Рішення
від 16.04.2020 по справі 560/1128/20
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/1128/20

РІШЕННЯ

іменем України

16 квітня 2020 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І. розглянувши адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до Обслуговуючого кооперативу "Лакшері -1" про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом №03-637/21 від 07.02.2020, в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації торговельного центру з офісними приміщеннями обслуговуючого кооперативу ЛАКШЕРІ - 1 , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74, А (ЄДРПОУ: 41230590), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019 №84 (з додатком).

В обгрунтування позовних вимог зазначає, що за результатом проведеної позапланової перевірки Обслуговуючого кооперативу "Лакшері-1" був підготовлений та вручений голові кооперативу Акт складений за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019 №84, яким було зафіксовано 38 порушень. Зауважень або заперечень до проведеного позапланового заходу та акту перевірки суб`єкт господарювання не давав. Звертає увагу суду, що подальша експлуатація торгового центру з офісними приміщеннями ОК "Лакшері-1" розташованого за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, створює загрозу виникнення пожежі та швидкого її розповсюдження, перешкоджає гасінню пожежі, проведення робіт з евакуації людей, що створює реальну загрозу життю та здоров`ю людей (арк. спр. 2-16).

Ухвалою суду від 27.02.2020 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (арк. спр. 39-40).

19.03.2020 до суду поступив Відзив на позовну заяву за №16-03/2020 від 16.03.2020 в якому відповідач вказує, що: 1) відповідно до свого Статуту здійснює лише обслуговування приміщень загального користування та прилеглої території; 2) він не є власником чи балансоутримувачем об`єкту, який перевірявся; 3) не винесено жодного припису щодо порушень правил пожежної безпеки, як і не приймалось рішення про притягнення до адміністративної чи кримінальної відповідальності; 4) у посвідченні на проведення перевірки не вказано, який об`єкт перевіряється, а також, яка черга об`єкту підлягає перевірці; 5) до позовної заяви позивач додав посвідчення на проведення перевірки ТОВ "ЛАКШЕРІ ТЦ", а не ОК "ЛАКШЕРІ-1", що викликає сумніви. Просить відмовити у задоволенні позову (арк. спр. 50-52).

Згідно з ухвалами від 24.03.2020, суд залишив без задоволення клопотання відповідача та витребував в учасників справи та інших осіб докази (арк. спр. 68-72).

У відповіді на Відзив від 30.03.2020 позивач вказує правову позицію Верховного Суду у постанові від 27 лютого 2020 року у справі №560/2619, посилається на ухвалу ВАСУ від 02.07.2015, справа №К/800/36561/14, і зауважує, що відповідач у Відзиві жодним чином не зазначає свій намір про усунення виявлених порушень, а все зводить до відсутності припису та просить позов задовольнити (арк. спр. 81-87).

З`ясувавши обставини на які сторони покликаються, як на підставу своїх вимог, так і заперечень, оцінивши надані учасниками справи докази, суд встановив наступне та зробив такі висновки щодо спірних правовідносин.

Частиною 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Згідно з п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Закон України від 05.04.2007 № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон № 877-V), визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно з абз. 8 ч. 1 ст. 6 Закону № 877-V, в редакції на час спірних правовідносин, підставами для здійснення позапланових заходів є: доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави.

Частиною 6 ст. 7 Закону № 877-V, в редакції на час спірних правовідносин, визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Відповідно до ч.7 цієї ж статті, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Пунктом 1 наказу МВС України від 17.01.2019 № 22, затверджено, зокрема, форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.02.2020 - Обслуговуючий кооператив "ЛАКШЕРІ-1" ОК "ЛАКШЕРІ-1" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_1 (арк. спр. 35-38).

Згідно з Посвідченням на проведення заходу державного нагляду (контролю) №121 від 23.12.2019, воно видане на проведення позапланової перевірки ОК "ЛАКШЕРІ-1", розташованого за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, у період з 23.12.2019 по 28.12.2019, яке вручено - О.В. Стойловський (арк. спр. 119).

Відповідно до Акту складений за результатами проведення позапланового державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №84 від 27.12.2019 (далі - Акт перевірки №84 від 27.12.2019), який також підписано головою ОК "Лакшері-1" та представником третіх осіб за дорученням ПП "А-Лекс" та ТОВ "Лакшері -ТЦ" - Смороднікової О.П., у Описі виявлених порушень вимог законодавства зафіксовано 38 порушень (арк. спр. 23-33).

Згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24.03.2020 - Приватне підприємство "А-ЛЕКС" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, буд. 74, керівник - ОСОБА_2 , види діяльності: 78.10 Діяльність агентства працевлаштування, 68.31 Агентства нерухомості, Діяльність у сфері права, 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування (арк. спр. 56-59).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2020 - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_3 Віталій Володимирович, види діяльності: 41.10 Організація будівництва будівель, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.21 Будівництво трубопроводів (арк. спр. 138-141).

Згідно з рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 13.05.2019 у справі №560/590/19, яке залишено без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 09.08.2019, вирішено застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт з будівництва торговельного центру з офісними приміщеннями Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАКШЕРІ ТЦ , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 22.02.2019 №14. Вказаними рішеннями судів, також встановлено: "... безпідставність доводів відповідача про те, що замовником будівництва по вул. Проскурівській, 74А в м. Хмельницькому є приватне підприємство А-ЛEKC , оскільки згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом на 08.04.2019 власником незавершеного будівництва торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ-га черга, процент готовності - 20 відсотків, за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд.74А, є саме товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ". Це також підтверджується повідомленням товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ" про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт, поданого до Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області 08.08.2017, згідно з якою саме відповідач є замовником будівництва за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд.74А. Відповідачем, також не надано доказів того, що об`єкт є повністю збудованим, при цьому такі доводи спростовуються відомостями з наведеної інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом на 08.04.2019" (арк. спр. 129-133).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2020 - Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРКЕТОН", знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_4 Віталій Володимирович, види діяльності: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.21 Будівництво трубопроводів.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно станом на 20.03.2020, за адресою: АДРЕСА_1 вул. Проскурівська, буд. 74А зареєстроване незавершене будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ черга, процент готовності - 20%, підстава виникнення права власності: Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт №ХМ 10217222675 від 10.08.2017, Договір оренди між Хмельницькою міською радою та ПП "А-Лекс" від 17.11.2015, Договір про забудову земельної ділянки між ПП "А-Лекс" та "ТОВ "Лакшері ТЦ", власник - "ТОВ "Лакшері ТЦ". Також, за цією адресою (Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А) зареєстрована будівля переїзного посту, який належить Державі в особі Міністерства транспорту та зв`язку України ( арк. спр. 60-67).

Отже, за адресою Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А зареєстровані: 1) незавершене будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ черга, процент готовності 20%, власник - "ТОВ "Лакшері ТЦ" ; 2) переїзний пост, який належить Державі в особі Міністерства транспорту та зв`язку України.

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області надало суду письмову інформацію за №1022-1.16/1064-20 від 03.04.2020 та копії наказів №122-д від 07.10.2019 і №152-д від 17.12.2019, відповідно до яких скасовано реєстрацію всіх дозвільних документів щодо І-ї та ІІ-ї черг об`єкта будівництва: "Будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями" (Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А), замовник будівництва І-а черга - ТОВ "Маркетон", який був змінений на ТОВ "Лакшері ТЦ" у декларації про готовність об`єкта до експлуатації, замовник будівництва ІІ-а черга - ТОВ "Маркетон" (арк. спр. 100-102).

Згідно письмової заяви позивача за №03-1536/21 від 03.04.2020, суд проінформовано про відсутність доказів належності ОК "Лакшері-1" об`єкту перевірки розташованому за адресою: АДРЕСА_1 буд. 74А. Також, стверджено: 1) "Однак, під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадовими особами було встановлено, що на період проведення перевірки у Приватного підприємства "А-ЛЕКС" по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому відсутні об`єкти нерухомого майна, а Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакшері ТЦ" у відповідності до чинного законодавства здало торгівельний центр з офісними приміщеннями (І-ша черга) в експлуатацію та передало в управління Обслуговуючому кооперативу "Лакшері-1""; 2) "Враховуючи викладене, Головним управлінням проведено позапланову перевірку території, приміщень будівель та споруд торгівельного центру з офісними приміщеннями (І-ша черга) по вул. Проскурівська,74А в м. Хмельницькому Обслуговуючого кооперативу "Лакшері-1", який відповідно до договорів та Статуту (копія додається), затвердженого протоколом загальних зборів кооперативу від 3 листопада 2017 року №4 здійснює управління нерухомим майном та забезпечує реалізацію прав власників приміщень будинку на володіння та користування спільним майном." (арк. спр. 104-106). Враховуючи встановлене судом, ці 2-а висновки начальника Головного управління Едуарда Братко не відповідають фактичним обставинам, адже: 1) ТОВ "Лакшері ТЦ" не здало в експлуатацію жодну з 2-х черг об`єкту розташованого по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, як і будь-який інший суб`єкт, що підтверджено Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно станом на 20.03.2020 та письмовою інформацією Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області за №1022-1.16/1064-20 від 03.04.2020; 2) жодних доказів передачі торгівельного центру з офісними приміщеннями (І-ша черга) в управління Обслуговуючому кооперативу "Лакшері-1" немає, так як немає відповідних правочинів щодо цього, також це не спростовує Статут кооперативу, який не регулює права користування чи власності нерухомого майна, і цього не може бути законно зроблено з підстави вказаної у п.1.

Фактично посадові особи позивача могли встановити і встановили: 1) факт не виконання рішення суду у справі №560/590/19; 2) побудову і використання об`єкту по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, який має ознаки самочинного будівництва, відповідачем - ОК "Лакшері-1", чи іншими особами, адже в Акті перевірки №84 від 27.12.2019 вказано третіх осіб, які брали участь у проведенні заходу державного нагляду: ПП "А-Лекс" та "ТОВ "Лакшері ТЦ". Також, позивач у згаданій заяві, посилаючись на ст. 876 ЦК України, згідно якої власником об`єкта будівництва або результату інших будівельних робіт є замовник, якщо інше не передбачено договором, фактично її ігнорує, адже ОК "Лакшері-1" не є власником чи замовником. Ці висновки суду, враховуючи вищенаведене, не спростовують Акти стосовно неможливості здійснення заходу державного нагляду №85 та №86 від 28.12.2019 щодо відповідно ПП "А-Лекс" і "ТОВ "Лакшері ТЦ" та ухвала Верховного Суду від 03.10.2019 у справі №560/590/19, на що також покликається позивач у згаданій письмовій інформації.

Враховуючи встановлене, суд критично оцінює аргументи відповідача наведені у Відзиві на позовну заяву за №16-03/2020 від 16.03.2020. Тобто, суд вважає, що відповідач за встановлених обставин не може мати жодного відношення до об`єкту по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, який по факту є (на думку суду, має ознаки самочинного будівництва), але не зданий в експлуатацію на час проведення перевірки - з 24.12.2019 по 27.12.2019 та на час розгляду цієї справи, в тому числі І-а та ІІ-а черги. Це фактично підтверджує відповідач у Відзиві, адже серед іншого вказує, що він не є власником чи балансоутримувачем об`єкту та не надає доказів щодо права користування чи власності об`єкту по АДРЕСА_2 . Проскурівська, 74 АДРЕСА_1 на виконання вимог ухвали суду від 24.03.2020, і він не може їх мати з підстав вказаних вище. Участь ОК "Лакшері-1" у перевірці, підписання Акту перевірки №84 від 27.12.2019, також не спростовують висновки суду у цій адміністративній справі, а тільки свідчать про безпідставність проведення перевірки та оформлення акту перевірки щодо відповідача.

Щодо наданих відповідачем письмових пояснень, які поступили до суду електронною поштою 15.04.2020 в яких, зокрема, стверджує, що підставі укладених 38-и договорів з власниками (орендарями) нерухомого майна надає послуги з прибирання, провітрювання, дезинфекції, охорони в нічний час та поточного ремонту офісних приміщень, господарських приміщень, коридорів та під`їздів чотирьох поверхової будівлі по вул. Проскурівська, 74А (І-а черга), згідно декларації, в яких також просить відмовити в задоволенні позову (арк. спр. 152-155), суд, з урахуванням встановленого і описаного вище, критично оцінює можливість укладення 38 договорів ОК "Лакшері-1 без порушення закону за відсутності власників (орендарів), згаданої будівлі, яка не здана в експлуатацію (в тому числі щодо І-ї та ІІ-ї черг). При цьому, суд вважає, що вказані відповідачем обставини, як і надані копії правочинів (договір №206 про надання послуг та утримання приміщень і споруд та прилеглої території від 01.02.2019 та інші), які, на думку суду, мають ознаки недійсності, довідок (арк. спр. 165-174), в тому числі вказують на безпідставність позовних вимог, і раніше зроблені судом висновки.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач - суб`єкт владних повноважень не довів, що діяв у межах закону, встановивши в Акті перевірки №84 від 27.12.2019 - 38 порушень, на підставі чого звернувся до суду з позовом про застосування заходів реагування до ОК "Лакшері-1", яке не могло порушувати закон по об`єкту незавершеного будівництва по вул. Проскурівська, 74А (І-а та ІІ черги) з ознаками самочинного будівництва. При цьому, також потрібно враховувати, що згідно постанови державного виконавця Першого відділу державної виконавчої служби у м. Хмельницькому ВП 60499864 від 21.02.2020 закінчено виконавче провадження по виконавчому листу №560/590/19 про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт з будівництва торговельного центру з офісними приміщеннями Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАКШЕРІ ТЦ , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 22.02.2019 №14 (арк. спр. 203-204). Це вказує на безпідставність перевірки ОК "Лакшері-1", коли вже є судове рішення щодо забудовника - ТОВ ЛАКШЕРІ ТЦ на об`єкті, який з урахуванням встановленого судом має ознаки самочинного будівництва, і не може використовуватись будь-ким чином (в тому числі перебувати у власності чи користуванні до введення в експлуатацію), яке (самочинне будівництво) само по собі є порушенням, тому, відповідно не можна заборонити експлуатцію цього об`єкту відповідачу.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Враховуючи відсутність понесених витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати стягненню не підлягають.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до Обслуговуючого кооперативу "Лакшері -1" за №03-637/21 від 07.02.2020 про застосування заходів реагування, залишити без задоволення.

Судові витрати, які визначені ст. 132 КАС України і підлягають розподілу, відсутні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 16 квітня 2020 року

Позивач:Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області (вул. Героїв Чорнобиля, 1/2, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29001 , код ЄДРПОУ - 38662200) Відповідач:Обслуговуючий кооператив "Лакшері -1" (вул. Проскурівська, 74А, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 41230590)

Головуючий суддя А.І. Петричкович

Дата ухвалення рішення16.04.2020
Оприлюднено17.04.2020
Номер документу88811906
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —560/1128/20

Рішення від 16.04.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 27.02.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні