Справа № 560/1128/20
РІШЕННЯ
іменем України
16 квітня 2020 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І. розглянувши адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до Обслуговуючого кооперативу "Лакшері -1" про застосування заходів реагування,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом №03-637/21 від 07.02.2020, в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації торговельного центру з офісними приміщеннями обслуговуючого кооперативу ЛАКШЕРІ - 1 , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74, А (ЄДРПОУ: 41230590), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019 №84 (з додатком).
В обгрунтування позовних вимог зазначає, що за результатом проведеної позапланової перевірки Обслуговуючого кооперативу "Лакшері-1" був підготовлений та вручений голові кооперативу Акт складений за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 27.12.2019 №84, яким було зафіксовано 38 порушень. Зауважень або заперечень до проведеного позапланового заходу та акту перевірки суб`єкт господарювання не давав. Звертає увагу суду, що подальша експлуатація торгового центру з офісними приміщеннями ОК "Лакшері-1" розташованого за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, створює загрозу виникнення пожежі та швидкого її розповсюдження, перешкоджає гасінню пожежі, проведення робіт з евакуації людей, що створює реальну загрозу життю та здоров`ю людей (арк. спр. 2-16).
Ухвалою суду від 27.02.2020 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (арк. спр. 39-40).
19.03.2020 до суду поступив Відзив на позовну заяву за №16-03/2020 від 16.03.2020 в якому відповідач вказує, що: 1) відповідно до свого Статуту здійснює лише обслуговування приміщень загального користування та прилеглої території; 2) він не є власником чи балансоутримувачем об`єкту, який перевірявся; 3) не винесено жодного припису щодо порушень правил пожежної безпеки, як і не приймалось рішення про притягнення до адміністративної чи кримінальної відповідальності; 4) у посвідченні на проведення перевірки не вказано, який об`єкт перевіряється, а також, яка черга об`єкту підлягає перевірці; 5) до позовної заяви позивач додав посвідчення на проведення перевірки ТОВ "ЛАКШЕРІ ТЦ", а не ОК "ЛАКШЕРІ-1", що викликає сумніви. Просить відмовити у задоволенні позову (арк. спр. 50-52).
Згідно з ухвалами від 24.03.2020, суд залишив без задоволення клопотання відповідача та витребував в учасників справи та інших осіб докази (арк. спр. 68-72).
У відповіді на Відзив від 30.03.2020 позивач вказує правову позицію Верховного Суду у постанові від 27 лютого 2020 року у справі №560/2619, посилається на ухвалу ВАСУ від 02.07.2015, справа №К/800/36561/14, і зауважує, що відповідач у Відзиві жодним чином не зазначає свій намір про усунення виявлених порушень, а все зводить до відсутності припису та просить позов задовольнити (арк. спр. 81-87).
З`ясувавши обставини на які сторони покликаються, як на підставу своїх вимог, так і заперечень, оцінивши надані учасниками справи докази, суд встановив наступне та зробив такі висновки щодо спірних правовідносин.
Частиною 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України визначено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
Згідно з п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Закон України від 05.04.2007 № 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон № 877-V), визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Згідно з абз. 8 ч. 1 ст. 6 Закону № 877-V, в редакції на час спірних правовідносин, підставами для здійснення позапланових заходів є: доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави.
Частиною 6 ст. 7 Закону № 877-V, в редакції на час спірних правовідносин, визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Відповідно до ч.7 цієї ж статті, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Пунктом 1 наказу МВС України від 17.01.2019 № 22, затверджено, зокрема, форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.02.2020 - Обслуговуючий кооператив "ЛАКШЕРІ-1" ОК "ЛАКШЕРІ-1" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_1 (арк. спр. 35-38).
Згідно з Посвідченням на проведення заходу державного нагляду (контролю) №121 від 23.12.2019, воно видане на проведення позапланової перевірки ОК "ЛАКШЕРІ-1", розташованого за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, у період з 23.12.2019 по 28.12.2019, яке вручено - О.В. Стойловський (арк. спр. 119).
Відповідно до Акту складений за результатами проведення позапланового державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №84 від 27.12.2019 (далі - Акт перевірки №84 від 27.12.2019), який також підписано головою ОК "Лакшері-1" та представником третіх осіб за дорученням ПП "А-Лекс" та ТОВ "Лакшері -ТЦ" - Смороднікової О.П., у Описі виявлених порушень вимог законодавства зафіксовано 38 порушень (арк. спр. 23-33).
Згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24.03.2020 - Приватне підприємство "А-ЛЕКС" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, буд. 74, керівник - ОСОБА_2 , види діяльності: 78.10 Діяльність агентства працевлаштування, 68.31 Агентства нерухомості, Діяльність у сфері права, 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування (арк. спр. 56-59).
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2020 - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ" знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_3 Віталій Володимирович, види діяльності: 41.10 Організація будівництва будівель, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.21 Будівництво трубопроводів (арк. спр. 138-141).
Згідно з рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 13.05.2019 у справі №560/590/19, яке залишено без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 09.08.2019, вирішено застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт з будівництва торговельного центру з офісними приміщеннями Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАКШЕРІ ТЦ , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 22.02.2019 №14. Вказаними рішеннями судів, також встановлено: "... безпідставність доводів відповідача про те, що замовником будівництва по вул. Проскурівській, 74А в м. Хмельницькому є приватне підприємство А-ЛEKC , оскільки згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом на 08.04.2019 власником незавершеного будівництва торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ-га черга, процент готовності - 20 відсотків, за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд.74А, є саме товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ". Це також підтверджується повідомленням товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАКШЕРІ ТЦ" про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт, поданого до Управління державної архітектурно-будівельної інспекції України у Хмельницькій області 08.08.2017, згідно з якою саме відповідач є замовником будівництва за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд.74А. Відповідачем, також не надано доказів того, що об`єкт є повністю збудованим, при цьому такі доводи спростовуються відомостями з наведеної інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом на 08.04.2019" (арк. спр. 129-133).
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2020 - Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРКЕТОН", знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А, керівник - ОСОБА_4 Віталій Володимирович, види діяльності: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 71.11 Діяльність у сфері архітектури, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 42.21 Будівництво трубопроводів.
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно станом на 20.03.2020, за адресою: АДРЕСА_1 вул. Проскурівська, буд. 74А зареєстроване незавершене будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ черга, процент готовності - 20%, підстава виникнення права власності: Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт №ХМ 10217222675 від 10.08.2017, Договір оренди між Хмельницькою міською радою та ПП "А-Лекс" від 17.11.2015, Договір про забудову земельної ділянки між ПП "А-Лекс" та "ТОВ "Лакшері ТЦ", власник - "ТОВ "Лакшері ТЦ". Також, за цією адресою (Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А) зареєстрована будівля переїзного посту, який належить Державі в особі Міністерства транспорту та зв`язку України ( арк. спр. 60-67).
Отже, за адресою Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А зареєстровані: 1) незавершене будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями ІІ черга, процент готовності 20%, власник - "ТОВ "Лакшері ТЦ" ; 2) переїзний пост, який належить Державі в особі Міністерства транспорту та зв`язку України.
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області надало суду письмову інформацію за №1022-1.16/1064-20 від 03.04.2020 та копії наказів №122-д від 07.10.2019 і №152-д від 17.12.2019, відповідно до яких скасовано реєстрацію всіх дозвільних документів щодо І-ї та ІІ-ї черг об`єкта будівництва: "Будівництво торгівельного центру з офісними приміщеннями" (Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 74А), замовник будівництва І-а черга - ТОВ "Маркетон", який був змінений на ТОВ "Лакшері ТЦ" у декларації про готовність об`єкта до експлуатації, замовник будівництва ІІ-а черга - ТОВ "Маркетон" (арк. спр. 100-102).
Згідно письмової заяви позивача за №03-1536/21 від 03.04.2020, суд проінформовано про відсутність доказів належності ОК "Лакшері-1" об`єкту перевірки розташованому за адресою: АДРЕСА_1 буд. 74А. Також, стверджено: 1) "Однак, під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадовими особами було встановлено, що на період проведення перевірки у Приватного підприємства "А-ЛЕКС" по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому відсутні об`єкти нерухомого майна, а Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакшері ТЦ" у відповідності до чинного законодавства здало торгівельний центр з офісними приміщеннями (І-ша черга) в експлуатацію та передало в управління Обслуговуючому кооперативу "Лакшері-1""; 2) "Враховуючи викладене, Головним управлінням проведено позапланову перевірку території, приміщень будівель та споруд торгівельного центру з офісними приміщеннями (І-ша черга) по вул. Проскурівська,74А в м. Хмельницькому Обслуговуючого кооперативу "Лакшері-1", який відповідно до договорів та Статуту (копія додається), затвердженого протоколом загальних зборів кооперативу від 3 листопада 2017 року №4 здійснює управління нерухомим майном та забезпечує реалізацію прав власників приміщень будинку на володіння та користування спільним майном." (арк. спр. 104-106). Враховуючи встановлене судом, ці 2-а висновки начальника Головного управління Едуарда Братко не відповідають фактичним обставинам, адже: 1) ТОВ "Лакшері ТЦ" не здало в експлуатацію жодну з 2-х черг об`єкту розташованого по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, як і будь-який інший суб`єкт, що підтверджено Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно станом на 20.03.2020 та письмовою інформацією Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області за №1022-1.16/1064-20 від 03.04.2020; 2) жодних доказів передачі торгівельного центру з офісними приміщеннями (І-ша черга) в управління Обслуговуючому кооперативу "Лакшері-1" немає, так як немає відповідних правочинів щодо цього, також це не спростовує Статут кооперативу, який не регулює права користування чи власності нерухомого майна, і цього не може бути законно зроблено з підстави вказаної у п.1.
Фактично посадові особи позивача могли встановити і встановили: 1) факт не виконання рішення суду у справі №560/590/19; 2) побудову і використання об`єкту по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, який має ознаки самочинного будівництва, відповідачем - ОК "Лакшері-1", чи іншими особами, адже в Акті перевірки №84 від 27.12.2019 вказано третіх осіб, які брали участь у проведенні заходу державного нагляду: ПП "А-Лекс" та "ТОВ "Лакшері ТЦ". Також, позивач у згаданій заяві, посилаючись на ст. 876 ЦК України, згідно якої власником об`єкта будівництва або результату інших будівельних робіт є замовник, якщо інше не передбачено договором, фактично її ігнорує, адже ОК "Лакшері-1" не є власником чи замовником. Ці висновки суду, враховуючи вищенаведене, не спростовують Акти стосовно неможливості здійснення заходу державного нагляду №85 та №86 від 28.12.2019 щодо відповідно ПП "А-Лекс" і "ТОВ "Лакшері ТЦ" та ухвала Верховного Суду від 03.10.2019 у справі №560/590/19, на що також покликається позивач у згаданій письмовій інформації.
Враховуючи встановлене, суд критично оцінює аргументи відповідача наведені у Відзиві на позовну заяву за №16-03/2020 від 16.03.2020. Тобто, суд вважає, що відповідач за встановлених обставин не може мати жодного відношення до об`єкту по вул. Проскурівська, 74А в м. Хмельницькому, який по факту є (на думку суду, має ознаки самочинного будівництва), але не зданий в експлуатацію на час проведення перевірки - з 24.12.2019 по 27.12.2019 та на час розгляду цієї справи, в тому числі І-а та ІІ-а черги. Це фактично підтверджує відповідач у Відзиві, адже серед іншого вказує, що він не є власником чи балансоутримувачем об`єкту та не надає доказів щодо права користування чи власності об`єкту по АДРЕСА_2 . Проскурівська, 74 АДРЕСА_1 на виконання вимог ухвали суду від 24.03.2020, і він не може їх мати з підстав вказаних вище. Участь ОК "Лакшері-1" у перевірці, підписання Акту перевірки №84 від 27.12.2019, також не спростовують висновки суду у цій адміністративній справі, а тільки свідчать про безпідставність проведення перевірки та оформлення акту перевірки щодо відповідача.
Щодо наданих відповідачем письмових пояснень, які поступили до суду електронною поштою 15.04.2020 в яких, зокрема, стверджує, що підставі укладених 38-и договорів з власниками (орендарями) нерухомого майна надає послуги з прибирання, провітрювання, дезинфекції, охорони в нічний час та поточного ремонту офісних приміщень, господарських приміщень, коридорів та під`їздів чотирьох поверхової будівлі по вул. Проскурівська, 74А (І-а черга), згідно декларації, в яких також просить відмовити в задоволенні позову (арк. спр. 152-155), суд, з урахуванням встановленого і описаного вище, критично оцінює можливість укладення 38 договорів ОК "Лакшері-1 без порушення закону за відсутності власників (орендарів), згаданої будівлі, яка не здана в експлуатацію (в тому числі щодо І-ї та ІІ-ї черг). При цьому, суд вважає, що вказані відповідачем обставини, як і надані копії правочинів (договір №206 про надання послуг та утримання приміщень і споруд та прилеглої території від 01.02.2019 та інші), які, на думку суду, мають ознаки недійсності, довідок (арк. спр. 165-174), в тому числі вказують на безпідставність позовних вимог, і раніше зроблені судом висновки.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач - суб`єкт владних повноважень не довів, що діяв у межах закону, встановивши в Акті перевірки №84 від 27.12.2019 - 38 порушень, на підставі чого звернувся до суду з позовом про застосування заходів реагування до ОК "Лакшері-1", яке не могло порушувати закон по об`єкту незавершеного будівництва по вул. Проскурівська, 74А (І-а та ІІ черги) з ознаками самочинного будівництва. При цьому, також потрібно враховувати, що згідно постанови державного виконавця Першого відділу державної виконавчої служби у м. Хмельницькому ВП 60499864 від 21.02.2020 закінчено виконавче провадження по виконавчому листу №560/590/19 про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення проведення будівельно-монтажних робіт з будівництва торговельного центру з офісними приміщеннями Товариства з обмеженою відповідальністю ЛАКШЕРІ ТЦ , розташованого за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 74А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зазначених в Акті, складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 22.02.2019 №14 (арк. спр. 203-204). Це вказує на безпідставність перевірки ОК "Лакшері-1", коли вже є судове рішення щодо забудовника - ТОВ ЛАКШЕРІ ТЦ на об`єкті, який з урахуванням встановленого судом має ознаки самочинного будівництва, і не може використовуватись будь-ким чином (в тому числі перебувати у власності чи користуванні до введення в експлуатацію), яке (самочинне будівництво) само по собі є порушенням, тому, відповідно не можна заборонити експлуатцію цього об`єкту відповідачу.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Згідно ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи відсутність понесених витрат суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати стягненню не підлягають.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області до Обслуговуючого кооперативу "Лакшері -1" за №03-637/21 від 07.02.2020 про застосування заходів реагування, залишити без задоволення.
Судові витрати, які визначені ст. 132 КАС України і підлягають розподілу, відсутні.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 16 квітня 2020 року
Позивач:Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області (вул. Героїв Чорнобиля, 1/2, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29001 , код ЄДРПОУ - 38662200) Відповідач:Обслуговуючий кооператив "Лакшері -1" (вул. Проскурівська, 74А, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 41230590)
Головуючий суддя А.І. Петричкович
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2020 |
Оприлюднено | 17.04.2020 |
Номер документу | 88811906 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Петричкович А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні