володільцем якої є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ).
З огляду на викладене у слідства виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), оскільки ці документи самостійно та у сукупності з іншими доказами будуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину та встановлення осіб, що його вчинили, а вилучена документація в подальшому стане об`єктом судово-економічної експертизи. Оскільки встановити обставини, які передбачається установити за допомогою вказаних відомостей у інший спосіб не можливо, а отримати вказану інформацію можливо лише шляхом отримання тимчасового доступу, слідчий просив клопотання задовольнити та проводити його розгляд без виклику представника власника майна.
Слідчий та прокурор у судове засідання не з`явилися, разом з клопотанням слідчий подав заяву, у якій просив розглядати справу без його участі, клопотання підтримав.
Розглянувши клопотаннята дослідившидодані донього матеріали,слідчий суддявважає занеобхідне проводитийого розглядбез участіпредставника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а клопотання вважає обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 1ст. 162 КПК України запитуванаінформаціявідноситься до охоронюваної законом таємниці, яка міститься у речах і документах.
Згідно з ч. 6 ст. 163 КПК Українипередбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя вважає, що слідчим доведена наявність підстав, передбачених ч. ч. 5, 6 ст. 163 КПК України, що підтверджується матеріалами, доданими до клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166, 309, 372 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати начальнику відділення СВ Московського ВП ГУ НП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_3 , прокурору Харківської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_4 тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), а саме:
- договори будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладені між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », всіх додаткових угод до них, всіх додатків, графіків та специфікацій до них;
- виконавчої документації в повному обсязі, сертифікати, технічних паспортів та інші документів, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та обладнання, які застосовані при виконання будівельних, монтажних робіт;
- проектної документації в повному обсязі, акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій, журнали виконання робіт та журнали авторського нагляду проектної організації, проектної документації, актів форми №КБ-2 в повному обсязі на вказані роботи; журналів форми № КБ-6, на підставі яких були складені акти виконаних робіт по кожному об`єкту окремо за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- інформації коли та яким чином замовником передано проектно-кошторисну документацію за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- відомості щодо розрахунків за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-договори тадодатки доних наздійснення технічногонагляду за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-наказ прозакріплення спеціалістуз технічногонагляду за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- акти виконаних робіт між УкрДУЗТ та спеціалістом технічного нагляду за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- тендерна документація в повному обсязі за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- розпорядчій документ про покладення обов`язку, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції особи відповідальної за виконання робіт за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- Дефектні акти за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- Документи щодо застосування будівельної техніки (орендованої та яка перебувала у власності підрядника) за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладеними між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- наказ про призначення та посадова інструкція директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою та ліцензії на будівництво об`єктів;
- штатний розпис підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- відомості про найману працю, а саме щодо працівників, які перебували в трудових відносинах: надати завірені копії наказів про прийняття на роботу та картки за формою 2-П, щодо працівників з якими укладено цивільно-правові угоди надати завірені копії вказаних угод разом з актами виконаних робіт при виконанні робіт за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1,№03\09-ДП1,№21/11-ДП1,№21/11-ДП2,№21/11-ДП2,№21/11-ДП3,№16/05-ДП1,16/05-ДП2,16/05-ДП3,16/05-ДП4,16/05-ДП5,16/05-ДП6,16/05-ДП7, укладених між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- всі договори ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо залучення субпідрядних організацій, а також закупівлі будівельних матеріалів з додатками та змінами до них під час проведення ремонту за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1,№03\09-ДП1,№21/11-ДП1,№21/11-ДП2,№21/11-ДП2,№21/11-ДП3,№16/05-ДП1,16/05-ДП2,16/05-ДП3,16/05-ДП4,16/05-ДП5,16/05-ДП6,16/05-ДП7, укладених між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників будівельників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за договорами будівельного підряду №25\06-ДП1, №03\09-ДП1, №21/11-ДП1, №21/11-ДП2, №21/11-ДП2, №21/11-ДП3, №16/05-ДП1, 16/05-ДП2, 16/05-ДП3, 16/05-ДП4, 16/05-ДП5, 16/05-ДП6, 16/05-ДП7, укладених між УкрДУЗТ та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
- При наявності змін до цін скоригованої договірної ціни, протоколи погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірних цін на будівельні роботи, по кожному об`єкту окремо; документи (чеки, накладні) на придбання матеріалів у повному обсязі, які були використані при проведенні зазначених робіт;
Строк дії ухвали до 15.05.2020.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженнюне підлягає. Заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 15.04.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 88789146 |
Судочинство | Кримінальне |
Суть | надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів. Слідчий |
Кримінальне
Московський районний суд м.Харкова
Задорожна А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні