ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
15 квітня 2020 року м. Дніпросправа № 280/6073/19
Суддя Третього апеляційного адміністративного суду Юрко І.В. перевіривши на відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 14.02.2020 року у справі № 280/6073/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-промислова компанія "ІСТА" до Головного управління ДФС у Запорізькій області , Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
встановив:
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 14 лютого 2020 року у вказаній вище справі адміністративний позов задоволено.
Не погодившись з таким судовим рішенням, ГУ ДПС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу.
Перевіривши вказану апеляційну скаргу на відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, позов було подано до Головного управління ДФС у Запорізькій області та Державної податкової служби України.
На момент ухвалення рішення суду відповідачами є, відповідно, Головне управління ДФС у Запорізькій області та Державна податкова служба України, про що зазначено у рішенні суду першої інстанції від 14 лютого 2020 року.
Заміна відповідачів у справі не здійснювалася.
Разом з тим, апеляційна скарга подана ГУ ДПС у Запорізькій області, тобто органом, який не брав участі у справі та права або обов`язки якого оскаржуваним рішенням суду не вирішувалися.
Відповідно до частини першої статті 293 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції.
Разом з тим, в апеляційній скарзі не зазначено, які саме права ГУ ДПС у Запорізькій області порушені оскаржуваним рішенням суду.
Також суд зазначає, що апеляційна скарга від імені ГУ ДПС у Запорізькій області підписана Гождою К.Є..
На підтвердження повноважень вказаної особи до апеляційної скарги додано витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Частинами першою та четвертою статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника. Держава, Автономна Республіка Крим, територіальна громада беруть участь у справі через відповідний орган державної влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування), або через представника.
Скаржник не надав суду будь-яких доказів на підтвердження того, що Гожда К.Є. уповноважена діяти від імені ГУ ДПС у Запорізькій області відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту).
З урахуванням викладеного суд вважає, що для підтвердження повноважень особи, яка підписала апеляційну скаргу, скаржникові необхідно додатково до довіреності надати суду докази того, що Гожда К.Є. уповноважена діяти від імені ГУ ДПС у Запорізькій області відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту).
Аналогічна правова позиція щодо застосування норм статті статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України висловлена Верховним Судом в ухвалі від 12 лютого 2020 року у справі №160/2199/19.
Також, відповідно до пункту 1 частини п`ятої статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платники, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» .
Підпунктом 2 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в редакції на час подання апеляційної скарги) визначено, що при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, ставка судового збору складає 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Таким чином, для обчислення розміру судового збору за подання апеляційної скарги необхідно встановити, яка сума судового збору підлягала сплаті за подання адміністративного позову.
Як вбачається з позовної заяви, позивачем було заявлено одну позовну вимогу немайнового характеру.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в редакції на час подання позовної заяви) за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, ставка судового збору складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про судовий збір" (в редакції на час подання позовної заяви) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено, що у 2019 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2019 року установлено у розмірі 1921 гривня.
Таким чином, за подання до адміністративного суду адміністративного позову сплаті підлягав судовий збір у розмірі 1921 грн.
З урахуванням викладеного, при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду скаржникові необхідно було сплатити судовий збір у розмірі 2881,50 грн. (1921 грн.*150%).
Скаржник документ про сплату судового збору до апеляційної скарги не додав.
Враховуючи викладене, скаржникові необхідно надати суду документ про сплату судового збору у зазначеному вище розмірі за наступними реквізитами:
отримувач коштів: УК у Шевчен.р.м.Дніпра/Шев.р/22030101;
код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37989274;
банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);
код банку отримувача (МФО): 899998;
рахунок отримувача: UA708999980313141206081004004;
код класифікації доходів бюджету: 22030101;
призначення платежу: *;101;
При заповненні платіжного документа у графі Код платника платником судового збору - юридичною особою зазначається код ЄДРПОУ, а платником - фізичною особою - ідентифікаційний код, а при його відсутності, у зв`язку з релігійними переконаннями, зазначаються його паспортні дані.
Частиною другою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до частини першої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 169, 298 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач, -
ухвалив:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області залишити без руху.
Скаржникові усунути встановлені недоліки апеляційної скарги шляхом подання до Третього апеляційного адміністративного суду:
- обгрунтування щодо того, які саме права ГУ ДПС у Запорізькій області порушені оскаржуваним рішенням суду;
- доказів того, що Гожда ОСОБА_1 . уповноважена діяти від імені ГУ ДПС у Запорізькій області відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту);
- документа про сплату судового збору у розмірі 2881,50 гривень.
Встановити строк для усунення виявлених недоліків апеляційної скарги - десять днів з дня закінчення карантину, введеного на території України з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19.
Після усунення недоліків апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.
Суддя І.В. Юрко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2020 |
Оприлюднено | 17.04.2020 |
Номер документу | 88812654 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Юрко І.В.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сіпака Андрій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні