Рішення
від 15.04.2020 по справі 200/2742/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 квітня 2020 р. Справа№200/2742/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату № 7 Донецької обласної ради про застосування заходів реагування, -

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату № 7 Донецької обласної ради про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату ступенів № 7 Донецької обласної ради за адресою: 84180, Донецька обл., м. Слов`янськ, , місто Миколаївка, вулиця Адмірала Сінецького, будинок 15 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

В обґрунтування вимог позивач зазначив, що за наслідком проведення перевірки відповідача встановлено низку порушень нормативно-правових актів України у сфері пожежної та техногенної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Посилаючись на приписи статті 67 Кодексу цивільного захисту України позивач зазначив, що наявність цих порушень є підставою застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації (роботи) наведеного об`єкту.

01.04.2020 відповідачем через канцелярію суду надано лист, із викладеною в ньому інформацією щодо часткового усунення виявлених порушень та копії договорів, укладених між відповідачем та третіми особами, спрямованих на усунення виявлених в ході перевірки порушень.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою від 16.03.2020 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).

Згідно з ч. 4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Відповідно до ч. 5 ст. 250 цього Кодексу датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Відповідач - Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа - інтернат № 7 Донецької обласної ради є юридичною особою, зареєстрована та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за ідентифікаційним кодом 21969053, місцезнаходження: 84180, Донецька обл., м. Слов`янськ, місто Миколаївка, вулиця Адмірала Сінецького, будинок 15.

У період з 02.01.2020 по 03.012.020 на підставі наказу ДПРЗ - 6 ГУ ДСНС у Донецькій області від 11.12.2019 № 315 Про проведення позапланових перевірок на виконання доручення Прем`єр-міністра України посадовими особами позивача проведено позапланову перевірку відповідача з питань дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за наслідком чого складено акт № 6 від 03.01.2020. В ході перевірки виявлено низку порушень вимог законодавства, зміст яких викладено у акті.

За змістом акту в ході проведеної перевірки виявлені наступні порушення вимог правил пожежної безпеки:

в учбовому корпусі:

1. будівлю не забезпечено адресним вказівником (назва вулиці, номер будинку), встановленим на фасаді або іншому видному місці, освітлювальними у темний час доби, що є порушенням п. 2.22 Розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом МВС України № від 30.12.2014 № 1417 (далі за текстом ППБУ);

2. тривожне сповіщування від приймально-контрольного приладу системи протипожежного захисту не виведено на пульт пожежного спостереження згідно вимог ДБН В.2.5 - 56:2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту , що є порушенням п. 1.4. розділу V ППБУ;

3. сходові клітини, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням, що є порушенням п. 2.31 Розділу ІІІ ППБУ;

4. приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки, що є порушенням п. 8 розділу ІІ ППБУ;

5. плани евакуації на випадок пожежі не виконані згідно вимог ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що є порушенням п. 5 розділу ІІ ППБУ та п. 10.7. розділу 10 ДСТИУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання .;

6. грати на вікнах учбового корпусу не демонтовано та не зроблено такими, щоб вони могли розкриватися, розсуватися, або зніматися, що є порушенням п. 2.37 розділу ІІІ ППБУ;

7. не надано акт прихованих робіт прокладання електропроводів по будівлі, що є порушенням п. 1.12 розділу ІV ППБУ;

8. допускається облицювання стелі з матеріалів (пластик) вищою пожежною небезпекою ніж Г2, В2, Д2, Т2, та не надано сертифікат відповідності матеріалу, що є порушенням п. 2.17 розділу ІІІ ППБУ;

9. електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що є порушенням п. 1.16 розділу ІV ППБУ;

10. не заповнено прорізи (двері електрощитової) у протипожежних перешкодах, що є порушенням п. 1.24 розділу ІV ППБУ;

11. система внутрішнього протипожежного водопроводу знаходиться у несправному стані (правий евакуаційний вихід), що є порушенням п. 2.2 розділу V ППБУ;

12. на дверцятах шаф пожежних кран - комплектів не нанесені відповідні покажчики за ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309: 1987, ІDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности , що є порушенням пп. 6 п.2.2. розділу V ППБУ;

13. на дверцятах пожежних шафок із зовнішнього боку після індексу ПК відсутній порядковий номер крану та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, що є порушенням пп. 8 п. 2.2 розділу V ППБУ;

14. пожежні кран-комплекти не укомплектовані важелем для полегшення відкривання вентиля, що є порушенням пп. 2 п. 2.2 розділу V ППБУ;

15. пожежні кран-комплекти не обслуговуються і не перевірені на працездатність шляхом пуску води, не заведений журнал обліку, технічного обслуговування кранів-комплектів, що є порушенням пп. 9 п. 2.2. розділу V ППБУ;

16. допущено покриття підлоги (лінолеумом) у коридорах та класах. Не надані документи підтверджуючі його пожежну небезпеку, яка повинна бути не вища ніж: Т2 - помірнонебезпечна за токсичністю продуктів горіння; Д2 - з помірною димоутворювальною здатністю; РП2 - локально поширювати полум`я поверхнею (або РП1- не поширювати), що є порушенням п. 2.28 розділу ІІІ ППБУ;

у спальному корпусі:

17. тривожне сповіщування від приймально-контрольного приладу системи протипожежного захисту не виведено на пульт пожежного спостереження згідно вимог ДБН В.2.5 - 56:2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту , що є порушенням п. 1.4 розділу V ППБУ;

18. сходові клітини, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням, що є порушенням п. 2.31. розділу ІІІ ППБУ;

19. приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки, що є порушенням п. 8 розділу ІІ ППБУ;

20. плани евакуації на випадок пожежі не виконані згідно вимог ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що є порушенням п. 5 розділу ІІ ППБУ;

21. грати на вікнах спального корпусу не демонтовано та не зроблено такими, щоб вони могли розкриватися, розсуватися, або зніматися, що є порушенням п. 2.37 розділу ІІ ППБУ;

22. не надано акт прихованих робіт прокладання електропроводів по будівлі, що є порушенням п. 1.12 розділу ІV ППБУ;

23. допускається облицювання стелі з матеріалів (пластик) вищою пожежною небезпекою ніж Г2, В2, Д2, Т2, та не надано сертифікат відповідності матеріалу у приміщеннях медпункту ат роздягальні на 1 поверсі, що є порушенням п. 2.17 розділу ІІ ППБУ;

24. електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що є порушенням п. 1.16 розділу ІV ППБУ;

25. пожежні кран-комплекти не укомплектовані важелем для полегшення відкривання вентиля, що є порушенням пп. 2 п. 2.2 розділу V ППБУ;

26. допущено покриття підлоги (лінолеумом) у коридорах та класах. Не надані документи підтверджуючі його пожежну небезпеку, яка повинна бути не вища ніж: Т2 - помірнонебезпечна за токсичністю продуктів горіння; Д2 - з помірною димоутворювальною здатністю; РП2 - локально поширювати полум`я поверхнею (або РП1- не поширювати), що є порушенням п. 2.28 розділу ІІІ ППБУ;

27. допускається використання світильників із знятими ковпаками, що є порушенням п. 1.18 розділу ІV ППБУ;

28. не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів у розподільчих коробках, що є порушенням п. 1.6 розділу ІV ППБУ;

в їдальні:

29. тривожне сповіщування від приймально-контрольного приладу системи протипожежного захисту не виведено на пульт пожежного спостереження згідно вимог ДБН В.2.5 - 56:2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту , що є порушенням п. 1.4. розділу V ППБУ;

30. не надано акт прихованих робіт прокладання електропроводів по будівлі, що є порушенням п. 1.12 розділу ІV ППБУ;

31. допускається облицювання стелі з матеріалів (пластик) вищою пожежною небезпекою ніж Г2, В2, Д2, Т2, та не надано сертифікат відповідності матеріалу, що може призвести до легкого займання, швидкого горіння, з високою димоутворювальною здатністю та за токсичністю продуктів горіння - надзвичайно небезпечними, що є порушенням п. 2.17 розділу ІІІ ППБУ;

32. електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що є порушенням п. 1.16 розділу ІV ППБУ;

33. допускається використання світильників із знятими ковпаками, що є порушенням п. 1.18 розділу ІV ППБУ;

34. плани евакуації на випадок пожежі не виконані згідно вимог ДСТУ 7317:2013 Системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання , що є порушенням п. 5 розділу ІІ ППБУ;

на господарчому дворі:

35. система протипожежного захисту знаходиться у несправному стані, що є порушенням п. 1.1. розділу V ППБУ;

36. не здійснено з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів, що є порушенням п. 1.6 розділу ІV ППБУ;

37. допускається використання світильників із знятими ковпаками, що є порушенням п. 1.18 розділу ІV ППБУ;

38. не укомплектовано пожежний щит пожежним інвентарем згідно норм належності, а саме: вогнегасники - 3 шт.; ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2х2 м. - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт., що є порушенням п. 3.11. розділу V ППБУ;

39. не надано акт прихованих робіт прокладання електропроводів по будівлі, що є порушенням п. 1.12 розділу ІV ППБУ;

40. допускається облицювання стелі з матеріалів (пластик) вищою пожежною небезпекою ніж Г2, В2, Д2, Т2, та не надано сертифікат відповідності матеріалу, що є порушенням п. 2.17 розділу ІV ППБУ;

41. електрощити, групові електрощити не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту, що є порушенням п. 1.16 розділу ІV ППБУ;

В галузі забезпечення техногенної безпеки в ході перевірки виявлено:

1. допуск до роботи працівників без проходження інструктажів і перевірки знань з питань цивільного захисту, зокрема з техногенної безпеки ними навчань, що є порушенням п. 4 Глави 6 Розділу VПравил техногенної безпеки, затверджених наказом МВС № 879 ід 05.11.2018 (далі за текстом рішення ПТБ);

2. відсутність навчання керівного складу, працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної безпеки, що є порушенням п. 8 ч. 1 ст. 20 Кодексу цивільного захисту України.

В акті зазначено, що допущені порушення можуть мати своїм наслідком пожежу, аварію чи надзвичайну ситуацію.

Згідно наданих відповідачем документів протягом січня та лютого 2020 року ним укладені:

- договір від 10.02.2020,у мовами якого передбачено надання виконавцем послуг з вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій крівлі ДСА -1 учбового та спального корпусів вартістю 47 515,24 грн.;

- договір від 14.02.2020, умовами якого передбачено надання послуг з перезаряджання, технічного обслуговування, ремонту та вибраковуванню вогнегасників на загальну суму 3 969,90 грн.;

- договір № 31 від 16.01.2020, умовами якого передбачено отримання закладом послуг з ремонту та технічному обслуговуванню вимірювальних, випробувальних та контрольних приладів , технічне обслуговування системи пожежної сигналізації спального корпусу;

- договір від 10.02.2020, умовами якого передбачено надання відповідачу послуг з ремонту та технічному обслуговуванню захисного обладнання - поточного ремонту системи пожежної сигналізації приміщень учбового корпусу а господарчого блоку відповідно до правил, стандартів, технічних регламентів та інших нормативних документів;

- договір від 14.02.020, умовами якого передбачено надання відповідачу послуг з інженерного проектування - розробки робочого проекту Влаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням будівлі учбового корпусу;

- договір від 17.03.2020, умовами якого передбачено виготовлення поліграфічної продукції - схем евакуації, знаків пожеженої безпеки, інструкції про заходи пожежної безпеки.

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Відповідно до абзацу 2 статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон України від 05 квітня 2007 року № 877-V), державний нагляд (контроль) є діяльністю уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 1 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Положеннями статті 64 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 7403-VI встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина 2 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина 3 статті 64 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 грудня 2015 року №1052 (далі - Положення №1052), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

У пункті 3 вказаного Положення визначено, що основними завданнями ДСНС України є, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

В силу пункту 12 частини 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожеже небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожеже небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Наявними в матеріалах справи документами підтверджено допущення відповідачем порушень, пов`язаних із недотриманням вимог пожежної безпеки, визначених нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами. Зазначені порушення у своїй сукупності створюють загрозу життю та здоров`ю людей, що перебувають в цих приміщеннях.

Суд не приймає до уваги посилання відповідача часткове усунення виявлених порушень через не підтвердження таких доводів наявними в матеріалах справи документами. На підтвердження факту усунення відповідачем порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки надані позивачем договори, втім укладення договору не свідчить про його виконання сторонами. Будь-які документи, які б свідчили про фактичне виконання умов укладених договорів, придбання товарно-матеріальних цінностей, отримання передбачених умовами договору робіт та послуг в матеріалах справи вістуні.

Підтвердження наявними в матеріалах справи документами факту тривання порушень у сфері пожежної безпеки у будівлі навчального (основного) корпусу та будівлі майстерень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей свідчить про наявність підстав для застосування заходів реагування, передбачених Кодексом цивільного захисту України.

З огляду на викладене вище, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позивачем вимог та наявність підстав для задоволення позову.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 7 Донецької обласної ради про застосування заходів реагування, - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 7 Донецької обласної ради за адресою: 84180, Донецька обл., м. Слов`янськ, місто Миколаївка, вулиця Адмірала Сінецького, будинок 15 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду або якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до п. 3 Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України строк на апеляційне оскарження продовжується на строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню короновірусної хвороби (COVID-19).

Згідно з пп. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Відомості про сторін:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (позивач) - ідентифікаційний код 38652962, місцезнаходження: 87547, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Митрополитська, будинок 175;

Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 7 Донецької обласної ради (відповідач) - ідентифікаційний код 21969053, місцезнаходження: 84180, Донецька обл., м. Слов`янськ, місто Миколаївка, вулиця Адмірала Сінецького, будинок 15.

Суддя А.С. Михайлик

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2020
Оприлюднено21.04.2020
Номер документу88809533
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/2742/20-а

Рішення від 15.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні