Рішення
від 15.04.2020 по справі 640/25326/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 квітня 2020 року м. Київ № 640/25326/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Аверкової В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кім-Трейдінг"

до Головного управління Державної податкової служби у Київській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від

18 листопада 2019 року № 0147235404,

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кім-Трейдінг" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом Головного управління Державної податкової служби у Київській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року № 0147235404.

В обґрунтування позову позивач посилається на безпідставність та необґрунтованість спірного податкового повідомлення-рішення, оскільки позивачем було своєчасно, з дотриманням строків встановлених пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України було подано податкові накладні в ЄРПН. Не здійснення реєстрації ПН спричинено діями Державної податкової служби України щодо блокування коштів-сум ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва від 21 серпня 2019 року у справі № 757/44539/19-к.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 грудня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено про незгоду з позовними вимогами та правомірність винесення спірного податкового повідомлення-рішення, оскільки виключень щодо застосування відповідальності за порушення термінів реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН для окремих випадків, пов`язаних з таким порушенням нормами Податкового кодексу України не передбачено.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Головним управлінням Державної податкової служби у Київській області на підставі пункту 200.10 статті 200 та в порядку пункту 75.1 статті 75, пункту 76.3 статті 76 Податкового кодексу України, проведено камеральну перевірку своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунку коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних Товариство з обмеженою відповідальністю "Кім-Трейдінг" за період 01 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року.

За результатами проведення камеральної перевірки контролюючим органом складено акт № 350/10-36-54-04/38607024 від 23 жовтня 2019 року (далі по тексту - акт перевірки), за висновками якого відповідачем встановлено порушення ТОВ "Кім-Трейдінг" граничних строків реєстрації податкових накладних (далі - ПН) та розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підставі висновків акту перевірки, відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 18 листопада 2019 року № 0147235404, яким позивачу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених п.201.10 ст.201, та згідно п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних дні на суму ПДВ 7 167 842,53 грн. застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 716 754,30 грн.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року № 0147235404 протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з позовом до суду.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (в редакції на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно норм пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже належним та допустимим доказом реєстрації податкової накладної є квитанція в якій фіксується дата та час надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246), який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).

Відповідно до пунктів 11-15 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки податкової накладної.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Отже, як Податковим кодексом України, так і Порядком № 1246 передбачено, що у разі отримання контролюючим органом податкової накладної від платника податку, за результатами проведення перевірки яких, платнику податку надсилається квитанція про прийняття, неприйняття або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування протягом операційного дня.

Відповідно до підпункту 14.1.133 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України операційний (банківський) день - частина робочого дня, протягом якої приймаються документи на переказ та на їх відкликання і, за наявності технічної можливості, здійснюється їх обробка, передача та виконання.

Відповідно до пункту 2 Порядку № 1246 операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

Пунктом 3 Порядку № 1246 встановлено, що операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до абзаців першого-шостого пункту 120-1.1 пункту статті 120-1Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу, зокрема, в розмірі 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Як зазначено в акті перевірки, позивач порушив граничні терміни реєстрації податкових накладних на 15 і менші календарних днів на суму ПДВ 7 167 842,53 грн.

Відповідно до розрахунку штрафу за порушення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних до оскаржуваного податкового повідомлення-рішення (далі по тексту - розрахунок), наявного в матеріалах справи, вбачається кількість днів порушення термінів реєстрації ПН/РК становить:

розрахунок коригування № 1 від 13 жовтня 2018 року до податкової накладної № 214 від 13 жовтня 2018 року (зазначеного під номером 1 у розрахунку) - з затримкою 2 календарних дня;

податкова накладна № 135 від 05 вересня 2019 року (зазначеної під номером № 239 у розрахунку - 1 день) - з затримкою 1 календарний день;

податкові накладні №№ 428, 310, 227, 340, 387, 319, 416, 423, 243, 467, 297, 411, 288, 266, 339, 250, 365, 420, 316, 277, 370, 456, 450, 308, 360, 421, 425, 418, 439, 460, 457, 245, 280, 235, 254, 317, 366, 232, 346, 356, 267, 342, 372, 344, 295, 338, 279, 282, 413, 392, 395, 305, 359, 358, 404, 321, 285, 399, 327, 391, 394, 461, 251, 324, 233, 255,361, 469, 314, 299, 341, 293, 442, 424, 292, 274, 374, 318, 235, 254, 317, 366, 232, 346, 356, 267, 342, 372, 344, 295, 338, 279, 282, 413, 392, 395, 305, 359, 358, 404, 321, 285, 399, 327, 391, 394, 461, 251, 324, 233, 255, 361, 469, 314, 299, 341, 293, 442, 424, 292, 274, 374, 318, 257, 350, 405, 383, 455, 325, 298, 397, 303, 448, 286, 357, 403, 296, 452, 229, 430, 453, 330, 389, 231, 226, 237, 272, 273, 306, 333, 230, 468, 380, 386, 224, 348, 417, 322, 343, 406, 244, 466, 287, 225, 320, 364, 363, 427, 447, 302, 334, 260, 336, 376, 458, 284, 379, 289, 375, 431, 434, 440, 449, 459, 401, 398, 435, 433, 465, 393, 383, 331, 264, 409, 396, 236, 234, 269, 335, 253, 371, 388, 377, 312, 390, 242, 228, 419, 444, 355,291, 270, 383, 249, 241, 345, 307, 328, 290, 462, 368, 451, 309, 329, 400, 311, 313, 408, 247, 301, 222, 352, 378, 381, 261, 223, 294, 463, 315, 337, 384,353, 385, 326, 412, 332, 402, 422, 436, 367, 268, 300, 256, 265, 445, 239, 410, 441, 432, 252, 354, 259, 349, 373, 271, 276, 258, 464, 263, 262, 240, 246, 281, 443, 437, 415, 323, 275, 347, 362, 304, 351, 438, 248, 426, 454, 414, 429, 238, 278, 407, 446, 369 складені у серпні 2019 року (далі по тексту - зазначених під номерами 2-238, 240-250 у розрахунку) на загальну суму ПДВ 7 138 959,98 грн - з затримкою 10, 11 календарних днів.

Щодо РК № 1 від 13 жовтня 2018 року (під номером 1 в розрахунку, на суму ПДВ 27 989,46 грн) - 2 дні та ПН № 135 від 05 вересня 2019 року (під номером № 239 в розрахунку, на суму ПДВ 893,09 грн), судом встановлено наступне.

Позивач склав розрахунок коригування до податкової накладної та податкову накладну та надіслав їх в електронній формі для реєстрації в Реєстрі:

РК № 1 від 13 жовтня 2018 року (сума ПДВ за ПН/РК 27 989,46 грн), відповідно до квитанції № 1 дата реєстрації - 02 листопада 2018 року, сума штрафної санкції 2798,95 грн;

ПН № 135 від 05 вересня 2019 року (сума ПДВ за ПН/РК 893,09 грн), відповідно до квитанції № 1 дата реєстрації - 01 жовтня 2019 року, сума штрафної санкції 89,31 грн.

Таким чином, РК № 1 від 13 жовтня 2018 року та ПН № 135 від 05 вересня 2019 року надіслані позивачем за межами граничного терміну реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, тобто з порушенням термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Отже, податкове повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року № 0147235404 в частині штрафу в розмірі 2888,26 грн щодо порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування №1 від 13 жовтня 2018 року та № 135 від 05 вересня 2019 року на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 28 882,55 грн є правомірним.

Щодо податкові накладні складені у серпні 2019 року (зазначених під номерами 2-238, 240-250 у розрахунку) на загальну суму ПДВ 7 138 959,98 грн - з затримкою 10, 11 календарних днів, судом встановлено наступне.

Матеріалами справи підтверджено надіслання вказаних податкових накладних в межах граничного терміну реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня.

Водночас, з квитанцій до вказаних ПН зазначено наступне: документ доставлено до ДПС України, документ не прийнято з причин - накладено арешт за рішенням суду на суму податку, на яку продавець має право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Також, з матеріалів справи вбачається, що ухвалою Печерського районного суду м. Києва від 21 серпня 2019 року у справі № 757/48296/19-к накладено арешт на кошти-суми ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ), зокрема, по ТОВ Кім Трейдінг . Виконання ухвали доручено Державній фіскальній службі України.

Ухвалою Печерського районного суду м. Києва від 13 вересня 2019 року у справі № 757/48296/19-к клопотання - задоволено. Скасовано арешт майна, що був накладений ухвалою слідчого судді Печерського районного суду від 21 серпня 2019 року у справі № 757/48296/19-к.

20 вересня 2019 року позивачем було подано через канцелярію до ДПС України ухвалу суду від 13 вересня 2019 року.

Як стверджує позивач, у позовній заяві арешт на кошти-суми ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) було знято 25 вересня 2019 року, що не спростовано відповідачем.

Отже, 25 вересня 2019 року позивачем було повторно направлено податкові накладні складені у серпні 2019 року (зазначених під номерами 2-238, 240-250 у розрахунку до оскаржуваного рішення) та вказані накладні, як вбачається з акту перевірки, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 26 вересня 2019 року о 08:00 год.

Матеріалами справи підтверджено надіслання податкових накладних, які складені у серпні 2019 року, в межах граничного терміну реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, водночас у зв`язку з накладенням арешту на ліміти ПДВ позивача в системі електронного адміністрування ПДВ вказані податкові накладні не були прийнятті та відповідно зареєстровані, а отже позивач не допустив протиправних дій у даному випадку та не підлягає притягненню до відповідальності, відповідно до статті 120-1 Податкового кодексу України.

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Частиною другою статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Отже, в адміністративних справах покладено обов`язок саме на відповідача, суб`єкта владних повноважень, щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності.

Відповідачем до суду, окрім відзиву на позовну заяву, не надано жодного доказу на спростування позиції позивача, викладеної у позовній заяві.

Згідно з пунктом 109.1 статті 109 Податкового кодексу України, податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Протиправність діяння обумовлена невиконанням чи неналежним виконанням вимог, встановлених законом. Відповідальність за діяння можлива лише у разі, якщо на особу покладено обов`язок діяти у певний ситуації у визначений спосіб.

Відсутність вини платника податків унеможливлює можливість притягнення до відповідальності за податкові правопорушення.

Враховуючи викладене, позовна вимога про скасування податкового повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року № 0147235404 підлягає частковому задоволенню, а саме в частині штрафу у розмірі 713 896,04 грн.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем частково не доведено правомірність винесення оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов "Кім-Трейдінг" підлягає частковому задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Кім-Трейдінг" - задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області від 18 листопада 2019 року № 0147235404 в частині штрафу у розмірі 713 896,04 грн .

3. В іншій частині позовних вимог відмовити.

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кім-Трейдінг" (08103, Київська обл., Києва-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, буд. 1-Б, код ЄДРПОУ 38607024) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 10 708 (десять тисяч сімсот вісім) гривень 44 копійки за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Київській області (03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5-А, код ЄДРПОУ 43141377).

Рішення суду, відповідно до частини першої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.В. Аверкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.04.2020
Оприлюднено21.04.2020
Номер документу88810231
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/25326/19

Ухвала від 28.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 18.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 29.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Постанова від 29.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 24.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Рішення від 15.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 19.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні